THEPOWERGAME
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ), άνοδο λιανικών πωλήσεων σε ποσοστό 23,6% στην εγχώρια αγορά, και μείωση εξαγωγών και εισαγωγών κατά 7,3% και 3,6% αντίστοιχα, παρουσίασε στο α’ τετράμηνο του έτους η αλυσίδα ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας.
Ειδικότερα, οι λιανικές πωλήσεις ενδυμάτων στην ελληνική αγορά ανήλθαν στο πρώτο τετράμηνο φέτος σε 848 εκατ. ευρώ, έναντι των 686 εκατ. ευρώ στο αντίστοιχο περσινό διάστημα. Στον αντίποδα, η συνολική αξία των εξαγωγών της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας υποχώρησε στα 735 εκατ. ευρώ, από 793 εκατ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022, με τις εξαγωγές των ενδυμάτων να παρουσιάζουν μείωση κατά 11%, της κλωστοϋφαντουργίας κατά 7,1% και του βαμβακιού κατά 2,2%.
Πτωτική πορεία ακολούθησαν και οι εισαγωγές της αλυσίδας ένδυσης και κλωστοϋφαντουργίας στη χώρα μας στο πρώτο τετράμηνο φέτος, και συγκεκριμένα διαμορφώθηκαν σε 1,134 δισ. ευρώ, από 1,177 δισ. ευρώ στο πρώτο τετράμηνο του 2022. Σύμφωνα, δε, με τον ΣΕΠΕΕ, η μείωση των εισαγωγών της κλωστοϋτφαντουργίας ήταν μεγαλύτερη και διαμορφώθηκε στο ποσοστό του 9,9%.