Γ.Δ.
1528.55 +0,25%
ACAG
-0,66%
6
BOCHGR
+0,79%
5.12
CENER
-0,31%
9.67
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
-0,61%
8.19
EVR
+1,02%
1.48
NOVAL
-1,91%
2.315
OPTIMA
0,00%
13
TITC
+1,30%
42.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,22%
1.8
ΑΒΕ
-0,64%
0.467
ΑΔΜΗΕ
+0,74%
2.725
ΑΚΡΙΤ
-3,13%
0.775
ΑΛΜΥ
-1,95%
4.03
ΑΛΦΑ
-0,76%
1.7645
ΑΝΔΡΟ
+0,31%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,49%
10.07
ΑΣΚΟ
-1,56%
3.15
ΑΣΤΑΚ
+2,82%
7.3
ΑΤΕΚ
-0,76%
0.65
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,29%
0.768
ΑΤΤΙΚΑ
-0,91%
2.18
ΒΙΟ
-0,86%
5.76
ΒΙΟΚΑ
-1,55%
1.91
ΒΙΟΣΚ
+1,28%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+4,59%
2.28
ΓΕΒΚΑ
-2,78%
1.4
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
18.42
ΔΑΑ
-0,49%
8.132
ΔΑΙΟΣ
+6,98%
3.68
ΔΕΗ
+1,12%
12.65
ΔΟΜΙΚ
+1,36%
2.98
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+9,97%
0.364
ΕΒΡΟΦ
-0,27%
1.855
ΕΕΕ
-0,12%
33
ΕΚΤΕΡ
+0,68%
1.78
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-0,88%
2.25
ΕΛΛ
-1,74%
14.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,22%
2.235
ΕΛΠΕ
-2,01%
7.545
ΕΛΣΤΡ
-1,43%
2.07
ΕΛΤΟΝ
-2,34%
1.84
ΕΛΧΑ
-3,22%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.21
ΕΤΕ
+0,72%
8.39
ΕΥΑΠΣ
+0,59%
3.42
ΕΥΔΑΠ
-1,17%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-1,57%
2.451
ΕΧΑΕ
-0,73%
4.735
ΙΑΤΡ
-3,26%
1.63
ΙΚΤΙΝ
-1,55%
0.349
ΙΛΥΔΑ
+1,15%
1.76
ΙΝΚΑΤ
-1,05%
4.7
ΙΝΚΑΤΔ
+7,00%
0.0107
ΙΝΛΙΦ
-2,16%
4.54
ΙΝΛΟΤ
-0,75%
1.06
ΙΝΤΕΚ
+1,18%
5.99
ΙΝΤΕΤ
-1,79%
1.1
ΙΝΤΚΑ
-1,75%
3.09
ΚΑΡΕΛ
-0,58%
342
ΚΕΚΡ
+1,13%
1.34
ΚΕΠΕΝ
+0,57%
1.75
ΚΟΡΔΕ
-5,70%
0.43
ΚΟΥΑΛ
-1,85%
1.382
ΚΟΥΕΣ
-1,45%
6.1
ΚΡΙ
0,00%
15.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.01
ΛΑΒΙ
-1,11%
0.799
ΛΑΜΔΑ
+0,42%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+5,83%
1.09
ΛΕΒΚ
-1,46%
0.27
ΛΕΒΠ
-7,41%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+0,66%
3.05
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
-2,83%
3.78
ΜΕΝΤΙ
+2,67%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,23%
2.87
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,74%
21.52
ΜΟΝΤΑ
+4,97%
3.8
ΜΟΤΟ
-0,70%
2.84
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+1,05%
25.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,89%
2.22
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+2,48%
33.82
ΝΑΚΑΣ
-1,96%
3
ΝΑΥΠ
-0,76%
0.78
ΞΥΛΚ
+1,75%
0.29
ΞΥΛΠ
+9,49%
0.346
ΟΛΘ
-1,03%
28.8
ΟΛΠ
+1,41%
28.8
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
+0,37%
16.13
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.779
ΟΤΕ
+0,07%
14.88
ΟΤΟΕΛ
-1,47%
10.76
ΠΑΙΡ
-4,76%
1
ΠΑΠ
-2,39%
2.45
ΠΕΙΡ
+0,02%
4.32
ΠΕΡΦ
-2,86%
5.44
ΠΕΤΡΟ
+1,69%
8.44
ΠΛΑΘ
+0,36%
4.14
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-10,00%
0.252
ΠΡΕΜΙΑ
+1,82%
1.228
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
-1,33%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
-2,64%
1.66
ΣΑΡ
+0,74%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,28%
0.359
ΣΙΔΜΑ
+3,58%
1.59
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
-1,62%
0.606
ΣΠΥΡ
-7,28%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,50%
20
ΤΖΚΑ
+2,65%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,83%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,90%
7.75
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.196
ΦΡΛΚ
+0,51%
3.97
ΧΑΙΔΕ
+0,85%
0.59

