Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Α.Γκερέκου: Ο Αγροτουρισμός πεμπτουσία του brand Greece

Tη δυνατότητα συμβολής του ευρύτερου τομέα του τουρισμού υπαίθρου στο μετασχηματισμό της ελληνικής τουριστικής οικονομίας σε μια νέα και αειφόρα κατεύθυνση, στο πλαίσιο της παγκόσμιας τάσης για αναζήτηση εμπειριών εναλλακτικού τουρισμού κοντά στο φυσικό περιβάλλον, υπογράμμισε η Πρόεδρος του ΕΟΤ,  Άντζελα Γκερέκου, μιλώντας σε διαδικτυακή συνάντηση-συζήτηση με τους εκπροσώπους του οργανισμού για την ενίσχυση του αγροτουρισμού στην Ελλάδα «Αγροξενία» (Agroxenia), που πραγματοποιήθηκε χθες 17 Μαρτίου.

Κατά τη διάρκεια της συζήτησης με θέμα: «H ανάδειξη των καίριων θεμάτων του ελληνικού τουρισμού υπαίθρου/αγροτουρισμού και η συμβολή του ΕΟΤ σε αυτή την κατεύθυνση», η κα Γκερέκου αναφέρθηκε στη νέα διεθνή καμπάνια της χώρας μας για το 2021 «All you want is Greece», αλλά και στον ταχύτατο ψηφιακό μετασχηματισμό που πραγματοποιείται αυτή τη στιγμή σε όλα τα επικοινωνιακά μέσα του ΕΟΤ, επισημαίνοντας παράλληλα:

  • τον σχεδιασμό θεματικής mini campaign, με έμφαση στον τουρισμό υπαίθρου,
  • τις ενέργειες προβολής των Υπηρεσιών Εξωτερικού του ΕΟΤ προς αυτή την κατεύθυνση,
  • τη δυνατότητα, περαιτέρω της ήδη υπάρχουσας, προβολής του τουρισμού υπαίθρου μέσα από τα ψηφιακά εργαλεία επικοινωνίας του ΕΟΤ (Visit Greece, Visit Greece App), και
  • την πρόθεση του ΕΟΤ για παραχώρηση αιγίδας σε ενέργειες της «Αγροξενία».

«Η αληθινή ευζωία αποτελεί την ουσία του brand Greece»

Η Πρόεδρος του ΕΟΤ έδωσε, ακόμα, έμφαση τόσο στα θέματα εκπαίδευσης και ανάπτυξης ψηφιακών ικανοτήτων (digital skills) από τα μέλη των εμπλεκομένων φορέων όσο και στη μεταρρύθμιση της εταιρικής κουλτούρας με ψηφιακά εργαλεία και στη συμμετοχή σε σχετικά ευρωπαϊκά προγράμματα.

Κλείνοντας την τοποθέτησή της, σημείωσε ότι o αγροτουρισμός συνδέεται με τον πιο αυθεντικό τρόπο με την ελληνική φιλοσοφία του ευ ζην, καθώς προσφέρει στον επισκέπτη μια ολιστική εμπειρία όπου σώμα, πνεύμα και ψυχή συνεργάζονται αρμονικά, ενώ κατέληξε λέγοντας χαρακτηριστικά:

«Η Ελλάδα είναι η χώρα της αληθινής ευζωίας, με την έννοια του μέτρου και της ισορροπίας, κάτι που αποτελεί και την ουσία του brand Greece. Και αυτή την ουσία, οι άνθρωποι του αγροτουρισμού έχουν ένα μοναδικό τρόπο να την προσφέρουν, απλόχερα, στον επισκέπτη».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!