Γ.Δ.
1618.16 +0,04%
ACAG
-0,32%
6.16
AEM
+0,35%
4.545
AKTR
-0,55%
5.45
BOCHGR
-1,11%
5.34
CENER
+0,32%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
+0,49%
8.24
EVR
+0,58%
1.745
NOVAL
+0,20%
2.54
OPTIMA
-0,43%
14.04
TITC
-0,83%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
+2,27%
2.25
ΑΒΕ
-3,60%
0.429
ΑΔΜΗΕ
-0,18%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
+1,29%
4.31
ΑΛΦΑ
+1,34%
1.89
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+1,51%
11.4
ΑΣΚΟ
+0,63%
3.22
ΑΣΤΑΚ
-0,27%
7.28
ΑΤΕΚ
+2,72%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
-0,57%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
-1,64%
2.4
ΒΙΟ
-0,17%
5.83
ΒΙΟΚΑ
-0,26%
1.925
ΒΙΟΣΚ
-0,64%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,33%
2.48
ΓΕΒΚΑ
-0,63%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
-1,05%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
-0,67%
13.33
ΔΟΜΙΚ
-0,35%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+4,11%
0.38
ΕΒΡΟΦ
+1,30%
1.955
ΕΕΕ
-0,76%
39.2
ΕΚΤΕΡ
-3,96%
2.06
ΕΛΒΕ
+2,80%
5.5
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.18
ΕΛΛ
-1,33%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-2,37%
2.265
ΕΛΠΕ
+0,82%
8.04
ΕΛΣΤΡ
+2,11%
2.42
ΕΛΤΟΝ
+0,87%
1.858
ΕΛΧΑ
-0,46%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-1,75%
1.125
ΕΤΕ
+1,50%
8.648
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.45
ΕΥΔΑΠ
+0,33%
6.06
ΕΥΡΩΒ
-0,72%
2.484
ΕΧΑΕ
-1,00%
4.95
ΙΑΤΡ
-0,49%
2.05
ΙΚΤΙΝ
-1,10%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΛΙΦ
-0,21%
4.85
ΙΝΛΟΤ
-1,65%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
-2,18%
1.12
ΙΝΤΚΑ
-1,52%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
-3,41%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
+1,77%
0.459
ΚΟΥΑΛ
-1,95%
1.31
ΚΟΥΕΣ
+0,64%
6.3
ΚΡΙ
-0,60%
16.5
ΚΤΗΛΑ
-1,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
+0,49%
1.02
ΛΑΒΙ
-0,73%
0.812
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
+4,76%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
+4,42%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
-0,29%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
+1,53%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-2,17%
2.25
ΜΕΡΚΟ
+3,13%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
+0,36%
22.4
ΜΟΝΤΑ
-0,53%
3.78
ΜΟΤΟ
-0,18%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
+0,36%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
-0,82%
2.42
ΜΠΤΚ
+5,13%
0.615
ΜΥΤΙΛ
+1,71%
36.96
ΝΑΚΑΣ
-1,88%
3.14
ΝΑΥΠ
+0,49%
0.828
ΞΥΛΚ
-1,87%
0.262
ΞΥΛΠ
+10,00%
0.396
ΟΛΘ
+1,79%
28.5
ΟΛΠ
+1,36%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
-1,44%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
-1,23%
0.8
ΟΤΕ
-0,40%
15
ΟΤΟΕΛ
-0,36%
11.06
ΠΑΙΡ
-4,29%
1.005
ΠΑΠ
-1,14%
2.61
ΠΕΙΡ
+1,26%
4.808
ΠΕΡΦ
-1,28%
5.4
ΠΕΤΡΟ
-0,99%
8
ΠΛΑΘ
-0,25%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
-0,76%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,16%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
-4,10%
5.85
ΠΡΟΦ
+1,74%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
-0,28%
1.755
ΣΑΡ
-1,72%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
-0,63%
1.565
ΣΠΕΙΣ
-1,40%
5.64
ΣΠΙ
+4,65%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,95%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+9,17%
0.238
ΦΡΛΚ
-1,27%
4.28
ΧΑΙΔΕ
+1,27%
0.8