Άκτωρ: Εντός χρονοδιαγράμματος ο αυτοκινητόδρομος Πάτρα-Πύργος

Η Άκτωρ, θυγατρική του Ομίλου Intrakat, ανακοίνωσε ότι επιταχύνει τις εργασίες κατασκευής του τμήματος Καραίικα – Γαστούνη στον νέο αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος, με στόχο το έργο να έχει παραδοθεί τον Μάρτιο του 2025 και να ενταχθεί στην Ολυμπία Οδό, προσφέροντας μεγαλύτερες προοπτικές ανάπτυξης στη Δυτική Πελοπόννησο. Στην ανακοίνωση που δόθηκε στη δημοσιότητα, επισημαίνεται ότι ήδη, μέσα σε ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα, η πρόοδος των εργασιών στο τμήμα της εργολαβίας της Άκτωρ έχει σχεδόν διπλασιαστεί σε σχέση με την περίοδο προ της ολοκλήρωσης της εξαγοράς της εταιρείας από τον Όμιλο Intrakat, έχοντας φτάσει πλέον στο 20% του φυσικού αντικειμένου.

Στο συγκεκριμένο έργο, προϋπολογισμού 90 εκατ. ευρώ, εργάζονται 250 άτομα. Σημειώνεται ότι όπως έγραψε νωρίτερα η στήλη BIG MOUTH του powergame, στο εργοτάξιο της ΤΕΡΝΑ έχει εκτελεστεί περίπου το 50% των εργασιών, σε αυτό της ΑΒΑΞ περίπου το 28% και σε αυτό της ΑΚΤΩΡ περίπου το 22%.

Αυτοψία Σταϊκούρα στο εργοτάξιο της ΑΚΤΩΡ στον αυτοκινητόδρομο Πάτρα – Πύργος

Την εξέλιξη των εργασιών επιθεώρησε την Τετάρτη (17/1) η πολιτική ηγεσία του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, εξέφρασε τη θετική του έκπληξη από την πρόοδο του έργου, η οποία απεδείχθη σημαντικά καλύτερη απ’ ό,τι ανέμενε αρχικά, σημειώνοντας ότι αυτό βρίσκεται μπροστά από το χρονοδιάγραμμά του και επισημαίνοντας την συνέπεια της Άκτωρ.

Ο κ. Σταϊκούρας εξήγησε ότι στόχος είναι να έχει υλοποιηθεί το 50% του έργου έως τον Ιούνιο του 2024 και το 75% έως τον Δεκέμβριο του 2024, αντίστοιχα, κάτι που χαρακτήρισε απολύτως εφικτό. Επίσης, αναφέρθηκε και στη θετική πορεία του έργου του Μετρό Θεσσαλονίκης και ευχαρίστησε τη διοίκηση της Άκτωρ για την επιτάχυνσή του.

