Γ.Δ.
1448.86 -0,25%
ACAG
-2,05%
5.72
BOCHGR
-0,44%
4.52
CENER
+2,09%
9.3
CNLCAP
-0,69%
7.2
DIMAND
+2,30%
8
NOVAL
+0,66%
2.3
OPTIMA
+1,75%
12.78
TITC
+1,01%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,74%
1.52
ΑΒΕ
-2,45%
0.438
ΑΔΜΗΕ
-0,38%
2.59
ΑΚΡΙΤ
+2,17%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
-0,22%
1.576
ΑΝΔΡΟ
-1,25%
6.32
ΑΡΑΙΓ
+0,10%
10.08
ΑΣΚΟ
-0,71%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-1,96%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-1,19%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
+1,83%
2.23
ΒΙΟ
+1,14%
5.33
ΒΙΟΚΑ
+1,34%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
-0,72%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,21%
18.42
ΔΑΑ
-0,33%
7.974
ΔΑΙΟΣ
-1,68%
3.52
ΔΕΗ
+2,33%
11.87
ΔΟΜΙΚ
+1,08%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,65%
0.306
ΕΒΡΟΦ
-1,99%
1.72
ΕΕΕ
+1,37%
32.62
ΕΚΤΕΡ
+4,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
+2,29%
2.23
ΕΛΛ
+2,07%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,65%
1.97
ΕΛΠΕ
-1,58%
7.185
ΕΛΣΤΡ
-2,88%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
-0,53%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.195
ΕΤΕ
-3,16%
7.592
ΕΥΑΠΣ
+2,18%
3.28
ΕΥΔΑΠ
+1,03%
5.86
ΕΥΡΩΒ
-1,16%
2.224
ΕΧΑΕ
+1,12%
4.52
ΙΑΤΡ
+0,33%
1.505
ΙΚΤΙΝ
+0,60%
0.336
ΙΛΥΔΑ
+0,25%
1.98
ΙΝΚΑΤ
+1,24%
4.89
ΙΝΛΙΦ
-1,05%
4.7
ΙΝΛΟΤ
+2,20%
1.02
ΙΝΤΕΚ
+0,68%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
+3,25%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
-0,70%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.2
ΚΕΠΕΝ
-8,11%
2.04
ΚΛΜ
-2,33%
1.465
ΚΟΡΔΕ
-0,70%
0.426
ΚΟΥΑΛ
+0,51%
1.186
ΚΟΥΕΣ
-0,34%
5.84
ΚΡΙ
-2,61%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
+0,40%
0.994
ΛΑΒΙ
+3,12%
0.76
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
+1,90%
2.15
ΜΕΡΚΟ
-5,00%
38
ΜΙΓ
-0,53%
2.84
ΜΙΝ
+1,21%
0.5
ΜΟΗ
-1,95%
20.16
ΜΟΝΤΑ
+3,65%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
-0,08%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
+0,46%
2.17
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
-0,66%
33.18
ΝΑΚΑΣ
+1,42%
2.86
ΝΑΥΠ
-1,70%
0.808
ΞΥΛΚ
-0,74%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
-0,45%
21.9
ΟΛΠ
+1,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
-1,21%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
+1,75%
0.812
ΟΤΕ
-0,88%
14.72
ΟΤΟΕΛ
-0,97%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
-0,95%
3.854
ΠΕΡΦ
+0,37%
5.41
ΠΕΤΡΟ
+0,49%
8.28
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.94
ΠΛΑΚΡ
-4,76%
14
ΠΡΔ
+8,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
+6,34%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
+3,82%
6.8
ΠΡΟΦ
-0,38%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
+2,34%
1.75
ΣΑΡ
+1,49%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-0,67%
5.9
ΣΠΙ
-3,08%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,15%
19.99
ΤΖΚΑ
+1,69%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,49%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
-1,74%
0.226
ΦΡΛΚ
+0,95%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Σκυλακάκης: Στις 15 Ιουνίου ανοίγει η πλατφόρμα για το επίδομα ρεύματος

Στα μέτρα στήριξης για τους λογαριασμούς ρεύματος και την επιστροφή έως 600 ευρώ, το πρόβλημα με την ψηφιακή κάρτα καυσίμων και τα 45 ευρώ αλλά και στο ενδεχόμενο για μείωση του φόρου στα καύσιμα αναφέρθηκε ο Θόδωρος Σκυλακάκης.

«Όταν υπάρχει ακρίβεια, όλα τα άλλα υποχωρούν», είπε ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικώων στην εκπομπή «Καλημέρα Ελλάδα» του ΑΝΤ1, σχολιάζοντας την δημοσκόπηση του σταθμού και τα ευρήματα για τις μεγάλες ανησυχίες των πολιτών.

Σχετικά με τα μέτρα στήριξης για τους λογαριασμούς ρεύματος και την επιστροφή έως 600 ευρώ για μεγάλη μερίδα των νοικοκυριών, ο Αναπληρωτής Υπουργός Υγείας είπε πως «η προσπάθεια είναι να ανοίξει η πλατφόρμα στις 14-15 Ιουνίου για όσους έχουν μεικτό οικογενειακό εισόδημα έως 45.000 ευρώ, για την επιδότηση έως 600 ευρώ στα νοικοκυριά. Θα μείνει ανοιχτή η πλατφόρμα για περίπου 15 ημέρες, ώστε να κάνουν αιτήσεις όλα τα νοικοκυριά».

