Γ.Δ.
1406 -0,18%
ACAG
0,00%
5.37
BOCHGR
+2,13%
4.32
CENER
0,00%
8.7
CNLCAP
0,00%
6.95
DIMAND
+0,33%
9.23
NOVAL
+0,20%
2.475
OPTIMA
0,00%
12.7
TITC
+0,15%
33.95
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
-0,42%
1.424
ΑΒΕ
+1,06%
0.475
ΑΔΜΗΕ
-0,21%
2.325
ΑΚΡΙΤ
-2,82%
0.69
ΑΛΜΥ
-1,06%
3.255
ΑΛΦΑ
-0,21%
1.428
ΑΝΔΡΟ
+0,62%
6.5
ΑΡΑΙΓ
-0,10%
9.78
ΑΣΚΟ
0,00%
2.6
ΑΣΤΑΚ
-1,11%
7.16
ΑΤΕΚ
0,00%
0.392
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.74
ΑΤΤ
+17,41%
6.88
ΑΤΤΔ
0,00%
1.495
ΑΤΤΙΚΑ
-0,48%
2.09
ΒΙΟ
+0,19%
5.29
ΒΙΟΚΑ
-2,04%
1.68
ΒΙΟΣΚ
-1,67%
1.47
ΒΙΟΤ
0,00%
0.294
ΒΙΣ
0,00%
0.132
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.14
ΓΕΒΚΑ
-3,41%
1.275
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
-0,34%
17.34
ΔΑΑ
+0,64%
7.87
ΔΑΙΟΣ
-6,86%
3.26
ΔΕΗ
-0,42%
11.87
ΔΟΜΙΚ
-1,74%
2.54
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+1,69%
0.301
ΕΒΡΟΦ
-1,41%
1.4
ΕΕΕ
-0,77%
33.6
ΕΚΤΕΡ
+0,27%
1.468
ΕΛΒΕ
0,00%
4.82
ΕΛΙΝ
0,00%
2.02
ΕΛΛ
+0,38%
13.15
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-3,48%
1.722
ΕΛΠΕ
+0,74%
6.85
ΕΛΣΤΡ
-1,46%
2.02
ΕΛΤΟΝ
+2,29%
1.784
ΕΛΧΑ
+0,11%
1.746
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
-0,44%
1.125
ΕΤΕ
-0,26%
7.57
ΕΥΑΠΣ
+0,93%
3.24
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.79
ΕΥΡΩΒ
+0,20%
1.9955
ΕΧΑΕ
+0,35%
4.34
ΙΑΤΡ
+1,33%
1.52
ΙΚΤΙΝ
+1,64%
0.31
ΙΛΥΔΑ
-0,89%
1.68
ΙΝΚΑΤ
-0,83%
4.79
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.35
ΙΝΛΟΤ
-4,72%
0.949
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.95
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.36
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.045
ΙΝΤΚΑ
-0,73%
2.72
ΚΑΡΕΛ
+0,58%
348
ΚΕΚΡ
0,00%
1.3
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.92
ΚΛΜ
+0,66%
1.525
ΚΟΡΔΕ
+3,45%
0.42
ΚΟΥΑΛ
-0,76%
1.044
ΚΟΥΕΣ
+0,18%
5.65
ΚΡΙ
-0,70%
14.1
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.7
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.936
ΛΑΒΙ
+1,73%
0.763
ΛΑΜΔΑ
-0,69%
7.24
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37.4
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.89
ΛΕΒΚ
-4,00%
0.24
ΛΕΒΠ
0,00%
0.34
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.28
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.77
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.65
ΜΕΒΑ
-3,15%
3.69
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.14
ΜΕΡΚΟ
0,00%
40
ΜΙΓ
-2,02%
3.16
ΜΙΝ
0,00%
0.51
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
-0,31%
19.48
ΜΟΝΤΑ
+0,80%
3.79
ΜΟΤΟ
0,00%
2.665
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.69
ΜΠΕΛΑ
-0,73%
24.56
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
+0,27%
3.69
ΜΠΡΙΚ
+0,49%
2.04
ΜΠΤΚ
0,00%
0.62
ΜΥΤΙΛ
0,00%
32.2
ΝΑΚΑΣ
0,00%
3.12
ΝΑΥΠ
+0,22%
0.91
ΞΥΛΚ
-1,50%
0.262
ΞΥΛΠ
+9,55%
0.436
ΟΛΘ
+0,96%
21
ΟΛΠ
+0,54%
28.15
ΟΛΥΜΠ
-0,42%
2.36
ΟΠΑΠ
-0,20%
15.07
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,63%
0.805
ΟΤΕ
-0,92%
15.16
ΟΤΟΕΛ
-1,44%
10.94
ΠΑΙΡ
-6,40%
0.95
ΠΑΠ
0,00%
2.36
ΠΕΙΡ
-0,11%
3.726
ΠΕΡΦ
+0,17%
5.86
ΠΕΤΡΟ
-0,25%
7.98
ΠΛΑΘ
+0,41%
3.7
ΠΛΑΚΡ
0,00%
15
ΠΡΔ
0,00%
0.262
ΠΡΕΜΙΑ
-0,17%
1.164
ΠΡΟΝΤΕΑ
-8,06%
5.7
ΠΡΟΦ
-0,57%
5.2
ΡΕΒΟΙΛ
-0,92%
1.615
ΣΑΡ
-0,18%
10.98
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
-1,76%
0.334
ΣΙΔΜΑ
+0,63%
1.6
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.96
ΣΠΙ
0,00%
0.56
ΣΠΥΡ
0,00%
0.127
ΤΕΝΕΡΓ
+0,05%
19.73
ΤΖΚΑ
-2,87%
1.355
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.06
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+1,25%
1.62
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.05
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.21
ΦΡΛΚ
+0,27%
3.66
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.595

