Γ.Δ.
1448.86 0,00%
ACAG
0,00%
5.72
BOCHGR
0,00%
4.52
CENER
0,00%
9.3
CNLCAP
0,00%
7.2
DIMAND
0,00%
8
NOVAL
0,00%
2.3
OPTIMA
0,00%
12.78
TITC
0,00%
40
ΑΑΑΚ
0,00%
4.48
ΑΒΑΞ
0,00%
1.52
ΑΒΕ
0,00%
0.438
ΑΔΜΗΕ
0,00%
2.59
ΑΚΡΙΤ
0,00%
0.705
ΑΛΜΥ
0,00%
4.56
ΑΛΦΑ
0,00%
1.576
ΑΝΔΡΟ
0,00%
6.32
ΑΡΑΙΓ
0,00%
10.08
ΑΣΚΟ
0,00%
2.81
ΑΣΤΑΚ
0,00%
7
ΑΤΕΚ
0,00%
0.426
ΑΤΡΑΣΤ
0,00%
8.76
ΑΤΤ
0,00%
0.662
ΑΤΤΙΚΑ
0,00%
2.23
ΒΙΟ
0,00%
5.33
ΒΙΟΚΑ
0,00%
1.89
ΒΙΟΣΚ
0,00%
1.6
ΒΙΟΤ
0,00%
0.258
ΒΙΣ
0,00%
0.144
ΒΟΣΥΣ
0,00%
2.18
ΓΕΒΚΑ
0,00%
1.38
ΓΕΚΤΕΡΝΑ
0,00%
18.42
ΔΑΑ
0,00%
7.974
ΔΑΙΟΣ
0,00%
3.52
ΔΕΗ
0,00%
11.87
ΔΟΜΙΚ
0,00%
2.8
ΔΟΥΡΟ
0,00%
0.25
ΔΡΟΜΕ
0,00%
0.306
ΕΒΡΟΦ
0,00%
1.72
ΕΕΕ
0,00%
32.62
ΕΚΤΕΡ
0,00%
1.82
ΕΛΒΕ
0,00%
4.78
ΕΛΙΝ
0,00%
2.23
ΕΛΛ
0,00%
14.8
ΕΛΛΑΚΤΩΡ
0,00%
1.97
ΕΛΠΕ
0,00%
7.185
ΕΛΣΤΡ
0,00%
2.02
ΕΛΤΟΝ
0,00%
1.852
ΕΛΧΑ
0,00%
1.87
ΕΠΙΛΚ
0,00%
0.132
ΕΣΥΜΒ
0,00%
1.195
ΕΤΕ
0,00%
7.592
ΕΥΑΠΣ
0,00%
3.28
ΕΥΔΑΠ
0,00%
5.86
ΕΥΡΩΒ
0,00%
2.224
ΕΧΑΕ
0,00%
4.52
ΙΑΤΡ
0,00%
1.505
ΙΚΤΙΝ
0,00%
0.336
ΙΛΥΔΑ
0,00%
1.98
ΙΝΚΑΤ
0,00%
4.89
ΙΝΛΙΦ
0,00%
4.7
ΙΝΛΟΤ
0,00%
1.02
ΙΝΤΕΚ
0,00%
5.9
ΙΝΤΕΡΚΟ
0,00%
2.54
ΙΝΤΕΤ
0,00%
1.05
ΙΝΤΚΑ
0,00%
2.84
ΚΑΡΕΛ
0,00%
336
ΚΕΚΡ
0,00%
1.2
ΚΕΠΕΝ
0,00%
2.04
ΚΛΜ
0,00%
