Γ.Δ.
1392.14 -0,39%
ACAG
-0,56%
5.34
BOCHGR
0,00%
4.38
CENER
0,00%
8.24
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,33%
8.19
NOVAL
-0,44%
2.265
OPTIMA
+0,16%
12.78
TITC
+0,94%
37.45
ΑΑΑΚ
-9,82%
4.04
ΑΒΑΞ
+0,15%
1.38
ΑΒΕ
+1,98%
0.463
ΑΔΜΗΕ
-0,43%
2.34
ΑΚΡΙΤ
+0,73%
0.69
ΑΛΜΥ
-1,64%
3.6
ΑΛΦΑ
-1,70%
1.536
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+0,69%
9.51
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
-9,86%
0.384
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
+2,37%
0.604
ΑΤΤΙΚΑ
-0,93%
2.12
ΒΙΟ
0,00%
5.17
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.74
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.375
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
17.56
ΔΑΑ
-0,35%
7.952
ΔΑΙΟΣ
-5,46%
3.46
ΔΕΗ
-0,26%
11.72
ΔΟΜΙΚ
-2,18%
2.69
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,68%
0.298
ΕΒΡΟΦ
-0,72%
1.37
ΕΕΕ
+1,15%
33.48
ΕΚΤΕΡ
-0,42%
1.418
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,11%
1.638
ΕΛΠΕ
-0,22%
6.785
ΕΛΣΤΡ
+1,98%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+2,24%
1.828
ΕΛΧΑ
+1,33%
1.824
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-2,64%
6.85
ΕΥΑΠΣ
+0,64%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
-1,96%
2
ΕΧΑΕ
-1,04%
4.265
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.53
ΙΚΤΙΝ
-2,44%
0.3
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.745
ΙΝΚΑΤ
+0,64%
4.72
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.88
ΙΝΤΕΚ
-0,35%
5.62
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
+1,48%
1.03
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.62
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
+1,71%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,35%
1.5
ΚΟΡΔΕ
+6,33%
0.42
ΚΟΥΑΛ
+0,59%
1.016
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.56
ΚΡΙ
-2,79%
13.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+2,39%
0.944
ΛΑΒΙ
-1,38%
0.716
ΛΑΜΔΑ
-1,79%
7.15
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.74
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
-0,50%
2
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-0,83%
3
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,40%
19.05
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,41%
2.455
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,33%
24.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
-1,44%
2.06
ΜΠΤΚ
-8,06%
0.57
ΜΥΤΙΛ
-0,19%
31.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
-1,97%
0.249
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
-0,17%
29.95
ΟΛΥΜΠ
-1,30%
2.27
ΟΠΑΠ
+1,50%
15.53
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+0,13%
15.03
ΟΤΟΕΛ
-0,39%
10.2
ΠΑΙΡ
+2,05%
0.994
ΠΑΠ
0,00%
2.33
ΠΕΙΡ
-2,04%
3.556
ΠΕΡΦ
-0,38%
5.26
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.78
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.955
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
-4,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
-0,81%
6.15
ΠΡΟΦ
-1,37%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
-1,90%
1.55
ΣΑΡ
-1,11%
10.7
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,11%
0.324
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,36%
5.62
ΣΠΙ
-0,40%
0.502
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.79
ΤΖΚΑ
0,00%
1.41
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,84%
3.54
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Ταχιάος: Σε προτεραιότητα το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας

Σε αυτοψίες στα εργοτάξια των ενεργών συμβάσεων που αφορούν στο σιδηροδρομικό δίκτυο, στο Λουτράκι και το Ρίο, προέβη ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος, την Κυριακή 28 Απριλίου 2024, συνοδευόμενος από στελέχη της ΕΡΓΟΣΕ και εκπροσώπους των εργοληπτριών εταιριών.

«Το σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας, όπως έχει αναφέρει και ο ίδιος ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, είναι προτεραιότητα», σημείωσε ο Υφυπουργός κατά την επίσκεψή του στα εργοτάξια. Επεσήμανε δε, τις 15 παρεμβάσεις για την ανάταξη του ελληνικού σιδηροδρόμου αλλά και την έκτακτη χρηματοδότηση του Οργανισμού Σιδηροδρόμων Ελλάδος (ΟΣΕ Α.Ε.) με ποσό ύψους 25 εκατ. με σκοπό τη ριζική ανανέωση και τον εκσυγχρονισμό των Αυτόματων Συστημάτων Ισόπεδων Διαβάσεων (ΑΣΙΔ) που ανακοίνωσε ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας.

Ο κ. Ταχιάος, τόνισε παράλληλα τη σημασία της σιδηροδρομικής σύνδεσης του Βόρειου τμήματος της Πελοποννήσου με την Αττική. «Η σύνδεση θα δώσει εναλλακτικές στην μετακίνηση των κατοίκων και θα συμβάλει στην ανάπτυξη των κοντινών με τη Αττική περιοχών της Πελοποννήσου».

Στο Ρίο, ο Νίκος Ταχιάος επισκέφθηκε εργοτάξιο της γραμμής «Ψαθόπυργος- Ρίο- Μποζαΐτικα». Το πρώτο τμήμα του έργου, «Ψαθόπυργος- Ρίο», εκτελείται στο πλαίσιο σύμβασης η οποία έχει ενταχθεί στη Δράση CEF 2014-2020, ύψους περίπου 70 εκατομμυρίων ευρώ, με υποχρέωση ολοκλήρωσης έως τις 31/12/2025, ενώ θα απαιτηθούν και επιπρόσθετοι εθνικοί πόροι. Το τμήμα «Ρίο- Μποζαΐτικα» έχει περιληφθεί στην μελέτη του έργου «Κατασκευή νέας διπλής γραμμής Ρίο – Πάτρα» για το οποίο έχει υποβληθεί τον Ιανουάριο του  2024 αίτημα χρηματοδότησης από το πρόγραμμα CEF 2.

Στο Λουτράκι, ο Υφυπουργός επέβλεψε τις εργασίες για την αναβάθμιση του δικτύου στο τμήμα «Ισθμός- Λουτράκι» και τη διασύνδεσή της γραμμής, με την υπάρχουσα Σιδηροδρομική Γραμμή Υψηλών Ταχυτήτων «Σιδηροδρομικό Κέντρο Αχαρνών- Κιάτο». Στο πλαίσιο του έργου, έχουν ήδη εκτελεσθεί εργασίες υποδομής, επιδομής, ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων,  κατασκευής των αποβαθρών και ανακαίνισης και διαμόρφωσης των κτηρίων και των περιβαλλόντων χώρων, οι οποίες διαμορφώνουν το ποσοστό υλοποίησης στο 50%.

«Εργαζόμαστε με σχέδιο, για την υλοποίηση των έργων που θα φέρουν με ασφάλεια το τρένο στην περιοχή της Πάτρας και στο Λουτράκι. Χρειάζεται πολλή δουλειά, ώστε να ανακτήσουμε την εμπιστοσύνη των συμπολιτών μας προς ένα μέσο που αποτελεί μία περιβαλλοντικά φιλική, γρήγορη και οικονομική λύση μετακίνησης και ταυτόχρονα, ένα σημαντικό εργαλείο οργάνωσης του χώρου, που μπορεί να συμβάλει στην αποσυμφόρηση της Αττικής και την ποιότητα ζωής των κατοίκων της και αυτών της ευρύτερης περιοχής», προσέθεσε ο Υφυπουργός.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!