Γ.Δ.
1393.49 -0,74%
ACAG
-0,37%
5.4
BOCHGR
0,00%
4.4
CENER
+0,23%
8.7
CNLCAP
+2,05%
7.45
DIMAND
0,00%
8.2
NOVAL
-0,66%
2.25
OPTIMA
-0,79%
12.6
TITC
-0,64%
38.75
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.432
ΑΒΕ
-0,22%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-0,42%
2.365
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
+2,72%
3.96
ΑΛΦΑ
-0,88%
1.4665
ΑΝΔΡΟ
-0,63%
6.34
ΑΡΑΙΓ
-1,86%
9.48
ΑΣΚΟ
-1,46%
2.7
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.98
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,68%
8.72
ΑΤΤ
-3,40%
0.568
ΑΤΤΙΚΑ
+0,45%
2.25
ΒΙΟ
-1,34%
5.17
ΒΙΟΚΑ
+2,54%
1.82
ΒΙΟΣΚ
-3,51%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.28
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.2
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.295
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.62
ΔΑΑ
-1,23%
8.05
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.6
ΔΕΗ
-1,12%
11.45
ΔΟΜΙΚ
-0,70%
2.85
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,05%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.415
ΕΕΕ
-2,11%
33.48
ΕΚΤΕΡ
-0,93%
1.498
ΕΛΒΕ
+1,72%
4.74
ΕΛΙΝ
+1,01%
2
ΕΛΛ
-0,76%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,14%
1.74
ΕΛΠΕ
+0,67%
6.795
ΕΛΣΤΡ
-1,00%
1.98
ΕΛΤΟΝ
+1,29%
1.88
ΕΛΧΑ
+1,63%
1.868
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,36%
1.12
ΕΤΕ
-2,11%
6.666
ΕΥΑΠΣ
+1,28%
3.16
ΕΥΔΑΠ
+0,52%
5.84
ΕΥΡΩΒ
-0,50%
2
ΕΧΑΕ
-1,92%
4.34
ΙΑΤΡ
-1,95%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,34%
0.295
ΙΛΥΔΑ
-0,52%
1.9
ΙΝΚΑΤ
+0,21%
4.84
ΙΝΛΙΦ
-2,76%
4.23
ΙΝΛΟΤ
-0,76%
0.913
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.85
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.48
ΙΝΤΕΤ
+5,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,75%
2.655
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+2,93%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+2,03%
1.51
ΚΟΡΔΕ
+0,72%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,33%
1.064
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.54
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
-1,15%
1.72
ΚΥΡΙΟ
+2,89%
0.926
ΛΑΒΙ
-0,56%
0.71
ΛΑΜΔΑ
+1,70%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.254
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.56
ΜΕΝΤΙ
+2,46%
2.08
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-2,46%
2.97
ΜΙΝ
+1,98%
0.515
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,10%
19.61
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.66
ΜΟΤΟ
+0,78%
2.6
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-0,80%
24.68
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,54%
3.72
ΜΠΡΙΚ
-0,47%
2.12
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,13%
31.06
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
-4,33%
0.84
ΞΥΛΚ
+0,39%
0.255
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+1,39%
21.9
ΟΛΠ
+0,16%
31.35
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.33
ΟΠΑΠ
-0,96%
15.51
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.79
ΟΤΕ
-0,60%
14.94
ΟΤΟΕΛ
-0,77%
10.36
ΠΑΙΡ
+0,20%
0.99
ΠΑΠ
-0,42%
2.35
ΠΕΙΡ
-0,77%
3.465
ΠΕΡΦ
+0,57%
5.34
ΠΕΤΡΟ
-0,75%
7.9
ΠΛΑΘ
+1,01%
4
ΠΛΑΚΡ
+5,84%
14.5
ΠΡΔ
+8,90%
0.318
ΠΡΕΜΙΑ
+0,51%
1.18
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,78%
5.15
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.57
ΣΑΡ
-0,74%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,91%
0.325
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.54
ΣΠΕΙΣ
+0,69%
5.8
ΣΠΙ
-3,32%
0.495
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,15%
19.89
ΤΖΚΑ
-1,05%
1.415
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,61%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.25
ΦΡΙΓΟ
+0,97%
0.208
ΦΡΛΚ
+1,26%
3.62
ΧΑΙΔΕ
+4,42%
0.59

Mετρό: Την επόμενη εβδομάδα στη Βουλή η σύμβαση για τη γραμμή 4

Στη Βουλή στέλνει την επόμενη εβδομάδα η Αττικό Μετρό τη σύμβαση με την κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport για την κατασκευή του πρώτου τμήματος (Αλσος Βεϊκού – Γουδή) μετά την έγκρισή της από το Ελεγκτικό Συνέδριο. Η σύμβαση αναμένεται να παρουσιαστεί μέσα στο επόμενο 20ημερο στην αρμόδια επιτροπή Παραγωγής και Εμπορίου προκειμένου στη συνέχεια να υπογραφεί και να αρχίσει η αντίστροφη μέτρηση για την υλοποίηση του μεγαλύτερου δημοσίου έργου των τελευταίων ετών.

