Γ.Δ.
1468.01 -0,08%
ACAG
+1,05%
5.77
CENER
+0,73%
9.6
CNLCAP
+1,42%
7.15
DIMAND
-0,33%
9.07
NOVAL
-0,18%
2.765
OPTIMA
-0,49%
12.16
TITC
+2,37%
32.35
ΑΑΑΚ
0,00%
5.6
ΑΒΑΞ
-2,36%
1.406
ΑΒΕ
0,00%
0.465
ΑΔΜΗΕ
+1,35%
2.245
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.945
ΑΛΜΥ
-0,33%
3.06
ΑΛΦΑ
+0,36%
1.666
ΑΝΔΡΟ
-1,20%
6.6
ΑΡΑΙΓ
+0,61%
11.62
ΑΣΚΟ
0,00%
2.81
ΑΣΤΑΚ
-4,81%
7.12
ΑΤΕΚ
0,00%
0.418
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.6
ΑΤΤ
+2,88%
9.3
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.63
ΒΑΡΝΗ
0,00%
0.24
ΒΙΟ
-0,34%
5.95
ΒΙΟΚΑ
+0,83%
2.44
ΒΙΟΣΚ
+3,57%
1.45
ΒΙΟΤ
0,00%
0.236
ΒΙΣ
0,00%
0.142
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.34
ΓΕΒΚΑ
-1,53%
1.605
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
+0,56%
17.88
ΔΑΑ
+0,28%
8.02
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.28
ΔΕΗ
+0,86%
11.73
ΔΟΜΙΚ
0,00%
3.7
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
+0,62%
0.323
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.62
ΕΕΕ
+0,12%
33.48
ΕΚΤΕΡ
-3,43%
2.11
ΕΛΒΕ
0,00%
5.55
ΕΛΙΝ
-0,91%
2.19
ΕΛΛ
-1,08%
13.7
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
-1,46%
2.03
ΕΛΠΕ
-0,48%
7.3
ΕΛΣΤΡ
+2,21%
2.31
ΕΛΤΟΝ
+1,13%
1.79
ΕΛΧΑ
+0,98%
1.848
ΕΝΤΕΡ
-0,50%
8.01
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.13
ΕΠΣΙΛ
0,00%
12
ΕΣΥΜΒ
-1,54%
1.28
ΕΤΕ
-3,96%
8.096
ΕΥΑΠΣ
-0,30%
3.33
ΕΥΔΑΠ
-0,17%
5.78
ΕΥΡΩΒ
+0,59%
2.05
ΕΧΑΕ
+1,91%
4.795
ΙΑΤΡ
-3,70%
1.69
ΙΚΤΙΝ
+1,11%
0.4095
ΙΛΥΔΑ
+5,00%
1.89
ΙΝΚΑΤ
-1,00%
4.95
ΙΝΛΙΦ
0,00%
5.1
ΙΝΛΟΤ
-0,32%
1.246
ΙΝΤΕΚ
+0,34%
5.92
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.42
ΙΝΤΕΤ
+1,98%
1.285
ΙΝΤΚΑ
-0,90%
3.32
ΚΑΡΕΛ
0,00%
334
ΚΕΚΡ
0,00%
1.52
ΚΕΠΕΝ
0,00%
1.75
ΚΛΜ
+0,69%
1.465
ΚΟΡΔΕ
+0,60%
0.502
ΚΟΥΑΛ
-2,84%
1.164
ΚΟΥΕΣ
+1,68%
5.46
ΚΡΕΚΑ
0,00%
0.28
ΚΡΙ
-0,87%
11.45
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.66
ΚΥΡΙΟ
0,00%
1.17
ΛΑΒΙ
+0,57%
0.884
ΛΑΜΔΑ
+0,13%
7.49
ΛΑΜΨΑ
0,00%
36.4
ΛΑΝΑΚ
+4,52%
0.925
ΛΕΒΚ
0,00%
0.294
ΛΕΒΠ
0,00%
0.276
ΛΙΒΑΝ
0,00%
0.125
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.4
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.64
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.85
ΜΕΒΑ
0,00%
3.96
ΜΕΝΤΙ
-0,37%
2.71
ΜΕΡΚΟ
-0,44%
45
ΜΙΓ
+0,54%
3.715
ΜΙΝ
+0,85%
0.595
ΜΛΣ
0,00%
0.57
ΜΟΗ
+1,20%
23.6
ΜΟΝΤΑ
-4,61%
3.52
ΜΟΤΟ
-23,47%
2.12
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.65
ΜΠΕΛΑ
+0,24%
25.06
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.5
ΜΠΡΙΚ
+0,26%
1.955
ΜΠΤΚ
0,00%
0.58
ΜΥΤΙΛ
+0,38%
37.14
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.76
ΝΑΥΠ
+4,07%
0.972
ΞΥΛΚ
-1,39%
0.283
ΞΥΛΠ
+1,92%
0.424
ΟΛΘ
+0,47%
21.2
ΟΛΠ
-5,82%
25.9
ΟΛΥΜΠ
-0,78%
2.55
ΟΠΑΠ
+0,38%
16.04
ΟΡΙΛΙΝΑ
+0,11%
0.9
ΟΤΕ
+1,22%
14.99
ΟΤΟΕΛ
+0,51%
11.9
ΠΑΙΡ
+0,46%
1.09
ΠΑΠ
+0,42%
2.38
ΠΕΙΡ
-0,05%
3.778
ΠΕΤΡΟ
-0,23%
8.74
ΠΛΑΘ
-1,31%
4.155
ΠΛΑΚΡ
+1,35%
15
ΠΡΔ
-8,00%
0.23
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.16
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
7.15
ΠΡΟΦ
-2,72%
5
ΡΕΒΟΙΛ
-1,25%
1.975
ΣΑΡ
-0,55%
10.84
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.347
ΣΙΔΜΑ
-1,18%
1.67
ΣΠΕΙΣ
-0,89%
6.68
ΣΠΙ
+0,90%
0.67
ΣΠΥΡ
0,00%
0.145
ΤΕΝΕΡΓ
-0,10%
19.27
ΤΖΚΑ
-3,30%
1.465
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.16
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
+0,62%
1.632
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΙΕΡ
0,00%
0.359
ΦΛΕΞΟ
-0,63%
7.95
ΦΡΙΓΟ
-4,35%
0.22
ΦΡΛΚ
-0,51%
3.91
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.61

