Γ.Δ.
1503.73 -0,48%
ACAG
+0,51%
5.95
BOCHGR
+0,42%
4.77
CENER
+0,40%
10.04
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
-0,24%
8.25
EVR
-1,66%
1.48
NOVAL
+0,63%
2.385
OPTIMA
+0,31%
12.8
TITC
+1,39%
40.2
ΑΑΑΚ
+7,14%
4.8
ΑΒΑΞ
-1,85%
1.698
ΑΒΕ
+2,72%
0.453
ΑΔΜΗΕ
-1,07%
2.77
ΑΚΡΙΤ
+7,89%
0.82
ΑΛΜΥ
-1,12%
4.425
ΑΛΦΑ
-0,29%
1.718
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.42
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
10.37
ΑΣΚΟ
+0,31%
3.2
ΑΣΤΑΚ
-3,02%
7.06
ΑΤΕΚ
+9,33%
0.492
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,77%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
-0,44%
2.25
ΒΙΟ
-1,19%
5.8
ΒΙΟΚΑ
+0,25%
1.995
ΒΙΟΣΚ
-1,84%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.26
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,54%
18.48
ΔΑΑ
-0,10%
8.22
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-1,26%
12.51
ΔΟΜΙΚ
+2,01%
3.045
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,90%
0.332
ΕΒΡΟΦ
-3,29%
2.06
ΕΕΕ
-1,37%
33.12
ΕΚΤΕΡ
+0,97%
1.868
ΕΛΒΕ
-1,78%
4.96
ΕΛΙΝ
-0,43%
2.3
ΕΛΛ
0,00%
14.65
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,35%
2.19
ΕΛΠΕ
-1,30%
7.6
ΕΛΣΤΡ
-2,36%
2.07
ΕΛΤΟΝ
+0,21%
1.886
ΕΛΧΑ
-3,80%
2.15
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,20%
1.26
ΕΤΕ
+0,02%
8.05
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.38
ΕΥΔΑΠ
-0,34%
5.9
ΕΥΡΩΒ
-0,59%
2.343
ΕΧΑΕ
-2,06%
4.75
ΙΑΤΡ
+1,21%
1.675
ΙΚΤΙΝ
-3,75%
0.359
ΙΛΥΔΑ
-1,58%
1.87
ΙΝΚΑΤ
-1,66%
4.74
ΙΝΚΑΤΔ
-47,99%
0.031
ΙΝΛΙΦ
-0,85%
4.66
ΙΝΛΟΤ
-1,87%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
6.12
ΙΝΤΕΤ
+0,41%
1.23
ΙΝΤΚΑ
-2,68%
3.09
ΚΑΡΕΛ
+0,57%
350
ΚΕΚΡ
-3,62%
1.33
ΚΕΠΕΝ
+0,58%
1.74
ΚΟΡΔΕ
-1,64%
0.479
ΚΟΥΑΛ
+2,00%
1.428
ΚΟΥΕΣ
-1,62%
6.06
ΚΡΙ
-1,25%
15.8
ΚΤΗΛΑ
-0,54%
1.85
ΚΥΡΙΟ
-2,39%
1.02
ΛΑΒΙ
-1,60%
0.802
ΛΑΜΔΑ
-2,04%
7.22
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
+0,99%
1.02
ΛΕΒΚ
+7,52%
0.286
ΛΕΒΠ
0,00%
0.27
ΛΟΓΟΣ
-0,63%
1.59
ΛΟΥΛΗ
+0,69%
2.91
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.606
ΜΕΒΑ
+0,79%
3.83
ΜΕΝΤΙ
-0,84%
2.36
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
0,00%
3.03
ΜΙΝ
0,00%
0.515
ΜΟΗ
+0,47%
21.3
ΜΟΝΤΑ
-2,13%
3.68
ΜΟΤΟ
+1,47%
2.76
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.665
ΜΠΕΛΑ
+0,78%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.15
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,88%
33.88
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+2,02%
0.808
ΞΥΛΚ
+4,91%
0.299
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
+8,64%
23.9
ΟΛΠ
-0,17%
30.2
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.59
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.56
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
-1,79%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
+0,93%
1.09
ΠΑΠ
-0,78%
2.55
ΠΕΙΡ
-0,12%
4.19
ΠΕΡΦ
-0,51%
5.82
ΠΕΤΡΟ
+0,48%
8.34
ΠΛΑΘ
-1,66%
4.15
ΠΛΑΚΡ
-2,05%
14.3
ΠΡΔ
0,00%
0.288
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.45
ΠΡΟΦ
+0,19%
5.41
ΡΕΒΟΙΛ
-0,57%
1.73
ΣΑΡ
+0,55%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,37%
0.36
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.59
ΣΠΕΙΣ
-1,29%
6.1
ΣΠΙ
-2,74%
0.64
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20.04
ΤΖΚΑ
-2,34%
1.67
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.22
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,85%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
+0,98%
0.206
ΦΡΛΚ
-1,13%
3.955
ΧΑΙΔΕ
-6,25%
0.6

Υλοποιούμε το μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων μετά το 2004

ΚΩΣΤΑΣ ΚΑΡΑΜΑΝΛΗΣ
Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών

Τα έργα υποδομών σημαίνουν ανάπτυξη, όχι όμως στα λόγια. Είναι έργα χειροπιαστά, είναι έργα αληθινά, τα οποία ο τόπος μας περίμενε εδώ και χρόνια και επιτέλους γίνονται πραγματικότητα. Εργα τα οποία βελτιώνουν την καθημερινότητα των πολιτών, αναζωογονούν τις τοπικές οικονομίες, αλλάζουν το παραγωγικό μοντέλο της χώρας και δημιουργούν θέσεις απασχόλησης.