Ο αγώνας δρόμου για την εκκίνηση του έργου έχει ξεκινήσει από τα τέλη Μαρτίου όταν υπεγράφη η σύμβαση με την ΕΡΕΤΒΟ για τις πρόδρομες εργασίες του έργου. Η ΕΡΕΤΒΟ με βάση τη σύμβαση θα στήσει 22 εργοτάξια κατά μήκος της γραμμής ώστε όλοι οι χώροι στους οποίους θα δημιουργηθούν φρέατα και σταθμοί του μετρό, να αποδοθούν «ελεύθεροι βαρών» στον κυρίως κατασκευαστή (στην κοινοπραξία υπό την ΑΒΑΞ). Για παράδειγμα, να μεταφερθούν τα δίκτυα των οργανισμών κοινής ωφέλειας (ΕΥΔΑΠ, κ.α.). Ταυτόχρονα θα προχωρήσουν και οι μελέτες (κυκλοφοριακές, τοπογραφικές, κ.α.) αλλά και οι συζητήσεις με τους εμπλεκόμενους ιδιοκτήτες προκειμένου να γίνουν οι απαραίτητες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις, να παραδοθούν οι χώροι που θα εγκατασταθούν τα εργοτάξια, κ.α.

Η διοίκηση της Αττικό Μετρό έχει υποστηρίξει πρόσφατα πως τα πρώτα εργοτάξια θα εμφανιστούν στην Αθήνα εντός του καλοκαιριού με προτεραιότητα στους σταθμούς Κατεχάκη και Βεϊκου από τους οποίους θα ξεκινήσουν τα δύο μηχανήματα ΤΒΜ («μετροπόντικες») για τη διάνοιξη της σήραγγας.

Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Ghella – Alstom Transport που επικράτησε στον διαγωνισμό για την κύρια εργολαβία αναλαμβάνει «την εκπόνηση της Οριστικής Μελέτης, της Μελέτης Εφαρμογής (ΜΕ), την κατασκευή των έργων Πολιτικού Μηχανικού, την προμήθεια, εγκατάσταση, τις δοκιμές και τη θέση σε λειτουργία του ηλεκτρομηχανολογικού και σιδηροδρομικού εξοπλισμού, τη συντήρηση του έργου, την εκπαίδευση του προσωπικού και την προμήθεια των ανταλλακτικών». Επίσης στο έργο περιλαμβάνεται η προμήθεια τροχαίου υλικού, καθώς και η κατασκευή Κέντρου Ελέγχου Λειτουργίας και κτιρίου συντήρησης και επισκευών συρμών στο Αμαξοστάσιο Σεπολίων».

Το πρώτο τμήμα της γραμμής 4 έχει σχεδιαστεί με σκοπό την εξυπηρέτηση πολλών πυκνοκατοικημένων περιοχών του Λεκανοπεδίου και του κέντρου της Αθήνας. Η χάραξή του εκτείνεται από την περιοχή του Άλσους Βεΐκου στο Γαλάτσι μέχρι το Γουδή και υπάγεται στα διοικητικά όρια των Δήμων Αθήνας, Γαλατσίου, Καισαριανής και Ζωγράφου. Έχει μήκος περίπου 12,8 χιλιόμετρα και περιλαμβάνει δεκαπέντε νέους υπόγειους σταθμούς: Άλσος Βεΐκου, Γαλάτσι, Ελικώνος, Κυψέλη, Δικαστήρια, Αλεξάνδρας, Εξάρχεια, Ακαδημία, Κολωνάκι, Ευαγγελισμός, Καισαριανή, Πανεπιστημιούπολη, Ιλίσια, Ζωγράφου και Γουδή. Πρόσφατα ο υπουργός Υποδομών Κ. Καραμανλής είχε δηλώσει προς στο υπουργείο και στην Αττικό Μετρό σχεδιάζουν ήδη τις πρώτες επεκτάσεις της γραμμής 4.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!