THEPOWERGAME
Στην επιχορήγηση των ΚΤΕΛ με το συνολικό ποσό των 15.547.000 ευρώ για την εξασφάλιση δωρεάν ή μειωμένου κόστους μετακίνησης σε φοιτητές, ΑμεΑ και πολύτεκνους, προχώρησε το υπουργείο Εθνικής Οικονομίας και Οικονομικών.
Πιο αναλυτικά, όπως αναφέρεται σε σχετικές ανακοινώσεις του υπουργείου:
Για τους φοιτητές
Με υπουργική απόφαση που υπέγραψαν ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, ο Υφυπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, Θάνος Πετραλιάς και ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλης Οικονόμου, επιχορηγούνται στα αστικά και υπεραστικά ΚΤΕΛ το ποσό 3.775.000 ευρώ, για το πρώτο εξάμηνο, για την πλήρη ή μερική απαλλαγή από την καταβολή κομίστρου σε φοιτητές Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων και καταρτιζόμενους των Δημοσίων Ινστιτούτων Επαγγελματικής Κατάρτισης (Ι.Ε.Κ) του ακαδημαϊκού έτους 2023-2024.
Για ΑμεΑ και πολύτεκνους
Το ποσό των 11.772.000 εκατ. ευρώ πρόκειται να χορηγηθεί στα ΚΤΕΛ για την κάλυψη των μετακινήσεων, με πλήρη ή μερική απαλλαγή από την καταβολή κομίστρου, Ατόμων με Αναπηρία (ΑμεΑ), καθώς και πολυτέκνων και των οικογενειών τους, με απόφαση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστου Σταϊκούρα, του Υφυπουργού Οικονομίας και Οικονομικών, Θάνου Πετραλιά και του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, Βασίλη Οικονόμου.
Ειδικότερα, σύμφωνα με την απόφαση, τα ΚΤΕΛ Α.Ε. και τα ΚΤΕΛ που ανήκουν στην Πανελλαδική Ομοσπονδία Αυτοκινητιστών Υπεραστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Υ.Σ.) και στην Πανελλαδική Ομοσπονδία Αστικών Συγκοινωνιών (Π.Ο.Α.Σ.), καθώς και στις Δημοτικές Επιχειρήσεις Συγκοινωνιών των Δήμων Ρόδου και Κω, πρόκειται να αποζημιωθούν για την πλήρη ή μερική μεταφορά με μειωμένο εισιτήριο στα αστικά και υπεραστικά μέσα μαζικής μεταφοράς, α) των Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ) και β) των πολυτέκνων και των μελών των οικογενειών τους, για το έτος 2024.
Η υπογραφή αυτής της απόφασης αποτελεί έμπρακτη απόδειξη της κοινωνικής πολιτικής της Κυβέρνησης.
Διαβάστε επίσης
Ταξί: Έρχεται πρόστιμο για αποδείξεις και μη αποδοχή κάρτας
Κίνα: Η κρίση των ακινήτων και οι συνέπειες στην παγκόσμια οικονομία
Πώς θα είναι ο νέος Αστικός Περίπατος της Αθηναϊκής Ριβιέρας