Γ.Δ.
1482.43 +1,23%
ACAG
+0,51%
5.86
CENER
+0,94%
9.7
CNLCAP
-3,42%
7.05
DIMAND
-2,09%
8.89
NOVAL
+0,36%
2.77
OPTIMA
+1,17%
12.1
TITC
-0,16%
30.75
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
+3,10%
1.464
ΑΒΕ
0,00%
0.457
ΑΔΜΗΕ
-0,88%
2.255
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
+3,19%
3.07
ΑΛΦΑ
+2,65%
1.7225
ΑΝΔΡΟ
+0,30%
6.62
ΑΡΑΙΓ
+0,59%
11.89
ΑΣΚΟ
+0,36%
2.79
ΑΣΤΑΚ
-4,68%
6.92
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,47%
8.64
ΑΤΤ
-25,41%
9.1
ΑΤΤΙΚΑ
-1,17%
2.54
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,87%
5.98
ΒΙΟΚΑ
0,00%
2.37
ΒΙΟΣΚ
+4,92%
1.385
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.36
ΓΕΒΚΑ
-0,31%
1.63
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,44%
18.1
ΔΑΑ
+0,60%
7.998
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.06
ΔΕΗ
-0,35%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+7,37%
3.64
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,31%
0.321
ΕΒΡΟΦ
+0,65%
1.55
ΕΕΕ
+1,65%
33.22
ΕΚΤΕΡ
+5,62%
4.32
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
+4,65%
2.25
ΕΛΛ
+0,36%
13.95
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,48%
2.09
ΕΛΠΕ
+1,33%
7.62
ΕΛΣΤΡ
-1,75%
2.25
ΕΛΤΟΝ
-1,02%
1.752
ΕΛΧΑ
+2,05%
1.892
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.128
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,97%
1.295
ΕΤΕ
+1,37%
8.414
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.37
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+2,33%
2.24
ΕΧΑΕ
+1,15%
4.82
ΙΑΤΡ
0,00%
1.74
ΙΚΤΙΝ
+1,95%
0.419
ΙΛΥΔΑ
+0,58%
1.73
ΙΝΚΑΤ
-0,10%
4.99
ΙΝΛΙΦ
+1,18%
5.14
ΙΝΛΟΤ
+0,80%
1.26
ΙΝΤΕΚ
+1,68%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,48%
2.48
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.26
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.41
ΚΑΡΕΛ
-2,31%
338
ΚΕΚΡ
-5,35%
1.505
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,33%
1.505
ΚΟΡΔΕ
+2,05%
0.497
ΚΟΥΑΛ
-2,12%
1.198
ΚΟΥΕΣ
+3,50%
5.33
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,44%
11.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-1,71%
1.15
ΛΑΒΙ
-0,67%
0.894
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.41
ΛΑΜΨΑ
+1,11%
36.6
ΛΑΝΑΚ
-2,06%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.37
ΛΟΥΛΗ
-1,11%
2.67
ΜΑΘΙΟ
-0,23%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
+1,14%
2.67
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,06%
3.73
ΜΙΝ
-6,35%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+2,52%
23.58
ΜΟΝΤΑ
+5,71%
3.7
ΜΟΤΟ
+3,50%
2.81
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
-0,55%
25.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,77%
1.97
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,50%
36.5
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.72
ΝΑΥΠ
+1,31%
0.93
ΞΥΛΚ
-0,72%
0.276
ΞΥΛΠ
+3,40%
0.426
ΟΛΘ
-0,47%
21.2
ΟΛΠ
+1,29%
27.55
ΟΛΥΜΠ
+2,38%
2.58
ΟΠΑΠ
+1,27%
16.01
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.899
ΟΤΕ
+2,83%
14.55
ΟΤΟΕΛ
+0,86%
11.7
ΠΑΙΡ
0,00%
1.1
ΠΑΠ
-0,42%
2.37
ΠΕΙΡ
+2,28%
3.989
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.86
ΠΛΑΘ
+4,30%
4.245
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,69%
1.168
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.18
ΡΕΒΟΙΛ
+2,37%
1.945
ΣΑΡ
+0,90%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,58%
0.345
ΣΙΔΜΑ
+0,90%
1.675
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.9
ΣΠΙ
-0,60%
0.666
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,21%
19.22
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,25%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-3,67%
0.21
ΦΡΛΚ
+3,16%
4.075
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Σε ιδιώτες περιφερειακά – υπεραστικά δρομολόγια σε Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Σε φρενήρεις ρυθμούς προετοιμασίας βρίσκεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να επισπεύσει τους νέους διαγωνισμούς που αφορούν στις περιφερειακές συγκοινωνιακές γραμμές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και την υπεραστική μετακίνηση, όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, στην «Απογευματινή».

Ο γενικός γραμματέας παρουσιάζει τα χρονοδιαγράμματα για τον διαγωνισμό που αφορά στην ανάληψη των περιφερειακών δρομολογίων από ιδιώτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το 2024.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι εντός δύο μηνών θα είναι έτοιμος ο διαγωνισμός για την ανάληψη των περιφερειακών μετακινήσεων και στόχος είναι να μπορούν να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ιδιώτες, πέραν της ΚΤΕΛ ΑΕ που έχει αναλάβει το έργο για το 2023.

Επισημαίνει δε ότι αναθέτουσες αρχές του διαγωνισμού θα είναι αντιστοίχως ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης, δηλαδή ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ, οι οποίοι έχουν επιφορτιστεί με το συγκοινωνιακό έργο της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας.

Την ίδια στιγμή, το υπουργείο προετοιμάζεται για τους αντίστοιχους διαγωνισμούς που θα τρέξουν σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Και εδώ στόχος είναι να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ιδιώτες και στην παρούσα φάση το υπουργείο προετοιμάζει τις πρώτες υπουργικές αποφάσεις που θα αφορούν τα τεχνικά κριτήρια των ενδιαφερομένων.

Οι πρώτες σχετικές αποφάσεις αναμένεται να εκδοθούν εντός του επόμενου μήνα, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες μετά τη διεξαγωγή των εκλογών και όταν θα υπάρχει πλέον μία σταθερή κυβέρνηση, καθώς -όπως τονίζει ο Ιωάννης Ξιφαράς- «τέτοιες αποφάσεις δεν μπορούν να ληφθούν από υπηρεσιακές κυβερνήσεις».

Το σημαντικότερο ζήτημα που αναμένεται να καθοριστεί μέσω των υπουργικών αποφάσεων είναι το είδος και ο περιβάλλων χώρος των σταθμών λεωφορείων σε όλη την ελληνική επικράτεια, καθώς είναι απαραίτητο να υπάρχουν συστήματα τηλεματικής και έκδοσης εισιτηρίων.

Κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου για τα περιφερειακά δρομολόγια τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Βουλή οι εκπρόσωποι των τουριστικών λεωφορείων είχαν αντιδράσει και πλέον το υπουργείο προσπαθεί να βρει εναλλακτικές λύσεις για τη συμπερίληψή τους, μέσω της θέσπισης κριτηρίων για τη δημιουργία ή και την ενοικίαση σταθμών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!