THEPOWERGAME
Έξι σταθμοί στη Γραμμή 4 του Μετρό προβλέπονται στη σχεδιαζόμενη επέκταση προς τα δυτικά, από το Άλσος Βεΐκου στην Πετρούπολη. Επί τάπητος έχει τεθεί η μελέτη για τη συγκεκριμένη επέκταση, η οποία θα διέρχεται από τη Νέα Ιωνία και τη Νέα Φιλαδέλφεια. H επέκταση αυτή, όπως αναφέρθηκε, περιλαμβάνει 6 νέους σταθμούς που θα εξυπηρετήσουν περιοχές της Ν. Ιωνίας, της Ν. Φιλαδέλφειας, των Αγ. Αναργύρων, του Ιλίου και της Πετρούπολης. Μάλιστα η νέα Γραμμή θα εξυπηρετεί και τους φίλους της ΑΕΚ, οι οποίοι θα έχουν εύκολη πρόσβαση στο νέο γήπεδο του συλλόγου.
Στο πλαίσιο αυτό άλλαξε ο αρχικός σχεδιασμός της επέκτασης, αφού στην αρχή προβλεπόταν κατασκευή σταθμού πλησίον του ομώνυμου Σταθμού ΗΣΑΠ στον Περισσό και εν συνεχεία στη Νέα Φιλαδέλφεια στη διασταύρωση της Λεωφ. Δεκελείας και Βρυούλων. Διαπιστώθηκε, όμως, ότι υπήρχαν σημαντικοί λόγοι επιλογής εναλλακτικής χάραξης του έργου με σταθμό πλησίον του ομώνυμου σταθμού των Πευκακίων αντί του Περισσού και εν συνεχεία στη Ν. Φιλαδέλφεια σε δημόσιο πάρκο ικανής έκτασης για την κατασκευή του Σταθμού (πάρκο Μνημείου Μικρασιατών), σε απόσταση περίπου 150 μ. από την «OPAP Arena». Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στα 600 εκατομμύρια ευρώ.
Σύμφωνα με παράγοντες της Αττικό Μετρό ο σχεδιασμός του Μετρό της Αθήνας, αναφορικά με το βασικό έργο και τις επεκτάσεις του, προκύπτει μέσα από εξειδικευμένες Συγκοινωνιακές Μελέτες, οι οποίες λαμβάνουν υπόψη τους, πληθυσμιακά κριτήρια, την προβλεπόμενη ζήτηση μεταφορών. Και υπογραμμίζουν ότι η επεκτασιμότητα του Μετρό της Αθήνας είναι δεδομένη, εντός του πλαισίου ωρίμανσης των μελετών και υπό την αίρεση της χρηματοδότησης.
Σημειώνεται ότι η Γραμμή 4 του Μετρό, όχι μόνο αλλάζει ριζικά τον συγκοινωνιακό χάρτη της Αττικής, αλλά αναβαθμίζει ολόκληρες περιοχές, δημιουργώντας ακίνητα – φιλέτα.
Διαβάστε επίσης
Βικτόρια Στάρμερ: Ποια είναι η νέα “Πρώτη Κυρία” της Βρετανίας
Στήθηκαν αντάρτικα για να μπλοκάρουν κρίσιμα έργα
Πώς η Ελλάδα μπαίνει στον ευρωπαϊκό διάλογο για την πυρηνική ενέργεια