Γ.Δ.
1510.93 +0,30%
ACAG
-0,50%
5.92
BOCHGR
0,00%
4.75
CENER
+0,50%
10
CNLCAP
+0,69%
7.25
DIMAND
+0,12%
8.27
EVR
0,00%
1.505
NOVAL
+0,42%
2.37
OPTIMA
-0,16%
12.76
TITC
-0,13%
39.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-1,82%
1.73
ΑΒΕ
-0,90%
0.441
ΑΔΜΗΕ
+3,51%
2.8
ΑΚΡΙΤ
+1,33%
0.76
ΑΛΜΥ
-0,67%
4.475
ΑΛΦΑ
-0,23%
1.723
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,76%
10.38
ΑΣΚΟ
+3,57%
3.19
ΑΣΤΑΚ
+2,25%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.45
ΑΤΡΑΣΤ
+0,23%
8.76
ΑΤΤ
-0,26%
0.78
ΑΤΤΙΚΑ
-0,88%
2.26
ΒΙΟ
-0,17%
5.87
ΒΙΟΚΑ
-2,45%
1.99
ΒΙΟΣΚ
+0,31%
1.63
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
-1,74%
2.26
ΓΕΒΚΑ
+1,08%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,11%
18.58
ΔΑΑ
+0,96%
8.228
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,55%
12.67
ΔΟΜΙΚ
-0,33%
2.985
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,13%
0.335
ΕΒΡΟΦ
+12,11%
2.13
ΕΕΕ
+0,60%
33.58
ΕΚΤΕΡ
-1,07%
1.85
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
-1,70%
2.31
ΕΛΛ
-0,34%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,20%
2.22
ΕΛΠΕ
-0,39%
7.7
ΕΛΣΤΡ
+1,44%
2.12
ΕΛΤΟΝ
+1,62%
1.882
ΕΛΧΑ
+3,23%
2.235
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
+1,69%
8.048
ΕΥΑΠΣ
+1,20%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.92
ΕΥΡΩΒ
+0,47%
2.357
ΕΧΑΕ
+0,41%
4.85
ΙΑΤΡ
+1,53%
1.655
ΙΚΤΙΝ
+3,76%
0.373
ΙΛΥΔΑ
+11,76%
1.9
ΙΝΚΑΤ
+1,47%
4.82
ΙΝΛΙΦ
-0,42%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,13%
1.072
ΙΝΤΕΚ
-0,81%
6.14
ΙΝΤΕΤ
+2,08%
1.225
ΙΝΤΚΑ
+5,31%
3.175
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
+7,39%
1.38
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.73
ΚΟΡΔΕ
+9,68%
0.487
ΚΟΥΑΛ
-3,45%
1.4
ΚΟΥΕΣ
+0,98%
6.16
ΚΡΙ
-1,54%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
+4,50%
1.045
ΛΑΒΙ
+1,62%
0.815
ΛΑΜΔΑ
-0,27%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.01
ΛΕΒΚ
+2,31%
0.266
ΛΕΒΠ
+27,36%
0.27
ΛΟΓΟΣ
+0,63%
1.6
ΛΟΥΛΗ
+0,35%
2.89
ΜΑΘΙΟ
+1,34%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
+2,59%
2.38
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
+2,71%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
-0,28%
21.2
ΜΟΝΤΑ
-0,27%
3.76
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
-1,92%
25.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-1,83%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
+0,06%
34.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
-1,00%
0.792
ΞΥΛΚ
-0,35%
0.285
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
22
ΟΛΠ
-0,66%
30.25
ΟΛΥΜΠ
+3,19%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,63%
15.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
+2,17%
15.1
ΟΤΟΕΛ
+1,83%
11.1
ΠΑΙΡ
+9,76%
1.08
ΠΑΠ
+2,80%
2.57
ΠΕΙΡ
+0,36%
4.195
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.85
ΠΕΤΡΟ
-0,72%
8.3
ΠΛΑΘ
+5,76%
4.22
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
-1,27%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,93%
5.4
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.74
ΣΑΡ
+0,18%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+2,53%
0.365
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+0,98%
6.18
ΣΠΙ
+4,44%
0.658
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
+0,20%
20.04
ΤΖΚΑ
+1,79%
1.71
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-0,97%
0.204
ΦΡΛΚ
+2,43%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Generation Y: Αυτή η στρατηγική πρέπει να ακολουθηθεί στην Black Friday

