Γ.Δ.
1408.6 +0,00%
ACAG
-2,05%
5.26
BOCHGR
+3,55%
4.38
CENER
-1,38%
8.58
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
0,00%
9.2
NOVAL
0,00%
2.47
OPTIMA
-0,79%
12.6
TITC
-1,62%
33.35
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+0,14%
1.432
ΑΒΕ
0,00%
0.47
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.33
ΑΚΡΙΤ
-1,41%
0.7
ΑΛΜΥ
-0,30%
3.28
ΑΛΦΑ
-0,28%
1.427
ΑΝΔΡΟ
+1,24%
6.54
ΑΡΑΙΓ
0,00%
9.79
ΑΣΚΟ
-0,38%
2.59
ΑΣΤΑΚ
-1,66%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
+2,39%
6
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,48%
2.09
ΒΙΟ
-1,89%
5.18
ΒΙΟΚΑ
-1,46%
1.69
ΒΙΟΣΚ
-1,67%
1.47
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
-3,03%
0.128
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
-0,76%
1.31
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.48
ΔΑΑ
+0,28%
7.842
ΔΑΙΟΣ
+5,71%
3.7
ΔΕΗ
+1,26%
12.07
ΔΟΜΙΚ
-5,22%
2.45
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
-2,82%
1.38
ΕΕΕ
-0,35%
33.74
ΕΚΤΕΡ
-0,27%
1.46
ΕΛΒΕ
-0,41%
4.8
ΕΛΙΝ
-1,24%
1.995
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,14%
1.728
ΕΛΠΕ
+0,15%
6.81
ΕΛΣΤΡ
-0,98%
2.03
ΕΛΤΟΝ
+1,95%
1.778
ΕΛΧΑ
-1,38%
1.72
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,89%
1.12
ΕΤΕ
-0,08%
7.584
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.24
ΕΥΔΑΠ
-0,35%
5.77
ΕΥΡΩΒ
-0,03%
1.991
ΕΧΑΕ
+0,58%
4.35
ΙΑΤΡ
+1,33%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+1,64%
0.31
ΙΛΥΔΑ
+0,30%
1.7
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.83
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.34
ΙΝΛΟΤ
-5,22%
0.944
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
+3,35%
1.08
ΙΝΤΚΑ
-0,73%
2.72
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
-1,65%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+3,45%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-0,19%
1.05
ΚΟΥΕΣ
+0,35%
5.66
ΚΡΙ
-1,41%
14
ΚΤΗΛΑ
-0,59%
1.69
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
-0,80%
0.744
ΛΑΜΔΑ
-1,23%
7.2
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
-4,00%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
-2,53%
2.7
ΜΑΘΙΟ
-3,08%
0.63
ΜΕΒΑ
-0,26%
3.8
ΜΕΝΤΙ
-2,34%
2.09
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-2,02%
3.16
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,15%
19.57
ΜΟΝΤΑ
+0,80%
3.79
ΜΟΤΟ
-1,13%
2.635
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
+0,08%
24.76
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
-0,49%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
-6,39%
0.85
ΞΥΛΚ
-2,26%
0.26
ΞΥΛΠ
+9,55%
0.436
ΟΛΘ
+1,44%
21.1
ΟΛΠ
+0,36%
28.1
ΟΛΥΜΠ
-2,95%
2.3
ΟΠΑΠ
-0,07%
15.09
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,50%
0.804
ΟΤΕ
-0,39%
15.24
ΟΤΟΕΛ
+0,36%
11.14
ΠΑΙΡ
-4,43%
0.97
ΠΑΠ
-0,85%
2.34
ΠΕΙΡ
-0,03%
3.729
ΠΕΡΦ
-0,85%
5.8
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8
ΠΛΑΘ
+0,41%
3.7
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
+0,86%
1.176
ΠΡΟΝΤΕΑ
-8,06%
5.7
ΠΡΟΦ
-0,19%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
-2,15%
1.595
ΣΑΡ
0,00%
11
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,29%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+0,34%
5.98
ΣΠΙ
-3,21%
0.542
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.73
ΤΖΚΑ
-2,87%
1.355
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,00%
1.616
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+1,64%
3.71
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Προσφορές για 4 οδικούς άξονες με προϋπολογισμό 1 δισ.

