Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Σε ιδιώτες περιφερειακά – υπεραστικά δρομολόγια σε Αθήνα- Θεσσαλονίκη

Σε φρενήρεις ρυθμούς προετοιμασίας βρίσκεται το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, ώστε να επισπεύσει τους νέους διαγωνισμούς που αφορούν στις περιφερειακές συγκοινωνιακές γραμμές σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, καθώς και την υπεραστική μετακίνηση, όπως αναφέρει ο γενικός γραμματέας Μεταφορών, Ιωάννης Ξιφαράς, στην «Απογευματινή».

Ο γενικός γραμματέας παρουσιάζει τα χρονοδιαγράμματα για τον διαγωνισμό που αφορά στην ανάληψη των περιφερειακών δρομολογίων από ιδιώτες σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη από το 2024.

Συγκεκριμένα αναφέρει ότι εντός δύο μηνών θα είναι έτοιμος ο διαγωνισμός για την ανάληψη των περιφερειακών μετακινήσεων και στόχος είναι να μπορούν να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ιδιώτες, πέραν της ΚΤΕΛ ΑΕ που έχει αναλάβει το έργο για το 2023.

Επισημαίνει δε ότι αναθέτουσες αρχές του διαγωνισμού θα είναι αντιστοίχως ο Οργανισμός Αστικών Συγκοινωνιών Αθήνας και Θεσσαλονίκης, δηλαδή ο ΟΑΣΑ και ο ΟΑΣΘ, οι οποίοι έχουν επιφορτιστεί με το συγκοινωνιακό έργο της πρωτεύουσας και της συμπρωτεύουσας.

Την ίδια στιγμή, το υπουργείο προετοιμάζεται για τους αντίστοιχους διαγωνισμούς που θα τρέξουν σε όλη την ελληνική επικράτεια.

Και εδώ στόχος είναι να συμμετέχουν όσο το δυνατόν περισσότεροι ιδιώτες και στην παρούσα φάση το υπουργείο προετοιμάζει τις πρώτες υπουργικές αποφάσεις που θα αφορούν τα τεχνικά κριτήρια των ενδιαφερομένων.

Οι πρώτες σχετικές αποφάσεις αναμένεται να εκδοθούν εντός του επόμενου μήνα, ενώ θα ακολουθήσουν και άλλες μετά τη διεξαγωγή των εκλογών και όταν θα υπάρχει πλέον μία σταθερή κυβέρνηση, καθώς -όπως τονίζει ο Ιωάννης Ξιφαράς- «τέτοιες αποφάσεις δεν μπορούν να ληφθούν από υπηρεσιακές κυβερνήσεις».

Το σημαντικότερο ζήτημα που αναμένεται να καθοριστεί μέσω των υπουργικών αποφάσεων είναι το είδος και ο περιβάλλων χώρος των σταθμών λεωφορείων σε όλη την ελληνική επικράτεια, καθώς είναι απαραίτητο να υπάρχουν συστήματα τηλεματικής και έκδοσης εισιτηρίων.

Κατά την παρουσίαση του νομοσχεδίου για τα περιφερειακά δρομολόγια τον περασμένο Σεπτέμβριο στη Βουλή οι εκπρόσωποι των τουριστικών λεωφορείων είχαν αντιδράσει και πλέον το υπουργείο προσπαθεί να βρει εναλλακτικές λύσεις για τη συμπερίληψή τους, μέσω της θέσπισης κριτηρίων για τη δημιουργία ή και την ενοικίαση σταθμών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!