Γ.Δ.
1518.22 -0,17%
ACAG
0,00%
5.9
AEM
-0,10%
4.44
AKTR
+0,60%
5.03
BOCHGR
-0,40%
4.97
CENER
0,00%
9.21
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
0,00%
8.14
EVR
+0,67%
1.51
NOVAL
0,00%
2.36
OPTIMA
0,00%
13.28
TITC
-0,92%
42.9
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,77%
1.8
ΑΒΕ
+0,23%
0.445
ΑΔΜΗΕ
-1,12%
2.65
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.755
ΑΛΜΥ
0,00%
4.15
ΑΛΦΑ
+0,29%
1.715
ΑΝΔΡΟ
+1,56%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.14
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.32
ΑΤΕΚ
+9,40%
1.63
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,56%
0.716
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.31
ΒΙΟ
0,00%
5.65
ΒΙΟΚΑ
+0,85%
1.77
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.465
ΒΙΟΤ
0,00%
0.276
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.28
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,11%
18.06
ΔΑΑ
-0,47%
8.46
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.4
ΔΕΗ
+0,46%
13.05
ΔΟΜΙΚ
+1,27%
2.785
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,13%
0.336
ΕΒΡΟΦ
+1,09%
1.86
ΕΕΕ
-0,58%
34.2
ΕΚΤΕΡ
-0,47%
1.692
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.2
ΕΛΛ
0,00%
14.45
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,92%
2.19
ΕΛΠΕ
-0,60%
7.44
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.2
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.75
ΕΛΧΑ
+0,61%
1.99
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.12
ΕΤΕ
+0,24%
8.22
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.34
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.99
ΕΥΡΩΒ
-0,30%
2.319
ΕΧΑΕ
0,00%
4.75
ΙΑΤΡ
0,00%
1.895
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.3335
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.685
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.58
ΙΝΛΟΤ
+0,19%
1.034
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.115
ΙΝΤΚΑ
+1,37%
2.97
ΚΑΡΕΛ
+1,83%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.28
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.437
ΚΟΥΑΛ
+0,30%
1.32
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.14
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.96
ΛΑΒΙ
0,00%
0.82
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.71
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.93
ΛΕΒΚ
0,00%
0.276
ΛΕΒΠ
0,00%
0.258
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.79
ΛΟΥΛΗ
+0,63%
3.2
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.666
ΜΕΒΑ
0,00%
3.72
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
36.4
ΜΙΓ
0,00%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.505
ΜΟΗ
+0,87%
20.84
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.62
ΜΟΤΟ
0,00%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+0,15%
26.14
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.78
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.26
ΜΠΤΚ
0,00%
0.71
ΜΥΤΙΛ
-0,06%
33.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.18
ΝΑΥΠ
0,00%
0.788
ΞΥΛΚ
0,00%
0.265
ΞΥΛΠ
0,00%
0.328
ΟΛΘ
0,00%
28.2
ΟΛΠ
+0,17%
30
ΟΛΥΜΠ
-1,18%
2.51
ΟΠΑΠ
-0,42%
16.55
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.794
ΟΤΕ
+0,07%
14.52
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.66
ΠΑΙΡ
+2,71%
1.025
ΠΑΠ
0,00%
2.52
ΠΕΙΡ
+0,31%
4.275
ΠΕΡΦ
0,00%
5.28
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
3.885
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.35
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
5.25
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.655
ΣΑΡ
-0,18%
11.34
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.346
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.545
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.7
ΣΠΙ
-1,02%
0.58
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.435
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.28
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-1,55%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,97%
7.45
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.2
ΦΡΛΚ
+1,21%
4.18
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.66

Klarna: Το 84% των καταναλωτών ανησυχεί για τα οικονομικά του

Τις ανησυχίες των καταναλωτών για τις δαπάνες τους αποκαλύπτει έρευνα της Klarna για την εορταστική περίοδο.

Συγκεκριμένα, το 84% των Ελλήνων καταναλωτών εκφράζει την ανησυχία του για τα οικονομικά του κατά τη διάρκεια των εορτών, με το 89% να προτιμά οικονομικές επιλογές.

Η σχετική ανακοίνωση: 

Η Klarna, η κορυφαία παγκοσμίως υπηρεσία πληρωμών και αγορών με την υποστήριξη της τεχνητής νοημοσύνης, συγκέντρωσε πληροφορίες από την πρόσφατη έρευνά της για την εορταστική περίοδο, σχετικά με τις οικονομικές ανησυχίες και την καταναλωτική συμπεριφορά. Στην έρευνα, η οποία πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Nepa, συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 καταναλωτές από 15 χώρες, συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.

