Γ.Δ.
1598.56 -0,34%
ACAG
+0,50%
6.08
AEM
-0,65%
4.48
AKTR
+0,57%
5.33
BOCHGR
-0,37%
5.38
CENER
-2,33%
9.22
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+1,09%
8.36
EVR
-1,46%
1.69
NOVAL
-0,79%
2.5
OPTIMA
+0,85%
14.24
TITC
+0,98%
41.35
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
-1,11%
2.23
ΑΒΕ
-2,57%
0.417
ΑΔΜΗΕ
-1,24%
2.79
ΑΚΡΙΤ
+4,64%
0.79
ΑΛΜΥ
-1,28%
4.23
ΑΛΦΑ
+0,30%
1.851
ΑΝΔΡΟ
-0,31%
6.48
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.12
ΑΣΚΟ
-0,94%
3.16
ΑΣΤΑΚ
-0,55%
7.26
ΑΤΕΚ
-1,46%
1.35
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
+1,73%
0.704
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.35
ΒΙΟ
-1,56%
5.67
ΒΙΟΚΑ
-1,36%
1.82
ΒΙΟΣΚ
-0,65%
1.52
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.46
ΓΕΒΚΑ
-3,55%
1.495
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-1,38%
18.52
ΔΑΑ
-1,11%
8.88
ΔΑΙΟΣ
+3,51%
3.54
ΔΕΗ
+0,54%
13.06
ΔΟΜΙΚ
-0,90%
2.76
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-4,76%
0.36
ΕΒΡΟΦ
+0,26%
1.92
ΕΕΕ
+1,15%
40.46
ΕΚΤΕΡ
+2,73%
2.07
ΕΛΒΕ
0,00%
5.4
ΕΛΙΝ
+0,46%
2.18
ΕΛΛ
+0,34%
14.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.27
ΕΛΠΕ
-1,27%
7.76
ΕΛΣΤΡ
-1,67%
2.35
ΕΛΤΟΝ
-0,76%
1.82
ΕΛΧΑ
+0,70%
2.145
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,45%
1.11
ΕΤΕ
-0,05%
8.386
ΕΥΑΠΣ
+0,29%
3.41
ΕΥΔΑΠ
-1,81%
5.97
ΕΥΡΩΒ
+1,01%
2.499
ΕΧΑΕ
-1,01%
4.9
ΙΑΤΡ
-1,00%
1.98
ΙΚΤΙΝ
-0,42%
0.3585
ΙΛΥΔΑ
-0,57%
1.735
ΙΝΛΙΦ
-1,26%
4.71
ΙΝΛΟΤ
-1,68%
1.052
ΙΝΤΕΚ
-1,87%
5.78
ΙΝΤΕΤ
+2,30%
1.11
ΙΝΤΚΑ
-0,96%
3.11
ΚΑΡΕΛ
+1,25%
324
ΚΕΚΡ
-1,57%
1.25
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
-2,20%
0.444
ΚΟΥΑΛ
-0,46%
1.3
ΚΟΥΕΣ
-0,16%
6.21
ΚΡΙ
0,00%
16.25
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.95
ΚΥΡΙΟ
-5,10%
0.968
ΛΑΒΙ
-0,50%
0.79
ΛΑΜΔΑ
-1,91%
6.67
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
-8,02%
0.975
ΛΕΒΚ
+3,48%
0.238
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
+0,90%
3.36
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
-0,89%
2.22
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.2
ΜΙΓ
+1,41%
2.885
ΜΙΝ
+0,41%
0.494
ΜΟΗ
-0,81%
22.08
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.84
ΜΟΤΟ
+0,91%
2.785
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.62
ΜΠΕΛΑ
-0,66%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,26%
3.82
ΜΠΡΙΚ
+0,84%
2.41
ΜΠΤΚ
-8,94%
0.56
ΜΥΤΙΛ
-0,65%
36.52
ΝΑΚΑΣ
-1,94%
3.04
ΝΑΥΠ
+1,98%
0.826
ΞΥΛΚ
+0,77%
0.263
ΞΥΛΠ
-9,09%
0.34
ΟΛΘ
+0,70%
28.6
ΟΛΠ
-1,34%
33.2
ΟΛΥΜΠ
-1,16%
2.56
ΟΠΑΠ
-0,59%
16.77
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.799
ΟΤΕ
-0,94%
14.76
ΟΤΟΕΛ
-0,73%
10.94
ΠΑΙΡ
+3,31%
0.998
ΠΑΠ
+0,78%
2.59
ΠΕΙΡ
-3,19%
4.579
ΠΕΡΦ
-0,75%
5.26
ΠΕΤΡΟ
-0,26%
7.82
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
+0,66%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,31%
1.272
ΠΡΟΝΤΕΑ
+1,67%
6.1
ΠΡΟΦ
-1,74%
5.08
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.71
ΣΑΡ
-0,49%
12.3
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,99%
0.345
ΣΙΔΜΑ
-2,20%
1.555
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.68
ΣΠΙ
-1,31%
0.602
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
+1,01%
1.495
ΤΡΑΣΤΟΡ
-1,53%
1.29
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,12%
1.65
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
+3,91%
0.266
ΦΡΛΚ
0,00%
4.19
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.75

