THEPOWERGAME
Μια νέα εποχή ανάπτυξης για το μεγαλύτερο όμιλο δημόσιων εταιρειών της χώρας, το Υπερταμείο/ Growthfund εγκαινιάζεται με το εντυπωσιακό του περίπτερο στην 88η Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.
Η τελετή εγκαινίων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο 7 Σεπτεμβρίου στις 12:30, στο Pavillion 17, παρουσία του υπουργού Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών, Κωστή Χατζηδάκη, και του προέδρου του Υπερταμείου, Στέφανου Θεοδωρίδη.
Η δεύτερη ομιλική συμμετοχή του Υπερταμείου στη φετινή έκθεση σηματοδοτεί την εδραίωση του ρόλου του ως καταλύτη για την οικονομική ανάπτυξη της χώρας και ταυτόχρονα εγκαινιάζει τους μεταρρυθμιστικούς του στόχους.
Το Growthfund θα έχει δυναμική παρουσία με μια σειρά εκδηλώσεων και τον κύκλο συζητήσεων «Αξία για Όλους, Βάζουμε καλάθι στην Ανάπτυξη», τον οποίο θα ανοίξει αμέσως μετά την τελετή εγκαινίων ο Γρηγόρης Δημητριάδης, Διευθύνων Σύμβουλος Υπερταμείου αναφερόμενος στο «Νέο Επενδυτικό Ταμείο: Ενισχύοντας τον επενδυτικό ρόλο του Growthfund στην ελληνική οικονομία».
Οι θεματικές ενότητες, στις οποίες θα συμμετάσχουν κυβρενητικά στελέχη, σημαντικοί εκπρόσωποι φορέων της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας, καθώς και αναπτυξιακοί παράγοντες από τη Θεσσαλονίκη, θα εστιάσουν στο νέο μοντέλο οικονομικής ανάπτυξης της χώρας. Οι συζητήσεις θα καλύψουν θέματα όπως οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι αναγκαίες μεταρρυθμίσεις και ο ρόλος του Growthfund στην ενίσχυση της οικονομικής ανάπτυξης.
Παράλληλα, έχει προγραμματιστεί μια σειρά εκδηλώσεων που θα αντλούν έμπνευση από τον αθλητικό και ενωτικό χαρακτήρα της φετινής παρουσίας του Ομίλου στην έκθεση. Στο πλαίσιο αυτό, θα πραγματοποιηθεί στον χώρο του περιπτέρου εκδήλωση την Δευτέρα 9 Σεπτεμβρίου και ώρα 6 μ.μ. με κεντρικό ομιλητή τον βετεράνο διεθνή μπασκετμπολίστα Δημήτρη Παπανικολάου με θέμα «Βάζουμε καλάθι στη μοναδικότητα».
Αξίζει να σημειωθεί ότι οι εκδηλώσεις αυτές θα συνδυαστούν με πρωτοβουλίες κοινωνικής ευθύνης, αναδεικνύοντας και μια ακόμα φορά τη δέσμευση του Οργανισμού στη δημιουργία αξίας για την κοινωνία.
Διαβάστε επίσης
ΑΕΠ: Ανάπτυξη 2,3% στο β’ τρίμηνο
Honey Deuce: Το κοκτέιλ των 10 εκατ. που πουλάει σαν τρελό
Πώς οι Μολάοι θέτουν στο επίκεντρο τη μεταλλευτική βιομηχανία της Ελλάδας