THEPOWERGAME
Στο μικροσκόπιο του υπουργείου Ανάπτυξης μπαίνουν από σήμερα οι αλυσίδες σούπερ μάρκετ, με τα αρμόδια κλιμάκια να πραγματοποιούν ελέγχους για το εάν τηρείται η νομοθεσία περί της σήμανσης των προϊόντων που συμμετέχουν στην πρωτοβουλία «Μόνιμη Μείωση Τιμής».
Στο πρόγραμμα «Μόνιμη Μείωση Τιμής» ότι έχουν ήδη ενταχθεί 644 προϊόντα από 35 βασικές κατηγορίες ενώ ο κυβερνητικός στόχος μας είναι οι κωδικοί να φτάσουν τους 1.000.
Ο Κώστας Σκρέκας μιλώντας την Κυριακή στον ΣΚΑΪ έκανε λόγο για σχέδιο για μόνιμα χαμηλές τιμές στο ράφι.
Από την πλευρά του ο γενικός διευθυντής της Ένωσης Σούπερ Μάρκετ Ελλάδος, Απόστολος Πεταλάς, επεσήμανε πρ ημερών ότι σούπερ μάρκετ έχουν θέσει σε προτεραιότητα τόσο τον εφοδιασμό του σχετικού εξοπλισμού και του υλικού σήμανσης όσο και την εκπαίδευση των εργαζομένων με στόχο την επιτυχημένη υλοποίηση της πρωτοβουλίας του υπουργείου Ανάπτυξης».