Γ.Δ.
1373.62 -1,35%
ACAG
-1,81%
5.41
BOCHGR
-0,45%
4.47
CENER
-2,28%
8.15
CNLCAP
-0,70%
7.1
DIMAND
-2,19%
8.5
NOVAL
-1,07%
2.315
OPTIMA
-1,10%
12.62
TITC
-1,29%
34.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,86%
1.36
ΑΒΕ
0,00%
0.469
ΑΔΜΗΕ
-1,49%
2.31
ΑΚΡΙΤ
+2,21%
0.695
ΑΛΜΥ
-2,96%
3.61
ΑΛΦΑ
-3,64%
1.507
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-1,94%
9.345
ΑΣΚΟ
0,00%
2.55
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-2,36%
2.07
ΒΙΟ
-1,57%
5.02
ΒΙΟΚΑ
+1,73%
1.76
ΒΙΟΣΚ
-1,72%
1.43
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+0,77%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,23%
17.3
ΔΑΑ
-0,51%
7.82
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-3,23%
11.68
ΔΟΜΙΚ
-1,71%
2.87
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-3,00%
0.291
ΕΒΡΟΦ
+1,41%
1.44
ΕΕΕ
-0,61%
32.78
ΕΚΤΕΡ
-3,24%
1.432
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
2.03
ΕΛΛ
-0,75%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,84%
1.662
ΕΛΠΕ
-0,89%
6.705
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+1,16%
1.912
ΕΛΧΑ
-1,41%
1.676
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-3,48%
1.11
ΕΤΕ
-0,32%
6.866
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-1,89%
1.968
ΕΧΑΕ
-0,47%
4.23
ΙΑΤΡ
+0,32%
1.58
ΙΚΤΙΝ
-0,33%
0.3
ΙΛΥΔΑ
-2,30%
1.7
ΙΝΚΑΤ
-1,77%
4.715
ΙΝΛΙΦ
-0,93%
4.24
ΙΝΛΟΤ
-2,58%
0.87
ΙΝΤΕΚ
-0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
-3,18%
2.585
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
340
ΚΕΚΡ
-4,17%
1.15
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,68%
1.47
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
-2,82%
1.032
ΚΟΥΕΣ
-0,18%
5.57
ΚΡΙ
-5,34%
13.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
0.922
ΛΑΒΙ
-1,56%
0.758
ΛΑΜΔΑ
-3,46%
6.97
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
-9,45%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
-1,10%
2.7
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-1,05%
3.78
ΜΕΝΤΙ
-2,38%
2.05
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-5,04%
3.015
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.38
ΜΟΝΤΑ
-2,48%
3.54
ΜΟΤΟ
-0,99%
2.49
ΜΟΥΖΚ
-3,08%
0.63
ΜΠΕΛΑ
-2,03%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-2,41%
31.54
ΝΑΚΑΣ
-7,05%
2.9
ΝΑΥΠ
+1,35%
0.898
ΞΥΛΚ
-1,98%
0.248
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,96%
20.7
ΟΛΠ
+0,52%
29.1
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.32
ΟΠΑΠ
-0,60%
14.89
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.798
ΟΤΕ
-1,47%
14.77
ΟΤΟΕΛ
-2,71%
10.04
ΠΑΙΡ
0,00%
0.968
ΠΑΠ
+0,43%
2.36
ΠΕΙΡ
-3,39%
3.475
ΠΕΡΦ
-7,68%
5.05
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.92
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.995
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-0,33%
1.206
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
-1,56%
5.06
ΡΕΒΟΙΛ
+0,62%
1.635
ΣΑΡ
+0,78%
10.28
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,47%
0.334
ΣΙΔΜΑ
-2,53%
1.54
ΣΠΕΙΣ
-1,76%
5.58
ΣΠΙ
0,00%
0.53
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
-3,86%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,62%
1.61
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+4,35%
0.24
ΦΡΛΚ
-0,42%
3.565
ΧΑΙΔΕ
-3,45%
0.56

Μύκονος και Σαντορίνη αποκαθιστούν την τουριστική τους φήμη

Μεταστροφή του αρνητικού κλίματος που δημιουργήθηκε στο Διαδίκτυο σε ό,τι αφορά τη Μύκονο και τη Σαντορίνη παρατηρείται το τελευταίο διάστημα, με τα δύο διάσημα νησιά να επιχειρούν να ανακτήσουν έδαφος. Οι προσπάθειες των επικοινωνιακών τους επιτελείων φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς, καθώς όλο και περισσότερα θετικά δημοσιεύματα κάνουν την εμφάνισή τους για τους δύο αυτούς εμβληματικούς προορισμούς.

