Γ.Δ.
1510.93 0,00%
ACAG
0,00%
5.92
BOCHGR
0,00%
4.75
CENER
0,00%
10
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.27
EVR
0,00%
1.505
NOVAL
0,00%
2.37
OPTIMA
0,00%
12.76
TITC
0,00%
39.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.73
ΑΒΕ
0,00%
0.441
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.8
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.76
ΑΛΜΥ
0,00%
4.475
ΑΛΦΑ
0,00%
1.723
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.38
ΑΣΚΟ
0,00%
3.19
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
0.45
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.78
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.26
ΒΙΟ
0,00%
5.87
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.99
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.63
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.58
ΔΑΑ
0,00%
8.228
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
12.67
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.985
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.335
ΕΒΡΟΦ
0,00%
2.13
ΕΕΕ
0,00%
33.58
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.85
ΕΛΒΕ
0,00%
5.05
ΕΛΙΝ
0,00%
2.31
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.22
ΕΛΠΕ
0,00%
7.7
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.12
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.882
ΕΛΧΑ
0,00%
2.235
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.245
ΕΤΕ
0,00%
8.048
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.92
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.357
ΕΧΑΕ
0,00%
4.85
ΙΑΤΡ
0,00%
1.655
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.373
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.9
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.82
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0596
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.7
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
6.14
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.225
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.175
ΚΑΡΕΛ
0,00%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.38
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.73
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.487
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.4
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.16
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.86
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.045
ΛΑΒΙ
0,00%
0.815
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.37
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.01
ΛΕΒΚ
0,00%
0.266
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.6
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.89
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
0,00%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.38
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
0,00%
21.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.76
ΜΟΤΟ
0,00%
2.72
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.5
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
0,00%
34.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
0,00%
0.792
ΞΥΛΚ
0,00%
0.285
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
0,00%
30.25
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
0,00%
15.7
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15.1
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.1
ΠΑΙΡ
0,00%
1.08
ΠΑΠ
0,00%
2.57
ΠΕΙΡ
0,00%
4.195
ΠΕΡΦ
0,00%
5.85
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.3
ΠΛΑΘ
0,00%
4.22
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.6
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
0,00%
5.4
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.74
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.365
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
6.18
ΣΠΙ
0,00%
0.658
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
0,00%
1.71
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.204
ΦΡΛΚ
0,00%
4
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.64

Black Friday: Τι ψώνισαν οι καταναλωτές στην Ελλάδα το 2021

Εντυπωσιακά είναι τα στοιχεία που παρουσιάζει για πρώτη φορά φέτος το omnichannel οικοσύστημα του Public Group, λίγες μέρες πριν την Black Friday 2022, σχετικά με τη διαδικτυακή αγοραστική συμπεριφορά και τις προτιμήσεις των καταναλωτών στην online Black Friday 2021.

Τα στοιχεία, που είναι διαθέσιμα στο blog του Public, αφορούν αμιγώς ηλεκτρονικές αναζητήσεις και αγορές που πραγματοποιήθηκαν στο public.gr και το mediamarkt.gr κατά την περσινή Black Friday (Παρασκευή 26 Νοεμβρίου 2021) και αναδεικνύουν σημαντικές τάσεις για την αγορά.

Τα βασικά trends που παρατηρήθηκαν, σύμφωνα με τα όσα κατέγραψε η ομάδα του Public Group για τη Black Friday 2021 είναι τα εξής:

Δημογραφικά χαρακτηριστικά

  • Στην online Black Friday 2021, συμμετείχαν δυναμικά και τα δύο φύλα: Με ποσοστό 50,47% (Γυναίκες) και 49,53 (Άνδρες), τα δύο φύλα εκπροσωπήθηκαν εξίσου.
  • Οι desktop αναζητήσεις «νίκησαν» τα smartphones: Στην προσπάθειά τους να εντοπίσουν τις καλύτερες προσφορές, οι καταναλωτές προτίμησαν να «λάβουν θέση» μπροστά από την οθόνη του υπολογιστή (72%) αλλά αξιοποίησαν και τις mobile συσκευές τους – ωστόσο σε εντυπωσιακά μικρότερο ποσοστό (25%).
  • Οι πιο hot ώρες: Από το βράδυ της Πέμπτης 25 Νοεμβρίου, η αναζήτηση προσφορών «χτύπησε κόκκινο». Η ζήτηση συνεχίστηκε δυναμικά καθ’ όλη τη διάρκεια της Black Friday 26 Νοεμβρίου. To peak των αναζητήσεων σημειώθηκε την περίοδο αναμονής, την Πέμπτη 25 Νοεμβρίου 2021, στις 10μμ!
  • Οι πρωταθλήτριες περιοχές: Ανάμεσα στις πόλεις που διακρίθηκαν σε online Black Friday αγορές ξεχώρισαν η Αθήνα, η Θεσσαλονίκη, η Πάτρα, η Λάρισα, το Ηράκλειο αλλά και τα Ιωάννινα!

Η τεχνολογία ξεχώρισε στην online Black Friday

  • Η τεχνολογία στην κορυφή: Επαληθεύοντας την παράδοση της Black Friday, την τιμητική της είχε και το 2021 η τεχνολογία. Τα smartphones συγκέντρωσαν το ενδιαφέρον των online καταναλωτών, ενώ από κοντά ακολούθησαν οι τηλεοράσεις και οι gaming κονσόλες, τα laptops, οι Bluetooth συσκευές ήχου, τα tablets, τα πολυμηχανήματα, τα smartwatches και οι desktop υπολογιστές.
  • Τα πιο hot tech brands ανά κατηγορία: Κορυφαία brands στην κατηγορία smartphones αναδείχθηκαν Motorola, Samsung, Poco και Xiaomi. Στην κατηγορία των τηλεοράσεων ξεχώρισαν οι εταιρείες Arielli, LG και Hitachi, ενώ στα laptops οι καταναλωτές επέλεξαν HP και Lenovo. Στην κατηγορία προϊόντων ήχου ξεχώρισαν LG, Sonos, Creative Stage, Crystal Clear και Samsung ενώ, αντίστοιχα, στα Bluetooth ακουστικά οι καταναλωτές έδωσαν ψήφο εμπιστοσύνης σε Apple, Sony, Huawei και Xiaomi. Τέλος, στην κατηγορία φωτογραφικών DSLR τα brands Canon και Nikon αναδείχθηκαν νικητές.

Οι οικιακές συσκευές στην online Black Friday

  • Οι καταναλωτές ψήφισαν… καθαρά ρούχα: Σε συντριπτικό ποσοστό (50%), από την κατηγορία οικιακών συσκευών, οι καταναλωτές επέλεξαν περισσότερο πλυντήρια, με τις κατηγορίες Morris, Pitsos, LG και Bosch να τρέχουν στις πιο γρήγορες… στροφές.
  • Άλλες οικιακές συσκευές: Στην κατηγορία των κλιματιστικών ξεχώρισαν οι εταιρείες Omnys, AUX, Bosch, Fujitsu, Inventor, Toyotomi, ενώ στην κατηγορία των αφυγραντήρων «νικητές» βγήκαν τα brands Inventor, Rohnson, Morris και Singer.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!