1.465
ΚΟΡΔΕ
0,00%
0.426
ΚΟΥΑΛ
0,00%
1.186
ΚΟΥΕΣ
0,00%
5.84
ΚΡΙ
0,00%
14.95
ΚΤΗΛΑ
0,00%
1.91
ΚΥΡΙΟ
0,00%
0.994
ΛΑΒΙ
0,00%
0.76
ΛΑΜΔΑ
0,00%
7.16
ΛΑΜΨΑ
0,00%
37
ΛΑΝΑΚ
0,00%
0.9
ΛΕΒΚ
0,00%
0.27
ΛΕΒΠ
0,00%
0.26
ΛΟΓΟΣ
0,00%
1.52
ΛΟΥΛΗ
0,00%
2.86
ΜΑΘΙΟ
0,00%
0.61
ΜΕΒΑ
0,00%
3.99
ΜΕΝΤΙ
0,00%
2.15
ΜΕΡΚΟ
0,00%
38
ΜΙΓ
0,00%
2.84
ΜΙΝ
0,00%
0.5
ΜΟΗ
0,00%
20.16
ΜΟΝΤΑ
0,00%
3.69
ΜΟΤΟ
0,00%
2.69
ΜΟΥΖΚ
0,00%
0.605
ΜΠΕΛΑ
0,00%
25.16
ΜΠΛΕΚΕΔΡΟΣ
0,00%
3.75
ΜΠΡΙΚ
0,00%
2.16
ΜΠΤΚ
0,00%
0.55
ΜΥΤΙΛ
0,00%
33.18
ΝΑΚΑΣ
0,00%
2.86
ΝΑΥΠ
0,00%
0.808
ΞΥΛΚ
0,00%
0.269
ΞΥΛΠ
0,00%
0.334
ΟΛΘ
0,00%
21.9
ΟΛΠ
0,00%
30.35
ΟΛΥΜΠ
0,00%
2.34
ΟΠΑΠ
0,00%
15.5
ΟΡΙΛΙΝΑ
0,00%
0.812
ΟΤΕ
0,00%
14.72
ΟΤΟΕΛ
0,00%
10.26
ΠΑΙΡ
0,00%
0.992
ΠΑΠ
0,00%
2.37
ΠΕΙΡ
0,00%
3.854
ΠΕΡΦ
0,00%
5.41
ΠΕΤΡΟ
0,00%
8.28
ΠΛΑΘ
0,00%
3.94
ΠΛΑΚΡ
0,00%
14
ΠΡΔ
0,00%
0.27
ΠΡΕΜΙΑ
0,00%
1.274
ΠΡΟΝΤΕΑ
0,00%
6.8
ΠΡΟΦ
0,00%
5.22
ΡΕΒΟΙΛ
0,00%
1.75
ΣΑΡ
0,00%
10.9
ΣΑΡΑΝ
0,00%
1.07
ΣΑΤΟΚ
0,00%
0.028
ΣΕΝΤΡ
0,00%
0.334
ΣΙΔΜΑ
0,00%
1.585
ΣΠΕΙΣ
0,00%
5.9
ΣΠΙ
0,00%
0.504
ΣΠΥΡ
0,00%
0.138
ΤΕΝΕΡΓ
0,00%
19.99
ΤΖΚΑ
0,00%
1.5
ΤΡΑΣΤΟΡ
0,00%
1.05
ΤΡΕΣΤΑΤΕΣ
0,00%
1.628
ΥΑΛΚΟ
0,00%
0.162
ΦΛΕΞΟ
0,00%
8.1
ΦΡΙΓΟ
0,00%
0.226
ΦΡΛΚ
0,00%
3.735
ΧΑΙΔΕ
0,00%
0.6