Εξάρχου (Άκτωρ): Αυτά που υποσχόμαστε, τα κάνουμε

Απαντώντας στον υπουργό Υποδομών και Μεταφορών, ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Άκτωρ, Αλέξανδρος Εξάρχου, δήλωσε: «Είμαστε εντός χρονοδιαγράμματος και θέλουμε να αισθάνεστε ασφαλείς ότι τουλάχιστον αυτά που υποσχόμαστε, τα κάνουμε». Επίσης, υπογράμμισε τη συνέπεια που έχει δείξει το υπουργείο Υποδομών στην προσπάθεια ολοκλήρωσης των έργων.

Ο Όμιλος Intrakat, μετά την εξαγορά της Άκτωρ, έχει δώσει έμφαση στην αύξηση του ρυθμού κατασκευής των μεγάλων έργων, κινητοποιώντας περαιτέρω ανθρώπινους και υλικούς πόρους. Στόχος της εταιρείας, όπως αναφέρθηκε και νωρίτερα, είναι η παράδοση του τμήματος Καραίικα – Γαστούνη να γίνει εντός του επίσημου χρονοδιαγράμματος. Σύμφωνα με τον γενικό διευθυντή της Άκτωρ, Αναστάσιο Αρανίτη, έως τον Ιούνιο του 2024 θα έχουν ολοκληρωθεί τα τεχνικά και έως τον Οκτώβριο τα χωματουργικά του έργου, αντίστοιχα, με την αποπεράτωση να έρχεται έως τον Μάρτιο του 2025.

Οι προδιαγραφές στο τμήμα Καραίικα – Γαστούνη

Το τμήμα Καραίικα – Γαστούνη θα αποτελείται από σύγχρονο αυτοκινητόδρομο μήκους 33 χλμ. (χ.θ. 21+030 έως χ.θ. 54+530 του αυτοκινητόδρομου Πάτρα – Πύργος). Θα διαθέτει διατομή με 2 λωρίδες ανά κατεύθυνση και Λωρίδα Έκτακτης Ανάγκης (ΛΕΑ), καθώς και παράπλευρο δίκτυο σε όλο το μήκος του.

Επίσης, κατασκευάζονται 76 οχετοί για την απορροή ομβρίων υδάτων, 16 άνω και 16 κάτω διαβάσεις, αντίστοιχα, που θα εξυπηρετούν τη διέλευση των τοπικών οδών και την ασφαλή σύνδεση μεταξύ των χωριών και των πόλεων της περιοχής, αλλά και 3 κόμβοι (Βάρδας, Κυλλήνης και Γαστούνης).

Αθήνα – Πάτρα σε 2 ώρες και 45 λεπτά

Ο νέος αυτοκινητόδρομος Πάτρα – Πύργος θα εξασφαλίσει ασφαλή και γρήγορη μετακίνηση και θα φέρει την περιοχή πιο κοντά στην Αττική, προσφέροντας μεγαλύτερες δυνατότητες οικονομικής ανάπτυξης στη Δυτική Πελοπόννησο. Με τον νέο αυτοκινητόδρομο, ο χρόνος ταξιδιού από την Πάτρα έως τον Πύργο θα μειωθεί έως και κατά 40 λεπτά και το ταξίδι Αθήνα-Πύργος θα πραγματοποιείται σε 2 ώρες και 45 λεπτά.

Επιπλέον, θα συμβάλλει στην τόνωση του τουρισμού και της τοπικής οικονομίας, στην ανάδειξη της Αρχαίας Ολυμπίας και της πολιτιστικής κληρονομιάς της περιοχής και στην διευκόλυνση της επικοινωνίας με τα νησιά του Ιονίου. Σημειώνεται ότι η Άκτωρ συμμετέχει παράλληλα στην Κοινοπραξία «Άπιον Κλέος» που είναι υπεύθυνη για τη μελέτη, την κατασκευή και τη βαριά συντήρηση της Ολυμπίας Οδού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!