Γ.Δ.
1388.01 -0,32%
ACAG
-1,09%
5.45
BOCHGR
+0,67%
4.52
CENER
+0,96%
8.42
CNLCAP
0,00%
7.15
DIMAND
+0,58%
8.74
NOVAL
+0,21%
2.345
OPTIMA
-0,94%
12.64
TITC
+0,86%
35.1
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.4
ΑΒΕ
+1,07%
0.474
ΑΔΜΗΕ
+0,21%
2.35
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.68
ΑΛΜΥ
-1,08%
3.68
ΑΛΦΑ
-1,25%
1.5445
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
-0,16%
9.515
ΑΣΚΟ
+1,96%
2.6
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-29,70%
1.065
ΑΤΤΙΚΑ
-0,94%
2.1
ΒΙΟ
+0,98%
5.15
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.73
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.455
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.1
ΓΕΒΚΑ
-2,69%
1.265
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,46%
17.42
ΔΑΑ
-0,25%
7.84
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.66
ΔΕΗ
-0,66%
11.99
ΔΟΜΙΚ
+0,86%
2.945
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.3
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.42
ΕΕΕ
+0,12%
33.02
ΕΚΤΕΡ
+1,62%
1.504
ΕΛΒΕ
0,00%
4.7
ΕΛΙΝ
0,00%
2.03
ΕΛΛ
-0,38%
13.25
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,72%
1.688
ΕΛΠΕ
+0,52%
6.8
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.06
ΕΛΤΟΝ
+1,38%
1.916
ΕΛΧΑ
+0,59%
1.71
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,87%
1.14
ΕΤΕ
+0,75%
6.94
ΕΥΑΠΣ
-0,32%
3.15
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.78
ΕΥΡΩΒ
-0,35%
1.999
ΕΧΑΕ
+0,82%
4.285
ΙΑΤΡ
+0,32%
1.58
ΙΚΤΙΝ
+7,14%
0.3225
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.74
ΙΝΚΑΤ
-0,21%
4.79
ΙΝΛΙΦ
+1,64%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-0,78%
0.886
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.58
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΚΑ
+0,37%
2.68
ΚΑΡΕΛ
+1,18%
342
ΚΕΚΡ
-0,83%
1.19
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-0,68%
1.47
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.418
ΚΟΥΑΛ
+1,69%
1.08
ΚΟΥΕΣ
+0,90%
5.63
ΚΡΙ
+0,36%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.938
ΛΑΒΙ
+0,78%
0.776
ΛΑΜΔΑ
-0,69%
7.17
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.85
ΛΕΒΚ
0,00%
0.254
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.26
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.73
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-0,52%
3.8
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.1
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
0,00%
3.175
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+0,10%
19.52
ΜΟΝΤΑ
-0,83%
3.6
ΜΟΤΟ
-0,20%
2.51
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
-1,46%
24.24
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+1,00%
2.02
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
-0,37%
32.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+1,35%
0.898
ΞΥΛΚ
+0,40%
0.254
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
-0,96%
20.7
ΟΛΠ
+2,07%
29.55
ΟΛΥΜΠ
+0,43%
2.34
ΟΠΑΠ
+0,07%
14.99
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,13%
0.799
ΟΤΕ
-1,13%
14.82
ΟΤΟΕΛ
+0,19%
10.34
ΠΑΙΡ
0,00%
0.968
ΠΑΠ
+0,85%
2.37
ΠΕΙΡ
+0,08%
3.6
ΠΕΡΦ
-0,18%
5.46
ΠΕΤΡΟ
+1,01%
8
ΠΛΑΘ
+2,13%
4.085
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.5
ΠΡΔ
0,00%
0.28
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.21
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,39%
5.16
ΡΕΒΟΙΛ
-1,23%
1.605
ΣΑΡ
+2,16%
10.42
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.339
ΣΙΔΜΑ
+1,27%
1.6
ΣΠΕΙΣ
+0,70%
5.72
ΣΠΙ
0,00%
0.53
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.76
ΤΖΚΑ
0,00%
1.425
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
-0,12%
1.618
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.23
ΦΡΛΚ
+0,14%
3.585
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

ΕΕ: Μείωση πωλήσεων καινούργιων αυτοκινήτων το 2021

Μείωση κατά 2,4% παρουσίασε ο όγκος των πωλήσεων των καινούργιων αυτοκινήτων το 2021 στην ΕΕ, σε σχέση με το 2020.

Όπως προκύπτει από τα επίσημα στοιχεία του ACEA, πέρσι πουλήθηκαν 9,7 εκατ. καινούργια αυτοκίνητα. Η πτώση του όγκου των πωλήσεων οφείλεται κυρίως στην πανδημία, στην έλλειψη ημιαγωγών, καθώς και στην οικονομική κρίση. Ειδικότερα, η έλλειψη ημιαγωγών είχε σαν αποτέλεσμα τον περιορισμό της παραγωγικής δυνατότητας των εργοστασίων κατασκευής αυτοκινήτων καθ όλη την διάρκεια του 2021 και κυρίως κατά το δεύτερο εξάμηνο της περσινής χρονιάς.

Πέρσι, οι συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων στην ΕΕ ήταν λιγότερες κατά 3,3 εκατ. μονάδες από τις πωλήσεις που σημειωθήκαν πριν το 2019. Όπως αναφέρεται στην επίσημη ανακοίνωση, χαμηλή ήταν και η βάση σύγκρισης το 2020, λόγω της πανδημίας.

Εξετάζοντας ολόκληρο το περσινό έτος για τις τέσσερις μεγάλες αγορές της ΕΕ, μόνο η Γερμανία σημείωσε πτώση (-10,1%) το 2021. Αντίθετα, η Ιταλία σημείωσε την υψηλότερη αύξηση (+5,5%), ακολουθούμενη από την Ισπανία (+1,0%) και τη Γαλλία ( +0,5%) με μέτρια ανάπτυξη.

Τον Δεκέμβριο του 2021, οι ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων σε όλη την Ευρωπαϊκή Ένωση, μειώθηκαν κατά 22,8% στις 795.295 μονάδες, σημειώνοντας τον έκτο συνεχόμενο μήνα πτώσης.

Οι περισσότερες από τις αγορές αντιμετώπισαν διψήφια πτώση, συμπεριλαμβανομένων των τεσσάρων μεγάλων: Ιταλία (-27,5%), Γερμανία (-26,9%), Ισπανία (-18,7%) και Γαλλία (-15,1%). Στην πραγματικότητα, οι μόνες αγορές αυτοκινήτων της ΕΕ που επεκτάθηκαν τον περασμένο μήνα, ήταν η Βουλγαρία, η Κροατία, η Λετονία και η Σλοβενία.

Η μάρκα VW παρέμεινε η Νο 1 μάρκα στην Ευρώπη, αλλά οι πωλήσεις της το 2021 μειώθηκαν κατά 6,2%, στις 1.274.137 μονάδες. Η Peugeot κατέλαβε τη δεύτερη θέση, με πτώση 2,3% στις 724.383 μονάδες. Η επίδοση της Peugeot ήταν μόλις περίπου 12.000 αυτοκίνητα πάνω από την Toyota, η οποία κατέλαβε την τρίτη θέση στη γενική κατάταξη. Αναφέρεται ότι το 2020 η Toyota ήταν έκτη στη γενική κατάταξη.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!