THEPOWERGAME
Στην ανάπτυξη νέων προορισμών που μέχρι σήμερα δεν έχουν προβληθεί στο εξωτερικό, καθώς και στην αύξηση των high profile επισκεπτών και υψηλού εισοδηματικού επιπέδου, στοχεύει το υπουργείο Τουρισμού για το επόμενο διάστημα. Η νέα στρατηγική που θα εφαρμόσει εστιάζει στην άνοδο της ζήτησης για τουρισμό στην Ελλάδα, 12 μήνες τον χρόνο αλλά και σε νέα επενδυτικά εγχειρήματα γύρω από τη φιλοξενία και τις υπηρεσίες ταξιδίου.
Έχοντας αντλήσει πάνω από 100 εκατ. ευρώ μέσω του Ταμείου Ανάκαμψης (RRF), ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας βάζει μπρος τα σχέδια ανάπτυξης του ορεινού, αναρριχητικού, γαστρονομικού και καταδυτικού τουρισμού, ενώ ιδιαίτερη βαρύτητα θα δώσει στον ιαματικό, θερμαλιστικό τουρισμό και τον τουρισμό ευεξίας (wellness) με στόχο να ανεβάσει την Ελλάδα ψηλά στον ήδη ισχυρό ανταγωνισμό της κατηγορίας αυτής (π.χ. Τουρκία).
Η Βόρεια Εύβοια θα έχει την τιμητική της στον ιαματικό τουρισμό και το υπουργείο θα προβάλλει άγνωστες τοποθεσίες της περιοχής, επικοινωνώντας πως ο ιαματικός τουρισμός είναι τάση και στις νέες ηλικίες.
Αθήνα, city break και Αργοσαρωνικός
Το παραδεισένιο στολίδι του Αργοσαρωνικού, το Αγκίστρι, μπαίνει επίσης στην ατζέντα του Β. Κικίλια για την αποτελεσματική προώθηση και προβολή του. Ο συγκεκριμένος προορισμός αναμένεται να συνδυαστεί άμεσα με το city break και την άνοδο του τουρισμού στην Αθήνα, δώδεκα μήνες το χρόνο, ενώ υπάρχει ισχυρό ενδεχόμενο να γίνει ιδιαίτερη προβολή στις ΗΠΑ, καθώς το μικρό αυτό νησί – άγνωστο ακόμα στο εξωτερικό – υπερτερεί σε ποιότητα θάλασσας και παραλίας σε σχέση με τα υπόλοιπα νησιά του Αργοσαρωνικού, όντας πολλά υποσχόμενο στο μοντέλο «Sea, Sun and Sand» αλλά και στον αθλητικό τουρισμό.
Ένας άλλος προορισμός στον οποίο θα δώσει έμφαση το υπουργείο Τουρισμού είναι η Δυτική Μακεδονία. Στόχος είναι να αναπτυχθεί η κατηγορία MICE με συνέδρια και εκθέσεις, σε συνεργασία με την τοπική αυτοδιοίκηση αλλά και με ιδιώτες επιχειρηματίες.
Μάλιστα, σε πρόσφατη εκδήλωση στην Καστοριά για την παρουσίαση του Σχεδίου Δράσης για τον Τουρισμό και την Οπτική Ταυτότητα της Περιφέρειας Δυτικής Μακεδονίας, ο υπουργός δεσμεύτηκε πως η Καστοριά θα γίνει σημείο αναφοράς και στη συνέχεια κύρια πηγή θέσεων εργασίας και εσόδων για τη Δυτική Μακεδονία.
Επιπλέον, στα σχέδια του υπουργείου είναι και η προβολή προορισμών και μικρών χωριών στην Ήπειρο (Νομός Ιωαννίνων) όπως είναι τα Μαστοροχώρια με επικρατέστερους χειμερινούς προορισμούς την Καστάνιανη και την Πυρσόγιαννη. Στόχος είναι ο luxury τουρισμός αλλά με την μορφή εμπειρίας, κοντά στη φύση και τα τοπικά προϊόντα.