Γ.Δ.
1401.36 +0,27%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.3
NOVAL
0,00%
2.275
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
37.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.378
ΑΒΕ
0,00%
0.454
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
0,00%
1.5625
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.445
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.59
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.14
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.58
ΔΑΑ
0,00%
7.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.75
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.75
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.296
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.38
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.424
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.62
ΕΛΠΕ
0,00%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.788
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
0,00%
7.036
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.13
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.04
ΕΧΑΕ
0,00%
4.31
ΙΑΤΡ
0,00%
1.525
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3075
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.69
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.64
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.015
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.48
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.395
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.01
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
0,00%
14.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.922
ΛΑΒΙ
0,00%
0.726
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.28
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.01
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.025
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.32
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.8
ΜΟΤΟ
0,00%
2.465
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.09
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
31.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
30
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.3
ΟΠΑΠ
0,00%
15.3
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.791
ΟΤΕ
0,00%
15.01
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.24
ΠΑΙΡ
0,00%
0.974
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
0,00%
3.63
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.172
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.1
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.58
ΣΑΡ
0,00%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.331
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.53
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.6
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.81
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.22
ΦΡΛΚ
0,00%
3.57
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Στην “Παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών” εντάσσονται δύο νέα έργα

Τα οδικά τμήματα «Παράκαμψη Ψαχνών» και «Αρτηρία Σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας», εντάσσονται στο έργο «Παράκαμψη Χαλκίδας και παράκαμψη Ψαχνών», με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα.

Ειδικότερα, όπως σημειώνεται τη σχετική ανακοίνωση, με δύο αποφάσεις του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, διευρύνεται το αντικείμενο του έργου «Παράκαμψη Χαλκίδας και παράκαμψη Ψαχνών», καθώς εγκρίνεται η άσκηση του δικαιώματος προαίρεσης του έργου και ενεργοποιείται επί της ουσίας η έναρξη της υλοποίησης δύο επιπλέον οδικών τμημάτων, τα οποία βελτιώνουν τις οδικές συνθήκες στην Π.Ε. Εύβοιας.

Συγκεκριμένα, ξεκινά η υλοποίηση των οδικών τμημάτων «Παράκαμψη Ψαχνών» και «Αρτηρία Σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας», με συμβατικά ποσά προαιρέσεων 10.629.568,20 ευρώ και 7.855.509,11 ευρώ (με Φ.Π.Α.) αντίστοιχα.

Σημειώνεται ότι με τις ίδιες αποφάσεις εγκρίνονται και τα Συμβατικά Τεύχη των οριστικών Μελετών των υπόψη έργων, όπου σε συνδυασμό με τις κηρύξεις των αναγκαστικών απαλλοτριώσεων τον Ιούλιο του 2024, θέτουν σε τροχιά υλοποίησης τα δύο τμήματα.

Η παράκαμψη Ψαχνών αποτελεί συνέχεια της παράκαμψης Χαλκίδας, που διέρχεται έξω από τους οικιστικούς ιστούς των Ψαχνών και της Καστέλλας προς τη Βόρεια Εύβοια. Αποτελεί, συνεπώς, αναγκαιότητα για τη σημερινή και μελλοντική ανάπτυξη της πόλης των Ψαχνών και της ευρύτερης περιοχής.

Η κατασκευή της αρτηρίας σύνδεσης Βόρειας – Νότιας Εύβοιας που συνδέει τον ανισόπεδο κόμβο Λιανής Άμμου και παράκαμψης Χαλκίδας με το οδικό δίκτυο προς τη Νότια Εύβοια, είναι υπεραστική και έχει πρόβλεψη παράπλευρου οδικού δικτύου και ισόπεδων κόμβων, με σκοπό την αποσυμφόρηση του υπάρχοντος οδικού δικτύου.

Τα δύο νέα τμήματα συμβάλλουν στη δημιουργία ενός νέου οδικού δικτύου το οποίο θα βελτιώσει την οδική ασφάλεια και τις συνθήκες μετακίνησης των πολιτών.

Διαβάστε επίσης

Καφές: Έρχονται νέες αυξήσεις στις τιμές

Μέλισσα: Πρόκληση τα κοστολόγια, έμφαση στις εξαγωγές

Πουλλικκάς: Οι στόχοι για την ενεργειακή μετάβαση της Κύπρου

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!