Γ.Δ.
1469.77 -0,71%
ACAG
-0,68%
5.85
CENER
+0,31%
9.7
CNLCAP
0,00%
7.1
DIMAND
+0,33%
9
NOVAL
-0,18%
2.765
OPTIMA
-0,49%
12.14
TITC
+1,14%
31.1
ΑΑΑΚ
0,00%
5.85
ΑΒΑΞ
-0,97%
1.434
ΑΒΕ
+1,05%
0.481
ΑΔΜΗΕ
-1,54%
2.235
ΑΚΡΙΤ
+2,12%
0.965
ΑΛΜΥ
-0,65%
3.06
ΑΛΦΑ
-1,71%
1.695
ΑΝΔΡΟ
-0,30%
6.6
ΑΡΑΙΓ
-0,09%
11.69
ΑΣΚΟ
-0,70%
2.82
ΑΣΤΑΚ
+7,80%
7.46
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.64
ΑΤΤ
-3,46%
8.94
ΑΤΤΙΚΑ
+2,76%
2.61
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,17%
5.96
ΒΙΟΚΑ
-1,27%
2.34
ΒΙΟΣΚ
-1,76%
1.395
ΒΙΟΤ
0,00%
0.24
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.38
ΓΕΒΚΑ
-0,61%
1.62
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,45%
17.86
ΔΑΑ
-0,38%
7.89
ΔΑΙΟΣ
+7,19%
3.28
ΔΕΗ
-1,79%
11.49
ΔΟΜΙΚ
-2,18%
3.81
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.321
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.61
ΕΕΕ
+0,18%
33.16
ΕΚΤΕΡ
+4,88%
2.255
ΕΛΒΕ
0,00%
5.5
ΕΛΙΝ
-1,31%
2.26
ΕΛΛ
0,00%
13.9
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-0,48%
2.075
ΕΛΠΕ
-1,26%
7.465
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.24
ΕΛΤΟΝ
-2,73%
1.712
ΕΛΧΑ
-1,59%
1.852
ΕΝΤΕΡ
0,00%
8.08
ΕΠΙΛΚ
-6,25%
0.12
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
+0,76%
1.32
ΕΤΕ
-1,14%
8.354
ΕΥΑΠΣ
-0,89%
3.33
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.77
ΕΥΡΩΒ
-1,79%
2.189
ΕΧΑΕ
-1,36%
4.715
ΙΑΤΡ
+0,29%
1.73
ΙΚΤΙΝ
-1,57%
0.4075
ΙΛΥΔΑ
-1,91%
1.795
ΙΝΚΑΤ
-0,60%
4.97
ΙΝΛΙΦ
-0,39%
5.14
ΙΝΛΟΤ
-0,96%
1.238
ΙΝΤΕΚ
-0,49%
6.07
ΙΝΤΕΡΚΟ
-0,82%
2.42
ΙΝΤΕΤ
-2,40%
1.22
ΙΝΤΚΑ
+0,59%
3.41
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.455
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
-0,67%
1.49
ΚΟΡΔΕ
+0,81%
0.495
ΚΟΥΑΛ
+0,33%
1.2
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.4
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
0,00%
11.5
ΚΤΗΛΑ
-2,35%
1.66
ΚΥΡΙΟ
-3,36%
1.15
ΛΑΒΙ
-1,11%
0.89
ΛΑΜΔΑ
-0,54%
7.38
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.95
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.38
ΛΟΥΛΗ
-1,12%
2.66
ΜΑΘΙΟ
-9,41%
0.77
ΜΕΒΑ
0,00%
4
ΜΕΝΤΙ
-1,10%
2.69
ΜΕΡΚΟ
0,00%
45.2
ΜΙΓ
-1,63%
3.63
ΜΙΝ
-2,48%
0.59
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,68%
23.54
ΜΟΝΤΑ
+0,54%
3.72
ΜΟΤΟ
-1,06%
2.8
ΜΟΥΖΚ
-2,22%
0.66
ΜΠΕΛΑ
+1,13%
25
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
-0,29%
3.49
ΜΠΡΙΚ
-1,01%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,16%
36.46
ΝΑΚΑΣ
+1,47%
2.76
ΝΑΥΠ
+0,43%
0.936
ΞΥΛΚ
-0,71%
0.279
ΞΥΛΠ
0,00%
0.41
ΟΛΘ
+0,48%
21.1
ΟΛΠ
0,00%
27.55
ΟΛΥΜΠ
-1,16%
2.56
ΟΠΑΠ
-1,00%
15.87
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,22%
0.899
ΟΤΕ
-1,93%
14.26
ΟΤΟΕΛ
-0,17%
11.78
ΠΑΙΡ
0,00%
1.095
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
-2,12%
3.837
ΠΕΤΡΟ
-0,68%
8.82
ΠΛΑΘ
-1,39%
4.255
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
-1,03%
1.156
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,50%
6.9
ΠΡΟΦ
-0,77%
5.16
ΡΕΒΟΙΛ
-0,49%
2.05
ΣΑΡ
-0,90%
11.04
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
+0,29%
0.35
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.69
ΣΠΕΙΣ
+1,46%
6.94
ΣΠΙ
-0,59%
0.676
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.23
ΤΖΚΑ
+1,00%
1.515
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,37%
1.622
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
-0,49%
4.05
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.665

