Γ.Δ.
1383.03 +1,19%
ACAG
0,00%
5.38
BOCHGR
+0,45%
4.42
CENER
+1,23%
8.25
CNLCAP
0,00%
7.3
DIMAND
+2,24%
8.69
NOVAL
-0,44%
2.26
OPTIMA
+0,80%
12.66
TITC
+3,82%
35.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,75%
1.35
ΑΒΕ
+2,00%
0.458
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.695
ΑΛΜΥ
+0,56%
3.61
ΑΛΦΑ
+0,49%
1.5445
ΑΝΔΡΟ
+0,63%
6.42
ΑΡΑΙΓ
+1,03%
9.32
ΑΣΚΟ
0,00%
2.54
ΑΣΤΑΚ
+0,28%
7.14
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
+0,69%
8.76
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
+1,47%
2.07
ΒΙΟ
+0,91%
5
ΒΙΟΚΑ
+0,88%
1.715
ΒΙΟΣΚ
-1,83%
1.34
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,60%
1.27
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,35%
17.02
ΔΑΑ
+0,49%
7.764
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+1,48%
11.64
ΔΟΜΙΚ
+4,07%
2.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+0,37%
1.37
ΕΕΕ
+1,34%
33.18
ΕΚΤΕΡ
+3,45%
1.438
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
+1,15%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,22%
1.658
ΕΛΠΕ
+0,53%
6.655
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+1,91%
1.916
ΕΛΧΑ
+1,34%
1.67
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+1,82%
1.12
ΕΤΕ
+0,84%
6.938
ΕΥΑΠΣ
+0,65%
3.12
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.73
ΕΥΡΩΒ
+0,35%
1.984
ΕΧΑΕ
+0,85%
4.15
ΙΑΤΡ
+3,95%
1.58
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.302
ΙΛΥΔΑ
+2,40%
1.705
ΙΝΚΑΤ
+0,96%
4.745
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,83%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,19%
5.4
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
+1,57%
2.59
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
+0,91%
1.11
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
+1,03%
1.47
ΚΟΡΔΕ
+1,23%
0.413
ΚΟΥΑΛ
+3,00%
1.03
ΚΟΥΕΣ
+1,30%
5.47
ΚΡΙ
+2,25%
13.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,67%
0.896
ΛΑΒΙ
+2,08%
0.735
ΛΑΜΔΑ
+0,72%
7.01
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
-0,74%
2.67
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
0,00%
3.7
ΜΕΝΤΙ
+1,48%
2.06
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.02
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,05%
19.19
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+0,82%
2.465
ΜΟΥΖΚ
-3,08%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+1,24%
24.4
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,27%
3.68
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,43%
31.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,91%
0.87
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+2,45%
20.9
ΟΛΠ
+0,51%
29.85
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.32
ΟΠΑΠ
+1,01%
15
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.797
ΟΤΕ
+1,58%
14.83
ΟΤΟΕΛ
+1,80%
10.2
ΠΑΙΡ
+3,11%
0.928
ΠΑΠ
-0,84%
2.35
ΠΕΙΡ
+1,73%
3.596
ΠΕΡΦ
+2,00%
5.1
ΠΕΤΡΟ
+1,55%
7.84
ΠΛΑΘ
+0,38%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+0,83%
1.208
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+1,41%
5.03
ΡΕΒΟΙΛ
+1,97%
1.555
ΣΑΡ
+1,16%
10.5
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.33
ΣΙΔΜΑ
+2,28%
1.57
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.62
ΣΠΙ
-2,34%
0.5
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.77
ΤΖΚΑ
0,00%
1.37
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,00%
1.616
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
+1,16%
3.49
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