Κίνητρα για αύξηση της χωρητικότητας της εναέριας κίνησης

Κίνητρα με σκοπό την αύξηση της χωρητικότητας της εναέριας κίνησης και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών στα αεροδρόμια παρέχονται στους Κλάδους Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας και Πληροφοριών Πτήσεων (ΑFISO), με τροπολογία σε νομοσχέδιο του υπουργείου Περιβάλλοντος και Ενέργειας σχετικά με την περιβαλλοντική αδειοδότηση. Κατά τη διάρκεια της τοποθέτησής του στη Βουλή, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές κ. Μιχάλης Παπαδόπουλος δήλωσε ότι σκοπός της ρύθμισης είναι η διασφάλιση της απρόσκοπτης λειτουργίας των αεροδρομίων με όφελος για τον τουρισμό και την εθνική οικονομία.

«Προϋπόθεση για την επίτευξη αυτού του στόχου», ανέφερε ο Υφυπουργός Μεταφορών, «είναι η βέλτιστη αξιοποίηση των χρημάτων του EuroControl στους κλάδους των Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας και τον κλάδο των Πληροφοριών Πτήσεων (AFISO), ώστε να δοθεί κίνητρο να εργαστούν στο μικρόφωνο και αντικίνητρο στην κατάθεση ειδικότητας».

Ειδικότερα, σχετικά με τους Ελεγκτές Εναέριας Κυκλοφορίας κ. Παπαδόπουλος ανέφερε: «Με τη συγκεκριμένη ρύθμιση τα κονδύλια του EuroControl, που κατά ποσοστό λαμβάνει ο Κλάδος των ΕΕΚ, κατανέμονται στο σύνολο των ΕΕΚ, προσαυξημένα μόνο σε όσους είναι στο μικρόφωνο.

Μειώνεται για τα επόμενα 2-3 χρόνια η δυνατότητα που είχαν οι ΕΕΚ να καταθέσουν την ειδικότητά τους κι έτσι ενισχύεται το προσωπικό που είναι ζωτικής σημασίας για τη λειτουργία των αεροδρομίων».

Όσον αφορά στον κλάδο των Τηλεπικοινωνιακών / Πληροφοριών Πτήσεων (AFISO), ο υφυπουργός Μεταφορών τόνισε: «Ο συγκεκριμένος κλάδος αποτελείται από 120 άτομα, εκ των οποίων οι 38 κατέχουν τη δυνατότητα να «πιάνουν μικρόφωνο» (AFISO) και να διαχειρίζονται πτήσεις σε μικρότερα  αεροδρόμια, τα οποία όμως είναι πολύ σημαντικά για την τουριστική κίνηση (Πάρος, Νάξος, Σύρος, Μήλος, Αστυπάλαια, Κάρπαθος) ή για λόγους εθνικούς (Καστελόριζο).

Για αυτόν τον λόγο απαιτείται να δημιουργηθεί κίνητρο για περισσότερο κόσμο να πάει στο μικρόφωνο. Προκειμένου να υπάρξει διασφάλιση της εύρυθμης λειτουργίας αυτών των αεροδρομίων απαιτείται η εξεύρεση πόρων, για αυτό γίνεται  αύξηση από 4% σε 5%.

Μάλιστα, με τη ρύθμιση έχουν τεθεί κίνητρα – προσαύξηση του ποσοστού σε όσους AFISO «πιάσουν μικρόφωνο» στα περιφερειακά αεροδρόμια, με αύξηση των βαρδιών τους και προσδιορισμό αυξημένου ποσοστού για τους μήνες Μάιο έως και Σεπτέμβριο».

Με άλλη τροπολογία παρέχεται η δυνατότητα στους Υπουργούς Υποδομών και Μεταφορών και Οικονομικών, να ανανεώσουν τη θητεία του Προέδρου, του Αντιπροέδρου, του Διευθύνοντος Συμβούλου και των λοιπών μελών των Διοικητικών Συμβουλίων των εταιρειών «ΑΤΤΙΚΟ ΜΕΤΡΟ ΜΟΝΟΠΡΟΣΩΠΗ Α.Ε.» και «ΕΡΓΑ ΟΣΕ Α.Ε., για διάστημα κατ΄ ανώτατο δύο ετών.

Η ρύθμιση θεσπίζεται για να διαφυλαχθεί η αδιατάρακτη από διοικητικές μεταβολές, υλοποίηση των κρίσιμων για την Εθνική Οικονομία έργων, που οι εταιρείες αυτές εκτελούν.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!