Σταϊκούρας: Ο ιδιωτικός τομέας χρηματοδότησε το Ράλλυ Ακρόπολις

Στο EKO Acropolis Rally FORUM 2021 μίλησε ο Χρήστος Σταϊκούρας και εξήρε τον ιδιωτικό τομέα που χρηματοδότησε  τις μεγάλες ανάγκες διεξαγωγής του αγώνα του Ράλλυ Ακρόπολις. 

Αναλυτικά η ομιλία του Χρήστου Σταϊκούρα

«Θέλω να ευχαριστήσω τους διοργανωτές του Συνεδρίου για την πρόσκληση να συμμετάσχω, ως ομιλητής, στη σημερινή εκδήλωση.

Εκδήλωση που τιμά τη διοργάνωση του Ράλλυ Ακρόπολις, αποτυπώνοντας και αναδεικνύοντας τις πολύπλευρες θετικές πτυχές και προεκτάσεις που είχε για τη χώρα μας η διεξαγωγή ενός αγώνα παγκοσμίου επιπέδου. Ένας ιστορικός, διάσημος, απαιτητικός αγώνας αυτοκινήτου, με διεθνή εμβέλεια.

Ένας αγώνας που αποτελεί μέρος της πολιτισμικής μας κληρονομιάς και πρεσβευτή της Ελλάδας στο εξωτερικό.

Ως μέλος της Κυβέρνησης, είμαι ιδιαίτερα ικανοποιημένος που, μετά από 8 χρόνια απουσίας, αυτός ο αγώνας επέστρεψε στο ημερολόγιο του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος. Επιστροφή που αποτέλεσε προσωπικό στόχο του Πρωθυπουργού, κ. Κυριάκου Μητσοτάκη, και επετεύχθη υπό την καθοδήγηση και τον συντονισμό του Υφυπουργού Αθλητισμού, κ. Λευτέρη Αυγενάκη. Το πιστέψαμε, το υποστηρίξαμε και το πετύχαμε.

Μία εξέλιξη που μας γέμισε όλους με ικανοποίηση και υπερηφάνεια, αφού μπορέσαμε, και πάλι, να φιλοξενήσουμε μία διεθνούς απήχησης εκδήλωση.

Ως πολίτης, είμαι ευτυχής που η Φθιώτιδα, η οποία ιστορικά είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τη διοργάνωση, αφού σε αυτή βρίσκονται φημισμένες «σκληρές» ειδικές διαδρομές, είχε την τιμητική της, ως το κέντρο διεξαγωγής του Ράλλυ Ακρόπολις.

Κυρίες και Κύριοι,

Δεν αρκεί, όμως, μόνο να αναλαμβάνεις τη διοργάνωση ενός αγώνα. Επιβάλλεται η διεξαγωγή του να είναι άψογη.

Και πράγματι, η διεξαγωγή του Ράλλυ Ακρόπολις στέφθηκε με απόλυτη επιτυχία, παρά τις ιδιαιτερότητες και τους περιορισμούς που υπήρχαν εξαιτίας της υγειονομικής κρίσης.
Επιτυχία τόσο σε οργανωτικό όσο και αγωνιστικό επίπεδο. Το Ράλλυ Ακρόπολις άφησε τις καλύτερες εντυπώσεις, εντός και εκτός Ελλάδας, αποσπώντας θετικά σχόλια από θεατές, συμμετέχοντες, υπεύθυνους του θεσμού και μέσα μαζικής ενημέρωσης.

