Γ.Δ.
1599.43 +2,39%
ACAG
+0,33%
6
AEM
+0,43%
4.469
AKTR
+0,20%
5.03
BOCHGR
+0,40%
5.04
CENER
+1,82%
9.52
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
+1,19%
8.49
EVR
-0,67%
1.48
NOVAL
+0,39%
2.575
OPTIMA
-0,15%
13.24
TITC
+1,41%
43.2
ΑΑΑΚ
-10,00%
4.32
ΑΒΑΞ
+4,63%
2.145
ΑΒΕ
+2,43%
0.464
ΑΔΜΗΕ
+1,07%
2.825
ΑΚΡΙΤ
+1,32%
0.77
ΑΛΜΥ
+2,17%
4.235
ΑΛΦΑ
+2,71%
1.8385
ΑΝΔΡΟ
+1,55%
6.56
ΑΡΑΙΓ
+3,46%
10.76
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.18
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.48
ΑΤΕΚ
-4,03%
1.19
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.78
ΑΤΤ
+1,37%
0.742
ΑΤΤΙΚΑ
-0,80%
2.48
ΒΙΟ
+2,10%
5.83
ΒΙΟΚΑ
+0,57%
1.775
ΒΙΟΣΚ
+2,01%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+3,19%
1.455
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,53%
18.92
ΔΑΑ
+0,79%
8.436
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.46
ΔΕΗ
+1,70%
13.74
ΔΟΜΙΚ
+1,28%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.36
ΕΒΡΟΦ
+1,46%
2.09
ΕΕΕ
+7,79%
38.46
ΕΚΤΕΡ
-0,46%
2.18
ΕΛΒΕ
-3,85%
5
ΕΛΙΝ
+0,91%
2.23
ΕΛΛ
+0,69%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,66%
2.305
ΕΛΠΕ
+1,41%
7.91
ΕΛΣΤΡ
+1,79%
2.27
ΕΛΤΟΝ
+1,89%
1.834
ΕΛΧΑ
+2,75%
2.055
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,77%
1.15
ΕΤΕ
+3,35%
8.578
ΕΥΑΠΣ
+1,50%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,16%
6.07
ΕΥΡΩΒ
+3,29%
2.479
ΕΧΑΕ
+2,02%
5.05
ΙΑΤΡ
+1,01%
2
ΙΚΤΙΝ
+1,10%
0.367
ΙΛΥΔΑ
-0,28%
1.81
ΙΝΛΙΦ
-0,63%
4.73
ΙΝΛΟΤ
+2,02%
1.112
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.94
ΙΝΤΕΤ
+1,35%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+2,10%
3.155
ΚΑΡΕΛ
0,00%
328
ΚΕΚΡ
+0,39%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.83
ΚΟΡΔΕ
+5,53%
0.458
ΚΟΥΑΛ
+0,31%
1.31
ΚΟΥΕΣ
-1,38%
6.45
ΚΡΙ
-0,60%
16.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+1,69%
0.962
ΛΑΒΙ
+2,31%
0.84
ΛΑΜΔΑ
+1,60%
6.98
ΛΑΜΨΑ
+0,54%
37
ΛΑΝΑΚ
+1,55%
0.985
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.244
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,62%
3.21
ΜΑΘΙΟ
+6,61%
0.71
ΜΕΒΑ
0,00%
3.85
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.3
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
-0,34%
2.91
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
+1,37%
22.16
ΜΟΝΤΑ
-2,64%
3.69
ΜΟΤΟ
-0,53%
2.82
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.645
ΜΠΕΛΑ
+1,70%
27.54
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.79
ΜΠΡΙΚ
+1,28%
2.38
ΜΠΤΚ
0,00%
0.72
ΜΥΤΙΛ
+2,21%
36.08
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.16
ΝΑΥΠ
+0,52%
0.774
ΞΥΛΚ
-1,88%
0.261
ΞΥΛΠ
+4,88%
0.344
ΟΛΘ
0,00%
29
ΟΛΠ
+0,46%
33.05
ΟΛΥΜΠ
+0,39%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,12%
16.95
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
+2,01%
14.71
ΟΤΟΕΛ
+0,37%
10.84
ΠΑΙΡ
+0,49%
1.02
ΠΑΠ
-1,20%
2.46
ΠΕΙΡ
+3,23%
4.63
ΠΕΡΦ
+0,95%
5.3
ΠΕΤΡΟ
+1,77%
8.04
ΠΛΑΘ
+3,06%
4.04
ΠΛΑΚΡ
+0,68%
14.9
ΠΡΔ
+0,75%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
-0,61%
1.3
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.1
ΠΡΟΦ
+0,38%
5.32
ΡΕΒΟΙΛ
+0,89%
1.7
ΣΑΡ
+1,54%
11.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,57%
0.352
ΣΙΔΜΑ
+2,61%
1.57
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.7
ΣΠΙ
0,00%
0.584
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
20.02
ΤΖΚΑ
+3,05%
1.52
ΤΡΑΣΤΟΡ
+1,61%
1.26
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,34%
1.67
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-3,21%
7.55
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.202
ΦΡΛΚ
+0,35%
4.31
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Focus Bari: Σφικτό ζωνάρι για το 55% των Ελλήνων τους επόμενους μήνες

