Καραγιάννης για ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ: Ξεμπλόκαρε η γραμμή 4

Επεκτείνεται το Μετρό. «Το πρώτο βήμα για τη Γραμμή 4 έγινε» δήλωσε ο Γιώργος Καραγιάννης

Γιώργος Καραγιάννης

Για τα μεγάλα έργα υποδομών που βρίσκονται σε εξέλιξη, καθώς και για το σχεδιασμό του Υπουργείου για το αμέσως επόμενο διάστημα μίλησε ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών Γιώργος Καραγιάννης στον τηλεοπτικό σταθμό ANT1.

Ο κ. Καραγιάννης αναφέρθηκε στη Γραμμή 4 του Μετρό, που επιτέλους «ξεμπλόκαρε» και σημείωσε: «Η παρούσα κυβέρνηση ήταν αυτή που ξεμπλόκαρε ένα έργο που είχαν βιαστεί να το ξεγράψουν. Το μεγαλύτερο αυτήν την στιγμή έργο υποδομής στη χώρα, ένα τεράστιο έργο που θα αλλάξει συνολικά την εικόνα της πρωτεύουσας, θα αλλάξει το συγκοινωνιακό χάρτη και θα διευκολύνει τις μετακινήσεις εκατομμυρίων συμπολιτών μας».

Επιπρόσθετα, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών τόνισε: «Μέσα στην εβδομάδα θα υπογραφεί η σύμβαση για τις πρόδρομες εργασίες και οι εργασίες θα ξεκινήσουν μέσα στο επόμενο δίμηνο με την ανάπτυξη των πρώτων εργοταξιακών χώρων στη Βεΐκου και την Κατεχάκη. Είναι ένα εμβληματικό έργο προϋπολογισμού 1,5 δις ευρώ με 15 νέους σταθμούς που θα αναβαθμίσει σημαντικά όλη την πόλη».

Ο κ. Καραγιάννης αναφερόμενος στη μεγάλη σημασία των έργων υποδομών, τόνισε τη σημασία του ΒΟΑΚ και ανέφερε αναλυτικά: «Όταν αναλάβαμε την ηγεσία του Υπουργείου, πριν 20 μήνες, παραλάβαμε μία μελετητική ανωριμότητα σε όλα τα έργα, δεν υπήρχε κανένας σχεδιασμός. Δουλέψαμε μεθοδικά και συστηματικά και ειδικά για τον ΒΟΑΚ, επειδή είναι πρώτης προτεραιότητας, αναφέρω ένα πολύ ουσιώδες στοιχείο.  Αυτή τη στιγμή η Κρήτη είναι πρώτη στα ατυχήματα και στους θανάτους 84 νεκρούς ανά εκατομμύριο κατοίκων ενώ ο μέσος όρος είναι 49. Στην Κρήτη χρειαζόμαστε έναν καινούριο δρόμο.

Είναι πρώτη προτεραιότητα ένας καινούριος δρόμος στην Κρήτη και για τον ίδιο τον Πρωθυπουργό, τον Κυριάκο Μητσοτάκη.

Ενιαιοποιήσαμε σε τεχνικό επίπεδο το έργο από τον Κίσσαμο ως τη Σητεία, οριστικοποιήσαμε το χρηματοοικονομικό μοντέλο, αναθέσαμε πάνω από 16 μελέτες, αναβαθμίσαμε τις προβλέψεις για τα όρια ταχύτητας του δρόμου, εντάξαμε και την αναβάθμιση των υφιστάμενων παρακάμψεων των μεγάλων πόλεων στο έργο. Ήδη, ολοκληρώσαμε τις μελέτες για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη που θα υλοποιηθεί μέσω ΣΔΙΤ και καταθέσαμε τη Μελέτη Περιβαλλοντικών Επιπτώσεων στο Υπουργείο Περιβάλλοντος για έγκριση, ενώ ήδη ξεκινήσαμε και τη Β’ Φάση του Διαγωνισμού. Σε περίπου 1 μήνα από σήμερα, θα κάνουμε το ίδιο και για το μεγάλο τμήμα Χανιά – Ηράκλειο, ένα έργο που  θα υλοποιηθεί μέσω Σύμβασης Παραχώρησης και ως το καλοκαίρι θα ακολουθήσουν και οι παρακάμψεις».

