Γ.Δ.
1415.06 +0,57%
ACAG
+1,38%
5.88
CENER
-0,61%
9.74
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+0,12%
8.51
NOVAL
-1,16%
2.6885
OPTIMA
-0,50%
11.84
TITC
+0,17%
28.7
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
+0,71%
1.416
ΑΒΕ
0,00%
0.442
ΑΔΜΗΕ
-0,45%
2.225
ΑΚΡΙΤ
+17,12%
0.855
ΑΛΜΥ
-0,38%
2.65
ΑΛΦΑ
+0,83%
1.573
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,98%
11.37
ΑΣΚΟ
+2,37%
3.02
ΑΣΤΑΚ
0,00%
6.64
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
+0,24%
8.5
ΑΤΤ
0,00%
11
ΑΤΤΙΚΑ
+2,50%
2.46
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+1,40%
5.81
ΒΙΟΚΑ
-3,63%
2.39
ΒΙΟΣΚ
+1,55%
1.31
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.5
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.47
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,61%
16.5
ΔΑΑ
+0,57%
7.76
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
+0,18%
11.2
ΔΟΜΙΚ
+2,20%
3.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,30%
0.329
ΕΒΡΟΦ
+1,69%
1.505
ΕΕΕ
0,00%
31.5
ΕΚΤΕΡ
-0,36%
4.185
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+4,46%
2.34
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,41%
2.525
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.89
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.11
ΕΛΤΟΝ
+0,83%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,54%
1.87
ΕΝΤΕΡ
-1,76%
7.81
ΕΠΙΛΚ
-10,00%
0.117
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+1,59%
1.28
ΕΤΕ
-0,42%
7.666
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.08
ΕΥΔΑΠ
+0,18%
5.42
ΕΥΡΩΒ
-1,55%
2.038
ΕΧΑΕ
-0,72%
4.81
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
-1,53%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
-0,87%
1.71
ΙΝΚΑΤ
0,00%
5.04
ΙΝΛΙΦ
-1,89%
4.66
ΙΝΛΟΤ
+1,03%
1.174
ΙΝΤΕΚ
+0,54%
5.55
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,12%
1.165
ΙΝΤΚΑ
+0,62%
3.25
ΚΑΡΕΛ
0,00%
338
ΚΕΚΡ
-1,10%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
-2,48%
1.57
ΚΟΡΔΕ
-3,36%
0.46
ΚΟΥΑΛ
-0,81%
1.22
ΚΟΥΕΣ
+1,14%
5.32
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,89%
11.35
ΚΤΗΛΑ
-2,78%
1.75
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.12
ΛΑΒΙ
+0,35%
0.865
ΛΑΜΔΑ
+0,30%
6.76
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.92
ΛΕΒΚ
0,00%
0.296
ΛΕΒΠ
0,00%
0.28
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.39
ΛΟΥΛΗ
-2,97%
2.61
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.812
ΜΕΒΑ
+4,59%
4.1
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.7
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,55%
3.6
ΜΙΝ
-3,03%
0.64
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,56%
23.42
ΜΟΝΤΑ
+2,90%
3.19
ΜΟΤΟ
0,00%
2.705
ΜΟΥΖΚ
-2,90%
0.67
ΜΠΕΛΑ
+1,27%
27.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.42
ΜΠΡΙΚ
+0,81%
1.865
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+1,75%
36.08
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+1,08%
0.94
ΞΥΛΚ
+0,38%
0.261
ΞΥΛΠ
+7,36%
0.496
ΟΛΘ
+3,41%
21.2
ΟΛΠ
+0,79%
25.5
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.48
ΟΠΑΠ
+1,02%
14.82
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,89%
0.91
ΟΤΕ
+1,40%
13.75
ΟΤΟΕΛ
-1,23%
11.26
ΠΑΙΡ
0,00%
1.075
ΠΑΠ
+0,82%
2.47
ΠΕΙΡ
+0,71%
3.543
ΠΕΤΡΟ
+0,73%
8.24
ΠΛΑΘ
0,00%
3.815
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,53%
1.128
ΠΡΟΝΤΕΑ
-9,87%
6.85
ΠΡΟΦ
+0,55%
4.56
ΡΕΒΟΙΛ
+4,00%
2.08
ΣΑΡ
-0,18%
11.18
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
-1,29%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.54
ΣΠΙ
+3,50%
0.65
ΣΠΥΡ
0,00%
0.155
ΤΕΝΕΡΓ
+0,36%
19.58
ΤΖΚΑ
0,00%
1.39
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.14
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,74%
1.624
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
-5,88%
0.224
ΦΡΛΚ
0,00%
3.87
ΧΑΙΔΕ
+0,76%
0.665

