Γ.Δ.
1603.96 -0,88%
ACAG
-1,79%
6.05
AEM
-0,78%
4.5095
AKTR
-2,75%
5.3
BOCHGR
+1,12%
5.4
CENER
-0,63%
9.44
CNLCAP
-1,38%
7.15
DIMAND
+0,36%
8.27
EVR
-1,72%
1.715
NOVAL
-0,79%
2.52
OPTIMA
+0,57%
14.12
TITC
-1,68%
40.95
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+0,22%
2.255
ΑΒΕ
-0,23%
0.428
ΑΔΜΗΕ
+0,36%
2.825
ΑΚΡΙΤ
+0,67%
0.755
ΑΛΜΥ
-0,58%
4.285
ΑΛΦΑ
-2,35%
1.8455
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-2,46%
11.12
ΑΣΚΟ
-0,93%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+0,27%
7.3
ΑΤΕΚ
-9,27%
1.37
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,86%
0.692
ΑΤΤΙΚΑ
-2,08%
2.35
ΒΙΟ
-1,20%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-4,16%
1.845
ΒΙΟΣΚ
-1,29%
1.53
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-0,81%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-1,27%
1.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,63%
18.78
ΔΑΑ
+8,04%
8.98
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-2,55%
12.99
ΔΟΜΙΚ
-1,24%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,53%
0.378
ΕΒΡΟΦ
-2,05%
1.915
ΕΕΕ
+2,04%
40
ΕΚΤΕΡ
-2,18%
2.015
ΕΛΒΕ
-1,82%
5.4
ΕΛΙΝ
-0,46%
2.17
ΕΛΛ
-1,01%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,22%
2.27
ΕΛΠΕ
-2,24%
7.86
ΕΛΣΤΡ
-1,24%
2.39
ΕΛΤΟΝ
-1,29%
1.834
ΕΛΧΑ
-1,62%
2.13
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.115
ΕΤΕ
-2,98%
8.39
ΕΥΑΠΣ
-1,45%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.08
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.474
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-2,44%
2
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
-1,13%
1.745
ΙΝΛΙΦ
-1,65%
4.77
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.07
ΙΝΤΕΚ
-0,17%
5.89
ΙΝΤΕΤ
-3,13%
1.085
ΙΝΤΚΑ
-2,79%
3.14
ΚΑΡΕΛ
-1,84%
320
ΚΕΚΡ
-0,39%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-1,09%
0.454
ΚΟΥΑΛ
-0,31%
1.306
ΚΟΥΕΣ
-1,27%
6.22
ΚΡΙ
-1,52%
16.25
ΚΤΗΛΑ
-1,52%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-2,22%
0.794
ΛΑΜΔΑ
-2,72%
6.8
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-3,64%
1.06
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-2,06%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,44%
2.24
ΜΕΡΚΟ
-1,01%
39.2
ΜΙΓ
-0,70%
2.845
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
-0,63%
22.26
ΜΟΝΤΑ
+1,59%
3.84
ΜΟΤΟ
-2,30%
2.76
ΜΟΥΖΚ
-1,59%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-2,00%
27.38
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-1,24%
2.39
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
-0,54%
36.76
ΝΑΚΑΣ
-1,27%
3.1
ΝΑΥΠ
-2,17%
0.81
ΞΥΛΚ
-0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
-5,56%
0.374
ΟΛΘ
-0,35%
28.4
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
-0,38%
2.59
ΟΠΑΠ
-1,58%
16.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-0,67%
14.9
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.02
ΠΑΙΡ
-3,88%
0.966
ΠΑΠ
-1,53%
2.57
ΠΕΙΡ
-1,62%
4.73
ΠΕΡΦ
-1,85%
5.3
ΠΕΤΡΟ
-2,00%
7.84
ΠΛΑΘ
-2,10%
3.965
ΠΛΑΚΡ
-0,66%
15.1
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.276
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,56%
6
ΠΡΟΦ
-1,90%
5.17
ΡΕΒΟΙΛ
-2,56%
1.71
ΣΑΡ
-1,75%
12.36
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
-3,17%
0.61
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,77%
1.31
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,84%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+7,56%
0.256
ΦΡΛΚ
-2,10%
4.19
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.75

ΤΑΙΠΕΔ: Μέχρι το τέλος του μήνα η απόφαση ΣτΕ για Εγνατία Οδό

Τον έλεγχο των τυπικών δικαιολογητικών των δύο υποψηφίων κοινοπραξιών για την παραχώρηση της Εγνατίας Οδού έχει ξεκινήσει το ΤΑΙΠΕΔ το οποίο περιμένει, όμως, την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας (ΣτΕ) προκειμένου να ανοίξει τις προσφορές. Στο ΣτΕ είχε προσφύγει στα τέλη Μαρτίου η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις, του ομίλου ΕΛΛΑΚΤΩΡ, ζητώντας νέα παράταση της ημερομηνίας υποβολής δεσμευτικών προσφορών που είχε οριστεί για την 1η Απριλίου. Η συζήτηση έχει προγραμματιστεί για σήμερα.

