Γ.Δ.
1538.15 -0,09%
ACAG
-0,17%
6
BOCHGR
-0,39%
5.06
CENER
+1,88%
9.76
CNLCAP
0,00%
7.05
DIMAND
-0,12%
8.18
EVR
0,00%
1.495
NOVAL
+0,87%
2.32
OPTIMA
+0,31%
12.98
TITC
+0,79%
44.85
ΑΑΑΚ
0,00%
4.8
ΑΒΑΞ
+0,32%
1.89
ΑΒΕ
+0,22%
0.458
ΑΔΜΗΕ
+1,09%
2.77
ΑΚΡΙΤ
-1,29%
0.765
ΑΛΜΥ
+2,59%
4.155
ΑΛΦΑ
-0,82%
1.753
ΑΝΔΡΟ
+1,25%
6.5
ΑΡΑΙΓ
+3,94%
11.08
ΑΣΚΟ
-0,61%
3.28
ΑΣΤΑΚ
-0,28%
7.24
ΑΤΕΚ
0,00%
0.655
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
-0,51%
0.774
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.17
ΒΙΟ
+1,06%
5.74
ΒΙΟΚΑ
+2,06%
1.98
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.58
ΒΙΟΤ
0,00%
0.25
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
+3,54%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-0,35%
1.41
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,32%
18.58
ΔΑΑ
+1,93%
8.254
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.44
ΔΕΗ
+0,39%
12.86
ΔΟΜΙΚ
-1,37%
2.89
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-0,82%
0.365
ΕΒΡΟΦ
-0,84%
1.78
ΕΕΕ
-0,12%
33.2
ΕΚΤΕΡ
+0,46%
1.758
ΕΛΒΕ
0,00%
5.2
ΕΛΙΝ
+1,36%
2.24
ΕΛΛ
+0,70%
14.3
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+1,34%
2.265
ΕΛΠΕ
-0,33%
7.525
ΕΛΣΤΡ
+3,77%
2.2
ΕΛΤΟΝ
-0,22%
1.852
ΕΛΧΑ
+0,48%
2.1
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
+0,84%
1.2
ΕΤΕ
-1,25%
8.368
ΕΥΑΠΣ
-0,29%
3.39
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.94
ΕΥΡΩΒ
-0,40%
2.466
ΕΧΑΕ
+1,69%
4.805
ΙΑΤΡ
+3,06%
1.685
ΙΚΤΙΝ
+2,00%
0.357
ΙΛΥΔΑ
+0,86%
1.765
ΙΝΚΑΤ
+1,37%
4.815
ΙΝΚΑΤΔ
0,00%
0.0055
ΙΝΛΙΦ
-0,43%
4.59
ΙΝΛΟΤ
+1,87%
1.09
ΙΝΤΕΚ
-0,33%
5.96
ΙΝΤΕΤ
-2,16%
1.13
ΙΝΤΚΑ
+0,93%
3.25
ΚΑΡΕΛ
+1,21%
334
ΚΕΚΡ
+1,50%
1.35
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΟΡΔΕ
+0,67%
0.451
ΚΟΥΑΛ
-0,87%
1.37
ΚΟΥΕΣ
+0,16%
6.17
ΚΡΙ
0,00%
16
ΚΤΗΛΑ
+0,55%
1.82
ΚΥΡΙΟ
-1,48%
1
ΛΑΒΙ
+0,50%
0.797
ΛΑΜΔΑ
-0,97%
7.13
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.2
ΛΑΝΑΚ
0,00%
1.03
ΛΕΒΚ
0,00%
0.274
ΛΕΒΠ
+0,80%
0.252
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.63
ΛΟΥΛΗ
0,00%
3.07
ΜΑΘΙΟ
-0,99%
0.6
ΜΕΒΑ
0,00%
3.76
ΜΕΝΤΙ
-2,61%
2.24
ΜΕΡΚΟ
0,00%
39
ΜΙΓ
+1,23%
2.87
ΜΙΝ
-8,74%
0.47
ΜΟΗ
-0,28%
21.44
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.74
ΜΟΤΟ
-1,24%
2.795
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.66
ΜΠΕΛΑ
-0,54%
25.7
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.76
ΜΠΡΙΚ
-0,44%
2.25
ΜΠΤΚ
0,00%
0.59
ΜΥΤΙΛ
-0,23%
34.22
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3
ΝΑΥΠ
+1,54%
0.79
ΞΥΛΚ
-0,34%
0.289
ΞΥΛΠ
0,00%
0.316
ΟΛΘ
-2,46%
27.8
ΟΛΠ
+2,33%
30.8
ΟΛΥΜΠ
-1,18%
2.52
ΟΠΑΠ
+0,50%
16.06
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,77%
0.788
ΟΤΕ
-0,60%
14.86
ΟΤΟΕΛ
-1,25%
11.06
ΠΑΙΡ
+2,40%
1.065
ΠΑΠ
+1,20%
2.52
ΠΕΙΡ
-0,76%
4.332
ΠΕΡΦ
+0,55%
5.46
ΠΕΤΡΟ
-1,18%
8.36
ΠΛΑΘ
+0,48%
4.17
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14.8
ΠΡΔ
-8,57%
0.256
ΠΡΕΜΙΑ
+1,31%
1.24
ΠΡΟΝΤΕΑ
-3,10%
6.25
ΠΡΟΦ
+0,94%
5.35
ΡΕΒΟΙΛ
-0,30%
1.67
ΣΑΡ
+0,37%
10.96
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-0,28%
0.357
ΣΙΔΜΑ
+1,60%
1.585
ΣΠΕΙΣ
-1,36%
5.8
ΣΠΙ
+3,68%
0.62
ΣΠΥΡ
-8,61%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
-0,20%
20
ΤΖΚΑ
+0,98%
1.55
ΤΡΑΣΤΟΡ
+0,82%
1.23
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,37%
1.648
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
7.8
ΦΡΙΓΟ
-2,11%
0.186
ΦΡΛΚ
-0,75%
3.945
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.58

