Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Focus Bari: Σφικτό ζωνάρι για το 55% των Ελλήνων τους επόμενους μήνες

«Το 62% των Ελλήνων δηλώνει ότι έχει περιοριστεί η αγοραστική του δύναμη λόγω πληθωρισμού, το 55% ανησυχεί για τις οικονομικές επιπτώσεις στο άμεσο μέλλον για αυτό το λόγο είναι αποφασισμένο τους επόμενους 12 μήνες να κρατήσει σφικτό προϋπολογισμό» υποστήριξε μεταξύ άλλων η Ξένια Κούρτογλου ιδρύτρια της Focus Bari, e-satisfaction & Resilience Expert μιλώντας στο e-Commerce Summit που διοργάνωσε η Boussias events στο Costa Navarino.

Σύμφωνα με έρευνα η οποία έγινε σε συνεργασία με τη YouGov, η Ελλάδα συγκριτικά με 18 άλλες χώρες βρίσκεται στη δεύτερη θέση μετά την Αγγλία (64%) που οι πολίτες της πιστεύουν ότι ο πληθωρισμός θα επηρεάσει τα οικονομικά στοιχεία τους, τη στιγμή που ο μέσος όρος που είχε αυτή την άποψη στις υπόλοιπες χώρες που συμπεριλήφθηκαν στην έρευνα είναι 54%.

«Για αυτό το λόγο οι Έλληνες θα κυνηγήσουν τις προσφορές» είπε η κα Κούρτογλου, ωστόσο συμπλήρωσε πως οι Έλληνες γενικότερα κυνηγάνε πολύ τις έξυπνες αγορές, «αυτές που θα μας κάνει να νιώσουμε ότι είμαστε smart shoppers» διευκρινίζει η ίδια και συμπληρώνει «το βλέπουμε χρόνια τώρα σε όλες τις έρευνες που αφορούν το ηλεκτρονικό εμπόριο, είναι ένα από τα πρώτα ζητούμενα. Το e commerce έχει ταυτιστεί με το ότι θα βρω καλύτερη τιμή ή θα κάνω μια καλύτερη συμφωνία».

Η κα. Κούρτογλου ανέφερε επίσης πως ο κόσμος πλέον πριν από μία αγορά είναι πολύ καλά ενημερωμένος, μάλιστα πολύ συχνά οι καταναλωτές ανατρέχουν σε διάφορους οργανισμούς.  «Δύο στους τρεις Έλληνες συμβουλεύονται κριτικές και αξιολογήσεις που προέρχονται από κάποιο οργανισμό, προτού προβούν σε μια αγορά» υποστήριξε η κα. Κούρτογλου για να σημειώσει στη συνέχεια ότι η συνήθεια αυτή εντοπίζεται κυρίως στις νεαρές και μέσες ηλικίες στους millennials και Z enters.

Τέλος η κα. Κούρτογλου έκανε ειδική αναφορά στις μεταφορικές εταιρείες που συνεργάζονται με τα e -shops «αν και ο καταναλωτής ξέρει ότι η μεταφορική εταιρεία δεν είναι η ίδια με το on line κατάστημα, όμως η μεταφορική εταιρεία , είναι αυτή που θα αφήσει την τελευταία εντύπωση» ανέφερε η κα. Κούρτογλου λέγοντας πως ένα μεγάλο ποσοστό παραπόνων αφορά στις μεταφορικές εταιρείες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!