Γ.Δ.
1599.08 -0,30%
ACAG
+0,66%
6.09
AEM
-0,70%
4.478
AKTR
+0,75%
5.34
BOCHGR
-0,74%
5.36
CENER
-2,22%
9.23
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,24%
8.29
EVR
-0,87%
1.7
NOVAL
0,00%
2.52
OPTIMA
+0,71%
14.22
TITC
+0,98%
41.35
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.255
ΑΒΕ
-2,57%
0.417
ΑΔΜΗΕ
-1,06%
2.795
ΑΚΡΙΤ
+4,64%
0.79
ΑΛΜΥ
-1,28%
4.23
ΑΛΦΑ
+0,33%
1.8515
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,45%
11.07
ΑΣΚΟ
-0,94%
3.16
ΑΣΤΑΚ
-0,55%
7.26
ΑΤΕΚ
-1,46%
1.35
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
+2,02%
0.706
ΑΤΤΙΚΑ
-1,28%
2.32
ΒΙΟ
-1,56%
5.67
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.84
ΒΙΟΣΚ
-0,65%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-0,65%
1.54
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,70%
18.46
ΔΑΑ
-0,98%
8.892
ΔΑΙΟΣ
+3,51%
3.54
ΔΕΗ
+0,23%
13.02
ΔΟΜΙΚ
-0,90%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,91%
0.367
ΕΒΡΟΦ
-0,78%
1.9
ΕΕΕ
+1,10%
40.44
ΕΚΤΕΡ
+2,98%
2.075
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
+0,46%
2.18
ΕΛΛ
-0,34%
14.6
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,44%
2.26
ΕΛΠΕ
-1,59%
7.735
ΕΛΣΤΡ
-1,67%
2.35
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.83
ΕΛΧΑ
-1,17%
2.105
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,45%
1.11
ΕΤΕ
0,00%
8.39
ΕΥΑΠΣ
+0,59%
3.42
ΕΥΔΑΠ
-2,14%
5.95
ΕΥΡΩΒ
+1,05%
2.5
ΕΧΑΕ
-1,31%
4.885
ΙΑΤΡ
-1,00%
1.98
ΙΚΤΙΝ
+0,56%
0.362
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.735
ΙΝΛΙΦ
-1,47%
4.7
ΙΝΛΟΤ
-2,06%
1.048
ΙΝΤΕΚ
-1,70%
5.79
ΙΝΤΕΤ
+2,30%
1.11
ΙΝΤΚΑ
-1,11%
3.105
ΚΑΡΕΛ
+1,25%
324
ΚΕΚΡ
0,00%
1.27
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-0,22%
0.453
ΚΟΥΑΛ
-0,46%
1.3
ΚΟΥΕΣ
-0,16%
6.21
ΚΡΙ
+0,31%
16.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.95
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,13%
0.785
ΛΑΜΔΑ
-1,91%
6.67
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-8,02%
0.975
ΛΕΒΚ
+3,48%
0.238
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.33
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,89%
2.22
ΜΕΡΚΟ
-3,06%
38
ΜΙΓ
+0,53%
2.86
ΜΙΝ
+0,41%
0.494
ΜΟΗ
-0,72%
22.1
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+1,09%
2.79
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-1,02%
27.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,26%
3.82
ΜΠΡΙΚ
+1,26%
2.42
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-0,60%
36.54
ΝΑΚΑΣ
-1,94%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,98%
0.826
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
+9,63%
0.41
ΟΛΘ
+0,70%
28.6
ΟΛΠ
-1,34%
33.2
ΟΛΥΜΠ
-1,16%
2.56
ΟΠΑΠ
+0,24%
16.91
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
-0,47%
14.83
ΟΤΟΕΛ
-0,91%
10.92
ΠΑΙΡ
+3,31%
0.998
ΠΑΠ
+0,78%
2.59
ΠΕΙΡ
-3,28%
4.575
ΠΕΡΦ
-0,57%
5.27
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.84
ΠΛΑΘ
0,00%
3.965
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,67%
6.1
ΠΡΟΦ
-1,55%
5.09
ΡΕΒΟΙΛ
+0,29%
1.715
ΣΑΡ
-0,65%
12.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-2,27%
0.344
ΣΙΔΜΑ
-2,20%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.68
ΣΠΙ
-1,31%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+1,01%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,53%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.646
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+3,91%
0.266
ΦΡΛΚ
0,00%
4.19
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.75

Υπ. Τουρισμού – ΕΟΤ: Άμεσες πρωτοβουλίες προβολής της Ρόδου

Το υπουργείο Τουρισμού και ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού, σχεδίασαν και ήδη εφαρμόζουν συγκροτημένο πρόγραμμα πρωτοβουλιών για την προώθηση της Ρόδου στο εξωτερικό.

Το πρόγραμμα αυτό περιλαμβάνει:

1. Διοργάνωση ταξιδιών δημοσιογράφων και opinion makers από το εξωτερικό στη Ρόδο, εντός του Αυγούστου.

Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού προετοιμάζουν αποστολές δημοσιογράφων, bloggers και influencers από σημαντικές αγορές – στόχους όπως η Μ. Βρετανία, η Γερμανία, η Γαλλία, η Πολωνία, Κάτω Χώρες και η Ιταλία, στη Ρόδο, με στόχο την παραγωγή θετικής αρθρογραφίας και τον διαμοιρασμό μαρτυριών (testimonials) για την αποκατάσταση της εικόνας του νησιού ως ασφαλούς προορισμού, ελκυστικού για διακοπές. Οι αποστολές θα ξεκινήσουν άμεσα σε συνεργασία με σημαντικούς partners των ξένων αγορών και τις τοπικές αρχές.

2. Επανεκκίνηση προγραμμάτων συνδιαφήμισης με τους μεγάλους tour operators και αεροπορικές εταιρίες που είχαν διακοπεί λόγω πυρκαγιών σε κάποιες αγορές του εξωτερικού

Παράλληλα ο ΕΟΤ επανεκκινεί την προβολή της Ρόδου στα προγράμματα συνδιαφήμισης με τους μεγάλους ταξιδιωτικούς ομίλους μετά την προσωρινή διακοπή λόγω των πυρκαγιών και όσο διαρκούσε η αναστολή πολλών πτήσεων. Αξιολογώντας τις ειδικές συνθήκες κάθε αγοράς, οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού σε συνεργασία με τις τοπικές ομάδες των Tour Operators επανασχεδιάζουν τα co- marketing plans με στόχο την ενίσχυση των δράσεων που θα συμβάλλουν στην ενίσχυση της τουριστικής ενίσχυσης προς τη Ρόδο.

3. Ενίσχυση της προβολής της Ρόδου στις καμπάνιες συνδιαφήμισης και διαφήμισης που τρέχουν ήδη σε 18 χώρες του εξωτερικού.

Την τρέχουσα χρονική στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη προγράμματα διαφήμισης και συνδιαφήμισης από τις κατά τόπους Υπηρεσίες ΕΟΤ στις σημαντικότερες αγορές του εξωτερικού που αποτελούν και βασικές πηγές προέλευσης τουριστών, ειδικότερα για την Ρόδο. Ταυτόχρονα υλοποιούνται προγράμματα συνδιαφήμισης ετήσιας διάρκειας σε βασικές αγορές -στόχους. Τα ετήσια προγράμματα εξελίσσονται σε επιμέρους φάσεις και στοχεύουν στην προβολή της Ελλάδας καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους και την ενίσχυση της τουριστικής κίνησης και εκτός της σεζόν.

4. Συνεχής ανταλλαγή πληροφοριών και για άμεση ενημέρωση και συνεργασία μεταξύ ΕΟΤ-Υπηρεσιών ΕΟΤ Εξωτερικού, της Περιφέρειας Ν. Αιγαίου και λοιπών τοπικών και ιδιωτικών φορέων για επικοινωνιακή διαχείριση και διάχυση μηνυμάτων στις αγορές.

Ήδη υπάρχει επικοινωνία με την Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου ως προς την οριοθέτηση και συγκεκριμενοποίηση του πλάνου προβολής και ενεργειών, που θα συντονίσει το Υπουργείο Τουρισμού ώστε να υπάρξει πλήρης συνεργασία μεταξύ της Περιφέρειας και ΕΟΤ, έχοντας κοινά αποδεκτή επικοινωνιακή στρατηγική και μήνυμα ώστε να επιτευχθεί το καλύτερο και αποδοτικότερο αποτέλεσμα. Οι Υπηρεσίες ΕΟΤ Εξωτερικού βρίσκονται σε άμεση και στενή επικοινωνία με φορείς του δημόσιου αλλά και του ιδιωτικού τομέα, για την παρακολούθηση της πορείας των αγορών και την τροφοδότηση στοιχείων για τη στρατηγική επικοινωνίας που θα ακολουθηθεί προκειμένου, να αναδειχθεί το μήνυμα, ότι ο προορισμός έχει επανακάμψει και μπορεί να καλωσορίσει τους επισκέπτες.

5. Επεξεργασία σχεδίου μακροπρόθεσμης προβολής της Ρόδου.

Η αξιολόγηση των στοιχείων που θα προκύψουν από την απόδοση των αγορών – στόχων και τις άμεσες ενέργειες επικοινωνίας για αντιστροφή του κλίματος και συνακόλουθα του travel sentiment για τον προορισμό, θα αποτελέσουν τη βάση για ένα σχέδιο προβολής της Ρόδου σε βάθος χρόνου, με έμφαση στα ποιοτικά χαρακτηριστικά του νησιού, αλλά και τις δράσεις βιωσιμότητας που θα καταστήσουν τον προορισμό ένα παράδειγμα για όλη τη Μεσόγειο. Η τουριστική κρίση πρέπει να αντιμετωπιστεί ως ευκαιρία που μπορεί να αποτελέσει την κατάλληλη αιτία για την αναβάθμιση ή/και τον επαναπροσδιορισμού της εικόνας του τουριστικού προορισμού.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!