Λεωφόρος Κύμης: Προκήρυξη της επέκτασης με προϋπολογισμό 434 εκατ.

Με προϋπολογισμό που φτάνει τα 434 εκατ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ και τις απαλλοτριώσεις προκηρύσσεται η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης από την Αττική Οδό μέχρι τον κόμβο Καλυφτάκη στην εθνική οδό Αθηνών – Λαμίας. Η απόφαση για την προκήρυξη του έργου δημοσιεύθηκε στη Διαύγεια και αναμένεται άμεσα η δημοσίευση του τεύχους δημοπράτησης. Στη Διαύγεια αναρτήθηκε και η απόφαση του υπουργείου Υποδομών για την δημοπράτηση της παράκαμψης Χαλκίδας και Ψαχνών με προϋπολογισμό 210 εκατ. ευρώ μαζί με τον ΦΠΑ και τα δικαιώματα προαίρεσης.

Η επέκταση της Λεωφόρου Κύμης που σχεδιάζεται εδώ και δεκαετίες θεωρείται απαραίτητη προκειμένου να αποσυμφορηθεί ο κόμβος Μεταμόρφωσης της Αττικής Οδού, αλλά και το τμήμα του οδικού άξονα που ξεκινάει από τον κόμβο της Λεωφόρου Κηφισίας. Ο κόμβος Μεταμόρφωσης έχει μόνο μία λωρίδα εξόδου προς τη Λαμία και κάθε πρωί υπάρχει κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Το έργο είχε ενταχθεί αρχικά στο πακέτο επεκτάσεων της Αττικής Οδού, με σύμβαση παραχώρησης, για το οποίο έγιναν δύο διαγωνισμοί οι οποίοι ακυρώθηκαν. Τελικά η σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών αποφάσισε να το προχωρήσει αυτόνομα και ως δημόσιο έργο. Ο νέος οδικός άξονας των 3,8 χιλιομέτρων θα καταλήγει στον κόμβο Καλυφτάκη και θα περιλαμβάνει δύο σήραγγες, μία 1.260 μέτρων και μία περίπου 1.000 μέτρων. Θα χρησιμοποιείται από περίπου 35.000 οδηγούς ημερησίως.

Η παράκαμψη Χαλκίδας και Ψαχνών

Στοιχειωμένο έργο είναι και η παράκαμψη Χαλκίδας που είχε αρχικά σχεδιαστεί με πολύ υψηλό κόστος και «φουσκωμένες» προδιαγραφές που προκάλεσαν την παρέμβαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής. Η τελευταία αρνήθηκε να το χρηματοδοτήσει αν δεν προσαρμοστούν οι προδιαγραφές του έργου στον πραγματικό κυκλοφοριακό φόρτο. Μετά τις αλλαγές που έγιναν από τη σημερινή ηγεσία του υπουργείου Υποδομών, το έργο προχωράει με χαμηλότερο προϋπολογισμό.

Το έργο της Παράκαμψης Χαλκίδας και Παράκαμψης Ψαχνών αποσκοπεί στη βελτίωση της σύνδεσης της Αθήνας και της Χαλκίδας με τη βόρεια Εύβοια, στην αποσυμφόρηση του αστικού ιστού της Χαλκίδας, της Ν. Αρτάκης και των Ψαχνών (αφού η διερχόμενη κυκλοφορία θα διοχετεύεται στη νέα οδό) και στην απόδοση στην κυκλοφορία ενός ενιαίου και ασφαλούς οδικού άξονα από τη Χαλκίδα έως και το πέρας της Παράκαμψης των Ψαχνών.

Θέμα ημερών είναι και η προκήρυξη του ανατολικού τμήματος του Βόρειου Οδικού Άξονα Κρήτης (ΒΟΑΚ), Νεάπολη – Άγιος Νικόλαος, με προϋπολογισμό άνω των 200 εκατ. ευρώ.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!