Γ.Δ.
1449.47 -0,21%
ACAG
-1,37%
5.76
BOCHGR
0,00%
4.54
CENER
+1,76%
9.27
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+0,48%
12.62
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,94%
1.508
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-1,15%
2.57
ΑΚΡΙΤ
+2,90%
0.71
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,19%
1.5765
ΑΝΔΡΟ
-0,94%
6.34
ΑΡΑΙΓ
+0,60%
10.13
ΑΣΚΟ
-0,35%
2.82
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,30%
0.668
ΑΤΤΙΚΑ
+1,37%
2.22
ΒΙΟ
+1,33%
5.34
ΒΙΟΚΑ
+1,61%
1.895
ΒΙΟΣΚ
+1,25%
1.62
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,38%
7.97
ΔΑΙΟΣ
+1,68%
3.64
ΔΕΗ
+2,16%
11.85
ΔΟΜΙΚ
-0,36%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,27%
0.301
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,31%
32.6
ΕΚΤΕΡ
+3,43%
1.81
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+3,21%
2.25
ΕΛΛ
+1,38%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,55%
1.968
ΕΛΠΕ
-1,51%
7.19
ΕΛΣΤΡ
-0,96%
2.06
ΕΛΤΟΝ
-0,32%
1.85
ΕΛΧΑ
+0,11%
1.882
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-2,70%
7.628
ΕΥΑΠΣ
+2,49%
3.29
ΕΥΔΑΠ
+0,69%
5.84
ΕΥΡΩΒ
-1,20%
2.223
ΕΧΑΕ
+1,01%
4.515
ΙΑΤΡ
+1,67%
1.525
ΙΚΤΙΝ
+0,30%
0.335
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.975
ΙΝΚΑΤ
+0,62%
4.86
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+1,40%
1.012
ΙΝΤΕΚ
+0,51%
5.89
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
+0,70%
2.88
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-9,91%
2
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-2,10%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-0,34%
1.176
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.86
ΚΡΙ
-1,30%
15.15
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.99
ΛΑΒΙ
+2,04%
0.752
ΛΑΜΔΑ
-0,42%
7.14
ΛΑΜΨΑ
+2,70%
38
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
-1,75%
2.81
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,88%
2.83
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,75%
20.2
ΜΟΝΤΑ
+3,93%
3.7
ΜΟΤΟ
-0,37%
2.68
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
+1,19%
25.48
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,48%
33.24
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,46%
0.81
ΞΥΛΚ
-1,11%
0.268
ΞΥΛΠ
+8,98%
0.364
ΟΛΘ
-0,91%
21.8
ΟΛΠ
-0,50%
29.9
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.33
ΟΠΑΠ
-0,89%
15.55
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,58%
10.3
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
-0,42%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,80%
3.86
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+1,70%
8.38
ΠΛΑΘ
+0,26%
3.93
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+2,29%
6.7
ΠΡΟΦ
-0,57%
5.21
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,30%
0.333
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,85%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,70%
19.88
ΤΖΚΑ
+1,02%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.634
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
+1,89%
3.77
ΧΑΙΔΕ
-3,33%
0.58

Ψηλά ο πήχης για την εταιρεία λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης

Σε έμπειρους διεθνείς «παίκτες» με μεγάλη παρουσία στη διαχείριση γραμμών μετρό, που πιθανώς θα συμμαχήσουν με εγχώριους ομίλους, απευθύνεται ο διαγωνισμός που προκήρυξε η Αττικό Μετρό για τον ιδιωτικό φορέα που θα λειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης. Η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος στον διαγωνισμό των 292 εκατ. ευρώ (συν ΦΠΑ) που πραγματοποιείται με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) λήγει στις 2 Δεκεμβρίου.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία του Πληροφοριακού Συστήματος IT-ERP υποστήριξης της διοικητικής λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενσωματωμένου και σε λειτουργική ενότητα με τα λοιπά υφιστάμενα συστήματα (λογισμικό, λειτουργική υποδομή/εξοπλισμό και κεντρικά υπολογιστικά συστήματα). Θα παρέχει επίσης: «Α. Υπηρεσίες Εμπορικής Λειτουργίας. Β. Υπηρεσίες Προληπτικής και Διορθωτικής Συντήρησης Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμού. Γ. Υπηρεσίες καθαρισμού: ο καθαρισμός των Χώρων του Έργου. Δ. Υπηρεσίες φύλαξης και ασφάλειας: η προστασία του Μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με τους επί μέρους όρους της παρούσας Σύμβασης και, Ε. Υπηρεσίες κομίστρου».

Σε σχέση με την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα κάθε υποψήφιος πρέπει για τουλάχιστον τρία συνεχόμενα έτη εντός των τελευταίων δέκα ετών να έχει παράσχει υπηρεσίες λειτουργίας γραμμής/ών μετρό με τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Το μήκος γραμμής/ών σε ένα έργο είναι τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα.
  • Τουλάχιστον 10 σταθμοί είναι υπόγειοι.
  • Το μέγεθος στόλου είναι τουλάχιστον 20 συρμοί.
  • Η επιβατική κίνηση είναι τουλάχιστον 12.000 επιβάτες κατ’ ελάχιστον ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

Ταυτόχρονα πρέπει να διαθέτει εμπειρία σε λειτουργία του συνόλου του δικτύου του έργου με πλήρως αυτόματο σύστημα χωρίς οδηγό επί του συρμού, περιλαμβανομένης και της λειτουργίας ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων. Επιπλέον οι υποψήφιοι πρέπει για τουλάχιστον τρία συνεχόμενα έτη εντός των τελευταίων 10 ετών, να έχει εκτελέσει σε δίκτυο μετρό τις εξής εργασίες συντήρησης:

  • Επιδομής με μήκος γραμμής/ών σε ένα δίκτυο τουλάχιστον δέκα χιλιομέτρων, από τα οποία τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα επιδομής να είναι υπόγειο.
  • Έργων πολιτικού μηχανικού και αρχιτεκτονικών τελειωμάτων σε δίκτυο μετρό, όπου τουλάχιστον δέκα σταθμοί είναι υπόγειοι.
  • Του συνόλου του εξοπλισμού ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων (περιλαμβανομένου του συστήματος κομίστρου [ΑΣΣΚ]) ενός δικτύου μεγέθους τουλάχιστον 10 χιλιομέτρων.
  • Μεγέθους στόλου τουλάχιστον είκοσι (20) συρμών, με πλήρως αυτόματο σύστημα χωρίς οδηγό επί του συρμού, με σύστημα ελέγχου συρμών τύπου CBTC.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!