GLAMI: Πώς ο πόλεμος επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων

Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες σχεδόν των μισών Ελλήνων, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI που διεξήχθη σε 9 Ευρωπαϊκές χώρες.

Το GLAMI, πλατφόρμα αναζήτησης ειδών μόδας αποτύπωσε τις απόψεις καταναλωτών από 9 Ευρωπαϊκές χώρες στην πιο πρόσφατη έρευνά του που διεξήχθη μεταξύ 12 και 20 Απριλίου με τη συμμετοχή περισσότερων από 26.000 επισκεπτών του GLAMI (4.423 Έλληνες).

Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων σχεδιάζουν να ξοδέψουν τουλάχιστον όσα και πέρυσι για αγορές ένδυσης και υπόδησης τη φετινή άνοιξη.

Παρόλο που το 69% των ερωτηθέντων αντιλαμβάνεται αύξηση στις τιμές προϊόντων μόδας, το 50% δεν το θεωρεί ικανό να τους κάνει να ξοδέψουν λιγότερο σε σχέση με το 2021. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ελλήνων σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα σε σύγκριση με το 2021 με την πλειοψηφία αυτών να μειώνουν γενικά τις αγορές μόδας (62%) ή να παραμένουν στα ίδια αγοραστικά επίπεδα αλλά αναζητώντας φθηνότερες τιμές (23%). Οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν σκοπό να αυξήσουν τις δαπάνες τους (38%), θα ήθελαν να αγοράσουν περισσότερα ή και πιο ακριβά κομμάτια, ενώ το 27% θα αγόραζε λιγότερα προϊόντα αλλά σε υψηλότερες τιμές.

Ανήσυχοι εμφανίζονται οι Έλληνες σε σχέση με τον πόλεμο στην Ουκρανία

Ερωτηθέντες οι καταναλωτές για το πως πιστεύουν ότι ο πόλεμος επηρέασε τις αγορές τους σε είδη ρουχισμού και υπόδησης, το 71% των Ελλήνων (το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 9 χώρες της έρευνας) απάντησε ότι ξοδεύει λιγότερα για να εξοικονομήσει χρήματα σε περίπτωση που η κατάσταση κλιμακωθεί. Εντυπωσιακό είναι ότι ένα 11% απάντησε ότι σκέφτεται να ψωνίσει περισσότερα βασικά είδη όπως κάλτσες, εσώρουχα κ.λπ. για να δημιουργήσει ένα μικρό κιτ επιβίωσης.

Υπενθυμίζεται ότι το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και σήμερα, μετράει περισσότερα από 350 συνεργαζόμενα e-shops, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!