Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Αναζητείται φόρμουλα συνεργασίας στον σιδηρόδρομο

Εντός ολίγων ημερών αναμένεται να συσταθεί υπό την αιγίδα του υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών ομάδα εργασίας, με επικεφαλής τους γενικούς γραμματείς του υπουργείου και τη συμμετοχή όλων των εμπλεκόμενων παραγόντων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν όλα τα εκκρεμή ζητήματα του Σιδηροδρομικού Δικτύου.

Σύμφωνα με πηγές προσκείμενες στο υπουργείο, ΟΣΕ, ΕΡΓΟΣΕ, ΓΑΙΑΟΣΕ, υπηρεσιακοί παράγοντες και όπου χρειάζεται και ιδιωτικοί παράγοντες θα δηλώσουν το «παρών», θα κάτσουν στο τραπέζι όλοι μαζί και θα προσπαθήσουν να βρουν λύσεις. Απώτερος σκοπός είναι να υπάρξει μια «ζύμωση γύρω από τα ανοιχτά θέματα» και να θεσμοθετηθεί ο συντονισμός μεταξύ δημοσίου και ιδιωτικού τομέα. Το υπουργείο πρέπει «να τρέξει» ώστε να βρεθεί μία λύση μέχρι τις 15 Σεπτεμβρίου ως προς τις ευθύνες, τις αρμοδιότητες και τις χρηματοδοτήσεις γύρω από τα έργα.

Οι πέντε άξονες

Η παραγωγή των έργων, σύμφωνα με το σχέδιο του υπουργείου για τον εκσυγχρονισμό του σιδηροδρόμου, αναμένεται να γίνει πάνω σε πέντε άξονες, οι οποίοι αφορούν:

  • Στρατηγικό Σχεδιασμό, Ανάπτυξη Διακυβέρνησης και Μεταρρυθμίσεις
  • Εγγύηση Ασφάλειας και Ποιότητας Υπηρεσιών
  • Αναπτυξιακές Επενδύσεις στο Σιδηροδρομικό Δίκτυο, το Τροχαίο Υλικό και τις Εγκαταστάσεις
  • Ενδυνάμωση του Ανθρώπινου Δυναμικού και της Τεχνογνωσίας
  • Ταχεία ανάπτυξη των εμπορευματικών μεταφορών.

Τα χρονοδιαγράμματα για την υλοποίηση των έργων της τηλεδιοίκησης και του ETCS φαίνεται να τηρούνται, ενώ ολοκληρώθηκε η διασύνδεση των συστημάτων σηματοδότησης των σταθμών Τιθορέας και Δαύλειας. Σημειώνεται ότι η διασύνδεση αυτή είχε κατασκευαστεί στο παρελθόν, ωστόσο από τις κλοπές των καλωδίων και τους βανδαλισμούς είχε σταματήσει να λειτουργεί από το 2010. Πλέον, με τις εργασίες της 717 θα παρέχεται η δυνατότητα, με σηματοδότηση, να κυκλοφορούν τα τρένα μεταξύ αυτών των δύο τμημάτων, όπως συμβαίνει ήδη στα υπόλοιπα τμήματα του δικτύου που λειτουργεί η σηματοδότηση, αναφέρουν πηγές του υπουργείου.

Ανανέωση των συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης

Την ίδια ώρα, προβλέπεται και η αναβάθμιση των αστικών συγκοινωνιών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Προτεραιότητα της πολιτικής ηγεσίας αναμένεται να είναι η ενίσχυση του μεταφορικού έργου του ΟΑΣΘ και του ΟΑΣΑ, με την προσθήκη 250 νέων λεωφορείων σύγχρονης τεχνολογίας, ενώ ο αριθμός τους και για τις δύο πόλεις θα φθάσει τα 1.300 μέχρι το τέλος της τετραετίας. Το προσεχές διάστημα αναμένεται να αυξηθεί ο αριθμός των λεωφορείων στους δρόμους της Θεσσαλονίκης, καθώς αναμένεται, μέσω εσωτερικών μετακινήσεων, να προστεθούν περισσότεροι οδηγοί στο δυναμικό του Οργανισμού. Σε τροχιά λειτουργίας εντός του 2024 έχει μπει το μετρό Θεσσαλονίκης, ενώ ήδη πραγματοποιούνται τακτικές συσκέψεις για την επίλυση των κυκλοφοριακών προβλημάτων που θα προκύψουν από την έναρξη του κύριου όγκου των εργασιών του Flyover, που θα ξεκινήσουν τον Οκτώβριο. Όπως έγινε γνωστό, τους προσεχείς μήνες θα συσταθούν Μητροπολιτικοί Φορείς για Αθήνα και Θεσσαλονίκη, με τη συμμετοχή όλων των συναρμόδιων φορέων, προκειμένου να αντιμετωπιστούν συστηματικά τα κυκλοφοριακά προβλήματα των δύο πόλεων.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!