Η μελέτη της Klarna δείχνει σημαντική επίδραση του πληθωρισμού στη συμπεριφορά των καταναλωτών, με το 89% των Ελλήνων καταναλωτών να επηρεάζεται, ξεπερνώντας το 67% του μέσου όρου σε παγκόσμιο επίπεδο. Η μελέτη σημειώνει ότι το 64% των Ελλήνων αναζητά οικονομικά προϊόντα λόγω του πληθωρισμού. Καθώς πλησιάζει η περίοδος των εορτών, το 84% των Ελλήνων καταναλωτών εκφράζει ανησυχίες για τα οικονομικά του, σε αντίθεση με το 71% παγκοσμίως.

Το checkout και η ανησυχία για τις πιστωτικές κάρτες

Στο checkout, το 67% των Ελλήνων καταναλωτών δυσκολεύεται να αποφασίσει ποια προϊόντα θα κρατήσει και ποια θα αφαιρέσει από το καλάθι. Επιπλέον, ένα 58% εκφράζει ανησυχία σχετικά με τις οφειλές από τις πιστωτικές κάρτες κατά την περίοδο των εορτών, και το 42% παραδέχεται ότι είναι απίθανο να εξοφλήσει ολόκληρο το χρέος της πιστωτικής του κάρτας μετά τις διακοπές.

Οι προτεραιότητες στις δαπάνες κατά την εορταστική περίοδο στην Ελλάδα

Ως προς το διαχωρισμό του προϋπολογισμού για τις δαπάνες στις εορτές, η μελέτη υπογραμμίζει ότι το 39% των καταναλωτών σκοπεύει να δαπανήσει τα περισσότερα χρήματα για δώρα, και το 33% σε φαγητό. Όσον αφορά τις προσωπικές αγορές ενόψει των εορτών, το 44% των Ελλήνων σκοπεύει να αγοράσει νέα προϊόντα μόδας και ομορφιάς, ενώ από αυτούς το 47% εστιάζει σε παπούτσια, το 34% σε casual ρούχα και το 34% σε προϊόντα μακιγιάζ.

Αλλαγή στις καταναλωτικές συνήθειες: πιο οικονομικές επιλογές

Περισσότεροι από τους μισούς Έλληνες καταναλωτές έχουν πρόθεση να δώσουν προτεραιότητα σε πιο οικονομικά προϊόντα, να μειώσουν τις δαπάνες για μη απαραίτητα είδη και να αγοράσουν λιγότερα προϊόντα συγκριτικά με προηγούμενα έτη. Αυτό αντανακλά μια συνειδητή προσπάθεια προσαρμογής στις οικονομικές δυσκολίες και φανερώνει πως οι καταναλωτές ενημερώνονται πριν αποφασίσουν να αγοράσουν.

Προϋπολογισμός και παρακολούθηση των οικονομικών δαπανών

Από τα αποτελέσματα της έρευνας προκύπτει μια θετική τάση, καθώς το 52% των καταναλωτών στην Ελλάδα σχεδιάζει να δημιουργήσει ένα οικονομικό πλάνο για τις δαπάνες των εορτών και δεσμεύεται να το τηρήσει. Επίσης, το 66% παρακολουθεί τις δαπάνες του καθ’ όλη τη διάρκεια της εορταστικής περιόδου, καταγράφοντας όλα τα έξοδα που πραγματοποιεί.

«Καθώς οι καταναλωτές έρχονται αντιμέτωποι με τις οικονομικές προκλήσεις, η έρευνα της Klarna για τη περίοδο των εορτών υπογραμμίζει τη σημασία του οικονομικού πλάνου, της παρακολούθησης των δαπανών και της λήψης αποφάσεων με βάση πληροφορίες για την εορταστική περίοδο. Εμείς στην Klarna παρέχουμε στους καταναλωτές τα κατάλληλα εργαλεία για να διαχειριστούν τον προϋπολογισμό τους, να αναπτύξουν έξυπνες καταναλωτικές συνήθειες, βοηθώντας τους να παραμείνουν ενημερωμένοι και να έχουν τον έλεγχο των οικονομικών τους» δήλωσε ο Ηλίας Πίτσαβος, Επικεφαλής της Klarna στην Ελλάδα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!