Γ.Δ.
1612.21 -0,37%
ACAG
0,00%
6.16
AEM
0,00%
4.545
AKTR
0,00%
5.45
BOCHGR
0,00%
5.34
CENER
0,00%
9.5
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
0,00%
8.24
EVR
0,00%
1.745
NOVAL
0,00%
2.54
OPTIMA
0,00%
14.04
TITC
0,00%
41.65
ΑΑΑΚ
0,00%
5
ΑΒΑΞ
0,00%
2.25
ΑΒΕ
0,00%
0.429
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.815
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.75
ΑΛΜΥ
0,00%
4.31
ΑΛΦΑ
0,00%
1.89
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.5
ΑΡΑΙΓ
0,00%
11.4
ΑΣΚΟ
0,00%
3.22
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.28
ΑΤΕΚ
0,00%
1.51
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.68
ΑΤΤ
0,00%
0.698
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.4
ΒΙΟ
0,00%
5.83
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.925
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.55
ΒΙΟΤ
0,00%
0.27
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.48
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.57
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.9
ΔΑΑ
0,00%
8.312
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.42
ΔΕΗ
0,00%
13.33
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.82
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.38
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.955
ΕΕΕ
0,00%
39.2
ΕΚΤΕΡ
0,00%
2.06
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
0,00%
2.18
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
2.265
ΕΛΠΕ
0,00%
8.04
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.42
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.858
ΕΛΧΑ
0,00%
2.165
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.125
ΕΤΕ
0,00%
8.648
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.45
ΕΥΔΑΠ
0,00%
6.06
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.484
ΕΧΑΕ
0,00%
4.95
ΙΑΤΡ
0,00%
2.05
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.765
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.85
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.072
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.12
ΙΝΤΚΑ
0,00%
3.23
ΚΑΡΕΛ
0,00%
326
ΚΕΚΡ
0,00%
1.275
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.94
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.459
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.31
ΚΟΥΕΣ
0,00%
6.3
ΚΡΙ
0,00%
16.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.98
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.02
ΛΑΒΙ
0,00%
0.812
ΛΑΜΔΑ
0,00%
6.99
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.1
ΛΕΒΚ
0,00%
0.23
ΛΕΒΠ
0,00%
0.236
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.75
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.4
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.802
ΜΕΒΑ
0,00%
3.98
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.25
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39.6
ΜΙΓ
0,00%
2.865
ΜΙΝ
0,00%
0.492
ΜΟΗ
0,00%
22.4
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.78
ΜΟΤΟ
0,00%
2.825
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.63
ΜΠΕΛΑ
0,00%
27.94
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.81
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.42
ΜΠΤΚ
0,00%
0.615
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.96
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.14
ΝΑΥΠ
0,00%
0.828
ΞΥΛΚ
0,00%
0.262
ΞΥΛΠ
0,00%
0.396
ΟΛΘ
0,00%
28.5
ΟΛΠ
0,00%
33.65
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.6
ΟΠΑΠ
0,00%
17.14
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.8
ΟΤΕ
0,00%
15
ΟΤΟΕΛ
0,00%
11.06
ΠΑΙΡ
0,00%
1.005
ΠΑΠ
0,00%
2.61
ΠΕΙΡ
0,00%
4.808
ΠΕΡΦ
0,00%
5.4
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
0,00%
4.05
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15.2
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.28
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
5.85
ΠΡΟΦ
0,00%
5.27
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.755
ΣΑΡ
0,00%
12.58
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.354
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.565
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.64
ΣΠΙ
0,00%
0.63
ΣΠΥΡ
0,00%
0.151
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
20
ΤΖΚΑ
0,00%
1.48
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.3
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.662
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.7
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.238
ΦΡΛΚ
0,00%
4.28
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.8

ΤΑΙΠΕΔ: Δύο νέοι ενδιαφερόμενοι για την Αττική Οδό

Συνεχίζει ως έχει το πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων του ΤΑΙΠΕΔ και δεν επηρεάζεται από τις εξελίξεις της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία. Βασικός στόχος παραμένει η ολοκλήρωση εμβληματικών αποκρατικοποιήσεων, όπως των ΔΕΠΑ Υποδομών, Εγνατίας οδού, Λιμένα Αλεξανδρούπολης και η προώθηση εκείνων που έχουν ήδη ξεκινήσει π.χ. Αττικής Οδού, μαρίνα yacht στην Κέρκυρα κ.ά.

