Γ.Δ.
1452.5 -0,26%
ACAG
+0,52%
5.84
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
-0,11%
9.11
CNLCAP
-2,68%
7.25
DIMAND
-2,25%
7.82
NOVAL
-0,65%
2.285
OPTIMA
-2,33%
12.56
TITC
-1,00%
39.6
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-2,23%
1.494
ΑΒΕ
+0,22%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.6
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.69
ΑΛΜΥ
-0,87%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,47%
1.5795
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.4
ΑΡΑΙΓ
-1,66%
10.07
ΑΣΚΟ
0,00%
2.83
ΑΣΤΑΚ
-3,51%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.67
ΑΤΤΙΚΑ
-1,35%
2.19
ΒΙΟ
-3,30%
5.27
ΒΙΟΚΑ
-0,27%
1.865
ΒΙΟΣΚ
-0,62%
1.6
ΒΙΟΤ
-3,01%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.39
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,19%
18.2
ΔΑΑ
0,00%
8
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.58
ΔΕΗ
-0,60%
11.6
ΔΟΜΙΚ
-4,32%
2.77
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.308
ΕΒΡΟΦ
-1,96%
1.755
ΕΕΕ
-0,74%
32.18
ΕΚΤΕΡ
-1,02%
1.75
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,83%
2.18
ΕΛΛ
+1,75%
14.5
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.938
ΕΛΠΕ
+0,27%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+0,97%
2.08
ΕΛΤΟΝ
-1,07%
1.856
ΕΛΧΑ
-0,74%
1.88
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.185
ΕΤΕ
+0,80%
7.84
ΕΥΑΠΣ
-0,62%
3.21
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.8
ΕΥΡΩΒ
+0,63%
2.25
ΕΧΑΕ
-1,54%
4.47
ΙΑΤΡ
-3,23%
1.5
ΙΚΤΙΝ
-0,30%
0.334
ΙΛΥΔΑ
-0,25%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+1,05%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.75
ΙΝΛΟΤ
+2,46%
0.998
ΙΝΤΕΚ
+0,17%
5.86
ΙΝΤΕΡΚΟ
+2,50%
2.46
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,35%
2.86
ΚΑΡΕΛ
-1,18%
336
ΚΕΚΡ
+1,26%
1.21
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.5
ΚΟΡΔΕ
-0,46%
0.429
ΚΟΥΑΛ
+1,72%
1.18
ΚΟΥΕΣ
+0,17%
5.86
ΚΡΙ
+0,33%
15.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
-0,27%
0.737
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
-3,80%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-0,69%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
+1,79%
3.99
ΜΕΝΤΙ
-1,86%
2.11
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-1,21%
2.855
ΜΙΝ
0,00%
0.494
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,78%
20.56
ΜΟΝΤΑ
-1,11%
3.56
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,79%
25.18
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,93%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-1,18%
33.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.82
ΝΑΥΠ
+0,24%
0.822
ΞΥΛΚ
0,00%
0.271
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
22
ΟΛΠ
-0,17%
30.05
ΟΛΥΜΠ
+1,30%
2.34
ΟΠΑΠ
-0,25%
15.69
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.798
ΟΤΕ
+0,61%
14.85
ΟΤΟΕΛ
-1,33%
10.36
ΠΑΙΡ
+3,33%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-1,04%
3.891
ΠΕΡΦ
+0,19%
5.39
ΠΕΤΡΟ
-1,20%
8.24
ΠΛΑΘ
-0,25%
3.92
ΠΛΑΚΡ
+2,08%
14.7
ΠΡΔ
+8,70%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,53%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
-5,07%
6.55
ΠΡΟΦ
+0,77%
5.24
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+0,19%
10.74
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+1,61%
1.575
ΣΠΕΙΣ
+1,71%
5.94
ΣΠΙ
+0,39%
0.52
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
+0,96%
20.02
ΤΖΚΑ
-1,67%
1.475
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,61%
8.1
ΦΡΙΓΟ
+4,55%
0.23
ΦΡΛΚ
-1,86%
3.7
ΧΑΙΔΕ
+1,69%
0.6

Όλα όσα βιώνουν οι επισκέπτες στα νέα 3D περίπτερα του ΕΟΤ

Στο Λονδίνο ετοιμάζεται να κλέψει τις εντυπώσεις με το νέο του VR εκθεσιακό περίπτερο ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ), συμμετέχοντας στη World Travel Market (7-9 Νοεμβρίου).

Σε ειδική παρουσίαση που έγινε την Τετάρτη 20 Οκτωβρίου, ο Δημήτρης Φραγκάκης, ΓΓ του ΕΟΤ, ανέφερε πως, από φέτος, η προβολή της Ελλάδας στις διεθνείς εκθέσεις τουρισμού σκαρφαλώνει πολλά επίπεδα, καθώς, συμμετέχει με ένα εξ ολοκλήρου νέο, υπερσύγχρονο και «έξυπνο» εκθεσιακό περίπτερο διάδρασης.

Το συνολικό κόστος για τη δημιουργία του ανέρχεται στα 60.000 ευρώ και τον ειδικό σχεδιασμό ανέλαβε, έπειτα από διαγωνισμό, η  αρχιτεκτονική εταιρεία TETRAGON, μέλος του παγκόσμιου δικτύου της OCTANORM και του Ευρωπαϊκού Δικτύου Κέντρων και Μουσείων Επιστημών ECSITE.

