Γ.Δ.
1426.97 +0,24%
ACAG
-1,02%
5.84
CENER
-0,20%
9.88
CNLCAP
0,00%
7.4
DIMAND
+1,18%
8.6
NOVAL
-0,72%
2.7
OPTIMA
-0,17%
11.82
TITC
-0,52%
28.75
ΑΑΑΚ
0,00%
6.45
ΑΒΑΞ
-0,42%
1.42
ΑΒΕ
+1,10%
0.458
ΑΔΜΗΕ
-0,89%
2.215
ΑΚΡΙΤ
-9,09%
0.8
ΑΛΜΥ
+0,94%
2.69
ΑΛΦΑ
-0,56%
1.601
ΑΝΔΡΟ
-1,55%
6.36
ΑΡΑΙΓ
+0,87%
11.62
ΑΣΚΟ
+1,68%
3.03
ΑΣΤΑΚ
+0,90%
6.76
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.5
ΑΤΤ
+0,91%
11.15
ΑΤΤΙΚΑ
-1,16%
2.56
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
+0,34%
5.95
ΒΙΟΚΑ
-1,22%
2.42
ΒΙΟΣΚ
+0,39%
1.3
ΒΙΟΤ
-9,48%
0.21
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.4
ΓΕΒΚΑ
+4,76%
1.54
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,36%
16.66
ΔΑΑ
+0,26%
7.78
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.32
ΔΕΗ
0,00%
11.32
ΔΟΜΙΚ
+0,39%
3.825
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.323
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.505
ΕΕΕ
+0,31%
32.1
ΕΚΤΕΡ
+1,07%
4.25
ΕΛΒΕ
0,00%
5
ΕΛΙΝ
+1,74%
2.34
ΕΛΛ
0,00%
13.35
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,18%
2.57
ΕΛΠΕ
+0,64%
7.9
ΕΛΣΤΡ
+5,07%
2.28
ΕΛΤΟΝ
+1,42%
1.71
ΕΛΧΑ
+0,53%
1.88
ΕΝΤΕΡ
+0,64%
7.9
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+3,94%
1.32
ΕΤΕ
+0,77%
7.84
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.1
ΕΥΔΑΠ
+2,03%
5.53
ΕΥΡΩΒ
+1,02%
2.076
ΕΧΑΕ
+0,32%
4.77
ΙΑΤΡ
+2,29%
1.565
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.36
ΙΛΥΔΑ
+0,57%
1.75
ΙΝΚΑΤ
-0,59%
5.03
ΙΝΛΙΦ
-1,69%
4.65
ΙΝΛΟΤ
+0,33%
1.204
ΙΝΤΕΚ
+0,36%
5.57
ΙΝΤΕΡΚΟ
-1,65%
2.38
ΙΝΤΕΤ
-1,20%
1.24
ΙΝΤΚΑ
+1,95%
3.39
ΚΑΡΕΛ
+2,96%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.82
ΚΛΜ
+2,55%
1.61
ΚΟΡΔΕ
-0,84%
0.475
ΚΟΥΑΛ
+0,49%
1.22
ΚΟΥΕΣ
-0,38%
5.26
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
+0,44%
11.5
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.8
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.14
ΛΑΒΙ
+1,51%
0.872
ΛΑΜΔΑ
+2,03%
7.04
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.94
ΛΕΒΚ
-9,46%
0.268
ΛΕΒΠ
0,00%
0.286
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
+1,15%
2.63
ΜΑΘΙΟ
-3,94%
0.78
ΜΕΒΑ
+1,50%
4.05
ΜΕΝΤΙ
+3,00%
2.75
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40.8
ΜΙΓ
-0,83%
3.6
ΜΙΝ
+1,64%
0.62
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,35%
23.08
ΜΟΝΤΑ
+1,84%
3.32
ΜΟΤΟ
+0,37%
2.735
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.675
ΜΠΕΛΑ
+0,37%
27.2
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,58%
3.41
ΜΠΡΙΚ
-0,80%
1.86
ΜΠΤΚ
-9,48%
0.525
ΜΥΤΙΛ
0,00%
36.4
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.64
ΝΑΥΠ
+4,26%
0.98
ΞΥΛΚ
+3,44%
0.271
ΞΥΛΠ
+2,82%
0.51
ΟΛΘ
-2,39%
20.4
ΟΛΠ
+0,20%
25.35
ΟΛΥΜΠ
-1,22%
2.43
ΟΠΑΠ
+0,61%
14.89
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.896
ΟΤΕ
-3,55%
13.31
ΟΤΟΕΛ
+0,35%
11.52
ΠΑΙΡ
0,00%
1.13
ΠΑΠ
-0,81%
2.46
ΠΕΙΡ
+1,03%
3.629
ΠΕΤΡΟ
+1,19%
8.48
ΠΛΑΘ
0,00%
3.825
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.9
ΠΡΔ
0,00%
0.26
ΠΡΕΜΙΑ
+0,70%
1.144
ΠΡΟΝΤΕΑ
+0,73%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,11%
4.64
ΡΕΒΟΙΛ
+5,00%
2.1
ΣΑΡ
+1,10%
11.02
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.034
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+3,21%
1.61
ΣΠΕΙΣ
+0,92%
6.6
ΣΠΙ
+3,40%
0.67
ΣΠΥΡ
-9,68%
0.14
ΤΕΝΕΡΓ
-0,30%
19.64
ΤΖΚΑ
0,00%
1.49
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.2
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.636
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
+3,48%
0.238
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.88
ΧΑΙΔΕ
+3,10%
0.665

Προσφορές για 4 οδικούς άξονες με προϋπολογισμό 1 δισ.

