Γ.Δ.
1380.84 +1,03%
ACAG
-0,37%
5.36
BOCHGR
+0,45%
4.42
CENER
+1,47%
8.27
CNLCAP
-1,37%
7.2
DIMAND
-1,29%
8.39
NOVAL
0,00%
2.27
OPTIMA
+0,64%
12.64
TITC
+5,87%
36.05
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,90%
1.352
ΑΒΕ
+3,34%
0.464
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.335
ΑΚΡΙΤ
-2,16%
0.68
ΑΛΜΥ
+0,28%
3.6
ΑΛΦΑ
0,00%
1.537
ΑΝΔΡΟ
+0,94%
6.44
ΑΡΑΙΓ
+1,57%
9.37
ΑΣΚΟ
+0,39%
2.55
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.7
ΑΤΤ
-29,95%
0.746
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.04
ΒΙΟ
+2,32%
5.07
ΒΙΟΚΑ
+2,35%
1.74
ΒΙΟΣΚ
-1,10%
1.35
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+2,94%
2.1
ΓΕΒΚΑ
+1,60%
1.27
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,23%
17.12
ΔΑΑ
+0,93%
7.798
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
+0,26%
11.5
ΔΟΜΙΚ
+4,07%
2.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+2,44%
0.294
ΕΒΡΟΦ
+1,83%
1.39
ΕΕΕ
+1,10%
33.1
ΕΚΤΕΡ
+3,45%
1.438
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
1.97
ΕΛΛ
+0,76%
13.2
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+2,20%
1.674
ΕΛΠΕ
+1,51%
6.72
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
-1,49%
1.852
ΕΛΧΑ
+1,46%
1.672
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+2,73%
1.13
ΕΤΕ
+1,13%
6.958
ΕΥΑΠΣ
+1,61%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.74
ΕΥΡΩΒ
+0,08%
1.9785
ΕΧΑΕ
+1,94%
4.195
ΙΑΤΡ
+3,95%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+0,66%
0.304
ΙΛΥΔΑ
+1,80%
1.695
ΙΝΚΑΤ
+0,43%
4.72
ΙΝΛΙΦ
-0,70%
4.26
ΙΝΛΟΤ
+0,57%
0.879
ΙΝΤΕΚ
-0,19%
5.38
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,83%
2.4
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
+0,78%
2.57
ΚΑΡΕΛ
+0,59%
342
ΚΕΚΡ
+1,82%
1.12
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-1,03%
1.44
ΚΟΡΔΕ
-1,96%
0.4
ΚΟΥΑΛ
+3,00%
1.03
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΙ
+2,25%
13.65
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
-0,22%
0.888
ΛΑΒΙ
+1,67%
0.732
ΛΑΜΔΑ
+0,57%
7
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.23
ΛΟΥΛΗ
+1,12%
2.72
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-2,16%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+1,97%
2.07
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
+1,32%
3.06
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,36%
19.27
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.53
ΜΟΤΟ
+1,23%
2.475
ΜΟΥΖΚ
-3,85%
0.625
ΜΠΕΛΑ
-0,33%
24.02
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,50%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+1,95%
31.34
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.06
ΝΑΥΠ
-0,91%
0.87
ΞΥΛΚ
-1,57%
0.25
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,98%
20.6
ΟΛΠ
+0,84%
29.95
ΟΛΥΜΠ
-0,43%
2.3
ΟΠΑΠ
+1,28%
15.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.795
ΟΤΕ
+0,89%
14.73
ΟΤΟΕΛ
+1,80%
10.2
ΠΑΙΡ
+3,11%
0.928
ΠΑΠ
-1,27%
2.34
ΠΕΙΡ
+1,53%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,00%
5.05
ΠΕΤΡΟ
+0,78%
7.78
ΠΛΑΘ
+0,51%
3.965
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
-2,34%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+1,00%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,40%
4.98
ΡΕΒΟΙΛ
+4,26%
1.59
ΣΑΡ
+2,12%
10.6
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,61%
0.332
ΣΙΔΜΑ
-0,65%
1.525
ΣΠΕΙΣ
-0,36%
5.6
ΣΠΙ
+0,39%
0.514
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,10%
19.78
ΤΖΚΑ
+2,19%
1.4
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,75%
1.612
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.228
ΦΡΛΚ
+1,45%
3.5
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.565

GLAMI: Πώς ο πόλεμος επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες των Ελλήνων

Ο πόλεμος στην Ουκρανία επηρεάζει τις αγοραστικές συνήθειες σχεδόν των μισών Ελλήνων, σύμφωνα με την πιο πρόσφατη έρευνα Fashion (Re)search του GLAMI που διεξήχθη σε 9 Ευρωπαϊκές χώρες.

Το GLAMI, πλατφόρμα αναζήτησης ειδών μόδας αποτύπωσε τις απόψεις καταναλωτών από 9 Ευρωπαϊκές χώρες στην πιο πρόσφατη έρευνά του που διεξήχθη μεταξύ 12 και 20 Απριλίου με τη συμμετοχή περισσότερων από 26.000 επισκεπτών του GLAMI (4.423 Έλληνες).

Σύμφωνα με τα ευρήματα, το 50% των Ελλήνων σχεδιάζουν να ξοδέψουν τουλάχιστον όσα και πέρυσι για αγορές ένδυσης και υπόδησης τη φετινή άνοιξη.

Παρόλο που το 69% των ερωτηθέντων αντιλαμβάνεται αύξηση στις τιμές προϊόντων μόδας, το 50% δεν το θεωρεί ικανό να τους κάνει να ξοδέψουν λιγότερο σε σχέση με το 2021. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 43% των Ελλήνων σχεδιάζει να ξοδέψει λιγότερα σε σύγκριση με το 2021 με την πλειοψηφία αυτών να μειώνουν γενικά τις αγορές μόδας (62%) ή να παραμένουν στα ίδια αγοραστικά επίπεδα αλλά αναζητώντας φθηνότερες τιμές (23%). Οι περισσότεροι από αυτούς που έχουν σκοπό να αυξήσουν τις δαπάνες τους (38%), θα ήθελαν να αγοράσουν περισσότερα ή και πιο ακριβά κομμάτια, ενώ το 27% θα αγόραζε λιγότερα προϊόντα αλλά σε υψηλότερες τιμές.

Ανήσυχοι εμφανίζονται οι Έλληνες σε σχέση με τον πόλεμο στην Ουκρανία

Ερωτηθέντες οι καταναλωτές για το πως πιστεύουν ότι ο πόλεμος επηρέασε τις αγορές τους σε είδη ρουχισμού και υπόδησης, το 71% των Ελλήνων (το υψηλότερο ποσοστό ανάμεσα στις 9 χώρες της έρευνας) απάντησε ότι ξοδεύει λιγότερα για να εξοικονομήσει χρήματα σε περίπτωση που η κατάσταση κλιμακωθεί. Εντυπωσιακό είναι ότι ένα 11% απάντησε ότι σκέφτεται να ψωνίσει περισσότερα βασικά είδη όπως κάλτσες, εσώρουχα κ.λπ. για να δημιουργήσει ένα μικρό κιτ επιβίωσης.

Υπενθυμίζεται ότι το GLAMI δημιουργήθηκε το 2013 στην Τσεχία και σήμερα, μετράει περισσότερα από 350 συνεργαζόμενα e-shops, ανάμεσά τους μερικά και από τα πιο δημοφιλή ελληνικά fashion brands.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!