THEPOWERGAME
«Τις επόμενες μέρες θα δούμε πολύ μεγάλες αυξήσεις όχι μόνο στο κρέας 15-20% αλλά θα δούμε και σε όλα τα γαλακτοκομικά» είπε μεταξύ άλλων ο πρόεδρος Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδος, Απόστολος Ραυτόπουλος, μιλώντας στα Παραπολιτικά 90,1.
Μεταξύ άλλων, επεσήμανε:
«Μέσα στον Ιούλιο είδαμε από το 2,3% ο πληθωρισμός να εκτοξεύεται στο 3% αυτό μας είπαν δικαιολογίες ότι οφείλεται στην ενέργεια, ότι οφείλεται στα θερινά οπωροκηπευτικά και στα φρούτα από την άλλη μας λένε ότι αυτά μειώθηκαν. Έχουμε τουλάχιστον σε 20 οπωροκηπευτικά και φρούτα να έχουν εκτοξευτεί οι τιμές σε σχέση με την ίδια περίοδο πέρυσι στο Θεό. Ιδίως στην ηπειρωτική και νησιωτική Ελλάδα πηγαίνουν με «σπασμένα τα φρένα» τόνισε.
«Η έκθεση της Τράπεζας της Ελλάδος μας έδειξε ότι σε 41 τυποποιημένα προϊόντα είμαστε ακριβότεροι στην ευρωζώνη κατά 10% και δεύτερο είναι ότι χθες που βγήκε η έκθεση της PWC η οποία μας λεει ότι είμαστε οι παγκόσμιοι πρωταθλητές στην απληστία των κερδών με ποσοστό 17,8%, στους τζίρους 15,6% όταν ο μέσος όρος παγκοσμίως είναι 16,5% και αντίστοιχα 10,5% στον τζίρο. Αντιλαμβάνεστε ότι παρόλο που το 2021 έχει επιβληθεί πλαφόν στο περιθώριο του κέρδους και σήμερα είμαστε παγκόσμιοι πρωταθλητές στην απληστία των κερδών αυτό τα λεει όλα!» ανέφερε ακόμη.
Για το e -katanalotis
«Αυτό που δεν γνωρίζει ο κόσμος είναι ότι άλλες τιμές έχει στο e-katanalotis και άλλη τιμή βρίσκει ο καταναλωτής στο ράφι δηλαδή μικρότερη στο e-katanalotis μεγαλύτερη στο ράφι αυτό για να το ελέγξει κάποιος θα πρέπει να κάνει επιτόπιους ελέγχους πράγμα το οποίο δεν γίνεται. Οι έλεγχοι που γίνονται είναι μπροστά από το γραφείο, από το pc όπου ελέγχουν τα τιμολόγια που ενδεχομένως τους δίνουν τα super market. Τις επόμενες μέρες θα δούμε πολύ μεγάλες αυξήσεις όχι μόνο στο κρέας 15-20% αλλά θα δούμε και σε όλα τα γαλακτοκομικά. Αυτό είναι σίγουρο ότι θα γίνει γιατί από τις μέχρι τώρα πληροφορίες έχουν θανατωθεί 15.000 αμνοερίφια και αντιλαμβάνεστε τι έλλειψη σημαίνει αυτό από τη μεριά της παραγωγής» τόνισε ο κ. Ραυτόπουλος.
Διαβάστε επίσης
Ελληνικός τουρισμός: Στροφή των επισκεπτών σε μη δημοφιλείς προορισμούς
Τζέι Σόντχρι: Ο CEO που έκανε εκατομμυριούχους τους υπαλλήλους
Οι “άμυνες” των φωτοβολταϊκών σε περικοπές και αρνητικές τιμές