«Το 62% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική του δύναμη λόγω πληθωρισμού, το 55% ανησυχεί για τις οικονομικές επιπτώσεις στο άμεσο μέλλον για αυτό το λόγο είναι αποφασισμένο τους επόμενους 12 μήνες να κρατήσει σφικτό προϋπολογισμό» υποστήριξε μεταξύ άλλων η Ξένια Κούρτογλου ιδρύτρια της Focus Bari, e-satisfaction & Resilience Expert μιλώντας στο e-Commerce Summit που διοργάνωσε η Boussias events στο Costa Navarino.

Σύμφωνα με έρευνα η οποία έγινε σε συνεργασία με τη YouGov, η Ελλάδα συγκριτικά με 18 άλλες χώρες βρίσκεται στη δεύτερη θέση μετά την Αγγλία (64%) που οι πολίτες της πιστεύουν ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει τα οικονομικά στοιχεία τους, τη στιγμή που ο μέσος όρος που είχε αυτή την άποψη στις υπόλοιπες χώρες που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα είναι 54%.

«Για αυτό το λόγο οι Έλληνες θα κυνηγήσουν τις προσφορές» είπε η κα Κούρτογλου, ωστόσο συμπλήρωσε πως οι Έλληνες γενικότερα κυνηγάνε πολύ τις έξυπνες αγορές, «αυτές που θα μας κάνει να νιώσουμε ότι είμαστε smart shoppers» διευκρινίζει η ίδια και συμπληρώνει «το βλέπουμε χρόνια τώρα σε όλες τις έρευνες που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ένα από τα πρώτα ζητούμενα. Το e commerce έχει ταυτιστεί με το ότι θα βρω καλύτερη τιμή ή θα κάνω μια καλύτερη συμφωνία».

Η κα. Κούρτογλου ανέφερε επίσης πως ο κόσμος πλέον πριν από μία αγορά είναι πολύ καλά ενημερωμένος, μάλιστα πολύ συχνά οι καταναλωτές ανατρέχουν σε διάφορους οργανισμούς.  «Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις που προέρχονται από κάποιο οργανισμό, προτού προβούν σε μια αγορά» υποστήριξε η κα. Κούρτογλου για να σημειώσει στη συνέχεια ότι η συνήθεια αυτή εντοπίζεται κυρίως στις νεαρές και μέσες ηλικίες στους millennials και Z enters.

Τέλος η κα. Κούρτογλου έκανε ειδική αναφορά στις μεταφορικές εταιρείες που συνεργάζονται με τα e -shops «αν και ο καταναλωτής ξέρει ότι η μεταφορική εταιρεία δεν είναι η ίδια με το on line κατάστημα, όμως η μεταφορική εταιρεία , είναι αυτή που θα αφήσει την τελευταία εντύπωση» ανέφερε η κα. Κούρτογλου λέγοντας πως ένα μεγάλο ποσοστό παραπόνων αφορά στις μεταφορικές εταιρείες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!