THEPOWERGAME
Σταδιακή αποκλιμάκωση παρατηρείται στην τιμή της αμόλυβδης βενζίνης, που αρχίζει να εμφανίζεται και κάτω από τα 2 ευρώ το λίτρο ενώ μειώνεται σταδιακά και η τιμή του πετρελαίου θέρμανσης.
Σήμερα για πρώτη μέρα είδα μείωση της τιμής του πετρελαίου κίνησης που βάζω στο ταξί μου είπε το πρωί στην ΕΡΤ ένας επαγγελματίας, σημειώνοντας όμως ότι πρέπει να μειωθεί κι άλλο γιατί είχε αυξηθεί πολύ.
«Η τιμή της βενζίνης είναι πτωτική αλλά το πρόβλημα των πρατηριούχων είναι η πολύ μικρή κατανάλωση είπε το στην ΕΡΤ ο γενικός γραμματέας της Ομοσπονδία Βενζινοπωλών Ελλάδας Άγγελος Τούντας.
«Όποιος σήμερα βάζει 20 ευρώ βενζίνη θεωρείται πλούσιος. Συνήθως βάζουν 15 ευρώ, 10 ευρώ ακόμη και 5 ευρώ» επισήμανε.
«Δεν μπορεί το καύσιμο να φορτώνεται με τόσους φόρους, ούτε η κάθε κυβέρνηση να λύνει το πρόβλημα της φορολόγησης μέσα από το καύσιμο», είπε.
«Χρόνια η Ομοσπονδία μας ζητάει την μείωση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης. Ένα φθηνό καύσιμο θα βελτιώσει την ποιότητα της ζωής των ανθρώπων τόνισε. Ειδικά ο ΦΠΑ στα καύσιμα που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες, όπως είναι το πετρέλαιο κίνησης πρέπει να μειωθεί», τόνισε.
Ο κ. Τούντας αναφέρθηκε σε μεγάλη πολυεθνική εταιρία που πριν από λίγες ημέρες αγόρασε ρωσικό πετρέλαιο αντί για 120 δολάρια το βαρέλι, που ήταν η τρέχουσα τιμή, με 28 δολάρια το βαρέλι. Αυτή είναι μια μόνιμη πρακτική, κατήγγειλε.
Αν θέλουν οι κυβερνήσεις να μην θεωρηθούν ότι «κάνουν πλάτες» στις μεγάλες πολυεθνικές των πετρελαίων να ελέγξουν τι αυτές αγοράζουν.
«Κανείς από τους μεγάλους δεν αγοράζει με τις τιμές του Χρηματιστηρίου Καυσίμων, μόνο εμείς αγοράζουμε σε αυτές τις τιμές, οι έμποροι, οι πρατηριούχοι και οι καταναλωτές», είπε.