Γ.Δ.
1471.26 +0,63%
ACAG
-0,67%
5.96
BOCHGR
+0,21%
4.83
CENER
+0,30%
10.02
CNLCAP
+1,40%
7.25
DIMAND
-0,95%
9.36
NOVAL
-0,56%
2.68
OPTIMA
-1,22%
12.94
TITC
+2,79%
35
ΑΑΑΚ
-7,83%
4
ΑΒΑΞ
+3,63%
1.54
ΑΒΕ
+1,07%
0.474
ΑΔΜΗΕ
+1,70%
2.39
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
+1,94%
2.89
ΑΛΦΑ
+0,31%
1.625
ΑΝΔΡΟ
-0,60%
6.6
ΑΡΑΙΓ
+3,77%
11
ΑΣΚΟ
-1,40%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-1,95%
7.04
ΑΤΕΚ
0,00%
0.356
ΑΤΡΑΣΤ
+0,46%
8.74
ΑΤΤ
+7,66%
5.06
ΑΤΤΙΚΑ
+0,43%
2.36
ΒΙΟ
-0,67%
5.9
ΒΙΟΚΑ
-1,06%
1.875
ΒΙΟΣΚ
-2,36%
1.655
ΒΙΟΤ
+3,05%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.22
ΓΕΒΚΑ
+1,79%
1.425
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
17.6
ΔΑΑ
-0,13%
7.77
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.26
ΔΕΗ
+0,73%
12.38
ΔΟΜΙΚ
+0,47%
3.185
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,95%
0.313
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.595
ΕΕΕ
+0,06%
32.34
ΕΚΤΕΡ
-0,52%
1.904
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+1,97%
2.07
ΕΛΛ
-1,10%
13.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,55%
2.01
ΕΛΠΕ
+0,72%
7.04
ΕΛΣΤΡ
+1,90%
2.14
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.7
ΕΛΧΑ
-1,23%
1.926
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,54%
1.32
ΕΤΕ
-0,66%
7.808
ΕΥΑΠΣ
-0,94%
3.16
ΕΥΔΑΠ
-0,52%
5.72
ΕΥΡΩΒ
+2,21%
2.124
ΕΧΑΕ
+0,76%
4.665
ΙΑΤΡ
+0,65%
1.555
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.37
ΙΛΥΔΑ
+1,84%
1.66
ΙΝΚΑΤ
+0,92%
4.93
ΙΝΛΙΦ
+0,82%
4.94
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.15
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.99
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.32
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
-0,32%
3.15
ΚΑΡΕΛ
0,00%
324
ΚΕΚΡ
+2,41%
1.485
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.44
ΚΛΜ
0,00%
1.67
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.439
ΚΟΥΑΛ
+1,64%
1.238
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.19
ΚΡΙ
+3,08%
13.4
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.07
ΛΑΒΙ
+1,13%
0.805
ΛΑΜΔΑ
+0,67%
7.54
ΛΑΜΨΑ
+2,07%
39.4
ΛΑΝΑΚ
+1,64%
0.93
ΛΕΒΚ
-29,01%
0.186
ΛΕΒΠ
0,00%
0.266
ΛΟΓΟΣ
+1,47%
1.38
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.52
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.71
ΜΕΒΑ
0,00%
3.9
ΜΕΝΤΙ
+0,82%
2.46
ΜΕΡΚΟ
0,00%
43.2
ΜΙΓ
-0,15%
3.33
ΜΙΝ
+2,59%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,79%
21.58
ΜΟΝΤΑ
-2,05%
3.82
ΜΟΤΟ
+1,70%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.725
ΜΠΕΛΑ
+2,53%
25.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.6
ΜΠΡΙΚ
0,00%
1.985
ΜΠΤΚ
0,00%
0.68
ΜΥΤΙΛ
+0,56%
36.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
-4,87%
0.782
ΞΥΛΚ
+0,34%
0.292
ΞΥΛΠ
0,00%
0.368
ΟΛΘ
+0,48%
21
ΟΛΠ
-0,54%
27.85
ΟΛΥΜΠ
+0,41%
2.44
ΟΠΑΠ
+0,25%
16
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,37%
0.818
ΟΤΕ
+0,69%
16
ΟΤΟΕΛ
-0,18%
11.04
ΠΑΙΡ
-1,96%
1
ΠΑΠ
-0,86%
2.3
ΠΕΙΡ
+0,77%
3.95
ΠΕΡΦ
-0,14%
6.96
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
-1,03%
3.86
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.22
ΠΡΕΜΙΑ
+0,33%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,09%
6.5
ΠΡΟΦ
+0,38%
5.32
ΡΕΒΟΙΛ
+0,82%
1.835
ΣΑΡ
-0,18%
10.88
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,57%
0.351
ΣΙΔΜΑ
-0,31%
1.625
ΣΠΕΙΣ
+1,90%
6.42
ΣΠΙ
+1,61%
0.632
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
19.5
ΤΖΚΑ
-4,51%
1.375
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.09
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.63
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
+1,90%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+9,73%
0.248
ΦΡΛΚ
-0,13%
3.995
ΧΑΙΔΕ
-6,43%
0.655

