Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

ΟΣΥ: Υπεγράφη η σύμβαση με την Εθνική Leasing για 300 λεωφορεία

Οι Οδικές Συγκοινωνίες (ΟΣΥ) και η Εθνική Leasing υπέγραψαν σήμερα τη σύμβαση για την προμήθεια 300 καινούργιων λεωφορείων αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, μέσω μίσθωσης διάρκειας 10 ετών με δικαίωμα προαίρεσης ενός έτους.

Η σύμβαση υπεγράφη παρουσία του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών Χρήστου Σταϊκούρα, του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές, Βασίλη Οικονόμου, του Προέδρου του ΔΣ της ΟΣΥ.Α.Ε. και Διευθύνοντος Συμβούλου του ΟΑΣΑ Γεώργιου Σπηλιόπουλου, του Διευθύνοντος Συμβούλου της Ο.ΣΥ. Α.Ε. Στέφανου Αγιάσογλου, του Διευθύνοντος Συμβούλου της Εθνικής Leasing Α.Ε. Θεόδωρου Σπυρόπουλο και του Διευθυντή Ανάπτυξης Εργασιών της Εθνικής Leasing Α.Ε. Γεώργιου Κιολεΐδη.

«Πραγματοποιούμε ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα για την ανανέωση και ενίσχυση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας», τόνισε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, κατά την τοποθέτησή του.

Αναφερόμενος στο περιεχόμενο της σύμβασης, ο κ. Σταϊκούρας σημείωσε ότι πρόκειται για:

  • 100 πετρελαιοκίνητα αρθρωτά λεωφορεία, 18 μέτρων.
  • 100 πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, 12 μέτρων.
  • 100 ηλεκτρικά λεωφορεία, Midi 8,6 μέτρων, ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.

Μάλιστα, η εκμίσθωση των ηλεκτρικών λεωφορείων περιλαμβάνει τους φορτιστές και τη σύνδεσή τους με το δίκτυο των αμαξοστασίων.

«Στη Σύμβαση προβλέπεται η παράδοση του 30% του συνόλου των λεωφορείων στο επόμενο τρίμηνο, κάτι που σημαίνει πως ένας πολύ σημαντικός αριθμός νέων λεωφορείων πρόκειται να ενταχθεί στον στόλο της Ο.ΣΥ. έως το τέλος τους έτους. Και τα υπόλοιπα στους πρώτους μήνες του 2025. Η σύμβαση διασφαλίζει, επίσης, υψηλή διαθεσιμότητα οχημάτων, καθώς ο Ανάδοχος δεσμεύεται σε πολύ υψηλά επίπεδα εφεδρείας και αντικατάστασης των οχημάτων, είπε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, ο κ. Σταϊκούρας τόνισε: «Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εφαρμόζει, με συνέπεια και μεθοδικότητα, τον σχεδιασμό ανανέωσης του στόλου των λεωφορείων, σε συνεργασία με τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων. Η ανανέωση του στόλου έχει ήδη ξεκινήσει και συνεχίζεται βήμα – βήμα, με κριτήρια τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, τη διασφάλιση της προσβασιμότητας και τον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης. Δημιουργούμε υποδομές, οι οποίες θα παραμείνουν στην υπηρεσία του πολίτη για πολλά χρόνια στο μέλλον».

Από την πλευρά του, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου δήλωσε«Σήμερα κάνουμε ένα ακόμα σημαντικό βήμα προς την υλοποίηση του οράματός μας για ένα σύγχρονο και βιώσιμο δίκτυο δημόσιων συγκοινωνιών στην Ελλάδα. Η υπογραφή της σύμβασης για την προμήθεια 300 νέων λεωφορείων, που θα αντικαταστήσουν παλαιά λεωφορεία της Ο.ΣΥ., αποτελεί μία ακόμη έμπρακτη απόδειξη της κυβερνητικής μας δέσμευσης για τη βελτίωση της καθημερινότητας των πολιτών μας.

Με την ένταξη αυτών των νέων οχημάτων, προχωρούμε σταθερά τη σταδιακή υλοποίηση της αναβάθμισης των δημόσιων συγκοινωνιών, εξασφαλίζοντας την αξιοπιστία, την άνεση και τη φιλικότητα προς το περιβάλλον που αξίζουν οι πολίτες.

