THEPOWERGAME
Την ιδιαίτερα θετική πορεία κρατήσεων για διακοπές σε Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική επιβεβαίωσαν οι Γερμανοί επαγγελματίες του τουρισμού που συμμετείχαν στο ταξίδι εξοικείωσης-Fam Trip από τις 5 έως τις 9 Ιουνίου, που οργάνωσε στην περιοχή, η Υπηρεσία ΕΟΤ Εξωτερικού Γερμανίας.
Ο ΕΟΤ συνεργάστηκε για το ταξίδι με το έγκριτο ίδρυμα διοργάνωσης εκπαιδευτικών επαγγελματικών ταξιδίων Willy Scharnow από την Γερμανία, την αεροπορική εταιρεία Aegean, τους Τουριστικούς Οργανισμούς Χαλκιδικής και Θεσσαλονίκης και την Zeus International Hotels and Resorts και συμμετείχαν σ’ αυτό εννέα εκπρόσωποι τουριστικών γραφείων αλλά και η εκπρόσωπος του ειδικευμένου διοργανωτή ταξιδίων προς Θεσσαλονίκη και Χαλκιδική, Studiosus GmbH.
Οι Γερμανοί τουριστικοί πράκτορες αναχώρησαν ενθουσιασμένοι από την φιλοξενία, τις ξενοδοχειακές υποδομές, τα εξαιρετικά προϊόντα της γης και την πλούσια γεωμορφολογία, επιβεβαιώνοντας ότι η Χαλκιδική συνιστά σταθερά τις τελευταίες δεκαετίες έναν ιδιαίτερα αγαπητό προορισμό των Γερμανών.
Στόχος του ταξιδιού η περαιτέρω προώθηση των δύο προορισμών στην γερμανική αγορά και η ένταξή τους σε υπάρχοντα πακέτα διακοπών.
Επισημαίνεται ότι το ίδρυμα Willy Scharnow προσφέρει από το 1953 εκπαιδευτικές περιηγήσεις και σεμινάρια, διευρύνοντας τις επαγγελματικές ευκαιρίες της νέας γενιάς στον τουρισμό. Σε συνεργασία με πληθώρα εταίρων της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας, το ίδρυμα διοργανώνει ετησίως περίπου 60 εργαστήρια και εκπαιδευτικές ξεναγήσεις σε όλο τον κόσμο με 600 περίπου συμμετέχοντες ταξιδιωτικούς πράκτορες και μέλη του προσωπικού των tour operators.
Το πρόγραμμα του ταξιδιού του ΕΟΤ
Την πρώτη ημέρα του ταξιδιού εξοικείωσης, οι φιλοξενούμενες είχαν την ευκαιρία να περπατήσουν στην παραλία της Θεσσαλονίκης, να ξεναγηθούν σε ορισμένα από τα κυριότερα μνημεία της, όπως τον Ναό του Αγίου Δημητρίου, τον Λευκό Πύργο, την Άνω Πόλη με την εντυπωσιακή οχύρωση και να δοκιμάσουν τις μοναδικές της γεύσεις. Οι επισκέπτριες βίωσαν τη φιλόξενη ατμόσφαιρα και τον παλμό της πόλης.
Την δεύτερη μέρα του προγράμματος πραγματοποιήθηκε ενημερωτικό Workshop με αναλυτική παρουσίαση power point και video σχετικά με το τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής από την κα Τάνια Ακριτίδου, Marketing Manager του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής. Ακολούθησε εκτενής παρουσίαση της Θεσσαλονίκης από τον κ. Γρηγόρη Τουλιά, Διευθυντή Marketing στον Τουριστικό Οργανισμό Θεσσαλονίκης.
Τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των νησιωτικών και ηπειρωτικών μας προορισμών, καθώς και το αντικείμενο της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. Εξωτερικού Γερμανίας παρέθεσε σε παρουσίαση power point, η Προϊσταμένη της Υπηρεσίας Ε.Ο.Τ. Γερμανίας, κα Νικολέτα Λεκανίδη.
Το ταξίδι εξοικείωσης συνεχίστηκε με κρουαζιέρα με αφετηρία την Ουρανούπολη στο Άγιο Όρος, όπου οι προσκεκλημένες μας είχαν την ευκαιρία να θαυμάσουν τα μεγαλοπρεπή ιστορικά μοναστήρια.
Ακολούθησε εμπειρία γευσιγνωσίας σε βιολογικό αμπελώνα και εν συνεχεία ξενάγηση στο σπήλαιο των Πετραλώνων. Το εν λόγω σπήλαιο σχηματίστηκε πριν από περίπου ένα εκατομμύριο χρόνια και χαρακτηρίζεται από μοναδικό σπηλαιολογικό, ανθρωπολογικό, παλαιοντολογικό και αρχαιολογικό πλούτο. Ο σταλακτιτικός του διάκοσμος είναι εντυπωσιακός και η επιστημονική του σημασία είναι διεθνώς γνωστή. Εκεί ανακαλύφθηκε ένα από τα αρχαιότερα και καλύτερα διατηρημένα ανθρώπινα κρανία στην Ευρώπη, λίθινα εργαλεία της Παλαιολιθικής Εποχής, καθώς και πλούσια απολιθωμένη πανίδα.
Το ταξίδι εξοικείωσης πέτυχε τον στόχο του αναδεικνύοντας τα συγκριτικά πλεονεκτήματα των επισκεπτόμενων προορισμών: τη Θεσσαλονίκη ως πύλη εισόδου αλλά και city break προορισμό σε συνδυασμό με το ποικίλο τουριστικό προϊόν της Χαλκιδικής, που συνδυάζει τις καλοκαιρινές διακοπές στη μοναδική της ακτογραμμή με πληθώρα εναλλακτικών δραστηριοτήτων.
Τη διοργάνωση και επικοινωνία των συνεργατών επιμελήθηκε η Υπηρεσία Ε.Ο.Τ. Εξωτερικού Γερμανίας, ενώ τις φιλοξενούμενες συνόδευσαν η κα Jutta Eleonore Aumann (Ίδρυμα Willy Scharnow) και η κα Νικολέτα Λεκανίδη (Υπηρεσία Ε.Ο.Τ. Εξωτερικού Γερμανίας).
Η εκτενής ξενάγηση στην πόλη της Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε με την υποστήριξη του Τουριστικού Οργανισμού Θεσσαλονίκης, ενώ το τριήμερο πρόγραμμα στη Χαλκιδική υλοποιήθηκε με την υποστήριξη του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής. Ευχαριστούμε θερμά τον κ. Γρηγόρη Τάσιο, Πρόεδρο του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής που μας τίμησε με την παρουσία του, καθώς και την κα Τάνια Ακριτίδου, Marketing Manager του Τουριστικού Οργανισμού Χαλκιδικής και τον κ. Γρηγόρη Τουλιά, Διευθυντή Marketing στον Τουριστικό Οργανισμό Θεσσαλονίκης, που επιμελήθηκαν τις παρουσιάσεις των αντίστοιχων προορισμών στο Workshop.
Διαβάστε επίσης:
Seafair: H ελληνική startup που λύνει τον γρίφο της εύρεσης ναυτικών
Οι 10 μάρκες με τα πιο στυλάτα ανδρικά κοστούμια
Πώς η Trade Estates δημιουργεί πράσινα εμπορικά πάρκα και logistics