Η ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις ζητούσε αρχικά πρόσθετο χρόνο για να καταθέσει αυτόνομη προσφορά, χωρίς την καναδικών συμφερόντων Roadis που αποσύρθηκε από την κοινοπραξία. Στη συνέχεια ζήτησε να της επιτραπεί να καταθέσει, εντός της αρχικής προθεσμίας, αυτόνομη προσφορά, κάτι που παραβίαζε τους όρους του διαγωνισμού. Το ΣτΕ είχε απορρίψει αίτημα για έκδοση προσωρινής διαταγής ώστε να «παγώσει» ο διαγωνισμός.

Είναι η δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες που ο διαγωνισμός της Εγνατίας Οδού εμπλέκεται σε δικαστικές περιπέτειες καθώς και στις αρχές Δεκεμβρίου είχαν υπάρξει προσφυγές που οδήγησαν τελικά το ΤΑΙΠΕΔ στην απόφαση να ορίσει νέα ημερομηνία κατάθεσης των δεσμευτικών προσφορών στις 1 Απριλίου.

Τότε εμφανίστηκαν δύο κοινοπραξίες που διεκδικούν τη σύμβαση παραχώρησης και τα πρόσθετα έργα αναβάθμισης κάθετων οδικών αξόνων, συνολικής αξίας κοντά στο 1,5 δισ. ευρώ. Η κοινοπραξία της ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με την γαλλική Egis Projects και η κοινοπραξία του γαλλικού ομίλου Vinci με τις Μυτιληναίος και ΑΒΑΞ. Η τελευταία προστέθηκε πριν από λίγες εβδομάδες στο σχήμα των Γάλλων με την Μυτιληναίος.

Σήμερα στο ΣτΕ έχει προγραμματιστεί η συζήτηση ενώ αναμένεται να δοθεί προθεσμία κάποιων ημερών στις δύο πλευρές (ΤΑΙΠΕΔ και ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις) προκειμένου να καταθέσουν τα υπομνήματά τους. Προς το τέλος του μήνα αναμένεται η απόφαση, σύμφωνα με νομικούς κύκλους που παρακολουθούν την υπόθεση.

Ο πλειοδότης του διαγωνισμού θα αναλάβει να διαχειριστεί τόσο τον βασικό οδικό άξονα, όσο και τρεις κάθετους άξονες. Δηλαδή τον βασικό άξονα από την Ηγουμενίτσα μέχρι τους Κήπους Έβρου μήκους 658 χιλιόμετρα (χλμ.) και τους άξονες Σιάτιστα – Κρυσταλλοπηγή, Χαλάστρα-Εύζωνοι και Θεσσαλονίκη-Προμαχώνας με μήκος και οι τρεις 225 χλμ.

Ο προτιμητέος επενδυτής, μέσω της εταιρείας παραχώρησης που θα συστήσει, υποχρεούται να μελετήσει, χρηματοδοτήσει και εκτελέσει σειρά πρόσθετων εργασιών. Στα πρόσθετα έργα που θα κατασκευάσει, περιλαμβάνονται όλες οι εργασίες που απαιτούνται για την αναβάθμιση κάθετων αξόνων όπως η αναβάθμιση σε επίπεδο αυτοκινητοδρόμου των τμημάτων Χαλάστρα – Πολύκαστρο του κάθετου άξονα Χαλάστρα – Εύζωνοι και Χριστός – Κ. Αμπέλα του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας, συνολικού μήκους 54 χιλιομέτρων.

Με βάση την οριστική μελέτη οδοποιίας στο τμήμα Χαλάστρα – Πολύκαστρο του κάθετου άξονα Χαλάστρα – Εύζωνοι προβλέπεται η κατασκευή του δεύτερου κλάδου του τμήματος «Ανισόπεδου Κόμβου (Α/Κ) Αξιού – Α/Κ Πολυκάστρου» μήκους 44,1 χλμ., ώστε ο αυτοκινητόδρομος να αποκτήσει στο σύνολό του διατομή με δύο λωρίδες και Λωρίδα Εκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ) ανά κατεύθυνση. Η αντίστοιχη οριστική μελέτη οδοποιίας στο τμήμα Χριστός – Κ. Αμπέλα του κάθετου άξονα Θεσσαλονίκη – Σέρρες – Προμαχώνας προβλέπει διαπλάτυνση της υφιστάμενης οδού, μήκους 10,2 χιλιομέτρων, ώστε να αποκτήσει διατομή 22,50 μέτρα με ΛΕΑ και με ταχύτητα μελέτης 120 χλμ./ώρα καθώς και βελτίωση-αναβάθμιση των τριών υφιστάμενων κόμβων. Ο ανάδοχος δεν θα έχει έσοδα μόνο από τα διόδια αφού θα εκμεταλλεύεται και Σταθμούς Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών (ΣΕΑ), αλλά και τις παρόδιες εκτάσεις του οδικού άξονα.

 

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!