Η επένδυση αυτή, σε συνδυασμό με τον ευρύτερο σχεδιασμό μας, θα συμβάλει καθοριστικά στην επίτευξη του στόχου μας να αντικαταστήσουμε όλα τα παλιά λεωφορεία με νέα, σύγχρονα και «πράσινα» οχήματα μέχρι το 2027. Μία τεράστια επένδυση 2 δισ. ευρώ στην Δημόσια συγκοινωνία, μετά από 20 χρόνια και πλέον, απραξίας.

Συνεχίζουμε με αποφασιστικότητα, θέτοντας τα θεμέλια για μια νέα εποχή στις συγκοινωνίες της χώρας μας, με κεντρικό άξονα την εξυπηρέτηση και την ασφάλεια των πολιτών, αλλά και την προστασία του περιβάλλοντος. Είμαστε και θα συνεχίσουμε να είμαστε δίπλα σε κάθε επιβάτη και εργαζόμενο, υλοποιώντας το σχέδιό μας για καλύτερες συγκοινωνίες σε κάθε γωνιά της Ελλάδας».

Ο Πρόεδρος του ΔΣ της Ο.ΣΥ. Α.Ε και Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΑΣΑ, Γιώργος Σπηλιόπουλος δήλωσε: «Σήμερα γίνεται ένα ακόμη βήμα για την ανανέωση του στόλου των Συγκοινωνιών Αθηνών, με τη υπογραφή της σύμβασης μίσθωσης για 10 χρόνια 300 καινούργιων λεωφορείων από την Ο.ΣΥ., αναβαθμίζοντας έτσι σημαντικά τις παρεχόμενες υπηρεσίες προς το επιβατικό κοινό.

Μια ακόμη σημαντική εξέλιξη σε συνέχεια της κυκλοφορίας των 140 ηλεκτρικών οχημάτων τον Μάιο καθώς και την επιτυχή έκβαση του διαγωνισμού του ΟΑΣΑ για την κάλυψη των περιαστικών γραμμών με 211 καινούργια λεωφορεία που, από την ερχόμενη Δευτέρα, εισάγονται σταδιακά στο καθημερινό πρόγραμμα. Επίσης αναμένονται μέχρι την άνοιξη 300 οχήματα φυσικού αερίου ολοκληρώνοντας έτσι τον πρώτο κύκλο με 951 νέα λεωφορεία.

Σε συνδυασμό με τον νέο, μεγάλο διαγωνισμό του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για την προμήθεια 700 νέων ηλεκτρικών λεωφορείων και τρόλεϊ, οι Συγκοινωνίες Αθηνών θα διαχειρίζονται έναν διευρυμένο αριθμητικά, τεχνολογικά σύγχρονο και πλήρως ανανεωμένο στόλο οχημάτων μέχρι το 2027».

Από την πλευρά του, ο Διευθύνων Σύμβουλος της Ο.ΣΥ. Α.Ε Στέφανος Αγιάσογλου δήλωσε: «Με τη σημερινή υπογραφή της σύμβασης για την παροχή υπηρεσιών μίσθωσης 300 νέων λεωφορείων, εκ των οποίων τα 100 είναι ηλεκτρικά, κάνουμε πράξη τη δέσμευσή μας για την ανανέωση των οχημάτων της Ο.ΣΥ. με στόχο την αναβάθμιση της δημόσιας αστικής συγκοινωνίας, προς όφελος του επιβατικού κοινού. Τα τελευταία χρόνια, όλοι εμείς στην Ο.ΣΥ., Διοίκηση και εργαζόμενοι, κάναμε μια τεράστια προσπάθεια θέτοντας τις βάσεις και δημιουργώντας τις υποδομές για τον εκσυγχρονισμό των Συγκοινωνιών, υλοποιώντας την πολιτική του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Το 2024 είναι έτος ορόσημο για την ανανέωση του στόλου μας. Ήδη τα πρώτα αποτελέσματα είναι ορατά και με την ένταξη και αυτών των 300 λεωφορείων, το επιβατικό κοινό θα δει την αλλαγή στις καθημερινές του μετακινήσεις».

Η ομιλία Σταϊκούρα

Πραγματοποιούμε, σήμερα, ένα ακόμη ουσιαστικό βήμα για την ανανέωση και ενίσχυση του στόλου των αστικών συγκοινωνιών της πρωτεύουσας.

Με τη σύμβαση, που υπογράφεται από τις Οδικές Συγκοινωνίες και την Εθνική Leasing, προβλέπεται η προμήθεια 300 καινούργιων λεωφορείων, αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, μέσω μίσθωσης διάρκειας 10 ετών με δικαίωμα προαίρεσης ενός έτους.

