Γ.Δ.
1401.58 +0,28%
ACAG
-0,37%
5.35
BOCHGR
-0,46%
4.36
CENER
+1,94%
8.4
CNLCAP
0,00%
7.25
DIMAND
-1,20%
8.2
NOVAL
+1,54%
2.31
OPTIMA
-0,31%
12.72
TITC
+1,48%
37.65
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
+1,31%
1.396
ΑΒΕ
+1,32%
0.46
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.345
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.685
ΑΛΜΥ
0,00%
3.66
ΑΛΦΑ
-2,05%
1.5305
ΑΝΔΡΟ
-0,62%
6.38
ΑΡΑΙΓ
+1,43%
9.58
ΑΣΚΟ
-0,39%
2.53
ΑΣΤΑΚ
-0,29%
6.88
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
-0,23%
8.74
ΑΤΤ
+4,07%
0.614
ΑΤΤΙΚΑ
+1,40%
2.17
ΒΙΟ
+0,39%
5.19
ΒΙΟΚΑ
+0,86%
1.755
ΒΙΟΣΚ
-0,73%
1.365
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.04
ΓΕΒΚΑ
+1,15%
1.315
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+1,82%
17.9
ΔΑΑ
+0,13%
7.99
ΔΑΙΟΣ
-1,64%
3.6
ΔΕΗ
-0,85%
11.65
ΔΟΜΙΚ
-1,82%
2.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
-2,03%
0.29
ΕΒΡΟΦ
+2,17%
1.41
ΕΕΕ
+1,93%
33.74
ΕΚΤΕΡ
+1,54%
1.446
ΕΛΒΕ
0,00%
4.66
ΕΛΙΝ
+0,51%
1.98
ΕΛΛ
-1,87%
13.1
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
+0,74%
1.632
ΕΛΠΕ
-1,84%
6.675
ΕΛΣΤΡ
+1,49%
2.05
ΕΛΤΟΝ
+2,80%
1.838
ΕΛΧΑ
0,00%
1.8
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.13
ΕΤΕ
-1,59%
6.924
ΕΥΑΠΣ
+0,32%
3.14
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.75
ΕΥΡΩΒ
-0,20%
2.036
ΕΧΑΕ
-0,23%
4.3
ΙΑΤΡ
+0,98%
1.54
ΙΚΤΙΝ
-0,65%
0.3055
ΙΛΥΔΑ
-0,29%
1.74
ΙΝΚΑΤ
+1,28%
4.75
ΙΝΛΙΦ
-0,23%
4.28
ΙΝΛΟΤ
+1,14%
0.89
ΙΝΤΕΚ
+0,53%
5.67
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.46
ΙΝΤΕΤ
-4,04%
0.974
ΙΝΤΚΑ
+1,15%
2.65
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.17
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.22
ΚΛΜ
-2,03%
1.45
ΚΟΡΔΕ
+3,80%
0.41
ΚΟΥΑΛ
+0,99%
1.02
ΚΟΥΕΣ
-0,72%
5.52
ΚΡΙ
-0,35%
14.3
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
+0,22%
0.924
ΛΑΒΙ
-0,96%
0.719
ΛΑΜΔΑ
-0,14%
7.27
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
-3,53%
0.82
ΛΕΒΚ
0,00%
0.256
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.25
ΛΟΥΛΗ
-0,37%
2.73
ΜΑΘΙΟ
-8,62%
0.594
ΜΕΒΑ
0,00%
3.62
ΜΕΝΤΙ
+0,50%
2.02
ΜΕΡΚΟ
0,00%
41
ΜΙΓ
-1,82%
2.97
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,62%
19.2
ΜΟΝΤΑ
-1,32%
3.75
ΜΟΤΟ
-0,61%
2.45
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+1,90%
24.66
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.7
ΜΠΡΙΚ
-0,48%
2.08
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
+0,96%
31.7
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.92
ΝΑΥΠ
0,00%
0.83
ΞΥΛΚ
+0,79%
0.256
ΞΥΛΠ
0,00%
0.398
ΟΛΘ
+0,48%
20.9
ΟΛΠ
-0,50%
29.85
ΟΛΥΜΠ
-2,17%
2.25
ΟΠΑΠ
+3,27%
15.8
ΟΡΙΛΙΝΑ
-0,13%
0.79
ΟΤΕ
+1,33%
15.21
ΟΤΟΕΛ
-1,37%
10.1
ΠΑΙΡ
-2,26%
0.952
ΠΑΠ
+2,15%
2.38
ΠΕΙΡ
-1,13%
3.589
ΠΕΡΦ
+1,89%
5.38
ΠΕΤΡΟ
+1,03%
7.86
ΠΛΑΘ
-0,13%
3.96
ΠΛΑΚΡ
0,00%
13.9
ΠΡΔ
0,00%
0.25
ΠΡΕΜΙΑ
+0,17%
1.174
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.2
ΠΡΟΦ
+0,59%
5.13
ΡΕΒΟΙΛ
+0,95%
1.595
ΣΑΡ
-0,92%
10.72
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,21%
0.327
ΣΙΔΜΑ
-0,33%
1.525
ΣΠΕΙΣ
+0,71%
5.64
ΣΠΙ
+2,78%
0.518
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
-0,05%
19.8
ΤΖΚΑ
+0,71%
1.42
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8
ΦΡΙΓΟ
-3,64%
0.212
ΦΡΛΚ
-0,56%
3.55
ΧΑΙΔΕ
-8,20%
0.56