Αναζητείται φόρμουλα συνεργασίας στον σιδηρόδρομο

Εντός ολίγων ημερών αναμένεται να συσταθεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ομάδα εργασίας, με επικεφαλής τους γενικούς γραμματείς του υπουργείου και τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν όλα τα εκκρεμή ζητήματα του Σιδηροδρομικού Δικτύου.

Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στο υπουργείο, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, υπηρεσιακοί παράγοντες και όπου χρειάζεται και ιδιωτικοί παράγοντες θα δηλώσουν το «παρών», θα κάτσουν στο τραπέζι όλοι μαζί και θα προσπαθήσουν να βρουν λύσεις. Απώτερος σκοπός είναι να υπάρξει μια «ζύμωση γύρω από τα ανοιχτά θέματα» και να θεσμοθετηθεί ο συντονισμός μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Το υπουργείο πρέπει «να τρέξει» ώστε να βρεθεί μία λύση μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου ως προς τις ευθύνες, τις αρμοδιότητες και τις χρηματοδοτήσεις γύρω από τα έργα.

Οι πέντε άξονες

Η παραγωγή των έργων, σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου, αναμένεται να γίνει πάνω σε πέντε άξονες, οι οποίοι αφορούν:

  • Στρατηγικό Σχεδιασμό, Ανάπτυξη Διακυβέρνησης και Μεταρρυθμίσεις
  • Εγγύηση Ασφάλειας και Ποιότητας Υπηρεσιών
  • Αναπτυξιακές Επενδύσεις στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο, το Τροχαίο Υλικό και τις Εγκαταστάσεις
  • Ενδυνάμωση του Ανθρώπινου Δυναμικού και της Τεχνογνωσίας
  • Ταχεία ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών.

Τα χρονοδιαγράμματα για την υλοποίηση των έργων της τηλεδιοίκησης και του ETCS φαίνεται να τηρούνται, ενώ ολοκληρώθηκε η διασύνδεση των συστημάτων σηματοδότησης των σταθμών Τιθορέας και Δαύλειας. Σημειώνεται ότι η διασύνδεση αυτή είχε κατασκευαστεί στο παρελθόν, ωστόσο από τις κλοπές των καλωδίων και τους βανδαλισμούς είχε σταματήσει να λειτουργεί από το 2010. Πλέον, με τις εργασίες της 717 θα παρέχεται η δυνατότητα, με σηματοδότηση, να κυκλοφορούν τα τρένα μεταξύ αυτών των δύο τμημάτων, όπως συμβαίνει ήδη στα υπόλοιπα τμήματα του δικτύου που λειτουργεί η σηματοδότηση, αναφέρουν πηγές του υπουργείου.

Ανανέωση των συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης

Την ίδια ώρα, προβλέπεται και η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Προτεραιότητα της πολιτικής ηγεσίας αναμένεται να είναι η ενίσχυση του μεταφορικού έργου του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ, με την προσθήκη 250 νέων λεωφορείων σύγχρονης τεχνολογίας, ενώ ο αριθμός τους και για τις δύο πόλεις θα φθάσει τα 1.300 μέχρι το τέλος της τετραετίας. Το προσεχές διάστημα αναμένεται να αυξηθεί ο αριθμός των λεωφορείων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, καθώς αναμένεται, μέσω εσωτερικών μετακινήσεων, να προστεθούν περισσότεροι οδηγοί στο δυναμικό του Οργανισμού. Σε τροχιά λειτουργίας εντός του 2024 έχει μπει το μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ ήδη πραγματοποιούνται τακτικές συσκέψεις για την επίλυση των κυκλοφοριακών προβλημάτων που θα προκύψουν από την έναρξη του κύριου όγκου των εργασιών του Flyover, που θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο. Όπως έγινε γνωστό, τους προσεχείς μήνες θα συσταθούν Μητροπολιτικοί Φορείς για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή όλων των συναρμόδιων φορέων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν συστηματικά τα κυκλοφοριακά προβλήματα των δύο πόλεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!