Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Αλεξοπούλου: Τα ΚΤΕΛ ενισχύθηκαν το 2023 με 18,33 εκατ. ευρώ

Έκτακτη ενίσχυση δόθηκε τον Ιούλιο του 2023 στα 62 Υπεραστικά και 34 Αστικά ΚΤΕΛ της χώρας συνολικού ύψους 18.330.000 ευρώ, με στόχο την ποσοτική και η ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, σύμφωνα τη Χριστίνα Αλεξοπούλου και τα όσα ανέφερε η ίδια στη βουλή.

Ειδικότερα, η υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδια για τον τομέα των Μεταφορών, Χριστίνα Αλεξοπούλυο, απάντησε τη Δευτέρα 11/12, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή Κιλκίς του ΣΥΡΙΖΑ Πέτρου Παππά για την εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού από το ΚΤΕΛ Νομού Κιλκίς. Η Υφυπουργός, κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής της, αρχικά διευκρίνισε ότι στόχος του Υπουργείου είναι η ποσοτική και η ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών. Ως εκ τούτου, όπως υπογράμμισε, «πρόσφατα, με κοινή απόφαση των Υπουργών Οικονομικών και Υποδομών και Μεταφορών χορηγήθηκε έκτακτη ενίσχυση τον Ιούλιο 2023 στα 62 Υπεραστικά και 34 Αστικά ΚΤΕΛ της χώρας συνολικού ύψους 18.330.000 ευρώ κατόπιν έγκρισης της Ευρωπαϊκής Επιτροπής».

Παράλληλα, η Χριστίνα Αλεξοπούλου ανέφερε ότι στο ΚΤΕΛ Κιλκίς το ποσό που χορηγήθηκε έφτασε τα 176.571 ευρώ, ενώ πριν από λίγες ημέρες και συγκεκριμένα στις 1/12/23 ολοκληρώθηκε η διαδικασία χορήγησης της Β΄ δόσης, για την κάλυψη των μετακινήσεων Ατόμων με Αναπηρίες (ΑμεΑ), καθώς και πολύτεκνων οικογενειών στα ΚΤΕΛ, με μειωμένο κόμιστρο. Συνολικά τα ΚΤΕΛ Κιλκίς για το 2023 έχουν επιχορηγηθεί με περισσότερα από 250.000 ευρώ όπως προκύπτει από τα ΦΕΚ Β’ 2662/2023, ΦΕΚ Β’ 2533/2023 και ΦΕΚ Β’ 3333/2023.

Αλεξοπούλου: Στις Περιφέρειες η εύρυθμη λειτουργία των ΚΤΕΛ

Η Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, στην απάντησή της, ξεκαθάρισε ότι η εύρυθμη λειτουργία των επιβατικών συγκοινωνιών των ΚΤΕΛ σύμφωνα με τα άρθρα 7 και 8 του ν. 2963/2001, είναι αρμοδιότητα των Περιφερειών και των Περιφερειακών Ενοτήτων της χώρας.

Πιο συγκεκριμένα, όπως επισήμανε, οι υπηρεσίες της περιφέρειας ορίζουν τον καθορισμό της αφετηρίας, της διαδρομής, των στάσεων και του τέρματος αυτών αλλά και του αριθμού των δρομολογίων που εκτελούνται από τα ΚΤΕΛ. «Αυτό συμβαίνει, γιατί πράγματι η τοπική αυτοδιοίκηση μπορεί να αφουγκραστεί καλύτερα τις ανάγκες και τις απαιτήσεις της κοινωνίας», σημείωσε χαρακτηριστικά η Χριστίνα Αλεξοπούλου.

Κλείνοντας την πρωτολογία της υπογράμμισε ότι «για το σύνολο του έργου των ΚΤΕΛ Κιλκίς δεν έχει κοινοποιηθεί στις αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου μας, οποιαδήποτε αρρυθμία ή μη εκτέλεση του συγκοινωνιακού έργου που έχει αναλάβει».

Κατά τη διάρκεια της δευτερολογίας της, επανέλαβε ότι οι «Περιφέρειες, εισηγούνται τον σχεδιασμό του δικτύου των τακτικών υπεραστικών οδικών επιβατικών μεταφορών κάθε περιφερειακής ενότητας εντός των γεωγραφικών ορίων της». Κλείνοντας, η Υφυπουργός Υποδομών ξεκαθάρισε ότι «όπου και εφόσον παρατηρήσουμε αρρυθμία, στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων μας, θα παρέμβουμε με στόχο τη βέλτιστη παροχή υπηρεσιών στους πολίτες».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!