Γ.Δ.
1530.87 0,00%
ACAG
0,00%
6.02
BOCHGR
0,00%
5.08
CENER
0,00%
9.72
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8.2
EVR
0,00%
1.48
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
13
TITC
0,00%
43.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
0,00%
1.79
ΑΒΕ
0,00%
0.463
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.73
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.775
ΑΛΜΥ
0,00%
4.035
ΑΛΦΑ
0,00%
1.765
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.08
ΑΣΚΟ
0,00%
3.3
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.77
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
0,00%
5.75
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.895
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.3
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.415
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.4
ΔΑΑ
0,00%
8.05
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
0,00%
12.71
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.95
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.368
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.835
ΕΕΕ
0,00%
33.1
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.74
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.24
ΕΛΛ
0,00%
14.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.245
ΕΛΠΕ
0,00%
7.52
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.824
ΕΛΧΑ
0,00%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.205
ΕΤΕ
0,00%
8.48
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.41
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.93
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.45
ΕΧΑΕ
0,00%
4.72
ΙΑΤΡ
0,00%
1.685
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.35
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.76
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0102
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.58
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.054
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.14
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.12
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
0,00%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.43
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.4
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.1
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.01
ΛΑΒΙ
0,00%
0.791
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.26
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.25
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.05
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.88
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.31
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
0,00%
2.85
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.5
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.62
ΜΟΤΟ
0,00%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.28
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.24
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.92
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.78
ΞΥΛΚ
0,00%
0.29
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
0,00%
29.2
ΟΛΠ
0,00%
28.95
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.55
ΟΠΑΠ
0,00%
16.15
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.781
ΟΤΕ
0,00%
14.88
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.84
ΠΑΙΡ
0,00%
1.01
ΠΑΠ
0,00%
2.45
ΠΕΙΡ
0,00%
4.37
ΠΕΡΦ
0,00%
5.49
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.42
ΠΛΑΘ
0,00%
4.145
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.226
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.65
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.575
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.94
ΣΠΙ
0,00%
0.6
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.194
ΦΡΛΚ
0,00%
3.97
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Λιανεμπόριο: Αυξημένος ο τζίρος το πρώτο τρίμηνο του 2021

Αύξηση 1,9% παρουσίασαν οι συνολικές πωλήσεις σε αξία του οργανωμένου λιανεμπορίου (καταστήματα τροφίμων άνω των 100 τ.μ., σε Ηπειρωτική Ελλάδα και Κρήτη, εξαιρούμενων των νησιών) το πρώτο τρίμηνο του 2021 (στοιχεία YTD έως 28 Μαρτίου 2021) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περυσινή χρονική περίοδο.

Αντίστοιχα, τα FMCGs (ταχυκίνητα καταναλωτικά είδη) στο σύνολό τους παρουσίασαν αύξηση πωλήσεων σε αξία 1,2%.

Σύμφωνα με την εταιρεία Nielsen, όσον αφορά στις επιμέρους κατηγορίες των ταχυκίνητων καταναλωτικών προϊόντων, τα τρόφιμα και ποτά είναι η μοναδική μεγάλη κατηγορία, που αναπτύσσεται με +4,2%, ενώ οι κατηγορίες που αφορούν στα προϊόντα προσωπικής περιποίησης καθώς και τα προϊόντα οικιακής χρήσης παρουσιάζουν μείωση στις πωλήσεις τους σε αξία σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2020 κατά -8,9% & -7,4% αντίστοιχα.

Το σύνολο των κατηγοριών Bazaar (ένδυση, ηλεκτρικές συσκευές, βιβλία, εργαλεία, είδη κήπου, είδη αυτοκινήτου, οικιακός εξοπλισμός κλπ.) εμφανίζει την πιο θετική, διψήφια τάση στο +16,5%, ενώ επίσης τα φρέσκα και επί ζυγίω προϊόντα αναπτύσσονται, αρκετά πιο συγκρατημένα, κατά +1,5%.

Όσον αφορά στις διαφορετικές τυπολογίες καταστημάτων, οι μεγάλες αίθουσες άνω των 2.500 τ.μ. (hypermarkets) συνεχίζουν να παρουσιάζουν την μεγαλύτερη αύξηση της τάξεως του +8,3% στις πωλήσεις τους και το πρώτο τρίμηνο του 2021. Ωστόσο σε ρυθμό ανάπτυξης ακολουθούν και οι μικρότερες αίθουσες, έως 400 τ.μ. στο +3,2%, γεγονός που σημαίνει ότι οι αγοραστές επιλέγουν και τα μικρότερα καταστήματα για την ευκολία τους, αλλά και τα καθημερινά τους ψώνια.

Σε επίπεδο κατηγοριών, αρκετές από τις κατηγορίες αλκοολούχων ποτών παρουσιάζουν εντυπωσιακούς ρυθμούς ανάπτυξης σε σχέση με πέρυσι (ρούμι +67,7%, κρασιά +49,1%, ουίσκι +43,6%, μπύρες +27,3%), γεγονός που αποδεικνύει ότι η αναστολή λειτουργίας των καταστημάτων εστίασης έχει αυξήσει την διασκέδαση, αλλά και την κατανάλωση αλκοόλ, εντός του σπιτιού.

Αναφορικά με τις κατηγορίες προσωπικής υγιεινής και περιποίησης, η αναστολή λειτουργίας των κομμωτηρίων και των κέντρων αισθητικής ευνόησε την ανάπτυξη των πωλήσεων για κατηγορίες όπως είναι οι βαφές μαλλιών, καθώς και τα αποτριχωτικά προϊόντα, τα οποία αναπτύχθηκαν με +22,0% και +25,1% αντίστοιχα.

Την ίδια στιγμή οι καταναλωτές συνεχίζουν να δίνουν σημασία στην υγιεινή και τον καθαρισμό των χεριών, καθώς η κατηγορία των απολυμαντικών χεριών παρουσιάζει αύξηση στις πωλήσεις της κατά +15,0%, σε σχέση με το πρώτο τρίμηνο του 2020.

Τέλος, η παραμονή των καταναλωτών στο σπίτι αύξησε τις πωλήσεων για τις κατηγορίες των καθαριστικών φούρνου (+47,5%), της λαδόκολλας (+28,4%), ενώ και οι σακούλες σκουπιδιών έχουν επίσης αυξήσει τις πωλήσεις τους κατά +8,1%.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!