Η επιτυχία αυτή οφείλεται, μεταξύ άλλων, στην πολυεπίπεδη, άμεση και έμμεση, σύμπραξη και την εξαιρετική συνεργασία του δημοσίου με τον ιδιωτικό τομέα.

Το Κράτος, άμεσα, χρηματοδότησε, στο πλαίσιο των δημοσιονομικών και ταμειακών δυνατοτήτων του, ανάγκες του αγώνα, καλύπτοντας, μεταξύ άλλων, κάποια λειτουργικά έξοδα της Οργανωτικής Επιτροπής Διοργανώσεων Μηχανοκίνητου Εξοπλισμού και ορισμένες ανάγκες ασφάλειας διεξαγωγής του αγώνα.

Και δεσμεύομαι, ως Υπουργός Οικονομικών, ότι θα συνεχίσουμε να στηρίζουμε τέτοιες προσπάθειες, με γνώμονα πάντα την οικονομική αποτελεσματικότητα και την κοινωνική ανταποδοτικότητα.

Το Κράτος, έμμεσα, μέσω Υπουργείων, Φορέων της Γενικής Κυβέρνησης και Τοπικής Αυτοδιοίκησης, χρηματοδότησε τη διοργάνωση και τη διαφήμιση του αγώνα.

Ο ιδιωτικός τομέας, ως χορηγός, χρηματοδότησε τις μεγάλες ανάγκες διεξαγωγής του αγώνα και της συμμετοχής – οδηγών και αυτοκινήτων – σε αυτόν.

Ο ιδιωτικός τομέας, ως χορηγός, κάλυψε, τηλεοπτικά και διαδικτυακά, τους αγώνες. Ο ιδιωτικός τομέας, ως χορηγός, προέβη σε πράξεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης.

Συγκεκριμένα, τα «Ελληνικά Πετρέλαια Α.Ε.» δώρισαν ένα ηλεκτροκίνητο, επταθέσιο αυτοκίνητο, με σκοπό την αναβάθμιση της ποιότητας μετακίνησης των ωφελούμενων του Κέντρου Κοινωνικής Πρόνοιας Στερεάς Ελλάδας.

Μια πρωτοβουλία που υλοποιείται, αφού έχει υπογραφεί η σχετική Κοινή Υπουργική Απόφαση, η οποία συνοδεύτηκε με ένα σταθμό φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων, ο οποίος ήδη λειτουργεί.

Επίσης, ο ιδιωτικός τομέας, ως πάροχος υπηρεσιών, λειτούργησε με αρκετή – μεγαλύτερη σε σχέση με το παρελθόν – υπευθυνότητα, είτε αναφερόμαστε στις μεταφορές, είτε στην εστίαση, είτε στη διαμονή.

Επιπλέον, ο ιδιωτικός τομέας, ως εθελοντής, προσέφερε τα μέγιστα.

Παράλληλα, η εκδήλωση έδωσε τη δυνατότητα σε θεατές και φοιτητές, κατά τη διάρκεια του service park στη Λαμία, να γνωρίσουν καλύτερα τον μηχανοκίνητο αθλητισμό και να έρθουν σε επαφή με τις τελευταίες εξελίξεις της τεχνολογίας στον χώρο της αυτοκίνησης, συμβάλλοντας στη «γέννηση» ιδεών και πρωτοβουλιών, και γιατί όχι στην ανάδειξη νέων οδηγών.

Τέλος, Κράτος και ιδιωτικός τομέας συνέδεσαν τον μηχανοκίνητο αθλητισμό με την οδική ασφάλεια, με παράλληλες δράσεις που «έτρεξαν» κατά τη διοργάνωση του αγώνα.
Στόχος της Κυβέρνησης είναι η σωστή οδική συμπεριφορά να γίνει στάση ζωής.

Κυρίες και Κύριοι,

Συμπερασματικά, Κράτος και ιδιωτικός τομέας αποδείξαμε ότι, με κοινή προσπάθεια, συντονισμένα και μεθοδικά, μπορούμε να διοργανώσουμε, με τον καλύτερο τρόπο, παγκόσμιας εμβέλειας γεγονότα.

Θέλω, και πάλι, να ευχαριστήσω όλους όσοι συνέβαλαν για την εξαιρετικά επιτυχημένη διοργάνωση του φετινού Ράλλυ Ακρόπολις.

Διαγωνιζόμενους, εθελοντές, θεατές, χορηγούς και κρατικούς φορείς.

Δίνουμε λοιπόν ραντεβού για το 2022, αλλά και για το 2023, χρονιά κατά την οποία θα γιορτάσουμε, μαζί, τα 70 χρόνια από την πρώτη διεξαγωγή του Ράλλυ Ακρόπολις. Το «Ράλλυ των Θεών» θα συνεχίσει να γράφει ιστορία!».

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!