Δεν είναι τυχαίο ότι σήμερα, χάρη στο μεγαλύτερο πρόγραμμα έργων που υλοποιείται στην πατρίδα μας μετά τους Ολυμπιακούς Αγώνες, ο κατασκευαστικός κλάδος πρωταγωνιστεί στη μάχη του λεγόμενου brain gain. Αξιοι επαγγελματίες που τα χρόνια της κρίσης έφυγαν στο εξωτερικό, επιστρέφουν στην πατρίδα μας για να δουλέψουν για τα έργα υποδομών.

Τα τρία τελευταία χρόνια δουλέψαμε συστηματικά, με σχέδιο και σοβαρότητα. Πλέον βλέπουμε σε όλη τη χώρα τα αποτελέσματα αυτής της δουλειάς. Από τη μία άκρη της χώρας έως την άλλη υλοποιούνται έργα που ο τόπος μας είχε ανάγκη. Ανάμεσά τους έργα που παραλάβαμε μπλοκαρισμένα και που κινδύνευαν να μη γίνουν ποτέ. Αλλά και έργα που οι πολίτες χρόνια περίμεναν.

Όπως ο νέος σύγχρονος αυτοκινητόδρομος Πάτρας – Πύργου. Ο ΒΟΑΚ στην Κρήτη. Ο Ε65 στην Κεντρική Ελλάδα. Το Ακτιο – Αμβρακία. Η νέα Γραμμή 4 του μετρό αλλά και οι επεκτάσεις της Αττικής Οδού στην Αθήνα. Το μετρό αλλά και η νέα περιφερειακή οδός Thessaloniki FlyOver στη Θεσσαλονίκη. Παρεμβάσεις οδικής ασφάλειας στους αυτοκινητόδρομους όλης της χώρας. Το μεγάλο πρόγραμμα έργων αντιπλημμυρικής θωράκισης και διαχείρισης υδάτινων πόρων, ύψους 1,5 δισ. ευρώ.

Και βέβαια, το μεγαλύτερο πακέτο σιδηροδρομικών έργων που έχει γίνει ποτέ στην Ελλάδα, συνολικού ύψους 4,5 δισ. ευρώ. Στον Βορρά, για παράδειγμα, δημιουργούμε τη λεγόμενη «σιδηροδρομική Εγνατία»: Θεσσαλονίκη – Καβάλα – Τοξότες και Αλεξανδρούπολη – Ορμένιο – ελληνοβουλγαρικά σύνορα. Αυτό το ισχυρό σιδηροδρομικό τόξο, που ενώνει τα βόρεια λιμάνια μας και αναβαθμίζει τον ρόλο τους, βάζει τη χώρα δυναμικά στον τομέα των συνδυασμένων μεταφορών, δημιουργώντας νέους διαδρόμους εμπορευματικών μεταφορών.

Το ίδιο κάνουμε σε όλη τη χώρα. Τα έργα που έχουμε σχεδιάσει και υλοποιούμε δεν είναι αποκομμένα το ένα από το άλλο. Ολα τα λιμάνια της χώρας, ο Πειραιάς, η Πάτρα, ο Βόλος, η Θεσσαλονίκη, η Αλεξανδρούπολη, θα συνδέονται πλέον με το σιδηροδρομικό και οδικό δίκτυο. Εργα όπως το Θριάσιο καθιστούν τη χώρα διεθνή κόμβο logistics, καθώς διασυνδέεται με όλα τα δίκτυα μεταφοράς: το λιμάνι του Πειραιά, το λιμάνι της Ελευσίνας, τον Διεθνή Αερολιμένα Αθηνών και το οδικό και σιδηροδρομικό δίκτυο.

Ταυτόχρονα με όλα τα απαραίτητα έργα υποδομής θέτουμε τις προϋποθέσεις και για την αναβάθμιση του ρόλου της χώρας μας και στον τομέα της ενέργειας. Ήδη βλέπουμε ότι στο λιμάνι της Αλεξανδρούπολης το σχέδιο αυτό έχει αρχίσει και γίνεται πραγματικότητα. Τα τελευταία τρία χρόνια η κυβέρνηση Μητσοτάκη κλήθηκε να διαχειριστεί αλλεπάλληλες και σύνθετες εξωγενείς κρίσεις. Καταφέραμε να κρατήσουμε τη χώρα όρθια. Στηρίξαμε την κοινωνία και την οικονομία, γιατί το ένα δεν υπάρχει χωρίς το άλλο.

Σταθήκαμε και στεκόμαστε δίπλα σε κάθε πολίτη ενεργά, στηρίζοντας έμπρακτα τα νοικοκυριά και τις επιχειρήσεις τόσο κατά την περίοδο της πανδημίας όσο και τώρα με τη διεθνή ενεργειακή κρίση.

Και παρά τις αντικειμενικές δυσκολίες, μείναμε και παραμένουμε σταθερά προσηλωμένοι στον στόχο της ανάπτυξης, που για εμάς δεν μπορεί παρά να είναι ανάπτυξη για όλους.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!