Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Κυρώθηκε η αεροπορική συνεργασία Ελλάδας και Κίνας

Η Συμφωνία Αεροπορικών Υπηρεσιών μεταξύ Ελλάδας και Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας, η οποία υπεγράφη στο Πεκίνο στις 3 Νοεμβρίου 2023 από τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστο Σταϊκούρα, κατά την επίσημη επίσκεψη του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη στην Κίνα, κυρώθηκε σήμερα από τη Βουλή.

Με αφορμή την κύρωση της Συμφωνίας, ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, δήλωσε: «Η Συμφωνία Αεροπορικών Υπηρεσιών μεταξύ της Ελλάδας και της Λαϊκής Δημοκρατίας της Κίνας διανοίγει, σημαντικά, τις αναπτυξιακές προοπτικές της χώρας μας, ισχυροποιώντας ταυτόχρονα, ουσιαστικά, το διεθνές αποτύπωμά μας, ως χώρας, αλλά και ως εταίρου και μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

Μια Συμφωνία με την Κίνα, που αναμένεται να συμβάλει στη διεύρυνση και την υποστήριξη της αεροπορικής συνεργασίας των δύο χωρών, στην ενίσχυση των επιβατικών και εμπορευματικών αεροπορικών μεταφορών, στην αναβάθμιση του ρόλου και στις ευκαιρίες που προσφέρονται για τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες, καθώς και πληθώρα άλλων επιχειρηματικών και οικονομικών φορέων που δραστηριοποιούνται στους κλάδους των αερομεταφορών, του εμπορίου και του τουρισμού.

Ταυτόχρονα, έρχεται να επικαιροποιήσει το θεσμικό και επιχειρησιακό πλαίσιο που διέπει τις αεροπορικές σχέσεις των δύο χωρών, ενσωματώνοντας τις σύγχρονες τεχνολογικές και οικονομικές επιταγές, αλλά και τους κανόνες που απορρέουν, κατά κύριο λόγο, από τη διεθνή και ενωσιακή νομοθεσία, συμπεριλαμβανομένης και της Οριζόντιας Συμφωνίας Ευρωπαϊκής Ένωσης – Κίνας, του 2019, με την οποία η Κίνα αποδέχτηκε τις πρότυπες κοινοτικές ρήτρες.

Αξίζει, επίσης, να αναδειχθεί και η ενίσχυση των διαδικασιών και των προτύπων ασφάλειας των πτήσεων, αλλά και του ελέγχου της αξιοπλοΐας των αεροσκαφών, έχοντας, ως κύρια βάση, τη διεθνή και ενωσιακή νομοθεσία.

Πρόκειται για μια Συμφωνία που, αφενός ενδυναμώνει το πλέγμα ασφάλειας και αφετέρου ρυθμίζει και οριοθετεί, με τρόπο λειτουργικό και αποτελεσματικό, το πλαίσιο της αεροπορικής συνεργασίας των δύο χωρών, παρέχοντας σημαντική ώθηση στους τομείς της οικονομίας, του τουρισμού και των επενδύσεων».

Τη συμφωνία υποστήριξε στη Βουλή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, ο οποίος δήλωσε: «Η νέα διμερής συμφωνία για την ενίσχυση των αεροπορικών συνδέσεων αντικαθιστά την προηγούμενη του 1973 και καθιστά την Ελλάδα στρατηγικό εταίρο της Κίνας, ξεδιπλώνοντας τον δρόμο για τη διάχυση ωφελειών σε πολλαπλούς τομείς.

Οικονομικά, τουριστικά και διπλωματικά οφέλη είναι τα σημαντικότερα που θα αποφέρει η εμβάθυνση αυτής της συμφωνίας για την Ελλάδα, καθώς θα διευκολύνει τις τουριστικές και επενδυτικές ροές μεταξύ Κίνας και Ελλάδας και θα αναγάγει την Ελλάδα σε ισχυρό γεωπολιτικό παράγοντα σταθερότητας και αξιοπιστίας μεταξύ Ευρώπης και Ασίας, συμβάλλοντας στη εξέλιξη της χώρας μας σε διεθνή διαμετακομιστικό κόμβο».

Διαβάστε επίσης

Metlen: Πρόωρη αποπληρωμή ομολόγου 500 εκατ.

Θα έδινες 20 ευρώ για αυτό το Martini;

Ποιον ρόλο θα έχει το φυσικό αέριο στο ενεργειακό μείγμα του 2030

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!