Τον κύκλο των μεγάλων οδικών έργων της χώρας κλείνει μέσα στις επόμενες ημέρες το υπουργείο Υποδομών με τη δημοπράτηση τεσσάρων οδικών αξόνων συνολικού προϋπολογισμού περί το ένα δισ. ευρώ. Στόχος της ηγεσίας του υπουργείου είναι να έχουν επιλεγεί ανάδοχοι μέχρι το καλοκαίρι ώστε άμεσα να εγκατασταθούν τα εργοτάξια.

Την επόμενη Τρίτη, υποβάλλονται οι προσφορές στον διαγωνισμό για το τμήμα Μπράλος – Άμφισσα του οδικού άξονα Ιτέα – Αντίρριο, προϋπολογισμού 290 εκατ. ευρώ. Ο ανάδοχος θα αναλάβει να κατασκευάσει τα τμήματα Μπράλος – Αρχή Παράκαμψης Γραβιάς και Ισόπεδος Κόμβος Μεταλλείων Βωξίτη – Άμφισσα. Η παράκαμψη Γραβιάς είναι ήδη κατασκευασμένη ενώ έχει δημοπρατηθεί και το τμήμα μέχρι τον κόμβο των μεταλλείων Βωξίτη.

Ομοβροντία προσφορών κατατίθεται, όμως, στις 22 Φεβρουαρίου, καθώς οι κατασκευαστικοί όμιλοι θα διεκδικήσουν τους διαγωνισμούς για την επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι την εθνική οδό, προϋπολογισμού 434 εκατ. ευρώ μαζί με τις απαλλοτριώσεις, για την παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών, προϋπολογισμού 210 εκατ. μαζί με την προαίρεση, και για το τμήμα Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), προϋπολογισμού 180 εκατ. ευρώ.

Οπως φαίνεται στους συγκεκριμένους διαγωνισμούς θα υπάρξει αυτόνομη κάθοδος από τους περισσότερους ισχυρούς ομίλους.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη της Εθνικής Οδού Αθηνών – Λαμίας σχεδιάζεται εδώ και σχεδόν 30 χρόνια, ενώ είχε συμπεριληφθεί σε δύο διαγωνισμούς για οδικά έργα στην Αττική με σύμβαση παραχώρησης που ακυρώθηκαν στη διάρκεια της δεκαετίας του 2000. Η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αποφάσισε να προχωρήσει το έργο αυτόνομα καθώς είναι πλέον καθημερινή η ταλαιπωρία των οδηγών που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό και μπλοκάρονται στον κόμβο Μεταμόρφωσης.

Ο ανάδοχος θα αναλάβει, μεταξύ άλλων, την ολοκλήρωση των έργων στον ανισόπεδο κόμβο (Α/Κ) σύνδεσης της Λεωφόρου Κύμης με την Αττική Οδό, την κατασκευή σήραγγας 1,15 χιλιομέτρου με τη μέθοδο της εκσκαφής και επανεπίχωσης (cut and cover), σήραγγας υπόγειας διάνοιξης μήκους 1,25 χιλιομέτρων. Προβλέπεται και δικαίωμα προαίρεσης για την ολοκλήρωση του Α/Κ Καλυφτάκη με την κατασκευή δύο γεφυρών και των άλλων απαραίτητων έργων.

Επί χρόνια εξαγγέλλεται και η παράκαμψη Χαλκίδας, έργο που τελικά εγκρίθηκε από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή αφού περιορίστηκε το τεχνικό του αντικείμενο και το κόστος. Τις τελευταίες εβδομάδες προχώρησαν και τρία άλλα οδικά έργα που προωθούνται με Σύμπραξη Δημοσίου και Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Η κοινοπραξία ΑΚΤΩΡ Παραχωρήσεις – Intrakat (που διαχειρίζεται και το τμήμα Κόρινθος – Τρίπολη – Καλαμάτα) επικράτησε στο διαγωνισμό για τον άξονα Καλαμάτα – Πύλος – Μεθώνη. Η κοινοπραξία ΑΒΑΞ – Μυτιληναίος ανακηρύχθηκε προσωρινός ανάδοχος για την περιφερειακή Θεσσαλονίκης με την υπερυψωμένη γέφυρα (flyover). Τέλος μια κοινοπραξία των ΤΕΡΝΑ – ΑΚΤΩΡ – Intrakat υπέβαλλε τη μοναδική προσφορά για το τμήμα Χερσόνησος – Νεάπολη του ΒΟΑΚ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!