Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Μύκονος και Σαντορίνη αποκαθιστούν την τουριστική τους φήμη

Μεταστροφή του αρνητικού κλίματος που δημιουργήθηκε στο Διαδίκτυο σε ό,τι αφορά τη Μύκονο και τη Σαντορίνη παρατηρείται το τελευταίο διάστημα, με τα δύο διάσημα νησιά να επιχειρούν να ανακτήσουν έδαφος. Οι προσπάθειες των επικοινωνιακών τους επιτελείων φαίνεται ότι έχουν αρχίσει να αποδίδουν καρπούς, καθώς όλο και περισσότερα θετικά δημοσιεύματα κάνουν την εμφάνισή τους για τους δύο αυτούς εμβληματικούς προορισμούς.

Το Lonely Planet κατέταξε τα δύο νησιά στους δημοφιλέστερους προορισμούς, το ίδιο και η πρόσφατη έρευνα του διεθνούς τουριστικού πράκτορα CV Villas από τη Νότιο Αφρική. Ακόμα και η βρετανική Telegraph, που είχε πριν από λίγο καιρό δημοσιεύσει αρνητικό άρθρο για τις τιμές στη Μύκονο, λίγες ημέρες μετά έγραψε ότι «προσπάθησε σε ένα αφιέρωμα να βάλει σε… τάξη 20 από τις καλύτερες ελληνικές ακρογιαλιές, λαμβάνοντας υπ’ όψιν πολλά κριτήρια. Από την προσβασιμότητα, τις τιμές, τα αξιοθέατα και φυσικά το τοπίο». Εκεί, η Μύκονος βρέθηκε στην πρώτη δεκάδα (7η θέση).

Στο σημείο αυτό αξίζει να σημειωθεί ότι η Αμερικανίδα πλοίαρχος κρουαζιερόπλοιου που είχε δημοσιεύσει ότι είχε πληρώσει ακριβά ένα ψάρι, στη συνέχεια έσπευσε να αποσαφηνίσει ότι το γεγονός δεν συνέβη στη Μύκονο.

Ψηλά στον δείκτη ικανοποίησης

Χρήσιμα στη συγκεκριμένη συγκυρία είναι τα δεδομένα της έρευνας ικανοποίησης του τελευταίου δελτίου του ΙΝΣΕΤΕ, που συγκρίνουν πόσο ικανοποιήθηκαν οι τουρίστες σε Μύκονο, Σαντορίνη, Σεν Τροπέ, Ίμπιζα και Σαρδηνία.

Η ReviewPro, εταιρεία που ειδικεύεται στη μέτρηση της online φήμης των ξενοδοχείων, υπολόγισε τον γενικό δείκτη ικανοποίησης (GRI®), καθώς και τους επιμέρους δείκτες ικανοποίησης πελατών των ξενοδοχείων.

Σύμφωνα λοιπόν με το GRI του Μαΐου, η Μύκονος είναι στην κορυφή, σε όλους σχεδόν τους εξεταζόμενους τομείς. Η Σαντορίνη ακολουθεί στους περισσότερους τομείς που μετράει η ReviewPro και οι άλλοι τρεις προορισμοί «βλέπουν την πλάτη» των δύο δημοφιλών ελληνικών νησιών.

Ειδικότερα η Μύκονος κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης (92%) έναντι όλων των προορισμών. Η Σαντορίνη βρίσκεται σε δεύτερη θέση με 90%, το Σεν Τροπέ στην τρίτη θέση με 87% και ακολουθούν Σαρδηνία και Ίμπιζα.

Στην κατηγορία σχέση ποιότητας-τιμής, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 94% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 91% και το Σεν Τροπέ με 86%. Έπεται η Σαρδηνία με 85%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 84%.

Στην κατηγορία δωματίου, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη, το Σεν Τροπέ και η Σαρδηνία με 89% αντίστοιχα. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 83%.

Στην κατηγορία της εξυπηρέτησης, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 96% και ακολουθούν η Σαντορίνη με 93% και το Σεν Τροπέ με 91%. Στην τελευταία θέση βρίσκονται η Σαρδηνία και η Ίμπιζα με 88%.

Στην κατηγορία της καθαριότητας, στην πρώτη θέση βρίσκεται η Μύκονος με 99% και ακολουθούν η Σαντορίνη και η Σαρδηνία με 93% αντίστοιχα και το Σεν Τροπέ με 92%. Στην τελευταία θέση βρίσκεται η Ίμπιζα με 88%.

Υπενθυμίζεται ότι και πέρυσι τον Ιούλιο η Σαντορίνη κατέγραψε τον υψηλότερο δείκτη ικανοποίησης με 90,3%, έναντι όλων των προορισμών. Η Μύκονος ήταν στη δεύτερη θέση με 87,7% και ακολουθούσαν Σεν Τροπέ (85,2%), Σαρδηνία (84,7%) και Ίμπιζα (83,3%).

Θα πρέπει να σημειωθεί ότι ο δείκτης GRI υπολογίζεται μέσω ανάλυσης των μεταβλητών που συνδέονται με τις αναρτήσεις σχολίων πελατών σε εκατοντάδες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, ιστοσελίδες σχολιασμού ξενοδοχείων και ιστοσελίδες OTAs (onlinetravelagents – διαδικτυακά ταξιδιωτικά γραφεία). Τα στοιχεία βασίζονται σε αξιολογήσεις από πελάτες ελληνικών ξενοδοχείων και ξενοδοχείων στους ανταγωνιστικούς προορισμούς αναλόγως διαθεσιμότητας. Συνεπώς, οι δείκτες αποτυπώνουν το ανταγωνιστικό επίπεδο του ελληνικού ξενοδοχειακού προϊόντος, καθώς και του αντίστοιχου των ανταγωνιστριών χωρών.

Εξίσου σημαντική είναι και η έρευνα του SlotTracker.com, που, αναλύοντας περισσότερα από 400 εκατομμύρια hashtags στο Instagram, παρουσιάζει τους 15 δημοφιλέστερους προορισμούς στον κόσμο, μεταξύ των οποίων περιλαμβάνονται η Σαντορίνη στην 9η θέση και η Μύκονος στη 14η. Στην πρώτη τριάδα είναι το Παρίσι, το Μαρόκο και η Τζαμάικα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!