Ερωτηθείς για την Ζεύξη Σαλαμίνας, ο Γενικός Γραμματέας Υποδομών είπε χαρακτηριστικά: «Η Ζεύξη Σαλαμίνας είναι ένα έργα ταλαιπωρημένο, που αρχικά σχεδιάστηκε τη δεκαετία του 90, επανασχεδιάστηκε το 2012 και από τότε είναι κολλημένο. Από την πρώτη στιγμή που αναλάβαμε την ηγεσία του Υπουργείου, αντιληφθήκαμε ότι είναι ένα πολύ σημαντικό έργο για να αναβαθμίσουμε συνολικά τη Δυτική Αττική, να αναβαθμίσουμε και την ευρύτερη περιοχή του Περάματος και τη Σαλαμίνα και εκεί σχεδιάζουμε και ένα δρόμο που ουσιαστικά να παρακάμπτει το Πέραμα και μία σήραγγα μήκους 1 χλμ. από Πέραμα μέχρι το Νησί του Αγίου Γεωργίου.

Το έργο αυτό είναι εξαιρετικά σημαντικό, γιατί θα αναβαθμίσει όλη τη Δυτική Αττική και κυρίως, την ευρύτερη περιοχή του Περάματος, αλλά και της Σαλαμίνας.  Από τη μία πλευρά θα αποσυμφορήσει σε μεγάλο βαθμό το Πέραμα και από την άλλη θα αναβαθμίσει την ίδια τη νήσο της Σαλαμίνας, και οι μετακινήσεις των χιλιάδων πολιτών θα γίνουν πολύ πιο εύκολες και οικονομικές».

