THEPOWERGAME

Ξεπέρασε τον αρχικό στόχο της κυβέρνησης, η πρωτοβουλία της «μόνιμης μείωσης τιμής» που ήταν τα 500 προϊόντα, καθώς μέχρι την Τετάρτη (8/11) είχαν ενταχθεί 650 προϊόντα από 53 εταιρείες στο πρόγραμμα, που στόχο έχει τον περιορισμό της ακρίβειας στα σούπερ μάρκετ και την έμπρακτη στήριξη των νοικοκυριών. Ο επόμενος στόχος είναι τα 1.000 προϊόντα που καλύπτουν βασικές ανάγκες ενός νοικοκυριού. Αυτό σημείωσε ο υπουργός Ανάπτυξης, Κώστας Σκρέκας, κατά τη σημερινή επίσκεψή του σε κατάστημα σούπερ μάρκετ στο Γαλάτσι.
Ο υπουργός υπογράμμισε πως έχουν τοποθετηθεί τα καρτελάκια μόνιμης μείωσης τιμής, εξηγώντας ότι είναι εκείνα που υποδηλώνουν πως το αντίστοιχο προϊόν ανήκει στο πρόγραμμα και έχει μειώσει την τιμή του τουλάχιστον 5% και για τουλάχιστον 6 μήνες.
Οι τρεις άξονες για τη μείωση τιμών στο ράφι των σούπερ μάρκετ
Παράλληλα, ο κ. Σκρέκας πρόσθεσε πως «η μάχη για τη μείωση των τιμών συνεχίζεται σε τρεις άξονες:
- Συνεχείς και εντατικοί έλεγχοι στην αγορά, σε όλα τα στάδια της εφοδιαστικής αλυσίδας για αποτροπή φαινομένων αισχροκέρδειας.
- Πρωτοβουλία «μόνιμης μείωσης τιμής», όπου ζητάμε από τους προμηθευτές να μειώσουν σταθερά και μόνιμα την τιμή των προϊόντων τους.
- Το «καλάθι του νοικοκυριού» που συνεχίζεται και ο καταναλωτής μπορεί να βρει προϊόντα με τις χαμηλότερες τιμές, ώστε να καλύψει τις καθημερινές ανάγκες.