Επίσης, δεν τίθεται θέμα καθυστερήσεων στην ωρίμανση έργων του Ταμείου Ανάκαμψης από την Μονάδα Ωρίμανσης Έργων (PPF) του ΤΑΙΠΕΔ. Οι μηχανές εκεί έχουν φουλάρει, καθώς όχι μόνον δεν υπάρχει χρόνος για καθυστέρηση, αλλά είναι εθνική επιτακτική ανάγκη τα έργα του Ταμείου Ανάκαμψης να προχωρήσουν.

Αναφορικά με τις αποκρατικοποιήσεις, βασικός στόχος είναι να κλείσουν όλες οι εκκρεμείς. Η ΔΕΠΑ Υποδομών είναι μια από αυτές για την οποία στόχος είναι η ολοκλήρωση της συμφωνημένης συναλλαγής μέσα στον Ιούνιο. Για την Εγνατία Οδό, ο στόχος είναι η ολοκλήρωση της συναλλαγής να γίνει μέχρι τέλος του έτους.

Για το Λιμένα της Αλεξανδρούπολης, η υποβολή των δεσμευτικών προσφορών παραμένει στο αρχικό χρονοδιάγραμμα. Πλέον μετά τις έναρξη της ρωσικής εισβολής στην Ουκρανία, ο γεωστρατηγικός ρόλος του λιμένα της Θράκης αναβαθμίζεται και ο εκσυγχρονισμός του επείγει ακόμη περισσότερο, τόσο ως διαμετακομιστικό κέντρο, όσο και ως ενεργειακή πύλη (λόγω FSRU).

Ακόμη και στη ΛΑΡΚΟ δεν θα επηρεαστεί η εξέλιξη της αποκρατικοποίησης, παρά τα θεαματικά σκαμπανεβάσματα της τιμής του νικελίου στα διεθνή χρηματιστήρια. Παράγοντες κοντά στη διαδικασία σημειώνουν ότι η χρηματιστηριακή τιμή ενός εμπορεύματος δεν έχει καμία σχέση με την αποκρατικοποίηση η οποία δεν γίνεται εξαιτίας της τιμής του νικελίου, αλλά εξαιτίας του αντιπαραγωγικού μοντέλου λειτουργίας της επιχείρησης.

Από τις νέες αποκρατικοποιήσεις αυτή που θα τρέξει άμεσα, θα είναι η Υπόγεια Αποθήκη Φυσικού Αερίου (ΥΑΦΑ) της Ν. Καβάλας. Το κρίσιμο στοιχείο είναι η έγκριση του κανονισμού τιμολόγησης υπηρεσιών που τώρα βρίσκεται σε δημόσια διαβούλευση από τη ΡΑΕ και η οποία θα λήξει στις 28 Μαρτίου. «Αμέσως μετά θα πρέπει να ξεκινήσει η διαδικασία παραχώρησης της αποθήκης», παραδέχεται καλά ενημερωμένη πηγή, επιβεβαιώνοντας ότι η κυβέρνηση καίγεται για την αξιοποίηση της αποθήκης, ειδικά μετά τις τεράστιες αναταράξεις που σημειώθηκαν στην αγορά του φυσικού αερίου το τελευταίο εξάμηνο.

Η αποκρατικοποίηση της Αττικής Οδού συνεχίζεται κανονικά και το ενδιαφέρον παραμένει μεγάλο. Εκτός από την Abertis ενέσκηψαν άλλοι δύο στρατηγικού χαρακτήρα ενδιαφερόμενοι, η Granvia από τη Σλοβακία και η Briza από την Πορτογαλία. Η Granvia είναι εταιρεία που ελέγχεται από την γαλλική Vinci και διαχειρίζεται αυτοκινητόδρομο στην Σλοβακία. Η Briza είναι η μεγαλύτερη εταιρεία διαχείρισης αυτοκινητοδρόμων στην Πορτογαλία. Επίσης στην κούρσα παραμένει η γαλλική Abertis.

Παράλληλα, υπάρχει μια πληθώρα funds τα οποία ενδιαφέρονται να συμμετάσχουν στο διαγωνισμό. Μάλιστα, παράγοντες κοντά στη διαδικασία εκτιμούν ότι πολλά funds δεν θα συμμετάσχουν στην α’ φάση του διαγωνισμού, αλλά στη β’ φάση και αφού το ΤΑΙΠΕΔ αξιολογήσει τους ενδιαφερόμενους και προκρίνει όσους μπορούν να συμμετάσχουν σε αυτή. «Στόχος τους θα είναι να «κολλήσουν»  σε κάποιον προκρινόμενο στην β’ φάση», αναφέρουν οι ίδιοι παράγοντες.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!