Αύξηση πωλήσεων στα απορρυπαντικά ιδιωτικής ετικέτας λόγω της ακρίβειας

Σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας έφερε η ακρίβεια. Ο όγκος πωλήσεων των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%, ενώ ο όγκος των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4% το 2022. Ωστόσο, σε όρους αξίας τα επώνυμα απορρυπαντικά συνεχίζουν να υπερτερούν. Η γενική εικόνα του κλάδου δείχνει ότι οι πληθωριστικές πιέσεις δεν τον έχουν αφήσει ανεπηρέαστο, καθώς ο συνολικός όγκος πωλήσεων (επώνυμων και μη επώνυμων προϊόντων) μειώθηκε, όμως η αξία των πωλήσεων αυξήθηκε.

Στα 156.816.422 ευρώ ανέρχεται η αξία των πωλήσεων απορρυπαντικών πλυντηρίου ρούχων στην ελληνική αγορά το 2022, με βάση τα τελευταία διαθέσιμα στοιχεία της εταιρείας NielsenIQ και τον κ. Σταύρο Ζιαραγκαλή, NielsenIQ GRC Specialist. Συγκριτικά με το 2021, σημειώθηκε αύξηση στην αξία των πωλήσεων 4,3%.

Ειδικότερα, τη μεγαλύτερη αξία σε πωλήσεις κατέγραψαν τα επώνυμα απορρυπαντικά στα 145.262.116 ευρώ, τα οποία παρουσίασαν αύξηση 3,4% συγκριτικά με το 2021. Η αξία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας ανήλθε σε 11.554.306 ευρώ, αυξημένη κατά 17,1% σε σχέση με το 2021.

Όσον αφορά τον συνολικό όγκο πωλήσεων, αυτός διαμορφώθηκε στα 1.003.282.345 κιλά/λίτρα, σημειώνοντας μείωση 2,2% συγκριτικά με το 2021. Ο όγκος πωλήσεων των επώνυμων απορρυπαντικών μειώθηκε κατά 3,4%. Αντιθέτως, ο όγκος των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας αυξήθηκε κατά 7,3%.

Παρά το γεγονός ότι η συνολική αξία πωλήσεων απορρυπαντικών παρουσιάζεται αυξημένη, ο συνολικός όγκος πωλήσεων έχει μειωθεί. Η αύξηση της αξίας των πωλήσεων οφείλεται επομένως στην αύξηση του πληθωρισμού -η οποία έχει οδηγήσει στην αύξηση της τιμής των προϊόντων στα ράφια των καταστημάτων- και όχι στην άνοδο της ζήτησης για τη συγκεκριμένη κατηγορία προϊόντων.

Όσον αφορά το είδος των απορρυπαντικών, τα επώνυμα προϊόντα αποτελούν την μερίδα του λέοντος, παρά το γεγονός ότι ο όγκος πωλήσεών τους μειώθηκε. Από την άλλη, παρατηρούμε σημαντική ενίσχυση του μεριδίου των απορρυπαντικών ιδιωτικής ετικέτας, με αύξηση όγκου και αξίας ταυτόχρονα.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!