Χατζηθεοδοσίου: Μέχρι 100.000 ευρώ αποζημίωση για ψυχική οδύνη

Για τη διαδικασία μέσω της οποίας οι εγκλωβισμένοι οδηγοί στην Αττική Οδό  θα διεκδικήσουν πιθανές αποζημιώσεις, αλλά και τους λόγους που οδήγησαν σε αυτή την κατάσταση, μίλησαν στην «Κοινωνία Ώρα MEGA» ο δικηγόρος Γιάννης Μαρακάκης και ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας Γιάννης Χατζηθεοδοσίου.

Ο κ. Χατζηθεοδοσίου υποστήριξε ότι η αποζημίωση για την ψυχική οδύνη μπορεί να φτάσει μέχρι και τις 100.000 ευρώ, ενώ σημείωσε ότι αν κάποιος λάβει ένα ποσό εξωδικαστικά, δεν θα μπορεί να έχει άλλες διεκδικήσεις.

«Αν κάποιος είχε ατύχημα σε αυτούς τους δρόμους, θα λάβει αποζημίωση από την ασφαλιστική εταιρεία, αλλά επειδή τα ατυχήματα ήταν πάρα πολλά, οι εταιρείες θα στραφούν κατά της Αττικής Οδού ή της Περιφέρειας και των δήμων για τους υπόλοιπους οδικούς άξονες. Είναι σίγουρο ότι θα ασκήσουν το αναγωγικό δικαίωμα» πρόσθεσε ο πρόεδρος της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδας.

«Υπάρχουν πολλές περιπτώσεις που έπεσαν δέντρα και κλαδιά πάνω στα αυτοκίνητα. Αν δεν έχει ασφάλεια για φυσικά φαινόμενα, θα πρέπει να κινηθούν νομικά κατά των ΟΤΑ για να λάβουν αποζημιώσεις. Και οι περιπτώσεις ήταν πάρα πολλές» συμπλήρωσε ο κ. Χατζηθεοδοσίου.

Από την πλευρά του ο Γιάννης Μαρακάκης τόνισε ότι μέχρι τώρα έχουν επικοινωνήσει περισσότεροι από 200 πολίτες που αντιμετώπισαν πρόβλημα κατά τη διάρκεια της κακοκαιρίας για να του ζητήσουν βοήθεια, ενώ υπογράμμισε ότι η περίπτωση οι αποζημιώσεις να αφορούν στα οχήματα και όχι στους πολίτες δεν στηρίζεται νομικά.

«Οι άνθρωποι υπέφεραν από τις εγκληματικές αμέλειες της διαχειρίστριας εταιρείας, η οποία αν και γνώριζε το αδιέξοδο, παγίδευσε τους πολίτες σε ένα “ψυγείο”. Δεν δεχόμαστε ότι η αποζημίωση να είναι για το όχημα και όχι για τα πρόσωπα που αντιμετώπισαν πρόβλημα» συμπλήρωσε ο κ. Μαρακάκης.

Παράλληλα, τόνισε ότι έχει ανατεθεί σε συγκοινωνιολόγους να γίνει έρευνα για τα αίτια που οδήγησαν σε αυτό το χάος, ενώ ανέφερε ότι το ελληνικό δημόσιο έχει τη δυνατότητα να επιβάλλει πρόστιμα στην παραχωρησιούχο εταιρεία για παρακόλληση συγκοινωνιών. «Στους υπόλοιπους δρόμους θα πρέπει να αναζητηθούν αποζημιώσεις από τους δήμους και την Περιφέρεια» πρόσθεσε ο Γιάννης Μαρακάκης.

Καταλήγοντας οι κ. Μαρακάκης και Χατζηθεοδοσίου επανέλαβαν ότι όσοι πολίτες δεχθούν να λάβουν τις 2.000 ευρώ, ενδεχομένως να χάσουν το δικαίωμα να διεκδικήσουν οποιαδήποτε άλλη αποζημίωση.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!