Γ.Δ.
1403.87 -0,96%
ACAG
+3,74%
5.55
BOCHGR
-2,41%
4.46
CENER
-2,75%
8.5
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-1,98%
8.89
NOVAL
0,00%
2.4
OPTIMA
-1,23%
12.84
TITC
-0,43%
35.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,70%
1.42
ΑΒΕ
+5,09%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,63%
2.385
ΑΚΡΙΤ
-0,73%
0.68
ΑΛΜΥ
+4,60%
3.75
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.579
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.46
ΑΡΑΙΓ
-1,62%
9.69
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.58
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.94
ΑΤΕΚ
+8,67%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,87%
2.16
ΑΤΤΙΚΑ
+0,95%
2.12
ΒΙΟ
-0,75%
5.32
ΒΙΟΚΑ
+1,48%
1.71
ΒΙΟΣΚ
-1,97%
1.49
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.3
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,34%
17.5
ΔΑΑ
+0,03%
7.902
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-2,43%
12.05
ΔΟΜΙΚ
+0,67%
3
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,00%
0.302
ΕΒΡΟΦ
+1,05%
1.45
ΕΕΕ
-1,49%
33.1
ΕΚΤΕΡ
-1,14%
1.562
ΕΛΒΕ
0,00%
4.8
ΕΛΙΝ
-0,50%
2.01
ΕΛΛ
-0,75%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,18%
1.704
ΕΛΠΕ
-1,16%
6.8
ΕΛΣΤΡ
-2,91%
2
ΕΛΤΟΝ
+0,11%
1.906
ΕΛΧΑ
-2,68%
1.74
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,68%
1.17
ΕΤΕ
-1,44%
7.102
ΕΥΑΠΣ
-0,63%
3.15
ΕΥΔΑΠ
-1,72%
5.7
ΕΥΡΩΒ
-0,08%
1.97
ΕΧΑΕ
-0,57%
4.33
ΙΑΤΡ
+0,67%
1.495
ΙΚΤΙΝ
-3,88%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+2,00%
1.785
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.805
ΙΝΛΙΦ
+0,46%
4.39
ΙΝΛΟΤ
-0,43%
0.921
ΙΝΤΕΚ
-1,20%
5.75
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+1,45%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,37%
2.73
ΚΑΡΕΛ
-1,73%
340
ΚΕΚΡ
-3,15%
1.23
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+0,34%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,34%
1.086
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.69
ΚΡΙ
-2,37%
14.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,21%
0.94
ΛΑΒΙ
0,00%
0.79
ΛΑΜΔΑ
+1,94%
7.34
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.845
ΛΕΒΚ
+2,42%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.79
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.82
ΜΕΝΤΙ
-2,77%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
44
ΜΙΓ
-4,90%
3.2
ΜΙΝ
-0,92%
0.54
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-1,11%
19.58
ΜΟΝΤΑ
+4,74%
3.76
ΜΟΤΟ
-1,96%
2.5
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,06%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.03
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
33
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,69%
0.874
ΞΥΛΚ
0,00%
0.263
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,48%
20.7
ΟΛΠ
-2,62%
29.7
ΟΛΥΜΠ
-0,84%
2.35
ΟΠΑΠ
+0,33%
15.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.798
ΟΤΕ
+0,81%
14.89
ΟΤΟΕΛ
-2,62%
10.42
ΠΑΙΡ
0,00%
0.998
ΠΑΠ
-1,25%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,02%
3.684
ΠΕΡΦ
-1,93%
5.59
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,89%
3.99
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
+9,77%
0.292
ΠΡΕΜΙΑ
+0,67%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.23
ΡΕΒΟΙΛ
+0,61%
1.65
ΣΑΡ
-3,69%
10.44
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,30%
0.34
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.55
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.92
ΣΠΙ
-1,08%
0.55
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
-1,73%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,97%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.25
ΦΡΛΚ
-0,80%
3.715
ΧΑΙΔΕ
-0,84%
0.59

Focus Bari: Σφικτό ζωνάρι για το 55% των Ελλήνων τους επόμενους μήνες

«Το 62% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική του δύναμη λόγω πληθωρισμού, το 55% ανησυχεί για τις οικονομικές επιπτώσεις στο άμεσο μέλλον για αυτό το λόγο είναι αποφασισμένο τους επόμενους 12 μήνες να κρατήσει σφικτό προϋπολογισμό» υποστήριξε μεταξύ άλλων η Ξένια Κούρτογλου ιδρύτρια της Focus Bari, e-satisfaction & Resilience Expert μιλώντας στο e-Commerce Summit που διοργάνωσε η Boussias events στο Costa Navarino.

Σύμφωνα με έρευνα η οποία έγινε σε συνεργασία με τη YouGov, η Ελλάδα συγκριτικά με 18 άλλες χώρες βρίσκεται στη δεύτερη θέση μετά την Αγγλία (64%) που οι πολίτες της πιστεύουν ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει τα οικονομικά στοιχεία τους, τη στιγμή που ο μέσος όρος που είχε αυτή την άποψη στις υπόλοιπες χώρες που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα είναι 54%.

«Για αυτό το λόγο οι Έλληνες θα κυνηγήσουν τις προσφορές» είπε η κα Κούρτογλου, ωστόσο συμπλήρωσε πως οι Έλληνες γενικότερα κυνηγάνε πολύ τις έξυπνες αγορές, «αυτές που θα μας κάνει να νιώσουμε ότι είμαστε smart shoppers» διευκρινίζει η ίδια και συμπληρώνει «το βλέπουμε χρόνια τώρα σε όλες τις έρευνες που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ένα από τα πρώτα ζητούμενα. Το e commerce έχει ταυτιστεί με το ότι θα βρω καλύτερη τιμή ή θα κάνω μια καλύτερη συμφωνία».

Η κα. Κούρτογλου ανέφερε επίσης πως ο κόσμος πλέον πριν από μία αγορά είναι πολύ καλά ενημερωμένος, μάλιστα πολύ συχνά οι καταναλωτές ανατρέχουν σε διάφορους οργανισμούς.  «Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις που προέρχονται από κάποιο οργανισμό, προτού προβούν σε μια αγορά» υποστήριξε η κα. Κούρτογλου για να σημειώσει στη συνέχεια ότι η συνήθεια αυτή εντοπίζεται κυρίως στις νεαρές και μέσες ηλικίες στους millennials και Z enters.

Τέλος η κα. Κούρτογλου έκανε ειδική αναφορά στις μεταφορικές εταιρείες που συνεργάζονται με τα e -shops «αν και ο καταναλωτής ξέρει ότι η μεταφορική εταιρεία δεν είναι η ίδια με το on line κατάστημα, όμως η μεταφορική εταιρεία , είναι αυτή που θα αφήσει την τελευταία εντύπωση» ανέφερε η κα. Κούρτογλου λέγοντας πως ένα μεγάλο ποσοστό παραπόνων αφορά στις μεταφορικές εταιρείες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!