THEPOWERGAME
Την ύπαρξη αθέμιτου ανταγωνισμού κατά των ταξί στην Ευρωπαϊκή Ένωση καταγγέλουν μια σειρά από ενώσεις του κλάδου, μαζί και ο ΣΑΤΑ, ζητώντας παρεμβάσεις κατά της δράσης που πραγματοποιούν «εταιρείες μεταφορών» που χρησιμοποιούν PHV ως ταξί αλλά χωρίς τους κανόνες.
Αναλυτικά η κοινή ανακοίνωση των ενώσεων αναφέρει:
«Μαθαίνουμε ότι η Ευρωπαϊκή Ένωση, μετά από ανακοίνωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής, θα αυξήσει τους δασμούς στα κινεζικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα λόγω ”αθέμιτου ανταγωνισμού”.
Αναρωτιόμαστε γιατί η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει την ίδια ευαισθησία έναντι του αθέμιτου ανταγωνισμού όσον αφορά τις μη προγραμματισμένες δημόσιες συγκοινωνίες. Για περίπου μια δεκαετία, τα ταξί υπόκεινται σε αθέμιτο ανταγωνισμό από πολυεθνικές τεχνολογικές πλατφόρμες που χρησιμοποιούν PHV (Ε.Ι.Χ) για να παρέχουν υπηρεσίες ταξί στο δρόμο, χωρίς τις δημόσιες υποχρεώσεις που αντίθετα επιβαρύνουν τις πρώτες.
Στην πραγματικότητα, οι πολυεθνικές και τα PHV (Ε.Ι.Χ) κάνουν την ίδια δουλειά με τα ταξί, αλλά με διαφορετικούς και ευνοϊκούς κανόνες. Χωρίς διοικητικό τιμολόγιο, καμία υποχρέωση παροχής υπηρεσιών, καμία υποχρέωση επικράτειας, καμία βάρδια, όπως προβλέπεται για τα ταξί! Ο αθέμιτος ανταγωνισμός δεν μπορεί να επικαλεστεί μόνο όταν επηρεάζει μια ντουζίνα ευρωπαϊκές πολυεθνικές αυτοκινητοβιομηχανίες, αλλά όχι όταν επηρεάζει μισό εκατομμύριο εργαζόμενους στον τομέα των ταξί στην Ευρώπη!
Αυτή η κατάσταση έχει γίνει αφόρητη για τους ευρωπαίους οδηγούς ταξί, πολύ περισσότερο μετά το σκάνδαλο «Uber files» που έφερε στο φως τις λανθασμένες ενέργειες lobbying που πραγματοποιεί η αμερικανική πολυεθνική έναντι πολιτικών των κρατών μελών, όπως ο Macron, ή της ίδιας της Επιτροπής. , όπως η Neelie Kroes.
Ζητάμε από την Ευρωπαϊκή Ένωση, και ειδικότερα την Επιτροπή, να παρέμβει κατά της δράσης αθέμιτου ανταγωνισμού που πραγματοποιούν «εταιρείες μεταφορών» που χρησιμοποιούν PHV ως ταξί αλλά χωρίς τους κανόνες!
URITAXI (Italy) – ELITE TAXI BARCELONA (Spain) – ANTAXI (Spain) – FNDT (France) – TEAM TAXI (France) – FFPT (France) – FEDERAÇÃO PORTUGUESA DO TÁXI ( Portugal) – BTF (Belgium) – SATA (Greece)».
Διαβάστε επίσης:
Notos Com: Ετοιμάζει επένδυση στη Στοά Αρσακείου
Ο Μέλον και οι άλλοι: Οι 12 μεγιστάνες που χρηματοδοτούν τον Τραμπ
Η πράσινη στροφή της Ελλάδας και ο απολογισμός της ηγεσίας της Ευρώπης