ΙΛΥΔΑ
0.00%
1.81
AKTR
0.10%
4.98
ΔΕΗ
0.15%
13.00
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0.00%
3.87
ΕΛΠΕ
-1.32%
7.46
ΠΕΤΡΟ
0.00%
8.48
ΟΛΠ
-1.75%
39.20
TITC
-0.61%
40.55
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0.48%
18.50
ΕΥΑΠΣ
0.30%
3.29
ΛΟΥΛΗ
-1.63%
3.02
ΛΕΒΠ
0.00%
0.00
ΠΡΕΜΙΑ
-3.26%
1.19
NOVAL
0.00%
2.38
ΙΝΤΚΑ
-1.84%
2.93
ΧΑΙΔΕ
2.04%
0.75
ΔΡΟΜΕ
0.00%
0.30
ACAG
-1.88%
5.73
ΑΣΚΟ
0.29%
3.45
ΚΥΡΙΟ
-3.19%
0.79
ΣΑΤΟΚ
0.00%
0.00
ΛΕΒΚ
0.00%
0.00
ΝΑΚΑΣ
0.00%
0.00
BOCHGR
-1.82%
5.40
ΚΕΚΡ
-1.75%
1.12
ΠΛΑΘ
-2.05%
3.82
ΡΕΒΟΙΛ
-1.56%
1.58
ΕΛΛ
-0.69%
14.30
ΥΑΛΚΟ
0.00%
0.00
ΙΚΤΙΝ
2.27%
0.34
ΟΠΑΠ
-1.16%
18.71
ΜΥΤΙΛ
-0.82%
41.30
ΔΟΜΙΚ
0.88%
2.29
ΦΡΛΚ
-1.39%
3.91
ΜΕΡΚΟ
2.94%
35.00
ΣΑΡ
-1.09%
12.70
ΟΤΟΕΛ
1.27%
11.14
ΚΡΙ
0.83%
14.66
ΙΑΤΡ
0.56%
1.79
ΠΑΙΡ
3.69%
0.79
ΜΟΤΟ
1.16%
2.62
ΣΠΕΙΣ
0.35%
5.74
ΚΟΡΔΕ
1.23%
0.41
ΠΡΟΦ
0.39%
5.21
ΒΟΣΥΣ
0.00%
0.00
ΕΛΙΝ
2.94%
2.10
OPTIMA
-2.10%
14.00
ΑΚΡΙΤ
3.41%
0.85
ΤΕΝΕΡΓ
0.00%
0.00
ΚΕΠΕΝ
-4.44%
1.72
ΔΟΥΡΟ
0.00%
0.00
ΠΡΔ
0.00%
0.23
ΑΑΑΚ
-10.00%
4.50
ΑΤΡΑΣΤ
0.46%
8.76
ΒΙΟΚΑ
-0.96%
1.55
ΠΑΠ
-0.40%
2.51
ΙΝΤΕΤ
2.64%
1.17
ΠΕΙΡ
-2.45%
4.70
ΜΙΝ
0.42%
0.48
ΕΤΕ
-0.79%
9.10
ΒΙΟΤ
-5.00%
0.19
ΑΛΜΥ
0.00%
5.00
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0.63%
1.57
ΜΕΝΤΙ
0.00%
0.00
ΜΟΗ
-1.57%
20.08
ΟΛΘ
1.33%
30.50
ΣΕΝΤΡ
-0.30%
0.33
ΕΕΕ
0.69%
43.74
ΚΟΥΕΣ
-2.07%
6.16
ΕΥΔΑΠ
0.00%
5.79
ΜΙΓ
1.73%
2.35
ΦΛΕΞΟ
0.00%
0.00
ΦΡΙΓΟ
-3.85%
0.25
ΔΑΙΟΣ
-8.50%
3.66
ΦΑΙΣ
-0.27%
3.73
ΛΑΝΑΚ
4.12%
0.89
CENER
-3.10%
8.43
ΝΑΥΠ
4.00%
0.73
ΙΝΤΕΚ
0.32%
6.21
ΜΑΘΙΟ
-6.29%
0.67
ΚΑΡΕΛ
0.00%
0.00
ΑΤΤ
-0.68%
0.73
ΑΤΤΙΚΑ
-0.94%
2.11
ΕΣΥΜΒ
-0.95%
1.04
ΕΥΡΩΒ
-3.11%
2.31
ΚΤΗΛΑ
0.00%
0.00
ΕΛΣΤΡ
-3.23%
2.10
ΑΔΜΗΕ
-2.53%
2.70
DIMAND
0.72%
8.42
ΒΙΟΣΚ
-0.35%
1.43
ΑΒΑΞ
-1.93%
1.93
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0.14%
1.39
ΠΛΑΚΡ
2.84%
14.50
ΛΑΒΙ
-1.82%
0.76
EVR
4.63%
1.70
ΓΕΒΚΑ
0.00%
0.00
ΑΛΦΑ
-2.13%
2.07
ΟΤΕ
-0.89%
15.68
ΜΕΒΑ
0.00%
0.00
ΑΣΤΑΚ
0.00%
6.60
ΞΥΛΠ
0.00%
0.00
ΙΝΛΟΤ
0.19%
1.07
CNLCAP
-0.74%
6.70
ΑΤΕΚ
-7.56%
1.10
ΛΑΜΨΑ
0.00%
0.00
ΕΚΤΕΡ
-0.65%
1.85
ΔΑΑ
1.28%
9.46
ΑΝΔΡΟ
0.91%
6.64
ΞΥΛΚ
-1.20%
0.25
ΠΡΟΝΤΕΑ
0.00%
0.00
ΜΠΕΛΑ
2.11%
26.10
ΚΟΥΑΛ
-0.36%
1.10
ΕΛΒΕ
-1.78%
4.96
ΤΖΚΑ
-3.85%
1.25
ΕΛΧΑ
-1.04%
1.91
ΑΡΑΙΓ
0.00%
11.52
ΕΠΙΛΚ
0.00%
0.00
ΜΟΝΤΑ
0.76%
3.98
ΜΟΥΖΚ
0.00%
0.00
ΙΝΛΙΦ
0.00%
4.68
ΟΛΥΜΠ
0.00%
2.24
ΑΒΕ
1.64%
0.43
ΛΟΓΟΣ
0.00%
1.59
ΠΕΡΦ
-0.36%
5.47
ΤΡΑΣΤΟΡ
1.68%
1.21
ΕΛΤΟΝ
0.30%
1.65
ΣΠΥΡ
0.00%
0.00
ΣΑΡΑΝ
0.00%
0.00
ΛΑΜΔΑ
-1.08%
6.41
AEM
-1.19%
4.15
ΒΙΟ
-1.30%
5.30
ΜΠΤΚ
-9.57%
0.52
ΕΧΑΕ
0.77%
5.23
ΟΡΙΛΙΝΑ
2.87%
0.79
ΣΙΔΜΑ
0.00%
1.32
ΣΠΙ
-0.75%
0.53
ΕΒΡΟΦ
-0.27%
1.86
ΜΠΡΙΚ
1.54%
2.64