Accor: Πλήρης ανάκαμψη του τουρισμού παγκοσμίως στις αρχές του 2023

Στις αρχές του 2023 τοποθέτησε την πλήρη ανάκαμψη του τουρισμού παγκοσμίως, ο Sébastien Bazin, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Accor, ενός από τους μεγαλύτερους παγκοσμίως ξενοδοχειακούς ομίλους.

Ο πρόεδρος και CEO της Accor, από το βήμα του 5ου Διεθνούς Φόρουμ Φιλοξενίας που πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο της XENIA 2021, αφού εγκωμίασε την Ελλάδα, υπογράμμισε ότι η χώρα μας τα πήγε καλά φέτος, γιατί προετοιμάστηκε και ξεκίνησε νωρίτερα από τους υπόλοιπους προορισμούς τη σεζόν, δίνοντας την ευκαιρία στους τουρίστες να την ανακαλύψουν εκ νέου – προσθέτοντας ωστόσο, πως η Ελλάδα, όπως και οι υπόλοιποι προορισμοί, πρέπει να τονώσει τον εσωτερικό τουρισμό της. Κλείνοντας, υποστήριξε ότι εξαιρετικά σημαντικό για τον ξενοδόχο επιχειρηματία αυτή την περίοδο της πανδημίας, είναι η επιβίωσή του, και κάλεσε την Ε.Ε. και τις κυβερνήσεις να συνεχίσουν την στήριξη προς τον κλάδο.

Κατά τη διάρκεια του φόρουμ, παρουσιάστηκαν τα αποτελέσματα διεθνούς έρευνας της Phocuswright με τίτλο: «Drivers of Consumer satisfaction in a renewed travel market». Σύμφωνα με αυτά, οι Ευρωπαίοι ταξιδιώτες σχεδιάζουν ήδη τα μελλοντικά τους ταξίδια. Αν και πολλά από αυτά θα πραγματοποιηθούν στο εσωτερικό των χωρών τους, το ποσοστό προγραμματισμού, τουλάχιστον ενός ευρωπαϊκού ταξιδιού, είναι αρκετά σημαντικό, υποδηλώνοντας ότι τα ταξίδια θα ανακάμψουν πια οριστικά τους επόμενους 12 μήνες. Η τάση είναι οι ευρωπαίοι καταναλωτές να ταξιδεύουν εντός Ευρώπης, αναζητώντας τώρα ξεκούραση και χαλάρωση. Θέλουν να ξοδέψουν, κάνοντας λιγότερα ταξίδια από ό,τι στο παρελθόν, αλλά παραμένει η λογική του value for money.

Μεγάλη ανάπτυξη στα «a la carte» ταξίδια

Πλέον, πολύ μεγάλη ανάπτυξη παρατηρείται στα a la carte ταξίδια, με τη συντριπτική πλειοψηφία των καταναλωτών σε όλες τις αγορές να επιλέγουν να κάνουν κράτηση μόνοι τους για τα ταξίδια τους, ως μια σειρά μεμονωμένων στοιχείων. Πρόκειται για μια τεράστια επιτάχυνση μιας τάσης που παρακολουθούμε εδώ και αρκετά χρόνια, αλλά η αυξημένη εξοικείωση των καταναλωτών με τα διαδικτυακά εργαλεία σε όλες τις πτυχές της ζωής τους, είχε ως αποτέλεσμα μια ριζική αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο κρατούνται τα ταξίδια.

Σύμφωνα με την έρευνα, οι Online Travel Agents εξακολουθούν να παραμένουν oi βασικές διαδρομές online κρατήσεων για τις περισσότερες αγορές, με τρεις στους πέντε συνήθως (ή μόνο) να κάνουν κράτηση ταξιδιών μέσω διαδικτύου. Ωστόσο, μια από τις τάσεις είναι, ένα αυξημένο ποσοστό ανθρώπων σε σύγκριση με τα προηγούμενα χρόνια, που προτιμά την ασφάλεια ενός αντιπροσώπου εξυπηρέτησης πελατών εκτός σύνδεσης.

Στο μεταξύ, αυξάνονται οι γενικές αναζητήσεις για ταξίδια, γεγονός που παρέχει ευκαιρίες για τα ξενοδοχεία να ενισχύσουν τις απευθείας κρατήσεις, ενώ παρατηρείται ένα ανανεωμένο ενδιαφέρον για ιστότοπους, όπως για παράδειγμα το TripAdvisor και οι Οργανισμοί Διαχείρισης Προορισμών ως αξιόπιστες πηγές πληροφοριών.

Google News icon
Ακολουθήστε το Powergame.gr στο Google News για άμεση και έγκυρη οικονομική ενημέρωση!