Τον κύκλο των μεγάλων οδικών έργων της χώρας κλείνει μέσα στις επόμενες ημέρες το υπουργείο Υποδομών με τη δημοπράτηση τεσσάρων οδικών αξόνων συνολικού προϋπολογισμού περί το ένα δισ. ευρώ. Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου είναι να έχουν επιλεγεί ανάδοχοι μέχρι το καλοκαίρι ώστε άμεσα να εγκατασταθούν τα εργοτάξια.

Την επόμενη Τρίτη, υποβάλλονται οι προσφορές στον διαγωνισμό για το τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του οδικού άξονα Ιτέα – Αντίρριο, προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ. Ο ανάδοχος θα αναλάβει να κατασκευάσει τα τμήματα Μπράλος – Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ισόπεδος Κόμβος Μεταλλείων Βωξίτη – Άμφισσα. Η παράκαμψη Γραβιάς είναι ήδη κατασκευασμένη ενώ έχει δημοπρατηθεί και το τμήμα μέχρι τον κόμβο των μεταλλείων Βωξίτη.

Ομοβροντία προσφορών κατατίθεται, όμως, στις 22 Φεβρουαρίου, καθώς οι κατασκευαστικοί όμιλοι θα διεκδικήσουν τους διαγωνισμούς για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό, προϋπολογισμού 434 εκατ. ευρώ μαζί με τις απαλλοτριώσεις, για την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, προϋπολογισμού 210 εκατ. μαζί με την προαίρεση, και για το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), προϋπολογισμού 180 εκατ. ευρώ.

Οπως φαίνεται στους συγκεκριμένους διαγωνισμούς θα υπάρξει αυτόνομη κάθοδος από τους περισσότερους ισχυρούς ομίλους.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας σχεδιάζεται εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, ενώ είχε συμπεριληφθεί σε δύο διαγωνισμούς για οδικά έργα στην Αττική με σύμβαση παραχώρησης που ακυρώθηκαν στη διάρκεια της δεκαετίας του 2000. Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αποφάσισε να προχωρήσει το έργο αυτόνομα καθώς είναι πλέον καθημερινή η ταλαιπωρία των οδηγών που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό και μπλοκάρονται στον κόμβο Μεταμόρφωσης.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει, μεταξύ άλλων, την ολοκλήρωση των έργων στον ανισόπεδο κόμβο (Α/Κ) σύνδεσης της Λεωφόρου Κύμης με την Αττική Οδό, την κατασκευή σήραγγας 1,15 χιλιομέτρου με τη μέθοδο της εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut and cover), σήραγγας υπόγειας διάνοιξης μήκους 1,25 χιλιομέτρων. Προβλέπεται και δικαίωμα προαίρεσης για την ολοκλήρωση του Α/Κ Καλυφτάκη με την κατασκευή δύο γεφυρών και των άλλων απαραίτητων έργων.

Επί χρόνια εξαγγέλλεται και η παράκαμψη Χαλκίδας, έργο που τελικά εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αφού περιορίστηκε το τεχνικό του αντικείμενο και το κόστος. Τις τελευταίες εβδομάδες προχώρησαν και τρία άλλα οδικά έργα που προωθούνται με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Intrakat (που διαχειρίζεται και το τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα) επικράτησε στο διαγωνισμό για τον άξονα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη. Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος για την περιφερειακή Θεσσαλονίκης με την υπερυψωμένη γέφυρα (flyover). Τέλος μια κοινοπραξία των ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – Intrakat υπέβαλλε τη μοναδική προσφορά για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!