Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Παπαδόπουλος: Υπογράφεται η νέα Συλλογική Σύμβαση του ΟΑΣΘ

Η νέα Συλλογική Σύμβαση Εργασίας των εργαζόμενων του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Θεσσαλονίκης (ΟΑΣΘ) οδεύει προς την τελική υπογραφή από τα συναρμόδια Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών, γνωστοποίησε στη Βουλή ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος, απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του Βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Αλέξανδρου Τριανταφυλλίδη, με θέμα τις συλλογικές συμβάσεις του ΟΑΣΘ.

Κατά την πρωτολογία του, ο κ. Παπαδόπουλος δήλωσε ότι είναι θράσος να μιλάει ο ΣΥΡΙΖΑ για απαξίωση και εμπαιγμό στον ΟΑΣΘ, υπενθυμίζοντας ότι το 2017, με τις διατάξεις του άρθρου 30 του ν.4482/2017, ο ΟΑΣΘ κρατικοποιήθηκε και το προσωπικό του εντάχθηκε στο Ενιαίο Μισθολόγιο του Δημοσίου, με συνέπεια να εκπνεύσει η τελευταία συλλογική σύμβαση που ίσχυε και ουδέποτε, νομίμως, καταρτίστηκε νέα.

Ο Υφυπουργός Μεταφορών διευκρίνισε ότι η μόνη νόμιμη Συλλογική Σύμβαση Εργασίας, που σύμφωνα με τον νόμο επιτρέπεται να καταρτιστεί, αφορά αποκλειστικά μη μισθολογικές παροχές, εφόσον βεβαίως εγκριθούν από τα συναρμόδια Υπουργεία Μεταφορών και Οικονομικών.

Ο κ. Παπαδόπουλος, πρόσθεσε σχετικά ότι «Όταν η διοίκηση Παππά υπέγραψε μια κατ΄ όνομα σύμβαση, ουδέποτε την υπέβαλε στο Υπουργείο Οικονομικών για έγκριση, γιατί ήξερε ότι δεν μπορεί να εγκριθεί, καθώς περιελάμβανε μη νόμιμες μισθολογικές παροχές. Αυτό το γνώριζε πολύ καλά αφού σύμφωνα με την 274/2017 Γνωμοδότηση του Νομικού Συμβουλίου του Κράτους την οποία και απεδέχθησαν οι αρμόδιοι Υπουργοί, σύμβαση η οποία περιείχε μισθολογικές παροχές, είναι άκυρη. Άρα εκείνο που αβίαστα προκύπτει είναι η κοροϊδία των εργαζομένων! Οι μόνοι βέβαια που ήταν «ευχαριστημένοι» ήταν μια μερίδα εργαζομένων στους οποίους δινόταν εκτός από την πρώτη και δεύτερη προσωπική διαφορά. Η παράνομη αυτή πρακτική κόστισε στους πολίτες περίπου 2,25 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και μόλις διαπιστώθηκε, διεκόπη».

Ο κ. Παπαδόπουλος σημείωσε επίσης ότι υπήρχε παντελής αδιαφορία για την έκδοση ΚΥΑ αντιστοίχισης σχετικά με το επίδομα ανθυγιεινής εργασίας και το επίδομα ευθύνης και αυτό το θέμα λύθηκε οριστικά από την Κυβέρνηση της Ν.Δ.

Όπως ανέφερε, συγκεκριμένα, ο Υφυπουργός Μεταφορών: «Με την αριθ. 241175/2022 απόφαση:

  • Η θέση του Αμαξοστασιάρχη αντιστοιχείται με την θέση του Προϊσταμένου υποδιευθύνσεων και καταβάλλεται επίδομα 350 ευρώ
  • Η θέση του Επόπτη και του Συντονιστή Αρχιτεχνιτών αντιστοιχείται με την θέση Προϊσταμένων Μονοθέσιων , Διθέσεων και Τριθέσιων Δημοτικών Σχολείων με μηνιαία καταβολή επιδόματος ευθύνης 165 ευρώ
  • Η θέση του σταθμάρχη , Ελεγκτή , Υπεύθυνου Γραφείου και Αρχιτεχνίτη
  • αντιστοιχείται με τη θέση Υποδιευθυντή Σχολικής Μονάδας με επίδομα ευθύνης 150 ευρώ.

Επομένως, η ανησυχία σας και το όψιμο ενδιαφέρον της αξιωματικής αντιπολίτευσης είναι άκαιρα».

Ο Υφυπουργός Μεταφορών γνωστοποίησε ότι έχει ήδη συμφωνηθεί νέα ΣΣΕ, η οποία ήδη εγκρίθηκε από τη Διοίκηση και τη Γενική Συνέλευση των εργαζομένων και οδεύει προς την τελική υπογραφή από τα συναρμόδια Υπουργεία Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών.

Κατά τη δευτερολογία του, ο κ. Παπαδόπουλος κάλεσε τον κ. Τριανταφυλλίδη να επισκεφθούν μαζί τον ΟΑΣΘ οποιαδήποτε στιγμή, προκειμένου να διαπιστώσει ότι δεν ευσταθούν οι ισχυρισμοί που προέβαλε, αλλά και να αναγνωρίσει την πρόοδο που έχει συντελεστεί στα θέματα συντήρησης, καθαριότητας των εγκαταστάσεων και τήρησης των μέτρων πρόληψης COVID.

Επιπλέον, ο Υφυπουργός Μεταφορών υπογράμμισε τη σημαντική ενίσχυση του στόλου που έχει πραγματοποιηθεί τα τελευταία τρία χρόνια. Όπως ανέφερε: «Στις 19-8-2019 κυκλοφορούσαν 237 αστικά λεωφορεία σε όλο τον νομό Θεσσαλονίκης, συμπεριλαμβανομένων και των λεωφορείων των ΚΤΕΛ και με έναν συγκροτημένο σχεδιασμό, όπως η ανάθεση μέρος του συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και η μίσθωση λεωφορείων που εκπόνησε το Υπουργείο και το οποίο έφερε επιτυχώς σε πέρας η διοίκηση Σκόδρα, σήμερα στη Θεσσαλονίκη, ο στόλος του Οργανισμού ανέρχεται σε 420 λεωφορεία, με στόχο στο αμέσως προσεχές διάστημα να φτάσουν τα 520 λεωφορεία».

Κλείνοντας ο κ. Παπαδόπουλος, τόνισε ότι «Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, με την έλευση του Μετρό σχεδιάζει την επόμενη ημέρα της αστικής συγκοινωνίας με την αναδιάταξη και τη συνεργασία όλων των υφιστάμενων συγκοινωνιακών φορέων, προκειμένου να δώσει στους Θεσσαλονικείς τη συγκοινωνία που τους αξίζει».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!