Γ.Δ.
1524.67 +1,18%
ACAG
-0,49%
6.04
BOCHGR
+2,21%
5.08
CENER
+0,10%
9.7
CNLCAP
+0,70%
7.15
DIMAND
-0,24%
8.24
EVR
-1,35%
1.465
NOVAL
0,00%
2.36
OPTIMA
+2,04%
13
TITC
+0,24%
42.3
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
-0,11%
1.796
ΑΒΕ
+0,64%
0.47
ΑΔΜΗΕ
-3,74%
2.705
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.8
ΑΛΜΥ
+1,86%
4.11
ΑΛΦΑ
+2,77%
1.778
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.4
ΑΡΑΙΓ
+0,30%
10.12
ΑΣΚΟ
0,00%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-0,84%
7.1
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.778
ΑΤΤΙΚΑ
-0,90%
2.2
ΒΙΟ
+1,22%
5.81
ΒΙΟΚΑ
+1,04%
1.94
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.56
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
+0,70%
1.44
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,22%
18.4
ΔΑΑ
-0,20%
8.172
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,08%
12.51
ΔΟΜΙΚ
-1,51%
2.94
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,75%
0.331
ΕΒΡΟΦ
+1,64%
1.86
ΕΕΕ
+0,85%
33.04
ΕΚΤΕΡ
+0,45%
1.768
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+1,79%
2.27
ΕΛΛ
-2,04%
14.4
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,75%
2.24
ΕΛΠΕ
+0,79%
7.7
ΕΛΣΤΡ
+0,48%
2.1
ΕΛΤΟΝ
-0,63%
1.884
ΕΛΧΑ
-0,23%
2.175
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,83%
1.21
ΕΤΕ
+2,08%
8.33
ΕΥΑΠΣ
+0,59%
3.4
ΕΥΔΑΠ
+0,17%
5.97
ΕΥΡΩΒ
+4,53%
2.49
ΕΧΑΕ
+1,71%
4.77
ΙΑΤΡ
+0,30%
1.685
ΙΚΤΙΝ
-0,28%
0.3545
ΙΛΥΔΑ
-2,52%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+0,42%
4.75
ΙΝΚΑΤΔ
-0,99%
0.01
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.64
ΙΝΛΟΤ
-0,19%
1.068
ΙΝΤΕΚ
-0,50%
5.92
ΙΝΤΕΤ
-3,45%
1.12
ΙΝΤΚΑ
+1,13%
3.145
ΚΑΡΕΛ
0,00%
344
ΚΕΚΡ
-2,21%
1.325
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.74
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.456
ΚΟΥΑΛ
+1,30%
1.408
ΚΟΥΕΣ
+1,31%
6.19
ΚΡΙ
+0,63%
15.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.85
ΚΥΡΙΟ
+2,02%
1.01
ΛΑΒΙ
+2,28%
0.808
ΛΑΜΔΑ
+0,14%
7.19
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
-2,83%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
+1,68%
3.03
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+1,04%
3.89
ΜΕΝΤΙ
-2,60%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
-2,24%
2.835
ΜΙΝ
+0,98%
0.515
ΜΟΗ
+3,24%
21.68
ΜΟΝΤΑ
-1,36%
3.62
ΜΟΤΟ
0,00%
2.86
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,03%
24.88
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
+1,36%
2.24
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,12%
33
ΝΑΚΑΣ
+0,66%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.786
ΞΥΛΚ
-1,72%
0.285
ΞΥΛΠ
-5,39%
0.316
ΟΛΘ
-0,68%
29.1
ΟΛΠ
-2,24%
28.4
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.51
ΟΠΑΠ
+0,94%
16.07
ΟΡΙΛΙΝΑ
-2,50%
0.78
ΟΤΕ
+1,50%
14.87
ΟΤΟΕΛ
+0,74%
10.92
ΠΑΙΡ
-6,67%
1.05
ΠΑΠ
0,00%
2.51
ΠΕΙΡ
+2,47%
4.319
ΠΕΡΦ
-0,53%
5.6
ΠΕΤΡΟ
+0,24%
8.3
ΠΛΑΘ
+0,12%
4.125
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
-1,47%
1.206
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.28
ΡΕΒΟΙΛ
+0,59%
1.705
ΣΑΡ
+0,93%
10.82
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.358
ΣΙΔΜΑ
-2,23%
1.535
ΣΠΕΙΣ
+0,34%
5.94
ΣΠΙ
+0,98%
0.616
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,50%
20.1
ΤΖΚΑ
-5,03%
1.51
ΤΡΑΣΤΟΡ
-0,82%
1.21
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
-1,86%
7.9
ΦΡΙΓΟ
+1,55%
0.196
ΦΡΛΚ
-0,25%
3.95
ΧΑΙΔΕ
+6,36%
0.585

