THEPOWERGAME
Πρεμιέρα έκανε χθες, Τρίτη, το «καλάθι του νοικοκυριού» στα σούπερ μάρκετ. Το ενδιαφέρον του κόσμου ήταν μεγάλο, με αποτέλεσμα να «πέσει» η πλατφόρμα e-katanalotis, μέσω της οποίας οι καταναλωτές ενημερώνονται για τις τιμές των προϊόντων.
Σύμφωνα με ρεπορτάζ του Mega, πολλοί ήταν οι καταναλωτές που απογοητεύτηκαν από το «καλάθι του νοικοκυριού», καθώς, ενώ περίμεναν να δουν μεγαλύτερες εκπτώσεις, είδαν τις τιμές των προϊόντων να αυξάνουν.
Μάλιστα, δεν έλειψαν και τα ευτράπελα στο «καλάθι του νοικοκυριού». Συγκεκριμένα, συμμετέχουν 13 αλυσίδες σούπερ μάρκετ, εκ των οποίων οι δύο είναι μόνο στην Κρήτη. Τέσσερις από τις 13 αλυσίδες δεν έχουν στο «καλάθι» τους και τις 51 κατηγορίες προϊόντων.
Ακόμη, παρατηρήθηκε πως σε τουλάχιστον δύο αλυσίδες σούπερ μάρκετ έως και το 80% των προϊόντων είναι ιδιωτικής ετικέτας, ενώ έχει αναρτηθεί το ίδιο προϊόν σε μία κατηγορία από δύο έως και 11 φορές.