Τη σημασία δημιουργίας από μέρους των επιχειρήσεων στρατηγικής και περιεχομένου που θα πηγαίνει πέραν των εκπτώσεων και των μειωμένων τιμών, που αποτελεί το επίκεντρο του θεσμού της Black Friday, επισημαίνει η Generation Y. Όπως επισημαίνεται από το Τμήμα Ερευνών της ελληνικής πολυεθνικής που δραστηριοποιείται στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού, με δραστηριότητα σε 24 χώρες και περισσότερα από 2.500 ενεργά πρότζεκτ σε όλο τον κόσμο, με αφορμή τις προσφορές που ξεκινούν ενόψει της Black Friday, η στρατηγική των επιχειρήσεων θα πρέπει να είναι συμπαγής, σταθερή και σε συνέπεια με τις αξίες τους. Με τον τρόπο αυτόν θα ενισχυθούν ουσιαστικά και παράπλευρες λειτουργίες των επιχειρήσεων, όπως το Performance Marketing, οι οποίες με τη σειρά τους συμβάλλουν καθοριστικά στη μετατροπή του ενδιαφέροντος των καταναλωτών σε αγορές και σε έσοδα, ιδιαίτερα για επωνυμίες (Brands) οι οποίες δεν έχουν ταυτότητα (Brand Identity), αξίες, ιδέα (Concept) και -τελικά- σύνδεση με τον καταναλωτή του.

H φετινή περίοδος της Black Friday, σύμφωνα με το Tμήμα Eρευνών και Aναλύσεων της GY, που συγκέντρωσε στοιχεία από πολλές και διαφορετικές πηγές, θα έχει ιδιαίτερο ενδιαφέρον, καθώς συνοδεύεται από μια σειρά νέων προκλήσεων που επηρεάζει το καταναλωτικό κοινό και συνδέεται μεταξύ άλλων και με τον υψηλό πληθωρισμό που έχει οδηγήσει τις τιμές σε υψηλά επίπεδα.

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα πρόσφατης έρευνας της Focus Bari, όπου παρουσιάζεται η ψυχολογία και η καταναλωτική συμπεριφορά των Ελλήνων, την τρέχουσα περίοδο το 97% των Ελλήνων δηλώνουν ότι έχουν κάνει τουλάχιστον μία περικοπή εξόδων από τις 18 κατηγορίες προϊόντων που εξετάστηκαν. Την ίδια στιγμή το 60% των Ελλήνων δηλώνουν ότι έχουν προχωρήσει σε περικοπές, διότι το εισόδημά τους δεν επαρκεί. Ταυτόχρονα παρουσιάζεται αύξηση στη συμπεριφορά «Αναζητώ πολύ περισσότερο εκπτώσεις / προσφορές» (74% τον Οκτώβριο 2022 σε σχέση με 61% τον Απρίλιο 2022), γεγονός που, όπως εκτιμά το Τμήμα Αναλύσεων της Generation Υ, ενδέχεται να συμβάλει θετικά στις πωλήσεις της Black Friday.

Την ίδια, πάντως, στιγμή -σύμφωνα με στοιχεία του Google Trends- παρατηρείται φθίνουσα πορεία της ανεύρεσης του όρου «Black Friday» στη μηχανή αναζήτησης της Google. Το εύρημα αυτό ισχύει εξίσου για την Ελλάδα όσο και για τις Google-αναζητήσεις παγκοσμίως. Eπίσης, το μερίδιο του Online Search Interest για την Black Friday για την Ελλάδα συγκριτικά με άλλες χώρες παγκοσμίως ανέρχεται μόλις στο 0,8%.

Ευκαιρία για επιχειρήσεις και καταναλωτές – Ο ρόλος της τιμής στην περίοδο Black Friday

Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα και με τα στοιχεία της GY, από την περσινή περίοδο της Black Friday, η τρέχουσα περίοδος αποτελεί μια ευκαιρία για τις επιχειρήσεις να αυξήσουν τις πωλήσεις με ό,τι θετικό συνεπάγεται για τα οικονομικά τους αποτελέσματα. Ενώ για τους καταναλωτές αποτελεί ευκαιρία σε μια περίοδο μεγάλων προκλήσεων, ύστερα από προσεκτική αναζήτηση, να προχωρήσουν στις αγορές εκείνων των προϊόντων που επιθυμούν σε μειωμένες τιμές. Το μεγάλο ζητούμενο όμως, όπως προαναφέρθηκε, είναι η συνολική χάραξη μιας στρατηγικής από μέρους των επιχειρήσεων, που θα οδηγήσει στην αναβάθμιση των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και του service που θα τις κάνει ακόμα πιο ανταγωνιστικές. Η τιμή δεν θα πρέπει να αποτελεί το βασικό και μοναδικό εργαλείο για την προσέλκυση του καταναλωτή, ούτε στην περίοδο της Black Friday.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!