Λεωφόρος Κύμης: Προκήρυξη της επέκτασης με προϋπολογισμό 434 εκατ.

Με προϋπολογισμό που φτάνει τα 434 εκατ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ και τις απαλλοτριώσεις προκηρύσσεται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης από την Αττική Οδό μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας. Η απόφαση για την προκήρυξη του έργου δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια και αναμένεται άμεσα η δημοσίευση του τεύχους δημοπράτησης. Στη Διαύγεια αναρτήθηκε και η απόφαση του υπουργείου Υποδομών για την δημοπράτηση της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών με προϋπολογισμό 210 εκατ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ και τα δικαιώματα προαίρεσης.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης που σχεδιάζεται εδώ και δεκαετίες θεωρείται απαραίτητη προκειμένου να αποσυμφορηθεί ο κόμβος Μεταμόρφωσης της Αττικής Οδού, αλλά και το τμήμα του οδικού άξονα που ξεκινάει από τον κόμβο της Λεωφόρου Κηφισίας. Ο κόμβος Μεταμόρφωσης έχει μόνο μία λωρίδα εξόδου προς τη Λαμία και κάθε πρωί υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Το έργο είχε ενταχθεί αρχικά στο πακέτο επεκτάσεων της Αττικής Οδού, με σύμβαση παραχώρησης, για το οποίο έγιναν δύο διαγωνισμοί οι οποίοι ακυρώθηκαν. Τελικά η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αποφάσισε να το προχωρήσει αυτόνομα και ως δημόσιο έργο. Ο νέος οδικός άξονας των 3,8 χιλιομέτρων θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη και θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, μία 1.260 μέτρων και μία περίπου 1.000 μέτρων. Θα χρησιμοποιείται από περίπου 35.000 οδηγούς ημερησίως.

Η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών

Στοιχειωμένο έργο είναι και η παράκαμψη Χαλκίδας που είχε αρχικά σχεδιαστεί με πολύ υψηλό κόστος και «φουσκωμένες» προδιαγραφές που προκάλεσαν την παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η τελευταία αρνήθηκε να το χρηματοδοτήσει αν δεν προσαρμοστούν οι προδιαγραφές του έργου στον πραγματικό κυκλοφοριακό φόρτο. Μετά τις αλλαγές που έγιναν από τη σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, το έργο προχωράει με χαμηλότερο προϋπολογισμό.

Το έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας και Παράκαμψης Ψαχνών αποσκοπεί στη βελτίωση της σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια, στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών (αφού η διερχόμενη κυκλοφορία θα διοχετεύεται στη νέα οδό) και στην απόδοση στην κυκλοφορία ενός ενιαίου και ασφαλούς οδικού άξονα από τη Χαλκίδα έως και το πέρας της Παράκαμψης των Ψαχνών.

Θέμα ημερών είναι και η προκήρυξη του ανατολικού τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, με προϋπολογισμό άνω των 200 εκατ. ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!