Γ.Δ.
1450.92 +0,72%
ACAG
0,00%
5.86
CENER
-1,61%
9.8
CNLCAP
-0,68%
7.25
DIMAND
+0,23%
8.6
NOVAL
+1,45%
2.73
OPTIMA
+1,53%
11.96
TITC
+3,81%
29.95
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+3,92%
1.486
ΑΒΕ
+1,12%
0.452
ΑΔΜΗΕ
+1,57%
2.26
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.95
ΑΛΜΥ
+3,33%
2.795
ΑΛΦΑ
+1,50%
1.6575
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,26%
11.7
ΑΣΚΟ
0,00%
3.05
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.9
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.52
ΑΤΤ
0,00%
11.1
ΑΤΤΙΚΑ
+1,18%
2.58
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
0,00%
6.2
ΒΙΟΚΑ
+3,63%
2.57
ΒΙΟΣΚ
-1,17%
1.27
ΒΙΟΤ
0,00%
0.23
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
-1,67%
2.36
ΓΕΒΚΑ
+2,98%
1.555
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,96%
16.84
ΔΑΑ
+0,13%
7.798
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+1,15%
11.4
ΔΟΜΙΚ
-2,96%
3.775
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,37%
0.315
ΕΒΡΟΦ
+1,00%
1.52
ΕΕΕ
+1,18%
32.48
ΕΚΤΕΡ
-0,94%
4.2
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
-1,23%
2.4
ΕΛΛ
0,00%
13.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,78%
2.6
ΕΛΠΕ
+1,79%
8.23
ΕΛΣΤΡ
+1,33%
2.29
ΕΛΤΟΝ
+0,70%
1.732
ΕΛΧΑ
-0,32%
1.876
ΕΝΤΕΡ
-0,63%
7.89
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
-0,17%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,52%
1.3
ΕΤΕ
-0,55%
8.02
ΕΥΑΠΣ
+1,27%
3.19
ΕΥΔΑΠ
+0,71%
5.68
ΕΥΡΩΒ
-0,28%
2.126
ΕΧΑΕ
+3,61%
4.885
ΙΑΤΡ
+2,63%
1.56
ΙΚΤΙΝ
+1,83%
0.361
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.725
ΙΝΚΑΤ
-1,39%
4.95
ΙΝΛΙΦ
+0,85%
4.74
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.23
ΙΝΤΕΚ
+2,41%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.5
ΙΝΤΕΤ
+0,78%
1.285
ΙΝΤΚΑ
-0,88%
3.38
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
+0,36%
1.41
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
0,00%
1.545
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.48
ΚΟΥΑΛ
+1,02%
1.192
ΚΟΥΕΣ
+0,38%
5.28
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.6
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
-2,68%
1.09
ΛΑΒΙ
-0,69%
0.869
ΛΑΜΔΑ
+0,71%
7.05
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.97
ΛΕΒΚ
+2,68%
0.306
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.41
ΛΟΥΛΗ
+0,37%
2.68
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.81
ΜΕΒΑ
+1,26%
4.02
ΜΕΝΤΙ
-0,38%
2.63
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
+1,24%
3.665
ΜΙΝ
0,00%
0.655
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,56%
23.42
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.4
ΜΟΤΟ
+0,55%
2.735
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+1,85%
27.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.45
ΜΠΡΙΚ
+0,80%
1.88
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
-0,91%
36.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.7
ΝΑΥΠ
-0,61%
0.98
ΞΥΛΚ
+1,14%
0.267
ΞΥΛΠ
+8,00%
0.486
ΟΛΘ
+0,48%
20.8
ΟΛΠ
0,00%
25.95
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.53
ΟΠΑΠ
-0,27%
15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.893
ΟΤΕ
+1,92%
13.82
ΟΤΟΕΛ
+1,02%
11.92
ΠΑΙΡ
+5,60%
1.225
ΠΑΠ
-2,03%
2.41
ΠΕΙΡ
+1,69%
3.722
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.76
ΠΛΑΘ
-0,65%
3.805
ΠΛΑΚΡ
+1,33%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.24
ΠΡΕΜΙΑ
-0,67%
1.178
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.85
ΠΡΟΦ
+0,20%
4.95
ΡΕΒΟΙΛ
-0,25%
1.975
ΣΑΡ
-0,34%
11.56
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
+2,03%
0.351
ΣΙΔΜΑ
+0,30%
1.655
ΣΠΕΙΣ
+1,22%
6.66
ΣΠΙ
0,00%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-1,79%
19.25
ΤΖΚΑ
0,00%
1.535
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.64
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,75%
3.94
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Μετρό Θεσσαλονίκης: Το χρονοδιάγραμμα και η σύμβαση

Την επιτροπή της Βουλής για τη λειτουργία του Μετρό Θεσσαλονίκης,  ενημέρωσε η διοίκηση του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Ειδικότερα, τα μέλη της Διαρκούς Επιτροπής Παραγωγής και Εμπορίου της Βουλής ενημέρωσαν την Τετάρτη ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Xρήστος Σταϊκούρας, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Υποδομές, Νίκος Ταχιάος και ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών, Κώστας Μαγουλάς, σχετικά με τον Διεθνή Ανοικτό Διαγωνισμό για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του Μετρό Θεσσαλονίκης αλλά και για τη Βελτίωση της 9ης Εθνικής Οδού (Τμήμα παράκαμψη Γιάλοβα, Π.Ε. Μεσσηνίας).