«Είναι ανοιχτό το ενδεχόμενο αν το ποσό του οικογενειακού εισοδήματος για τους δικαιούχους θα είναι καθαρό και όχι μεικτό, αυτό θα το δούμε τις επόμενες ημέρες», διευκρίνισε ο Θόδωρος Σκυλακάκης, λέγοντας πως για το βοήθημα θα ληφθούν υπόψη τα στοιχεία εισοδήματος που αφορούν το 2020, «για να είναι ομοιόμορφη η κρίση του Κράτους για το ύψος της βοήθειας».

Όπως αποσαφήνισε, «σε περίπτωση νοικοκυριών που έχουν κοινό ρολόι, η επιδότηση θα πάει σε ένα ΑΦΜ. Αν γίνουν αιτήσεις πχ από δύο, το ποσό θα μοιραστεί. Αν γίνουν αιτήσεις από πάνω από ένα νοικοκυριά, το ποσό θα δοθεί στην χρονολογικά πρώτη αίτηση που θα κατατεθεί».

Τι είπε για την ψηφιακή κάρτα καυσίμων

Σχετικά με το πρόβλημα που υπάρχει για δικαιούχους του βοηθήματος για τα καύσιμα, λόγω του ότι δεν διαθέτουν smartphone για να «κατεβάσουν» την ψηφιακή κάρτα καυσίμων, στην οποία το ποσό είναι 5 ευρώ μεγαλύτερο από ότι στις άλλες μορφές επιδότησης, ο Θόδωρος Σκυλακάκης είπε πως καθώς δεν μπορεί να υπάρξει άλλη παρέμβαση για ακύρωση της κάρτας, η προτεινόμενη λύση σε όσους δικαιούχους δεν μπορούν να αποκτήσουν πρόσβαση στην ψηφιακή κάρτα, είναι «να κατεβάσουν την εφαρμογή στο κινητό ενός άλλου προσώπου, ενός φίλου τους και να βάλουν τα χαρακτηριστικά τα δικά τους, ώστε να εγκριθεί το ποσό. Μετά, θα πρέπει να γίνει μια επίσκεψη μαζί με το κινητό αυτό στο πρατήριο καυσίμων και εκεί μπορεί να εξαντληθεί το ποσό της επιδότησης με ένα γέμισμα, 45 ευρώ είναι το συνολικό ποσό».

«Δεν έχουμε δημοσιονομικό χώρο αυτήν την στιγμή για παράταση του μέτρου της επιδότησης στα καύσιμα τους επόμενους μήνες, ενώ επηρεάζεται η τύχη του και από την πορεία της τιμής του φυσικού αερίου και τα μέτρα για την επιδότηση των λογαριασμών του ηλεκτρικού ρεύματος», είπε ο Θόδωρος Σκυλακάκης.

Για τα μέτρα στους λογαριασμούς ρεύματος

«Οι επιχειρήσεις θα έχουν μια μείωση στους λογαριασμούς τους από την εφαρμογή των μέτρων αναδρομικά για την περίοδο Ιανουαρίου – Μαρτίου 2022. Μιλάμε για ένα εκατομμύριο κόσμο, που τους επόμενους μήνες θα δει τους μειωμένους λογαριασμούς ρεύματος βάσει των μέτρων συν τα αναδρομικά», είπε ο ακόμα ο Θόδωρος Σκυλακάκης.

Για τις τιμές των καυσίμων

Για τις τιμές των καυσίμων, ο αναπληρωτής Υπουργός Οικονομικών είπε πως «από τα καύσιμα δεν υπάρχει αύξηση στα κρατικά έσοδα, αλλά λόγω της μείωσης της κατανάλωσης, έχουμε μείωση 112 εκατομμυρίων ευρώ στον ΕΦΚ στο πρώτο τρίμηνο του 2022. Επομένως δεν έχουμε δημοσιονομικό χώρο για άλλα μέτρα».

«Δεν μπορεί να γίνει μείωση του φόρου στα καύσιμα. Αυτό απαιτεί δημοσιονομικό χώρο, διότι με το που μειώσεις τον φόρο, θα έχεις μεγάλη κατανάλωση και θα υπάρξει απώλεια εσόδων από τον ΕΦΚ στα καύσιμα. Αν κάνουμε μείωση του ΦΠΑ, θα έχουμε σοβαρή μείωση των δημοσίων εσόδων και δεν θα έχουμε μετά δημοσιονομικό χώρο. Εκτιμούμε ότι η τακτική της επιδότησης είναι προτιμότερη από την μείωση των φόρων», συμπλήρωσε ο κ. Σκυλακάκης.

«Εγώ έχω την πλήρη εικόνα. Δεν είναι μόνο θέμα της ΕΕ η απόφαση για την μείωση φόρων ή για την κατάργηση της ρήτρας αναπροσαρμογής στο ρεύμα. Είναι και θέμα χρέους. Η Ελλάδα είναι η χώρα με το μεγαλύτερο χρέος. Η Ελλάδα βρίσκεται ένα σκαλί κάτω από την επενδυτική βαθμίδα και ο πιο σκληρός κριτής μας είναι οι αγορές, γιατί αν χαθεί η επαφή με αυτές, η χώρα θα το πληρώσει για μια δεκαετία», είπε ο κ. Σκυλακάκης.

Επανέλαβε πολλάκις πως «αν βρεθεί δημοσιονομικός χώρος, θα έχουμε επιπλέον παρεμβάσεις για τους λογαριασμούς του ρεύματος και για τα καύσιμα. Κάνουμε συνεχείς ελέγχους στην αλυσίδα των καυσίμων για την αισχροκέρδεια. Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι οι διεθνείς τιμές των καυσίμων. Οποιαδήποτε παρέμβαση στα καύσιμα, απαιτεί δημοσιονομικό χώρο».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!