Το Lonely Planet κατέταξε τα δύο νησιά στους δημοφιλέστερους προορισμούς, το ίδιο και η πρόσφατη έρευνα του διεθνούς τουριστικού πράκτορα CV Villas από τη Νότιο Αφρική. Ακόμα και η βρετανική Telegraph, που είχε πριν από λίγο καιρό δημοσιεύσει αρνητικό άρθρο για τις τιμές στη Μύκονο, λίγες ημέρες μετά έγραψε ότι «προσπάθησε σε ένα αφιέρωμα να βάλει σε… τάξη 20 από τις καλύτερες ελληνικές ακρογιαλιές, λαμβάνοντας υπ’ όψιν πολλά κριτήρια. Από την προσβασιμότητα, τις τιμές, τα αξιοθέατα και φυσικά το τοπίο». Εκεί, η Μύκονος βρέθηκε στην πρώτη δεκάδα (7η θέση).

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι η Αμερικανίδα πλοίαρχος κρουαζιερόπλοιου που είχε δημοσιεύσει ότι είχε πληρώσει ακριβά ένα ψάρι, στη συνέχεια έσπευσε να αποσαφηνίσει ότι το γεγονός δεν συνέβη στη Μύκονο.

Ψηλά στον δείκτη ικανοποίησης

Χρήσιμα στη συγκεκριμένη συγκυρία είναι τα δεδομένα της έρευνας ικανοποίησης του τελευταίου δελτίου του ΙΝΣΕΤΕ, που συγκρίνουν πόσο ικανοποιήθηκαν οι τουρίστες σε Μύκονο, Σαντορίνη, Σεν Τροπέ, Ίμπιζα και Σαρδηνία.

Η ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στη μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων, υπολόγισε τον γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI®), καθώς και τους επιμέρους δείκτες ικανοποίησης πελατών των ξενοδοχείων.

Σύμφωνα λοιπόν με το GRI του Μαΐου, η Μύκονος είναι στην κορυφή, σε όλους σχεδόν τους εξεταζόμενους τομείς. Η Σαντορίνη ακολουθεί στους περισσότερους τομείς που μετράει η ReviewPro και οι άλλοι τρεις προορισμοί «βλέπουν την πλάτη» των δύο δημοφιλών ελληνικών νησιών.

Ειδικότερα η Μύκονος κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης (92%) έναντι όλων των προορισμών. Η Σαντορίνη βρίσκεται σε δεύτερη θέση με 90%, το Σεν Τροπέ στην τρίτη θέση με 87% και ακολουθούν Σαρδηνία και Ίμπιζα.

Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 94% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 91% και το Σεν Τροπέ με 86%. Έπεται η Σαρδηνία με 85%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 84%.

Στην κατηγορία δωματίου, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη, το Σεν Τροπέ και η Σαρδηνία με 89% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 83%.

Στην κατηγορία της εξυπηρέτησης, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 96% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 93% και το Σεν Τροπέ με 91%. Στην τελευταία θέση βρίσκονται η Σαρδηνία και η Ίμπιζα με 88%.

Στην κατηγορία της καθαριότητας, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη και η Σαρδηνία με 93% αντίστοιχα και το Σεν Τροπέ με 92%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 88%.

Υπενθυμίζεται ότι και πέρυσι τον Ιούλιο η Σαντορίνη κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης με 90,3%, έναντι όλων των προορισμών. Η Μύκονος ήταν στη δεύτερη θέση με 87,7% και ακολουθούσαν Σεν Τροπέ (85,2%), Σαρδηνία (84,7%) και Ίμπιζα (83,3%).

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο δείκτης GRI υπολογίζεται μέσω ανάλυσης των μεταβλητών που συνδέονται με τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (onlinetravelagents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Τα στοιχεία βασίζονται σε αξιολογήσεις από πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και ξενοδοχείων στους ανταγωνιστικούς προορισμούς αναλόγως διαθεσιμότητας. Συνεπώς, οι δείκτες αποτυπώνουν το ανταγωνιστικό επίπεδο του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και του αντίστοιχου των ανταγωνιστριών χωρών.

Εξίσου σημαντική είναι και η έρευνα του SlotTracker.com, που, αναλύοντας περισσότερα από 400 εκατομμύρια hashtags στο Instagram, παρουσιάζει τους 15 δημοφιλέστερους προορισμούς στον κόσμο, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η Σαντορίνη στην 9η θέση και η Μύκονος στη 14η. Στην πρώτη τριάδα είναι το Παρίσι, το Μαρόκο και η Τζαμάικα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!