Εξαιτίας της ακρίβειας και των συνεχών ανατιμήσεων, οι εταιρείες για να είναι τα προϊόντα τους προσιτά στο καταναλωτικό κοινό, διατηρούν μεν τις ίδιες τιμές, ωστόσο μειώνουν το βάρος ή την ποσότητα, τόνισε ο πρόεδρος των Μικρών και Μεσαίων Σουπερμάρκετ Ελλάδας Γιάννης Πηλίδης, μιλώντας στην ΕΡΤ.
- Τον Ιούνιο, οι ανατιμήσεις στα βασικά προϊόντα του σουπερμάρκετ κυμάνθηκαν από 5% έως 25% είπε.
- Σε ετήσια βάση οι αυξήσεις στα είδη μας κυμαίνονται στο 12%. Αυτό έχει επιδράσει στην κατανάλωση που έχει μειωθεί αντίστοιχα, είπε.