Λεωφόρος Κύμης: Προκήρυξη της επέκτασης με προϋπολογισμό 434 εκατ.

Με προϋπολογισμό που φτάνει τα 434 εκατ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ και τις απαλλοτριώσεις προκηρύσσεται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης από την Αττική Οδό μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας. Η απόφαση για την προκήρυξη του έργου δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια και αναμένεται άμεσα η δημοσίευση του τεύχους δημοπράτησης. Στη Διαύγεια αναρτήθηκε και η απόφαση του υπουργείου Υποδομών για την δημοπράτηση της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών με προϋπολογισμό 210 εκατ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ και τα δικαιώματα προαίρεσης.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης που σχεδιάζεται εδώ και δεκαετίες θεωρείται απαραίτητη προκειμένου να αποσυμφορηθεί ο κόμβος Μεταμόρφωσης της Αττικής Οδού, αλλά και το τμήμα του οδικού άξονα που ξεκινάει από τον κόμβο της Λεωφόρου Κηφισίας. Ο κόμβος Μεταμόρφωσης έχει μόνο μία λωρίδα εξόδου προς τη Λαμία και κάθε πρωί υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Το έργο είχε ενταχθεί αρχικά στο πακέτο επεκτάσεων της Αττικής Οδού, με σύμβαση παραχώρησης, για το οποίο έγιναν δύο διαγωνισμοί οι οποίοι ακυρώθηκαν. Τελικά η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αποφάσισε να το προχωρήσει αυτόνομα και ως δημόσιο έργο. Ο νέος οδικός άξονας των 3,8 χιλιομέτρων θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη και θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, μία 1.260 μέτρων και μία περίπου 1.000 μέτρων. Θα χρησιμοποιείται από περίπου 35.000 οδηγούς ημερησίως.

Η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών

Στοιχειωμένο έργο είναι και η παράκαμψη Χαλκίδας που είχε αρχικά σχεδιαστεί με πολύ υψηλό κόστος και «φουσκωμένες» προδιαγραφές που προκάλεσαν την παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η τελευταία αρνήθηκε να το χρηματοδοτήσει αν δεν προσαρμοστούν οι προδιαγραφές του έργου στον πραγματικό κυκλοφοριακό φόρτο. Μετά τις αλλαγές που έγιναν από τη σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, το έργο προχωράει με χαμηλότερο προϋπολογισμό.

Το έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας και Παράκαμψης Ψαχνών αποσκοπεί στη βελτίωση της σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια, στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών (αφού η διερχόμενη κυκλοφορία θα διοχετεύεται στη νέα οδό) και στην απόδοση στην κυκλοφορία ενός ενιαίου και ασφαλούς οδικού άξονα από τη Χαλκίδα έως και το πέρας της Παράκαμψης των Ψαχνών.

Θέμα ημερών είναι και η προκήρυξη του ανατολικού τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, με προϋπολογισμό άνω των 200 εκατ. ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!