Το πρώτο VR περίπτερο του ΕΟΤ 

Δεδομένου ότι οι διεθνείς τουριστικές εκθέσεις παραμένουν ένα ισχυρό μέσο προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό ο ΕΟΤ θέλησε να δημιουργήσει μια ολιστική εμπειρία που θα αυξήσει κατακόρυφα τους επισκέπτες καθ όλη τη διάρκεια του έτους.

Φτιαγμένο εξ ολοκλήρου από το μηδέν, με τον πιο σύγχρονο σχεδιασμό, το νέο εκθεσιακό περίπτερο του ΕΟΤ καταφέρνει μέσα σε ένα λεπτό να προσφέρει στους επισκέπτες και εν δυνάμει συμμάχους της ελληνικής τουριστικής αγοράς (π.χ. tour operators) την ελληνική εμπειρία, όχι μόνο μέσα από την εικόνα, αλλά και από τους φυσικούς ήχους, τις γεύσεις και τα αρώματα.

Από τα πρώτα κιόλας δευτερόλεπτα που ο επισκέπτης μπαίνει στο χώρο του ελληνικού περιπτέρου θα μεταφέρεται στην Ελλάδα, παίρνοντας μια δυνατή γεύση από ελληνικές διακοπές, αλλά και τον «καλό» ρυθμό της ελληνικής καθημερινότητας.

Υπό το γνώριμο μότο «ALL YOU WANT IS GREECE», οι θεματικές ενότητες των χώρων θα μπορούν να προσαρμόζονται  ανάλογα με τις ανάγκες των εκθέσεων, για αυτό και ο βασικός σκελετός έχει κατασκευαστεί έτσι ώστε να είναι εύκολος στη μεταφορά, και να επαναχρησιμοποιείται στο στήσιμο.

Ο επισκέπτης, πάντα θα βρίσκει ένα stand με γυαλιά εικονικής πραγματικότητας (VR) έτσι ώστε να μπορεί να «διακτινίζεται» στην Ελλάδα, βιώνοντας μια στιγμή σαν να ήταν πραγματικά στην τοποθεσία που προβάλλεται μέσα από το περίπτερο του ΕΟΤ.

Όπως χαρακτηριστικά ανέφερε η αρχιτέκτονας του περιπτέρου Καλλίνα Νταμπίζα θα υπάρχει χώρος για κουζίνα για τις ώρες και ημέρες γευσιγνωσίας, αφού το γαστρονομικό κομμάτι θα αποτελέσει και φέτος ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά του ελληνικού τουρισμού.

Κατά την έξοδό του από το περίπτερο, ο επισκέπτης θα φεύγει με ένα δώρο: ένα φάκελο με μυρωδιές από Ελλάδα όπως είναι η ρίγανη, το δεντρολίβανο, ο βασιλικός.

«Αποφασίσαμε να εντάξουμε χρώματα όπως το λευκό, το μπλε αλλά και πιο γήινους τόνους, ώστε να υπάρχει ζεστασιά και να αναδείξουν την ελληνική ταυτότητα», περιέγραψε και εξήγησε πως επιλέχθηκαν στοχευμένα ειδικά υφάσματα και υλικά, όπως το ξύλο, το γυαλί και η πέτρα, ως αναφορές στην ελληνική αρχιτεκτονική.

Ειδικότερα, τα βλέμματα τραβούν τα καθιστικά που θυμίζουν βότσαλο και οι κυβόσχημοι όγκοι της νησιωτικής αισθητικής.

Το νέο περίπτερο του ΕΟΤ © ΕΟΤ
Το νέο περίπτερο του ΕΟΤ © ΕΟΤ

Φραγκάκης: Βγαίνουμε στις αγορές με νέο πρόσωπο

«Με τα νέα περίπτερα του ΕΟΤ κάνουμε ένα ακόμα βήμα στην διαδικασία εκσυγχρονισμού του Οργανισμού και ανανέωσης των εργαλείων προβολής της χώρας μας στο εξωτερικό. Το νέο γίνεται πιο λειτουργικό για τους επισκέπτες και τους εκθέτες μας. Σε μια κρίσιμη συγκυρία για τον τουρισμό διεθνώς, βγαίνουμε στις αγορές με νέο πρόσωπο. Καινοτομία,  βιωσιμότητα και έμφαση στα ψηφιακά μέσα είναι οι βασικοί πυλώνες της στρατηγικής μας που αποτυπώνονται και στην νέα αρχιτεκτονική των περιπτέρων μας», τόνισε ο Δ. Φραγκάκης, υπογραμμίζοντας την ύψιστη σημασία του νέου περιπτέρου για την ενίσχυση της αναγνωρισιμότητας του destination brand «Greece».

Ο Δημήτρης Φραγκάκης, ΓΓ του ΕΟΤ, κατά τη διάρκεια της παρουσίασης των νέων περιπτέρων. © ΕΟΤ

Ακόμη, πρόσθεσε πως φέτος, θα είναι η πρώτη φορά που ο ΕΟΤ, θα παρουσιάσει μέσα από το νέο του περίπτερο όλα τα eco νησιά (π.χ. Αστυπάλαια, Χάλκη).

«Το νέο περίπτερο της χώρας, σηματοδοτεί το νέο πρόσωπο της Ελλάδας ως κορυφαίου, αειφόρου προορισμού. Ακολουθεί τις αρχές της πράσινης οικονομίας, ενώ η εμβληματική χρήση του μαιάνδρου αλλά και των κατακόρυφων με μήκη στοιχείων στην δομή της κατασκευής αναδεικνύουν την διαχρονική ελληνική αισθητική του κίονα», ανέφερε η Άντζελα Γκερέκου, πρόεδρος του ΕΟΤ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!