Κατά την ενημέρωση της Επιτροπής της Βουλής ξεκαθαρίστηκε ότι το χρονοδιάγραμμα παράδοσης του Μετρό της Θεσσαλονίκης εντός του 2024 θα τηρηθεί απαρέγκλιτα.

Όπως υπογραμμίστηκε, βούληση της Πολιτείας είναι η λειτουργία και συντήρηση του δικτύου μετρό της Θεσσαλονίκης να γίνει με τον πλέον εύρυθμο και αποτελεσματικό τρόπο, με σκοπό τη διατήρηση υπηρεσιών υψηλής ποιότητας και την παροχή κινήτρων για την πλέον αποδοτική διαχείριση του συστήματος.

Τι προβλέπεται

Ειδικότερα, σχετικά με την προς υπογραφή σύμβαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το έργο «Διεθνής Ανοικτός Διαγωνισμός για τη σύναψη Σύμβασης ΣΔΙΤ για τη λειτουργία και συντήρηση του δικτύου του Μετρό Θεσσαλονίκης», σύμφωνα με τη σύμβαση προβλέπονται τα εξής:

· Προπαρασκευαστική περίοδος (Περίοδος Α’): Εκπλήρωση εκατέρωθεν υποχρεώσεων για έναρξη περιόδου εμπορικής λειτουργίας του βασικού έργου (12 – 18 μήνες).

· Προπαρασκευαστική περίοδος (Περίοδος Β’): Εκπλήρωση εκατέρωθεν υποχρεώσεων για έναρξη λειτουργίας και επέκταση προς Καλαμαριά.

· Εμπορική λειτουργία (Περίοδος Α’): Εμπορική λειτουργία και συντήρηση του βασικού έργου ΣΔΙΤ.

· Εμπορική λειτουργία (Περίοδος Β’): Εμπορική λειτουργία του βασικού έργου και επέκταση προς Καλαμαριά.

Σημειώνεται ότι ο προϋπολογισμός της Σύμβασης είναι της τάξης των 292 εκατ. ευρώ, πλέον ΦΠΑ, ενώ η διάρκεια της Σύμβασης ανέρχεται σε 12 έτη. Στην ενημέρωση της Διαρκούς Επιτροπής της Βουλής για τη σύμβαση ΣΔΙΤ συμμετείχε και ο Διευθύνων Σύμβουλος της «Ελληνικό Μετρό Α.Ε.», Νίκος Κουρέτας.

Σχετικά με την προς υπογραφή σύμβαση του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών για το έργο «Βελτίωση 9ης Εθνικής Οδού – Τμήμα παράκαμψη Γιάλοβα Π.Ε. Μεσσηνίας», αυτό θα εκτελεστεί στην Π.Ε. Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στον Δήμο Πύλου – Νέστορος.

Το έργο αφορά στη βελτίωση τμήματος μήκους 3,5 χλμ. της υφιστάμενης 9ης Εθνικής Οδού και στην κατασκευή νέου τμήματος μήκους 4,2 χλμ. για την παράκαμψη του οικισμού της Γιάλοβας.

Το εν λόγω έργο αναβαθμίζει την ΕΟ9 μειώνοντας τους χρόνους διαδρομής και αυξάνοντας τα επίπεδα οδικής ασφάλειας. Μέσω της βελτίωσης των γεωμετρικών χαρακτηριστικών και του πλάτους της οδού, θα προσφέρει ασφάλεια και άνεση στους χρήστες συνεισφέροντας στη μείωση των ατυχημάτων. Επιπρόσθετα, καθώς η υφιστάμενη εθνική οδός διέρχεται από τον οικισμό της Γιάλοβας, η κατασκευή του έργου συμβάλλει στην άρση των δυσμενών επιπτώσεων σε χρήστες και κατοίκους της περιοχής.

Στο αντικείμενο του έργου περιλαμβάνεται η κατασκευή αρτηρίας δίιχνης διατομής με πλάτος οδού 11 μ., με ενιαίο οδόστρωμα και μήκος περίπου 7,7 χλμ. με τα συνοδά της έργα (ισόπεδοι κυκλικοί κόμβοι, cut & cover, τεχνικά έργα γεφύρωσης ρεμάτων, έργα αντιστήριξης πρανών – οπλισμένων επιχωμάτων, άνω διάβαση υφιστάμενης οδού, ηλεκτροφωτισμός, διευθέτηση απορροής ομβρίων υδάτων κ.α.), ενώ ο προϋπολογισμός του έργου φθάνει στα 37,35 εκατ. ευρώ με διάρκεια κατασκευής 24 μήνες.

Στην ενημέρωση της Διαρκούς Επιτροπής της Βουλής για το εν λόγω έργο συμμετείχε ο προϊστάμενος της Διεύθυνσης Οδικών Υποδομών (Δ13), του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών, Ιωάννης Κανελλόπουλος.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!