Ειδικότερα, πρόκειται για:

  • 100 πετρελαιοκίνητα αρθρωτά λεωφορεία, 18 μέτρων.
  • 100 πετρελαιοκίνητα λεωφορεία, 12 μέτρων.
  • 100 ηλεκτρικά λεωφορεία, Midi 8,6 μέτρων, ελάχιστης αυτονομίας 180 χλμ.

Μάλιστα, η εκμίσθωση των ηλεκτρικών λεωφορείων περιλαμβάνει τους φορτιστές και τη σύνδεσή τους με το δίκτυο των αμαξοστασίων.

Σημειώνεται πως στη Σύμβαση προβλέπεται η παράδοση του 30% του συνόλου των λεωφορείων στο επόμενο τρίμηνο, κάτι που σημαίνει πως ένας πολύ σημαντικός αριθμός νέων λεωφορείων πρόκειται να ενταχθεί στον στόλο της Ο.ΣΥ. έως το τέλος τους έτους.

Και τα υπόλοιπα στους πρώτους μήνες του 2025.

Η σύμβαση διασφαλίζει, επίσης, υψηλή διαθεσιμότητα οχημάτων, καθώς ο Ανάδοχος δεσμεύεται σε πολύ υψηλά επίπεδα εφεδρείας και αντικατάστασης των οχημάτων.

Επιπλέον, η συντήρηση των οχημάτων θα πραγματοποιείται από τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Ο.ΣΥ., υπό την επίβλεψη και ευθύνη των Τεχνικών Υπηρεσιών του Αναδόχου, ενώ το κόστος των ανταλλακτικών βαραίνει αποκλειστικά τον Ανάδοχο.

Τα νέα αυτά οχήματα θα προστεθούν στα 140 ηλεκτρικά λεωφορεία που κυκλοφορούν ήδη από τον Ιούνιο στους δρόμους της Αθήνας.

Επιπλέον, έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για 211 νέα λεωφορεία στην Ανατολική και Δυτική Αττική, και τα πρώτα 30 οχήματα προγραμματίζεται να κυκλοφορήσουν την επόμενη Δευτέρα.

Σε αυτά, πρέπει να συνυπολογιστούν τα 300 λεωφορεία φυσικού αερίου, με χρονοδιαγράμματα παράδοσης έως το φθινόπωρο του 2025.

Συνολικά, λοιπόν, σε έναν χρόνο – περίπου – από σήμερα εκτιμούμε ότι θα έχουμε 950 νέα λεωφορεία στους δρόμους της Αθήνας.

Παράλληλα, είναι ανοιχτή, έως τις 26 Αυγούστου, η δημόσια διαβούλευση για άλλα 700 οχήματα, εκ των οποίων τα 200 είναι τρόλεϊ, όπου υπάρχει πρόβλεψη και για 50 – ενδεχομένως και 100 – λεωφορεία υδρογόνου, προκειμένου να αξιοποιήσουμε και αυτή την τεχνολογία.

Άλλωστε, το φθινόπωρο – κατά πάσα πιθανότητα – η ΟΣΥ θα δρομολογήσει το πρώτο λεωφορείο υδρογόνου, στο πλαίσιο σχετικού προγράμματος της Ευρωπαϊκής Ένωσης, στο οποίο έχει ενταχθεί.

Συμπερασματικά, το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών εφαρμόζει, με συνέπεια και μεθοδικότητα, τον σχεδιασμό ανανέωσης του στόλου των λεωφορείων, σε συνεργασία με τις διοικήσεις των συγκοινωνιακών φορέων.

Η ανανέωση του στόλου έχει ήδη ξεκινήσει και συνεχίζεται βήμα – βήμα, με κριτήρια τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών προς το επιβατικό κοινό, τη διασφάλιση της προσβασιμότητας και τον περιορισμό της ατμοσφαιρικής ρύπανσης.

Δημιουργούμε υποδομές, οι οποίες θα παραμείνουν στην υπηρεσία του πολίτη για πολλά χρόνια στο μέλλον.

Διαβάστε επίσης

Γιατί τα ξενοδοχεία αναγκάζονται φέτος να ρίξουν τις τιμές τους

Τέλος οι φημισμένες πατάτες Νάξου λόγω λειψυδρίας

ΔΕΗ: Αποσύρονται οι λιγνιτικές μονάδες Άγιος Δημήτριος 1 και 2

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!