Γ.Δ.
1366.72 0,00%
ACAG
0,00%
5.38
BOCHGR
0,00%
4.4
CENER
0,00%
8.15
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
0,00%
8.5
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
0,00%
12.56
TITC
0,00%
34.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.34
ΑΒΕ
0,00%
0.449
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.695
ΑΛΜΥ
0,00%
3.59
ΑΛΦΑ
0,00%
1.537
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.38
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.225
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
0,00%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟ
0,00%
4.955
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.7
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.25
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
17.08
ΔΑΑ
0,00%
7.726
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
0,00%
11.47
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.287
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.365
ΕΕΕ
0,00%
32.74
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.39
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
0,00%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.638
ΕΛΠΕ
0,00%
6.62
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.88
ΕΛΧΑ
0,00%
1.648
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.1
ΕΤΕ
0,00%
6.88
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
0,00%
1.977
ΕΧΑΕ
0,00%
4.115
ΙΑΤΡ
0,00%
1.52
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.302
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.665
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.7
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.29
ΙΝΛΟΤ
0,00%
0.874
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.39
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.55
ΚΑΡΕΛ
0,00%
340
ΚΕΚΡ
0,00%
1.1
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
0,00%
1.455
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.408
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΙ
0,00%
13.35
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.89
ΛΑΒΙ
0,00%
0.72
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.96
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.69
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.7
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.03
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
0,00%
19.2
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
0,00%
2.445
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
0,00%
24.1
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.01
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
30.74
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
0,00%
0.878
ΞΥΛΚ
0,00%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
0,00%
20.4
ΟΛΠ
0,00%
29.7
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.31
ΟΠΑΠ
0,00%
14.85
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.796
ΟΤΕ
0,00%
14.6
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.02
ΠΑΙΡ
0,00%
0.9
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.535
ΠΕΡΦ
0,00%
5
ΠΕΤΡΟ
0,00%
7.72
ΠΛΑΘ
0,00%
3.945
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.198
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
0,00%
4.96
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.525
ΣΑΡ
0,00%
10.38
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.33
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.535
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.62
ΣΠΙ
0,00%
0.512
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.6
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
0,00%
3.45
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Έρευνα: Τι θα αναζητήσουν οι Έλληνες στη φετινή Black Friday

Έως και 100 ευρώ σκοπεύουν να ξοδέψουν οι Έλληνες καταναλωτές για αγορές ειδών μόδας στη φετινή «Μαύρη Παρασκευή» (Black Friday), σύμφωνα με τα αποτελέσματα έρευνας μόδας Fashion (Re)search που πραγματοποίησε το GLAMI. Σημειώνεται ότι η συλλογή δεδομένων της έρευνας μόδας Fashion (Re)search πραγματοποιήθηκε από τις 4 έως και τις 18 Σεπτεμβρίου μέσα από το ερωτηματολόγιο που συμπλήρωσαν 4.216 Έλληνες.

Συγκεκριμένα, το 50% των Ελλήνων, στη φετινή έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI, ανέφερε πως περιμένει την περίοδο του Black Friday για να αγοράσει ρούχα και παπούτσια – ποσοστό χαμηλότερο σε σχέση με πέρυσι τη δεύτερη χρονιά της πανδημίας, όπου στην ίδια ερώτηση το ποσοστό ήταν 66%. Το 43% προτίθεται να ξοδέψει έως και 100 ευρώ για αγορές μόδας, ενώ μικρότερο είναι το ποσοστό (23%) αυτών που θα διαθέσουν ελαφρώς μεγαλύτερο budget, από 100 έως 200 ευρώ. Σημαντικό είναι και το ποσοστό αυτών που δεν έχουν ακόμη σαφή εικόνα για το αν ο προϋπολογισμός τους, τους επιτρέπει να «ενδώσουν» σε αγορές την τρέχουσα περίοδο (24%).

Το 72% των Ελλήνων συμμετεχόντων στη φετινή έρευνα Fashion (Re)search επιβεβαιώνει ότι αποφεύγει πλέον τα φυσικά καταστήματα με πολύ κόσμο ακόμη και κατά τη διάρκεια των μεγάλων εκπτωτικών περιόδων όπως είναι η Black Friday.

Η επιρροή της πανδημίας έγινε αντιληπτή ακόμα πιο έντονα στον τομέα των αγορών, με το ηλεκτρονικό εμπόριο να γνωρίζει πρωτοφανή άνθηση. Σε πλήρη συνάρτηση με τις διεθνείς εξελίξεις, τα τρία τελευταία χρόνια, οι Έλληνες καταναλωτές εξοικειώθηκαν σε ακόμα μεγαλύτερο βαθμό με το online shopping παραμερίζοντας την «offline» επίσκεψη στα καταστήματα.

Ένα μικρό ποσοστό της τάξης του 9% δήλωσε ότι δεν είναι σίγουρο κατά πόσο αισθάνεται άνετα στα φυσικά καταστήματα όταν επικρατεί πολυκοσμία ενώ μόνο ένα 19% δήλωσε ότι δεν επηρεάζεται από την παρουσία πλήθους. Σε σχέση με πέρυσι, το ποσοστό που δεν σκοπεύει να στραφεί στα φυσικά καταστήματα μειώθηκε μόνο κατά 5%, γεγονός που αποδεικνύει ότι το ηλεκτρονικό εμπόριο μόδας εξακολουθεί να διατηρεί την ισχυρή θέση που κατάφερε να κερδίσει τα τελευταία χρόνια.

Αν και δεν ήταν λίγοι αυτοί που δήλωσαν ότι προετοιμάζονται για τις Black Friday αγορές τους με έτοιμη λίστα αγορών (21%), ποσοστό 49% των καταναλωτών αναφέρει πως δεν προσχεδιάζει αλλά απλώς αναζητά τις καλύτερες προσφορές, ακολουθώντας την παγκόσμια τάση που καθιστά την περίοδο, ένα «κυνήγι θησαυρού» με στόχο την απόκτηση ρούχων, παπουτσιών και αξεσουάρ στις χαμηλότερες τιμές.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!