Ψηλά ο πήχης για την εταιρεία λειτουργίας του μετρό Θεσσαλονίκης

Σε έμπειρους διεθνείς «παίκτες» με μεγάλη παρουσία στη διαχείριση γραμμών μετρό, που πιθανώς θα συμμαχήσουν με εγχώριους ομίλους, απευθύνεται ο διαγωνισμός που προκήρυξε η Αττικό Μετρό για τον ιδιωτικό φορέα που θα λειτουργήσει το μετρό Θεσσαλονίκης. Η προθεσμία εκδήλωσης ενδιαφέροντος στον διαγωνισμό των 292 εκατ. ευρώ (συν ΦΠΑ) που πραγματοποιείται με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ) λήγει στις 2 Δεκεμβρίου.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει την προμήθεια, εγκατάσταση και θέση σε λειτουργία του Πληροφοριακού Συστήματος IT-ERP υποστήριξης της διοικητικής λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης, ενσωματωμένου και σε λειτουργική ενότητα με τα λοιπά υφιστάμενα συστήματα (λογισμικό, λειτουργική υποδομή/εξοπλισμό και κεντρικά υπολογιστικά συστήματα). Θα παρέχει επίσης: «Α. Υπηρεσίες Εμπορικής Λειτουργίας. Β. Υπηρεσίες Προληπτικής και Διορθωτικής Συντήρησης Εγκαταστάσεων και Εξοπλισμού. Γ. Υπηρεσίες καθαρισμού: ο καθαρισμός των Χώρων του Έργου. Δ. Υπηρεσίες φύλαξης και ασφάλειας: η προστασία του Μετρό Θεσσαλονίκης σύμφωνα με τους επί μέρους όρους της παρούσας Σύμβασης και, Ε. Υπηρεσίες κομίστρου».

Σε σχέση με την τεχνική και επαγγελματική ικανότητα κάθε υποψήφιος πρέπει για τουλάχιστον τρία συνεχόμενα έτη εντός των τελευταίων δέκα ετών να έχει παράσχει υπηρεσίες λειτουργίας γραμμής/ών μετρό με τα εξής χαρακτηριστικά:

  • Το μήκος γραμμής/ών σε ένα έργο είναι τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα.
  • Τουλάχιστον 10 σταθμοί είναι υπόγειοι.
  • Το μέγεθος στόλου είναι τουλάχιστον 20 συρμοί.
  • Η επιβατική κίνηση είναι τουλάχιστον 12.000 επιβάτες κατ’ ελάχιστον ανά ώρα και ανά κατεύθυνση.

Ταυτόχρονα πρέπει να διαθέτει εμπειρία σε λειτουργία του συνόλου του δικτύου του έργου με πλήρως αυτόματο σύστημα χωρίς οδηγό επί του συρμού, περιλαμβανομένης και της λειτουργίας ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων. Επιπλέον οι υποψήφιοι πρέπει για τουλάχιστον τρία συνεχόμενα έτη εντός των τελευταίων 10 ετών, να έχει εκτελέσει σε δίκτυο μετρό τις εξής εργασίες συντήρησης:

  • Επιδομής με μήκος γραμμής/ών σε ένα δίκτυο τουλάχιστον δέκα χιλιομέτρων, από τα οποία τουλάχιστον 10 χιλιόμετρα επιδομής να είναι υπόγειο.
  • Έργων πολιτικού μηχανικού και αρχιτεκτονικών τελειωμάτων σε δίκτυο μετρό, όπου τουλάχιστον δέκα σταθμοί είναι υπόγειοι.
  • Του συνόλου του εξοπλισμού ηλεκτρομηχανολογικών και σιδηροδρομικών συστημάτων (περιλαμβανομένου του συστήματος κομίστρου [ΑΣΣΚ]) ενός δικτύου μεγέθους τουλάχιστον 10 χιλιομέτρων.
  • Μεγέθους στόλου τουλάχιστον είκοσι (20) συρμών, με πλήρως αυτόματο σύστημα χωρίς οδηγό επί του συρμού, με σύστημα ελέγχου συρμών τύπου CBTC.
Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!