Ροδοδάφνη – Ρίο: Ανάδοχος του έργου η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ – Μυτιληναίος

Παρουσία του Έλληνα πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, του υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών Γιώργου Καραγιάννη και του διευθύνοντος Συμβούλου της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστου Βίνη, υπεγράφη σήμερα, κατά τη διάρκεια ειδικής τελετής στην είσοδο της σήραγγας Παναγοπούλα στην Αχαΐα, η σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο, που αποτελεί ένα ακόμη ορόσημο στην πορεία προς την ολοκλήρωση κρίσιμων έργων αναβάθμισης του κεντρικού σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας.

Κυριάκος Μητσοτάκης, Χρήστος Βίνης, Γιώργος Καραγιάννης στις υπογραφές για τη σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο @ΔΤ
Κυριάκος Μητσοτάκης, Χρήστος Βίνης, Γιώργος Καραγιάννης στις υπογραφές για τη σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο
@ΔΤ
O Kυριάκος Μητσοτάκης στις υπογραφές για τη σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο @ΔΤ
O Kυριάκος Μητσοτάκης στις υπογραφές για τη σύμβαση για την κατασκευή του σιδηροδρομικού έργου στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο
@ΔΤ

Ανάδοχος του έργου είναι η κοινοπραξία ΤΕΡΝΑ Α.Ε. – Μυτιληναίος. Το κόστος του έργου ανέρχεται στα 129,5 εκατ.ευρώ, ενώ οι εργασίες αναμένεται να διαρκέσουν 36 μήνες.

Για το έργο έχει εξασφαλιστεί συγχρηματοδότηση από κονδύλια της Ευρωπαϊκής Ένωσης, από το ΕΣΠΑ 2014-2020, στο πλαίσιο του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Υποδομές Μεταφορών, Περιβάλλον και Αειφόρος Ανάπτυξη» (ΕΠ-ΥΜΕΠΕΡΑΑ).

Η κατασκευή διπλής σιδηροδρομικής γραμμής και η εγκατάσταση σύγχρονων σιδηροδρομικών συστημάτων ηλεκτροκίνησης και σηματοδότησης με ETCS στο τμήμα Ροδοδάφνη – Ρίο που προβλέπει το έργο, αναβαθμίζει την ασφάλεια, τη μεταφορική ικανότητα του δικτύου και την καλύτερη εξυπηρέτηση και άνεση του επιβατικού κοινού.

Συγκαταλέγεται στα έργα συνολικού προϋπολογισμού 515,3 εκατ. €, τα οποία έχουν ως τελικό στόχο τον εκσυγχρονισμό και την αναμόρφωση συνολικά του ελληνικού σιδηροδρομικού δικτύου.

Συγκεκριμένα, το αντικείμενο του έργου αφορά σε κατασκευή:

• 28,8 χλμ διπλής σιδηροδρομικής επιδομής
• 4 σιδηροδρομικών στάσεων (Ροδοδάφνη, Σελιανίτικα, Καμάρες, Άγιος Βασίλειος)
• 3 σιδηροδρομικών σταθμών (Ψαθόπυργος, Αραχωβίτικα και Ρίο)
• ηλεκτρομηχανολογικών εγκαταστάσεων εντός της σήραγγας Παναγοπούλας,
• συστήματος αμφίδρομης σηματοδότησης με τηλεδιοίκηση και ETCS επιπέδου 1.
• συστήματος ηλεκτροκίνησης
• συστήματος τηλεπικοινωνιών.

Τι είπε ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ Χρήστος Βίνης

Αναφορικά με την υπογραφή της σύμβασης, ο πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ κ. Χρήστος Βίνης σημείωσε: «Τα τελευταία τρία χρόνια με σταθερό βηματισμό και σε απόλυτη συνεργασία με το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, σχεδιάζουμε και υλοποιούμε κομβικά έργα, προσηλωμένοι στην προσπάθεια για την ταχύτερη δυνατή αναβάθμιση του ελληνικού σιδηρόδρομου.

Η κατασκευή αυτού του έργου, μας φέρνει ακόμη ένα βήμα πιο κοντά στη στρατηγική στόχευση να αποκτήσει η χώρα μας ένα σιδηροδρομικό δίκτυο, αντάξιο των σύγχρονων αναγκών στον τομέα των μεταφορών».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!